Noniin taas emännän kaveri raahasi kapisen corollansa meidän pihalle ja pyysi korjaamaan Taas ongelmia koneen kanssa ja kyseisestä koneesta juuri mitään tietämättä kyselisinkin jos täällä voisi joku valaista mikä on onkelmana. Kyseessä on siis oliko se nyt 87 vuosimallia oleva läpimätä corolla 2E koneella eli siis 12venttiilisellä 1.3 vai oliko se 1.2 no kuitenkin kaasarivehe. Tässä vähän oireita:
Käynnistyy suhteellisen heikosti ja vaatii kaasua että lähtee tulille (ryyppy?). Tyhjäkäynti on kohtuu sivistynyttä, mitä nyt pientä aaltoilua. Jos kaasua survasee nopeasti niin kone ikäänkuin ei käy kaikilla kuin vasta korkeammilla kierroksilla. Tyhjäkäynnillä myös kaikki pytyt on mukana. Jos taas kaasua polkee hitaasti niin kaikki pytyt pysyy mukana. Ajossa tuntuu siltä ettei kaikki pytyt ole mukana kun nykii ja köhii koko ajan.
Nyt kaikki toyota tietäjät apuun että tämä neitonen saa autonsa kuntoon! Hän on siitä vähän turhankin riippuvainen kun asuu korvessa jossain päin Sipoota ja rahaakaan ei ole liikaa... Eli kaikesta avusta ollaan todella kiitollisia!
Toyota tietäjiltä apuva!! (Kiirus)
Toyota tietäjiltä apuva!! (Kiirus)
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
No nyt ronklasin kaikkia alipaineletkuja enkä löytänyt mitään vikaa. Pistin romun käyntiin ja otin ilmaputsarin pois. Sitten annoin vähän jengaa ja hyvin toimi. Putsari takaisin ja lenkille. Ei mitään oireita enään... Taitaa olla taikasormet kun sain sen toimimaan korjaamatta mitään. On ne outoja vehkeitä noi japanilaiset... Kiitos pojille vinkeistä!!
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.
Reikä is my middle name
Reikä is my middle name
No varmin ja halavin konsti tuohon vikaan on kun revit virranjakajasta letkut hiiteen ja tuluppaat ne. Seuraavaks käännät virranjakajasta ennakkoa lisää niin että tyhjäkäyntiä pystyy vielä kuuntelemaan ilman peltoreita. Alakierroksilla on nyt puhtia mutta yläkierroksilla ei, autolla pystyy kumminkin ajamaan normaalisiti ilman joutavaa piehtaroimista. Ei se mimmi kumminkaan kaipaa siitä autostaan yläkierrosten huipputehoa, eihän.
Tuolleen ne korollat korjataan kun ne laitetaan myyntiin, saa paremman katteen kun se alipainesäädin maksaa niihin ihan rahaa.
Ja eikun kokeilemaan.
Tuolleen ne korollat korjataan kun ne laitetaan myyntiin, saa paremman katteen kun se alipainesäädin maksaa niihin ihan rahaa.
Ja eikun kokeilemaan.