MB w203 c220cdi osto
MB w203 c220cdi osto
Eli olen ostamassa c220cdi vm 2001 mersua. Mitä tulisi ottaa huomioon kun käyn katsomassa kyseista auto esim tyyppivikoja ? Tai onko ylipäätään järkevä ostos mittarissa on 185 000km vehon leimoilla että kaiketi pitää kutinsa.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Ruoste ongelma. Verhoilun, listojen alla ja ovien sisäpielissä. Myös lokasuojat, takaluukku.
Suutinongelma mahdollinen ohivuoto
Naftavuoto, korkeapainepumppu/ o tivarit
Vaihteisto vika/ nykiminen kylmänä
Sähköinen lisälämppäri jos ei toimi niin ei lämpiä auto pakkasilla.
Koelaudan ilmaräppänät ja puhallus suunnat kannattaa tarkistaa ettei ole akseli paskana.
Alustan tarkastus. Monesti tuppaavat olemaan väljiä.
Miljoona puslaa ja niveltä.
Suutinongelma mahdollinen ohivuoto
Naftavuoto, korkeapainepumppu/ o tivarit
Vaihteisto vika/ nykiminen kylmänä
Sähköinen lisälämppäri jos ei toimi niin ei lämpiä auto pakkasilla.
Koelaudan ilmaräppänät ja puhallus suunnat kannattaa tarkistaa ettei ole akseli paskana.
Alustan tarkastus. Monesti tuppaavat olemaan väljiä.
Miljoona puslaa ja niveltä.
220.128 Black devil
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Pyh, ei väljä alusta välttämättä ääntä pitele!
Ajotuntuma ja jämäkkyys sen kertoi eikä äänet.
Jos alusta jo tiensä päässä niin kyllä siihen saa helposti
2000-3000€ upoamaan kun kunnolla tekee.
Ruoste ongelma, niin tänä päivänä sellainen 4500€
Homma jos viimeisen päälle tehdään
Laatikon saa kuntoon 700€
Suuttimet noin 300€/kpl
Nafta vuodot oikeasti hyvä tutkia myös
Ps vehon leimat on yhtä kuin öljyt
Että öljyt on vaihdettu. En laskisi
Sen varaan että auto on kunnossa.
Kilsoja 200tkm miltein taulussa.
Voipi olla kaikki isommat huollot edessä.
Ajotuntuma ja jämäkkyys sen kertoi eikä äänet.
Jos alusta jo tiensä päässä niin kyllä siihen saa helposti
2000-3000€ upoamaan kun kunnolla tekee.
Ruoste ongelma, niin tänä päivänä sellainen 4500€
Homma jos viimeisen päälle tehdään
Laatikon saa kuntoon 700€
Suuttimet noin 300€/kpl
Nafta vuodot oikeasti hyvä tutkia myös
Ps vehon leimat on yhtä kuin öljyt
Että öljyt on vaihdettu. En laskisi
Sen varaan että auto on kunnossa.
Kilsoja 200tkm miltein taulussa.
Voipi olla kaikki isommat huollot edessä.
220.128 Black devil
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Konepelti auki: haju ja onko märkä korkeapainepumpun luota. Näkyy kyllä kulutuksessa pitemmässä ajossa...late_4906 kirjoitti:Tossahan tulikin jo paljon hyvää tietoa. Kiitoskisa siis siitä. Miten se nafta vuoto olisi helppo todeta
Alusta testi:
Motarille ja 180km/h vauhtia ja jos uskaltaa ajella yhdellä kädellä vaihdellen kaistaa niin kaikki kunnossa, mutta jos rupeaa tuntumaan että olisi parempi pitää molemmat kädet ratissa, niin hommia tiedossa...
2 markkaa lasissa niin meitsi ottaa molemmat kädet rattiin vaikka alusta onkin uusi. Kyseessä kuitenkin vain C-sarja
Ps veljen 130tkm ajettu c320 suomiautossa rupee huomaan kovassa vauhdissa väljyyttä. Leimaan tämä menee aina puhtain paperein
220.128 Black devil