Syyläri alkoi vuotamaan?

Vastaa Viestiin
zeoliitti
Viestit: 32
Liittynyt: 09.1.2011 22:23

Syyläri alkoi vuotamaan?

Viesti Kirjoittaja zeoliitti »

Jaahas kiva lopetus talvilomille, maaseutu käynti Itä-Suomessa päätyi jäähdyttimen vuotoon. JO meno matkalla herjasi, että täytä syyläri, ajattelin kun edellisessä huollossa vaihtoivat jäähdytysnesteet, ettei olisi kunnolla ilmattu yms et ois vajausta. No paluumatkalla sama ilmiö. Kotona tallissa purin vähän pohjamuoveja... kuskinpuolelta alareunasta syyläri tihkuttaa.. ilmeisesti tyhjennysropun kohdilta, alumiinin ja muovin välistä.. :supersad:
Taitaa mennä sitten jäähdytin vaihtoon. KAttelin et kyljessä luki VALEO 872 806 U, W211 vm 2006 220CDI ja ajettu 168 tkm. Voiko tosiaan olla näin heikkolaatuinen syyläri, ei ole ennen mistään autosta kyllä syyläri menny? EI taida italian poika osata tehdä syyläreitä ja Lucaksesta ei ollu sähkäriksi? Liekkö miten vaikea vaihdettava kotikonstein vain kannattaako viedä suosiolla pajalle?
zeoliitti
Viestit: 32
Liittynyt: 09.1.2011 22:23

Viesti Kirjoittaja zeoliitti »

Niin no mese on ny pajalla. Täytyy vaan ihmetellä johtotähden laadukkuutta jos 168tkm losahtaa syyläri, syyläri näytti hapettuneelta, ei minkään iskun takia alkanut vuotaa. Et ei oo ihan kohdillaan laadukkuus, onko sitä enää. Ja onneks en alkanut sepittää tallissa, näytti sen verran työläältä ahertamiselta ja lisähaastettakin vähän ilmaantui.
Onneks on harrasteautona pomminvarma W124 200d (450 tkm), jolla voi kurvailla kun nykyinen on huollon alla. :roll:
MHe
Viestit: 1150
Liittynyt: 17.6.2008 15:50
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MHe »

Juu on mersulla menny pariin otteeseen alihankinta pieleen, just hyvänä asimerkkinä lucasin pa-pumppu, valeon syyläri ja delphin ruiskut. Sieltä ostetaan mistä halvemmalla saadaan, siis ¤#&¤#///¤%. SBC:n lanseeraamisesta 'kansanautoon' en tiedä kenen idea ja kenen määrittelemä, mutta kallista sitäkin tuli sekä tehtaalle että omistajille.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
mese is best
Viestit: 101
Liittynyt: 01.11.2011 22:05
Paikkakunta: Jyväskylä

Lämppärin kenno vuotaa meitsillä

Viesti Kirjoittaja mese is best »

Eli -07 e malli jäähdytinestettä vuotaa jompi kumpi lämmityskennoista., haju tulee sisään ja nestettä katoaa, ei näy vielä missään vai liekö kojetaulun sisällä ja mattojen alla....
Liekö vaikea homma vaihtaa?

Scudoon piti vaihtaa myös kenno, maksoi reilu 30 euroa...autolla ajettu 495 tkm ja vuosimalli 2000. Eli fiatin laatu parempaa...
:P
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219 moottori”