w210 om606 vm.-98

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
DonVito
Viestit: 4
Liittynyt: 04.3.2015 12:47
Paikkakunta: Hellsinki

w210 om606 vm.-98

Viesti Kirjoittaja DonVito »

Tulppasin EGR pakosarjan päästä.. Miks heittää vikatilaan!? Onko vinkkei..? Tossa versiossa ei näyttäs olevan EGR:ssä läppää mikä pitäs jumittaa..
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

No 4 ensimmäistä sanaasi on se vika. Ei siedä tulppaamista. Ainoa vaihtoehto on ohjelmallinen poisto
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7100
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Ilmamäärämittarin signaalista moottoriohjaus huomaa tukitun egr:n kun moottoriin menevä ilmamäärä ei muutukkaan kun kierrätyksen pitäisi aueta---> vikatila.
DonVito
Viestit: 4
Liittynyt: 04.3.2015 12:47
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja DonVito »

Kiitti vastauksista.. Kokeiltu ja todettu sama.. =)
DonVito
Viestit: 4
Liittynyt: 04.3.2015 12:47
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja DonVito »

Mika.T kirjoitti:Ilmamäärämittarin signaalista moottoriohjaus huomaa tukitun egr:n kun moottoriin menevä ilmamäärä ei muutukkaan kun kierrätyksen pitäisi aueta---> vikatila.
Naapuri foorumilla päästiinkin samaan aiheeseen liittyen vauhtiin, enpä olis uskonu että näin.. :lol:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”