Sergeyn s203 myyty
Oli EGR ventiilin säätömotikka rikki, ja vaihoin senki. Mittaristokin vaihtui Facelift malliseksi. Lisäksi piti vaihtaa pari ahtoputkea kun ne hampaat oli poikki millä ne pysyy kiinni..
Kuinkahan paljon kulutusmittari huijaa 60 minuutin tyhjäkäynti tuossa lukemassa mukana
Ja sormuksil pilatut kahvat hioin sileäksi ja teippiä
Kuinkahan paljon kulutusmittari huijaa 60 minuutin tyhjäkäynti tuossa lukemassa mukana
Ja sormuksil pilatut kahvat hioin sileäksi ja teippiä
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Tuuninki jatkuu. Pakoputkessa oli ärsyttävä reikä takimaisen pöntön etupäässä. Hitsasin siihe lapun päälle vaan ku näytti muuten hyvältä. Lisäksi pohjamuovit pärisi tietyillä kierroksilla, niin säätelin vähä niitäkin ja loppui turina.
Nii ja kesärattaat laitoin alle 225/40/18 ja vanteet on 4kpl Rialin adapterivanteet 8.5x18et45 eli edessä et30 ja takana et20
Nii ja kesärattaat laitoin alle 225/40/18 ja vanteet on 4kpl Rialin adapterivanteet 8.5x18et45 eli edessä et30 ja takana et20
Viimeksi muokannut Sergey, 05.3.2015 19:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Tuo mittariston vaihto kiinnostaisi itseänikin, oliko miten plug and play homma? Onnistuuko tuolla Starin "kehittäjäversiolla" kaikki tarvittava, vai vaatiko jotain muitakin "työkaluja"?Sergey kirjoitti:Mittaristokin vaihtui Facelift malliseksi.
Jos purkaamolta hankkii mittariston, jossa on enemmän kilsoja, onko vaara että jää näyttämään matkamittari vain viivoja.
200 CDI klassikko varusteilla
minä en osaa vastata, tapio89 sen teki ja homma on edelleen kesken, se ilmoittaa että "Display faulty", pitäisi käyttää mittaristoa faceliftissä paikoillaan että sais koodattua sen kuntoon.
Se oli jo heti alussa selvää että taikatemppuja se vaatii, niin korkeelta ja kovaa meni yli hilseen ko. touhu että
Se oli jo heti alussa selvää että taikatemppuja se vaatii, niin korkeelta ja kovaa meni yli hilseen ko. touhu että
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Ainii, kulutusta mittasin kun kävin tuossa etelä-lapin maisemissa. Yhteensä 300km ja tietsikan mukaan kulutus 3.9l/100. Uskokoon ken tahtoo Keskinopeus päätyi 79kmh
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Näkyykö kilsat oikein?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Tapsa siis keksinyt konstin miten saa pelaamaan fl mittarin vanhemmassa?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
minkäslainen homma tuo teippi on laittaa sisuksiin?Sergey kirjoitti:Ja sormuksil pilatut kahvat hioin sileäksi ja teippiä
meneekö eka kerta harjoitteluksi?
S204 200CDI A -14
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
ex.
S203 200CDI A -05
S211 320CDI 4Matic -06
W164 280CDI A -06
S204 200CDI A -08
W211 200CDI A -03
W210 200CDI -00
W124 200D -90
Kyllä se onnistui heti kerrasta Tosin viides kappale meni pikkusen pieleen, eli kuskin kahva. Nää kahvat oli helpoimmasta päästä, keskikonsolin tein ekana.
Senki kahvan voi varmaan vielä korjata. Tuo liimahan on sellaista että se kovettuu normaalilämmössä mutta kun kuumailmapuhaltimella lämmittää sitä niin se notkistuu, samalla tuosta teipistä tulee aiiiivan lirua, kuin kiinteää vettä.
Senki kahvan voi varmaan vielä korjata. Tuo liimahan on sellaista että se kovettuu normaalilämmössä mutta kun kuumailmapuhaltimella lämmittää sitä niin se notkistuu, samalla tuosta teipistä tulee aiiiivan lirua, kuin kiinteää vettä.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Takaluukun aukaisumekanismi oli rikki, ja oletin ensin että se lukon moottori olisi sökö. fiksasin jopa purkuautosta toisen ehjän ja ei sekään alkanut pelaamaan.
sitten epäilin johtovikaa. ei, johdotkin kunnossa. ja sitten epäilin kahvan mikrokytkimen vikaa, ei siinäkään ollut vikaa, sekin toimi moitteitta. Mutta!
Se kahvan mikrokytkimessä oli 0,3mm välys katkaisijan liikeradan suuntaisesti ja kahvasta vetämällä ei siis napin liipaisua tapahtunut! Siinä on sellainen typerä suunnittelumoka että se katkaisija on irrallaan ympäröivässä muovirungossa ja siihen ajanmittaan tulee välys. Nippusiteellä poistin välyksen ja taas pelaa nätisti.
taas on insinöörit ajatelleet liikaa, ja tehneet yksinkertaisesta vehkeestä vaikean vehkeen.
sitten epäilin johtovikaa. ei, johdotkin kunnossa. ja sitten epäilin kahvan mikrokytkimen vikaa, ei siinäkään ollut vikaa, sekin toimi moitteitta. Mutta!
Se kahvan mikrokytkimessä oli 0,3mm välys katkaisijan liikeradan suuntaisesti ja kahvasta vetämällä ei siis napin liipaisua tapahtunut! Siinä on sellainen typerä suunnittelumoka että se katkaisija on irrallaan ympäröivässä muovirungossa ja siihen ajanmittaan tulee välys. Nippusiteellä poistin välyksen ja taas pelaa nätisti.
taas on insinöörit ajatelleet liikaa, ja tehneet yksinkertaisesta vehkeestä vaikean vehkeen.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Niin, neloskoneeseen ne onkin iha ok, mut ku se o sama jousisarja näihi isompiikin, ni alkaa perkeleet pohjaamaan. EDIT: jassoo onhan niitäki näemmä 5 ja isompi sylinterisillekki... NVM! tilasin, 140e kotiin toimitettuna.sonikki kirjoitti:Tää on onneksi niitä harvoja asiota maailmassa, mitä itse ei tarvi kahta kertaa miettiä (Eibach)
Niin, onhan tässä jo asiaa selkeesti mietitty, sehä riittäs ku laittas 225/40/19 renkaat niin olis jo "sopivasti" kaaressa täytettä Tosin vakio jousenjalka ei kyllä anna tilaa niin paljon. nyt jo renkaan ja jousilautasen välissä vain sormenpaksuinen rako. Ongelma poistuisi jos laittaisi säädettävät iskaritdealer kirjoitti:kaipa nuo ei normikorkuisinakaan niin keulivilta näytä kuin vanhemmat mallit väyrynen
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
EIbachin -30mm jouset laitoin ja auto ei madaltunut lainkaan. Oivoi... Mitähä sitte...
Ja ja... kaksi tankillista ajanut nyt ja keskikulutus pääosin kaupungissa ajaen 5,92l/100km säästelemättä. yhdellä tankilla ajaa n 900km. matka-ajossa varmaan tonni menisi rikki. Olen mennyt tankille heti kun valo on syttynyt ja tankannut 53l sekä 54l.
Ja ja... kaksi tankillista ajanut nyt ja keskikulutus pääosin kaupungissa ajaen 5,92l/100km säästelemättä. yhdellä tankilla ajaa n 900km. matka-ajossa varmaan tonni menisi rikki. Olen mennyt tankille heti kun valo on syttynyt ja tankannut 53l sekä 54l.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
oli kahdesta etupään pallonivelestä kumi rikki ja katselin vähä osien hintoja suomesta. Yhden, kahden osan hinnalla ebaystä koko etupään sarja "OE Laatua" eli oli yhteensä rahteineen 150e. Perhana vain joutaa sitte säätämään kulmat kondikseen point-silla
Laitoin myös 2DIN radiokehyksen ja reikään tukkeeksi Alpine cde-w235bt perusmankka iPod ohjauksel. ny tartteis sit ipodin? nooh USB tikku pellaa ni... AVK:lta löytyi muutamalla kympillä.
Laitoin myös 2DIN radiokehyksen ja reikään tukkeeksi Alpine cde-w235bt perusmankka iPod ohjauksel. ny tartteis sit ipodin? nooh USB tikku pellaa ni... AVK:lta löytyi muutamalla kympillä.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
joo onhan se aika selvää. Saisihan suomestakin parilla sadalla koko sarjan merkitöntä merkkiä. josko nää TRW:t toimis. AInakin kolinat kuitenkin häipyi Saksassakin hinnoissa valtavia eroja. on 15 euron tankoa ja on 150 euron tankoa.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Motonetin mapco / delphi tangot on ainakin surkeita, suojakumi on liian pieni ja repeää ennemmin tai myöhemmin.
Trw merrkisiä tankoja en ole nähnyt mutta muu trw merkkinen on ollut ihan ok.
Niitä satasen tankosarjoja olen tilaillut ja tuntuu kestävän.
Valitettavaa noissa tukivarsijumpissa on pyöräsuuntaus, tulee lisähintaa jos vaihtelee yhden kerrallaan.
Trw merrkisiä tankoja en ole nähnyt mutta muu trw merkkinen on ollut ihan ok.
Niitä satasen tankosarjoja olen tilaillut ja tuntuu kestävän.
Valitettavaa noissa tukivarsijumpissa on pyöräsuuntaus, tulee lisähintaa jos vaihtelee yhden kerrallaan.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Rakeita satoi auton katolle ja oli 280 pikku lommoa. Joten maalaamolle meni, ja pyysin ettei ne asenna kaiteita takaisin.
Sedanista listojen etupäät ja sitten kaiteiden pitkästä aukosta peräpää niin tuliki iha kiva puikula.
Kokonaisuus
Sauma
Listan perä piti modaa.
KOska muuten se olisi tällee törröttänyt.
1.2.16 Myyty
Sedanista listojen etupäät ja sitten kaiteiden pitkästä aukosta peräpää niin tuliki iha kiva puikula.
Kokonaisuus
Sauma
Listan perä piti modaa.
KOska muuten se olisi tällee törröttänyt.
1.2.16 Myyty
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.