W201 lämpö-anturi ongelma! KIIRE!

Vastaa Viestiin
Stance
Viestit: 4
Liittynyt: 30.7.2015 21:39
Paikkakunta: Ylivieska

W201 lämpö-anturi ongelma! KIIRE!

Viesti Kirjoittaja Stance »

Moi!
Elikkäs ajattelin kokeilla tätä foorumin mahtia ensinmäisen kerran paljon olen löytäny omaan tenavaan vastauksia aikaisemmin mutta nyt ei löydy.
Eli kyseessä on 190E 1.8L -91 tenava jonka lämpö-anturi temppuilee. Vaihdoin 3nap anturin tänään uuteen koska vanha ei kytkenyt flektiä päälle. Mutta uudessa on se ongelma että se ei näytä lämpötilaa mittaristoon ollenkaan lämpöviisari kyllä värähtää kun virrat kääntää päälle mutta muuta ei sitten tapahdukkaan. Vaikka tenavan antaa käydä 5-10min nii viisari ei nouse edes 40 asteeseen vaan jää hiukan alle tuon 40 asteen. Sitten kun taas vanhan vaihtaa takaisin niin johan rupeaa lämpöviisarit nousemaan. Ja motonetistä kävin anturin hakemassa jo toistamiseen kun edellinen anturi jonka hain teki samaa joten oletin että se on rikki mutta eikai nyt voi silti sattua niin että olen kaks maanantai mallia saanut putkeen jotka toimii samalla tavalla ja tämä kyseinen anturi on ainut vaihtoehto motonetissä joka sopii kyseiseen 1.8L tenavaa!?

Jos joku voisi auttaa ja antaa järkevän selityksen vialle ja samalla tiedon miten se korjataan niin olen suuresti kiitollinen ja kiitokset jo etukäteen vastauksista!
Stance
Viestit: 4
Liittynyt: 30.7.2015 21:39
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Stance »

Ehdotuksia edes mikä voisi olla vikana?
onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

Saattasin itse kysäistä marmorilta tai KL-varaosilta että paljonko niillä maksaa samainen anturi. Kuulostaa nyt vähän siltä että Motonetin malli on vain väärä.
arim
Viestit: 49
Liittynyt: 23.9.2011 19:58

Viesti Kirjoittaja arim »

Anturi väärä. Pitää olla muoviosaltaan samanvärinen kuin entinen. Meillä oli sama ongelma. Entinen musta, liike möi punaisen lämpömittari ei toimi. Vanha tilalle ja lämpömittari toimii. No liikkeestä uus ja mustalla muoviosalla kaikki toimii niinkuin pitää. Punainen oli tarkoitettu ilmastoituun malliin ja ei tosiaan lämpömittari toiminut sillä vaikka anturissa päällepäin kaikki samat merkinnät.
Stance
Viestit: 4
Liittynyt: 30.7.2015 21:39
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Stance »

http://m.motonet.fi/fi/tuote/133812?ajo ... malli=1991
Siinä on uusi anturi jonka motonetistä hain ja ainut mitä tietojärjestelmä tarjoaa kyseiseen 1.8 E malliin muut kaksi oli sitte 2.0-2.5 tiisseleihin joten eikö tuon pitäisi sopia ?
Stance
Viestit: 4
Liittynyt: 30.7.2015 21:39
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Stance »

Aivan no itellä kans oli väriltään musta tuo alkuperänen ja uus on valkoisella muoviosalla eli eikun uutta hakemaan! Kiitokset vastauksesta arim
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Meiltä saa Ylivieskasta mersun osia, ei tarvitse Motonetin arpajaisiin mennä 8)
oulaistenliikenne.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201”