C200 CDI vm 2005 hankinnassa /harkinnassa - mitä huomioitava
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: 26.7.2015 19:13
- Paikkakunta: Kuopio
C200 CDI vm 2005 hankinnassa /harkinnassa - mitä huomioitava
Illat listalle,
heti alkuun: Ex-Saabisti forumilainen, ex-audi, ex-Ford saattaa kokea herätyksen ja kääntyä MB-uskoon.
Löytyykö talttahampaalle viikon vinkit ko mallin tarkistettavista kohdista, joilla merkitystä kaupantekoon / hintaan?
Sen verran palstaanne opiskelleena olen päätynyt juuri facelift malliin. Hienosäätö vielä pyynnissä... Anyone?
Kiitokset jo nyt,
A
heti alkuun: Ex-Saabisti forumilainen, ex-audi, ex-Ford saattaa kokea herätyksen ja kääntyä MB-uskoon.
Löytyykö talttahampaalle viikon vinkit ko mallin tarkistettavista kohdista, joilla merkitystä kaupantekoon / hintaan?
Sen verran palstaanne opiskelleena olen päätynyt juuri facelift malliin. Hienosäätö vielä pyynnissä... Anyone?
Kiitokset jo nyt,
A
Morjens. Viisasta päätyä faceliftiin, hyvät puolensa niillä.
Kokeile kaikki toiminnot huolella, mieluusti käyttöohjekirjaa selaten. Eipähän tule jälkeenpäin ahaa-elämystä että pahusvie kun olisi ostovaiheessa tullut tutkittua tarkemmin.
Kesä on hyvää aikaa ostaa, saa ilmastoinninkin testattua. Sikäli jos sattuu sen verran lämmintä olemaan että lähtee päälle mikä ei tänä kesänä ole ollut itsestäänselvyys.
Testarihän se olisi poikaa, saisi tsekata mahdolliset vikakoodit ....
Aja kuoppaisia teitä. Kolina takaa tuskin kallista remonttia vaatii, useimmiten vakaajan runkokumit.
Katso taskulampulla valottaen onko imusarjan alla miten öljyvuotoa.
Koeajolla rattinapeista lämpömittari esille, pitäisi nousta 80 paikkeille.
Kokeile kaikki toiminnot huolella, mieluusti käyttöohjekirjaa selaten. Eipähän tule jälkeenpäin ahaa-elämystä että pahusvie kun olisi ostovaiheessa tullut tutkittua tarkemmin.
Kesä on hyvää aikaa ostaa, saa ilmastoinninkin testattua. Sikäli jos sattuu sen verran lämmintä olemaan että lähtee päälle mikä ei tänä kesänä ole ollut itsestäänselvyys.
Testarihän se olisi poikaa, saisi tsekata mahdolliset vikakoodit ....
Aja kuoppaisia teitä. Kolina takaa tuskin kallista remonttia vaatii, useimmiten vakaajan runkokumit.
Katso taskulampulla valottaen onko imusarjan alla miten öljyvuotoa.
Koeajolla rattinapeista lämpömittari esille, pitäisi nousta 80 paikkeille.
oulaistenliikenne.fi
Ei niissä ihmeempää, hyvä auto. Kakssatasen sijasta suosittelen 220:sta, niin ja ja tietenkin Elegance tai Avantgarde varustelulla. Tosin jos niitä kilsoja alkaa olla hirveästi(200tkm-->), niin sitten voi tietenkin prakata mikä vaan.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
-
- Viestit: 4
- Liittynyt: 26.7.2015 19:13
- Paikkakunta: Kuopio
Kiitos jo tässä vaiheessa! Vaikkakin hienoinen kirosana saabismi saattaa ollakin niin tuntuu tälläkin forumilla olevan aktiivista porukkaa! Hieno homma.
Auto on tosiaan 280tkm jo rullattu, joten mitä vaan lienee voi tulla vastaan vaikkei niitä koeajossa huomaisikaan. Onko 300tkm tietty sit joku isohuolto C tai D? Ja jos on niin missä hintaluokassa liikutaan: 500,1000,1500€...
Antti
Auto on tosiaan 280tkm jo rullattu, joten mitä vaan lienee voi tulla vastaan vaikkei niitä koeajossa huomaisikaan. Onko 300tkm tietty sit joku isohuolto C tai D? Ja jos on niin missä hintaluokassa liikutaan: 500,1000,1500€...
Antti
Just vaihtelin omaan 275tkm ajettuun kaikki muut paitsi yhden etutukivarren. Vesipumppu ääntä hieman, se pitäisi vaihtaa.
Etupään niveliin menee äkkiä 500e pelkkiin osiin jos kaiken vaihtaa.
Laatikon toiminta kylmänä ja kuumana. Oli joko manuaali tai automaatti suuttimen pohjatiivisteidem kunto on helppo tarkistaa faceliftissä, moottorin suojamuovi on kiinni nostamalla.
Tosiaan edellä mainitut öljyvuodon, moottori ei saa vuotaa öljyä mistään. Tiivisteet on halpoja mutta tympee vaihtaa, varsinkin imusarjan alla olevat tiivisteet.
Mainos: itselläni olisi myynnissä tuo alussa mainittu auto.
Etupään niveliin menee äkkiä 500e pelkkiin osiin jos kaiken vaihtaa.
Laatikon toiminta kylmänä ja kuumana. Oli joko manuaali tai automaatti suuttimen pohjatiivisteidem kunto on helppo tarkistaa faceliftissä, moottorin suojamuovi on kiinni nostamalla.
Tosiaan edellä mainitut öljyvuodon, moottori ei saa vuotaa öljyä mistään. Tiivisteet on halpoja mutta tympee vaihtaa, varsinkin imusarjan alla olevat tiivisteet.
Mainos: itselläni olisi myynnissä tuo alussa mainittu auto.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Ei se nyt niin iso kirosana ole, saabeillekin löytyy oma topicci muut merkit osiosta... Itsekin olen sabismia sairastanut, tosin vanhempia malleja...Leukailija kirjoitti:Kiitos jo tässä vaiheessa! Vaikkakin hienoinen kirosana saabismi saattaa ollakin niin tuntuu tälläkin forumilla olevan aktiivista porukkaa! Hieno homma.
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Täällä ei hirveästi vierasteta muita merkkejä.
Kattavin huolto lienee jossain 700-800 euron välillä, ja tämäkin on sinnepäin arvio.
Ei voi mitenkään arvioida huollon laajuutta / hintaa pelkän kilometrilukeman perusteella, aina pitää tarkistaa huoltohistoria.Onko 300tkm tietty sit joku isohuolto C tai D? Ja jos on niin missä hintaluokassa liikutaan: 500,1000,1500€..
Kattavin huolto lienee jossain 700-800 euron välillä, ja tämäkin on sinnepäin arvio.
oulaistenliikenne.fi
Älyttömän kestävä auto oli ainakin minulla 203. Ostin marraskuussa 2010 Hampurista 7/2007 220 CDI:n 247000 ajettuna ja sillä ajettiin tammikuulle 2015 asti 401000 kilmetriin, mutta meni lunastukseen. Moottoriin uusittiin yksi rulla moniurahihnalle ja alustaan yksi raidepää, jarrut eteen ja taakse, takajouset ja eteen etummainen tukitanko. Muuten normihuoltoja huolto-ohjelman puitteissa. 260000 kilometrissä vaihdoin laatikon öljyt. Kori kesti hyvin ja verhoilukangas Elegancessa on äärimmäisen kestävä myös. Voin suositella.