LIMIT muutettavissa?

Avatar
RiKo
Viestit: 20
Liittynyt: 19.10.2010 21:25
Paikkakunta: Kuopio

LIMIT muutettavissa?

Viesti Kirjoittaja RiKo »

Kuinka tiukasti nopeusmittari ja LIMIT ovat toisissaan kiinni?
Eli voiko LIMITin kertoimia muuttaa ilman, että nopeusmittarin lukema muuttuu? Pääseekö noita kertoimia ylipäätään peukaloimaan?

nimimerkillä 16 huomautusta...
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2930
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Siis tarkoitat sitä mikä on vakionopeussäätimen viiksessä? Ylöspäin +10 ja olikohan itseenpäin vetämällä +1
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Multiviri kirjoitti:Siis tarkoitat sitä mikä on vakionopeussäätimen viiksessä? Ylöspäin +10 ja olikohan itseenpäin vetämällä +1
Kyllä se juuri noin on kilometrin tarkkuudella säädettävissä. Itse en tosin sitä käytä koskaan kun osaan käyttää kaasupoljinta ja katsoa nopeuden GPS:stä.
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1912
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

Kaiketi kyseessä W203 tai R170, oliko noissa vielä sitä kympillä muutettavaa vakkaria/limitteriä? Meissenkerillä taitaa olla 211 Distronicilla, jos oikein muistan niin siinä oli aika poikkeava vakkarin/limitterin viiksen toiminta.

Oman perheen autoissa (distronicilla ja ilman) ohjaukset on ylös "kevyesti" on ykkösen lisäys nopeusasetukseen, pykälän yli ylös nostaessa muuttuu kympillä. Alaspäin sama pudottaa ykkösellä tai kympillä nopeusasetusta (kympin muutos taisi mennä aina tasalukuihin, en muista kun en koskaan käytä vakkarillakaan sitä kymppiä).

Viiksen vetäminen itseä päin palauttaa viimeksi asetetun nopeuden, viiksen työntäminen eteenpäin kytkee vakkarin/limitterin pois.

Olisi kyllä mukava tietää tarkoitettiinko tässä viiksestä käytettävää rajoitinta vaiko ehkä mittaristosta asetettavaa "talvirenkaiden nopeuskatto".
Avatar
RiKo
Viestit: 20
Liittynyt: 19.10.2010 21:25
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja RiKo »

Ajattelin kyllä mersun asetusten hakkerointia.
Eli kun laittaa LIMITin päälle, niin 80 olisi todellisuudessa 84.
Nyt tulee käytettyä 90:ntä ja silloin voi alamäen tullessa olla 90.
Tasaisella 90 on 87. 80 antaa 77 ja sitä muut kulkijat eivät kestä
ollenkaan.
Miten on, onnistuuko *rilla?
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

Rengaskoolla ainakin
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
MHe
Viestit: 1150
Liittynyt: 17.6.2008 15:50
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MHe »

ei ymmärrä edelleenkään, siksi en kommentoinut alunperinkään... jos kerran todellisen nopeuden tietää, miksei voi laittaa 87 limittiin, mitä väliä? Alaylämäki vaihtelulle ei voi mitään, uudemmat autot kait pitää ainakin cruisen paremmin.... ajatko siis lappu lattiassa limittiä vasten vai mitä? Eikö helpompi olis ajaa vakkarilla?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Avatar
RiKo
Viestit: 20
Liittynyt: 19.10.2010 21:25
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja RiKo »

MHe kirjoitti:... jos kerran todellisen nopeuden tietää, miksei voi laittaa 87 limittiin, mitä väliä?
Voi kyllä. Mutta enenkuin lukema on 87, niin viikseä saa nykiä 8x.
Kokeilin Opelia ja siinä LIMIT asettui suoraan ajettavaan nopeuteen.

Vakkari tunnistaa mersussakin ajettavan nopeuden.
Aikoinaan Saksan läpi ajellessa kokeilin vakkariakin.
Ei vaan oikein sytyttänyt. Kulutus nousee ja aivotoiminta puutuu lopullisesti.

Rengastaulukot on excelissä ja vaihtoehtoja löytyy. Rengaskokoa vaihtamalla
nopeusmittari jää turhan paljon miinukselle jos LIMITin viritttää plussalle.
Avatar
piippu
Savunpoistaja
Viestit: 1911
Liittynyt: 01.10.2005 23:35
Paikkakunta: Härmä

Viesti Kirjoittaja piippu »

No aika jännä jos tuossa ei muka saa "limiittiin" juuri sitä nopeutta mitä kyseisellä aktivoimis hetkellä ajaa? Siis jos ajat vaikka 94km/h ja tökkäät limitin päälle, niin jäähän se 94 sinne tauluun?....ja yhdellä sormen liikkeellä :)
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......


W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Kysyjän alkuperäinen kysymys, mihin ei ole vielä vastausta saatu: Eli voiko LIMITin kertoimia muuttaa ilman, että nopeusmittarin lukema muuttuu? Pääseekö noita kertoimia ylipäätään peukaloimaan?

Muutenhan tässä on tilanne aika mahdoton:
- Limit aiheuttaa liikaa nopeusvirhettä tai liikaa aivotoimintaa kun se pitää hankalasti asetella oikealle nopeudelle
- Vakionopeussäädin puuduttaa aivotoiminnan ja lisää kulutusta
- Kaasupolkimen säätäminen nopeuden mukaa ei tule kysymykseen kun se on liian vaikeaa
- Rengaskoot ovat Excelissä ja pysyvät siellä
Avatar
RiKo
Viestit: 20
Liittynyt: 19.10.2010 21:25
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja RiKo »

piippu kirjoitti:No aika jännä jos tuossa ei muka saa "limiittiin" juuri sitä nopeutta mitä kyseisellä aktivoimis hetkellä ajaa?
Siis jos ajat vaikka 94km/h ja tökkäät limitin päälle, niin jäähän se 94
sinne tauluun?....ja yhdellä sormen liikkeellä :)
Ei toimi ainakaan meidän kotterossa. Ainoa asia minkä LIMIt tunnistaa
on aiemmin käytetty nopeusasetus...
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1912
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

RiKo kirjoitti:
Ei toimi ainakaan meidän kotterossa. Ainoa asia minkä LIMIt tunnistaa
on aiemmin käytetty nopeusasetus...
Mitkä vivun liikesuunnat olet kokeillut? Mikähän se kottero tarkalleen on?
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Oon minä varmaan pikkusen tyhmä kun en oo vieläkään oikein jyvälle päässyt :lol:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
piippu
Savunpoistaja
Viestit: 1911
Liittynyt: 01.10.2005 23:35
Paikkakunta: Härmä

Viesti Kirjoittaja piippu »

RiKo kirjoitti:
piippu kirjoitti:No aika jännä jos tuossa ei muka saa "limiittiin" juuri sitä nopeutta mitä kyseisellä aktivoimis hetkellä ajaa?
Siis jos ajat vaikka 94km/h ja tökkäät limitin päälle, niin jäähän se 94
sinne tauluun?....ja yhdellä sormen liikkeellä :)
Ei toimi ainakaan meidän kotterossa. Ainoa asia minkä LIMIt tunnistaa
on aiemmin käytetty nopeusasetus...
Siis että ja jos teet seuraavasti: Käynnistät auton ja varmistat että LIMIT on poissa päältä (oranssi valo ei pala viiksessä, eikä missään ole mainintaa kyseisen rajoittimen päällä olosta). Lähdet liikkeelle tekemättä kyseiselle viikselle yhtään mitään ja kiihdytät auton 84km/h nopeuteen, ja NYT painat kerran vakionopeussäätimen nuppia sisäänpäin, että LIMIT (rajoitin) aktivoituu ja tämän jälkeen nostat yhden kerran kyseisestä viiksestä ylös (samaan tyyliin kuin kytkisit suuntamerkin kääntyäksesi oikealle) niin mitä tapahtuu :?: :roll:

Niissä mersuissa joita tähän mennessä olen ajanut ja kyseistä LIMIT-toimintoa käyttänyt, on auto ottanut tuolla yhdellä viiksen "nostolla" suurimmaksi nopeudeksi juuri sen hetkisen nopeuden…..
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......


W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Avatar
laineracing
Rasvanäppi
Viestit: 3104
Liittynyt: 12.11.2007 16:26
Paikkakunta: hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja laineracing »

XUX63 kirjoitti:Oon minä varmaan pikkusen tyhmä kun en oo vieläkään oikein jyvälle päässyt :lol:
Älä välitä, mäkään en oo ihan vielä limitillä vaikka oon jo useamman päivän koittanu miettiä tätä episodia.
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

This case is Limited Edition material ...

Or Edited Limition ?
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

piippu kirjoitti:No aika jännä jos tuossa ei muka saa "limiittiin" juuri sitä nopeutta mitä kyseisellä aktivoimis hetkellä ajaa? Siis jos ajat vaikka 94km/h ja tökkäät limitin päälle, niin jäähän se 94 sinne tauluun?....ja yhdellä sormen liikkeellä :)
Näin toimii ainakin W220:ssä
Piti ihan kokeilla tänään. :lol:

Mutta jos ajat vaikka 60kmh ja haluat asettaa limitin esim 92kmh niin silloin täytyy naputella viiksestä ensin 60-->70-->80-->90-->91-->92

Eli tyhjää värkkäystä. Eli kun asettaa limitin vasta kun ajaa tavoitenopeutta...
Menee yhdellä napsauksella.
luokyio
aktiivimeseläinen
Viestit: 2447
Liittynyt: 20.10.2005 19:01
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja luokyio »

Mika.T kirjoitti:
piippu kirjoitti:No aika jännä jos tuossa ei muka saa "limiittiin" juuri sitä nopeutta mitä kyseisellä aktivoimis hetkellä ajaa? Siis jos ajat vaikka 94km/h ja tökkäät limitin päälle, niin jäähän se 94 sinne tauluun?....ja yhdellä sormen liikkeellä :)
Näin toimii ainakin W220:ssä
Piti ihan kokeilla tänään. :lol:

Mutta jos ajat vaikka 60kmh ja haluat asettaa limitin esim 92kmh niin silloin täytyy naputella viiksestä ensin 60-->70-->80-->90-->91-->92

Eli tyhjää värkkäystä. Eli kun asettaa limitin vasta kun ajaa tavoitenopeutta...
Menee yhdellä napsauksella.
Sama juttu, oli pakko testata vaikken koskaan ole keksinyt tuolle ominaisuudelle tarvetta :lol: Toimii myös 204:ssa noin.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake

entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Avatar
piippu
Savunpoistaja
Viestit: 1911
Liittynyt: 01.10.2005 23:35
Paikkakunta: Härmä

Viesti Kirjoittaja piippu »

:lol: No hyvä että muutkin saa tuon onnistumaan....mutta on sitten hemmetin vaarallinen varuste! Joskus tullut tuolla ajettua pidempiäkin siivuja jostain syystä ja auta armias kun tulee se hetki, että olet ajanut jossain mutkaisella/mäkisellä tiellä hermosi riekaleiksi jonkun autoaan säästävän perässä kymmenen kilometriä (siis esim. Kuuttakymppiä kytäten ohituspaikkaa kasikympin alueella) ja olet laittanut rajoituksen vaikka 82km/h ja unohtanut koko homman....tulee se maailman ainoa mahdollinen ohituspaikka ja tempaiset "lusikan lattiaan"! Ässä hyökkää kivasti ohitukseen, mutta samassa lyöt suorastaan naaman rattiin, kun iloisesti alkanut kiihtyvyys pysähtyy kuin seinään ja menee se ikuisuudelta tuntuva sekuntti, kun tuijotat hölmönä että mikä hitto nyt tuli, kunnes tajuat että tuo Saa*anan Limiiiiiitti on päällä!!! :shout: :kele: :biggun:
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......


W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

211:ssä joskus tuota kokeilin mutta sain sen toimimaan vain tasakympeillä. Myös samat tuntemukset kuin Mikalla. Säikäyttää s**t*n*sti, kun auto hyytyy rinnalla.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
jps
Viestit: 520
Liittynyt: 15.1.2006 16:46
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jps »

piippu kirjoitti::lol: No hyvä että muutkin saa tuon onnistumaan....mutta on sitten hemmetin vaarallinen varuste! Joskus tullut tuolla ajettua pidempiäkin siivuja jostain syystä ja auta armias kun tulee se hetki, että olet ajanut jossain mutkaisella/mäkisellä tiellä hermosi riekaleiksi jonkun autoaan säästävän perässä kymmenen kilometriä (siis esim. Kuuttakymppiä kytäten ohituspaikkaa kasikympin alueella) ja olet laittanut rajoituksen vaikka 82km/h ja unohtanut koko homman....tulee se maailman ainoa mahdollinen ohituspaikka ja tempaiset "lusikan lattiaan"! Ässä hyökkää kivasti ohitukseen, mutta samassa lyöt suorastaan naaman rattiin, kun iloisesti alkanut kiihtyvyys pysähtyy kuin seinään ja menee se ikuisuudelta tuntuva sekuntti, kun tuijotat hölmönä että mikä hitto nyt tuli, kunnes tajuat että tuo Saa*anan Limiiiiiitti on päällä!!! :shout: :kele: :biggun:
Se asetettu limit menee pois päältä kun käytetään kick down'nia.
Kun sinua provosoidaan, älä provosoidu.
karvine
Teräshermo
Viestit: 783
Liittynyt: 29.9.2005 23:23

Viesti Kirjoittaja karvine »

Kickdown-polkasulla LIMIT lähtee pois päältä. Eli sukkaa vaan syvemmälle syyläriin niin pääsee ohi. :wink:

Eipä tosin tule rajotinta koskaan käytettyä. Vakkari toimii paremmin.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

211:ssä LIMIT toimii jos vakkari tippuu jostain syystä pois. Joskus oli kiirus Ruattista vanhalla ruattalaasella taksilla ajaessa eikä ehtinyt bootata niin ajoin limiittiä vasten ja siinä se ajoi asiansa. Muuten ei ole tullut käytettyä.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Prskles. Jo toinen kerta, kun sotken Mika T:n piippuun. :D

Ei kaikenlaisella kelillä ilkiä kikkaria käyttää. Yleensä ohituksissa riittää hyvinkin puoli kaasua. :wink:

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Roisto kirjoitti:211:ssä joskus tuota kokeilin mutta sain sen toimimaan vain tasakympeillä. Myös samat tuntemukset kuin Mikalla. Säikäyttää s**t*n*sti, kun auto hyytyy rinnalla.

t.
Risto
:lol:

Viiksestä nostamalla tasakympit ja itseensä päin vetämällä yksi kerrallaan lisää.

Kerran ylös tai alas napsauttamalla ottaa sen hetkisen ajonopeuden "maksimiksi"
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1912
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

Olkaa varovaisia kun puhutte 211:n cruisesta, se viiksi kun toimii eri tavalla riippuen siitä onko autossa Distronic.

MikaT:n kommentti oli kyllä Roisto:lle eli hänen autolleen mutta kun lainatussa tekstissä puhuttiin 211:stä niin helposti lukijat tulkitsevat että viiksen toiminnot on kaikissa 211:ssä kuvatun kaltaiset.

Onkohan jossain muussa MB-mallissa sama toteutus kuin 211:ssä Distronicilla? Tulkitsisin että tuossa on haluttu se "kympin muutosnopeus" vielä vanhalla viiksellä jossa ei ole kahta eri asentoa ylös/alas -suuntiin.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

tähtikuljettaja kirjoitti:Olkaa varovaisia kun puhutte 211:n cruisesta, se viiksi kun toimii eri tavalla riippuen siitä onko autossa Distronic.
Mikähän siihenkin on syynä? Eihän sen tarvisi olla mitenkään erilainen.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

No hyvä että muutkin saa tuon onnistumaan....mutta on sitten hemmetin vaarallinen varuste! Joskus tullut tuolla ajettua pidempiäkin siivuja jostain syystä ja auta armias kun tulee se hetki, että olet ajanut jossain mutkaisella/mäkisellä tiellä hermosi riekaleiksi jonkun autoaan säästävän perässä kymmenen kilometriä (siis esim. Kuuttakymppiä kytäten ohituspaikkaa kasikympin alueella) ja olet laittanut rajoituksen vaikka 82km/h ja unohtanut koko homman....tulee se maailman ainoa mahdollinen ohituspaikka ja tempaiset "lusikan lattiaan"! Ässä hyökkää kivasti ohitukseen, mutta samassa lyöt suorastaan naaman rattiin, kun iloisesti alkanut kiihtyvyys pysähtyy kuin seinään ja menee se ikuisuudelta tuntuva sekuntti, kun tuijotat hölmönä että mikä hitto nyt tuli, kunnes tajuat että tuo Saa*anan Limiiiiiitti on päällä!!! shout kele biggun
Nimenomaan, olen aina miettynyt, että miksi koko toiminto on olemassa. Hengenvaarallinen vekotin :shock:
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Avatar
piippu
Savunpoistaja
Viestit: 1911
Liittynyt: 01.10.2005 23:35
Paikkakunta: Härmä

Viesti Kirjoittaja piippu »

tähtikuljettaja kirjoitti:Olkaa varovaisia kun puhutte 211:n cruisesta, se viiksi kun toimii eri tavalla riippuen siitä onko autossa Distronic.

MikaT:n kommentti oli kyllä Roisto:lle eli hänen autolleen mutta kun lainatussa tekstissä puhuttiin 211:stä niin helposti lukijat tulkitsevat että viiksen toiminnot on kaikissa 211:ssä kuvatun kaltaiset.

Onkohan jossain muussa MB-mallissa sama toteutus kuin 211:ssä Distronicilla? Tulkitsisin että tuossa on haluttu se "kympin muutosnopeus" vielä vanhalla viiksellä jossa ei ole kahta eri asentoa ylös/alas -suuntiin.
No rehellisyyden nimissä tunnustan, että myös W220:ssä vakionopussäädin toimii erilailla distronicilla tai ilman....mutta ei siinä ole tuota kahta asentoa ylös/alas :idea:
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......


W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Avatar
RiKo
Viestit: 20
Liittynyt: 19.10.2010 21:25
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja RiKo »

piippu kirjoitti: Siis että ja jos teet seuraavasti: Käynnistät auton ja varmistat että LIMIT on poissa päältä (oranssi valo ei pala viiksessä, eikä missään ole mainintaa kyseisen rajoittimen päällä olosta). Lähdet liikkeelle tekemättä kyseiselle viikselle yhtään mitään ja kiihdytät auton 84km/h nopeuteen, ja NYT painat kerran vakionopeussäätimen nuppia sisäänpäin, että LIMIT (rajoitin) aktivoituu ja tämän jälkeen nostat yhden kerran kyseisestä viiksestä ylös (samaan tyyliin kuin kytkisit suuntamerkin kääntyäksesi oikealle) niin mitä tapahtuu :?: :roll:
Ei vaan toimi.
Joka ainut painalluksen ja noston/laskun yhdistelmä tuottaa vain täysiä kymppejä. Rattiin päin vetäisy palauttaa aiemman rajoituksen.

Auto on W203.007 s. 6.6.2003, Bremen. Karvahattumalli?
Onko näitä mersun kokoonpano kyliä montakin?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170, sedan, farmari, avo”