Tervehdys
Vitoa on tehnyt mieli jo jonkun aikaa ! ja nyt kun jouduin paikkailemaan tuota 201 työmatkakulkinetta että sain sen leimalle,tuli hyvä tekosyy pistää viton katselu alulle.
Hakusessa olis 2010-2012 vuoden vähintään 100 kw automaattiaskilla ja vakkarilla varustettu kulkine (saksasta) mitä vikoja/ongelmia noissa on ollut
ps.mitä 201:lle pitäis tehdä ? kiinnostaiskohan jotakuta pellityksestä innostunutta ? muovihelmojen alla taatusti työn sarkaa ! (paikkasin vaan näkyvät reijät)
Uusi jokkisprojekti ei ainakaan tällä haavaa kiinnosta
Vitoa tekee mieli
- Petri Rintala
- Viestit: 214
- Liittynyt: 21.5.2006 12:14
- Paikkakunta: Rauma
Jatketaas tähän samaan aiheeseen kun oireet on samat vitoa tekee mieli Haaveissa vito ikkuna mallina ja penkkejä saisi olla minimissaan niin että istumapaikat olis neljälle tai viidelle. Olen miettinyt noita vanhoja busseja joissa penkkejä on usein se 8-10 istumapaikkaa ja pikakiinnityksillä. Mitenkä noissa menee verotus elikkäs matkailuautoksi saa tietesty leimattua mutta minkäverran verot on silloin?(190cm sisäkorkeus ei tietty täyty vitossa) Entäpä paljonko pakuna/henkilöautona? Sellaiset noin summat riittää eli vaikkapa satkun tarkkuudella jos joku heittää niin se riittää. Haaveissa joku n. 2005 ja siitä uudempi vito ikkuna kopalla ja ehkäpä 115cdi tai sopivan osuessa kohdalle jopa v6 koneinenkin vois olla vaihtoehto. Välillä olis tarve kuskata useampaa henkeä ja kolmea koiraa ja taas toisinaan olis tarve kuskata jotakin vähän suurempaa niin paku puoltais paikkansa. Molempia erikseen en ajatellut ostaa.
Edit: melkein 10 vuotta olenkin seurannut keskustelua näköjään vain sivusta
Edit: melkein 10 vuotta olenkin seurannut keskustelua näköjään vain sivusta
Piääkö se nyt sit sanoo et tervetuloa foorumille!!! Vito ongelmaan en osaa auttaa, mut toivotaan et joku osais neuvoa...
Edit: Mites Sprintteri..? Niitähän löytyy matkailuautona ja pakuna kovilla takapenkeillä... Ja olis sitä tilaa kuskata tavaraakin...
Edit: Mites Sprintteri..? Niitähän löytyy matkailuautona ja pakuna kovilla takapenkeillä... Ja olis sitä tilaa kuskata tavaraakin...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Vit*a tekeisi mieleni myös, mutta mokomat pikku-Vit*t on yleensä liian tiukanahtaita meikäläisen kaluille. Tuossa vanhassa takavetoisessa toosassa on riittävästi tilaa vaikka roikkuvasta peräluukustakin työntää raskaampaa kalustoa sisään.RoopeK kirjoitti:Piääkö se nyt sit sanoo et tervetuloa foorumille!!! Vito ongelmaan en osaa auttaa, mut toivotaan et joku osais neuvoa...
Edit: Mites Sprintteri..? Niitähän löytyy matkailuautona ja pakuna kovilla takapenkeillä... Ja olis sitä tilaa kuskata tavaraakin...
Väljä alkaa olla jo tuo kone ja loppuun piesty sekä kuppanen koko värkki. Lorottelee mehujaankin ympäriinsä ja haisee pahalle.
Hyvät kyyvit on siitä nähen vielä antanut, kun vaan uskaltaa kunnolla polokea runtaten pohjaan asti ja ylikin.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Kohta tuota varmaan tietää nuo verojutut kun pitäis kirjekuori kolahtaa luukusta. Sattumalta löytyi ihan paikallisesta liikkeestä sopivan hintainen -08 111cdi vito normaali pituinen, istuimet 1+1+3 ja tuon takapenkin irrotus aika helppo nakki jos pitää jotain isompaa kuskata. Löytyi kaikki muuten mut webastoa ei ollut. Ja vaikuttaisi ruosteettomalta yksilöltä tämä parisatkua ajettu. Sprintteriä itsekkin aluksi mietin mutta kaikki w906 koppaiset missä hinta siedettävä niin on kyllä järjestään tosi karseassa kunnossa ja paljon ajettuja. Lisäksi pitäis autolla ajella jonkuverran kaupungissakin tämän tästä niin ei oikein innosta se sprinterin kokoluokka sinne eikä sellainen kyllä mahdu kotona autokatokseenkaan....