C180 pomppas katsastuksesta
C180 pomppas katsastuksesta
Työkaverin alkupään 203, m111 kone, ahtamaton, jäi leimatta koska vikamuistin luku kertoi seuraavaa: Nokka-akseli A-asento toimilaitteen piiri, johto 1.
Mikähänhän moinen fyysisesti on?
Edit: autocomilla antaa P2014 asetusventtiili, muuttuva nokka-akseli
Mikähänhän moinen fyysisesti on?
Edit: autocomilla antaa P2014 asetusventtiili, muuttuva nokka-akseli
Pikku päivitys. Osat tuli vaihdettua, ensimmäisenä huomio toki kiinnitty siihen, valtaisan öljymäärän lisäksi, että piuha oli irti. Osat ku kuitenkin jo oli ja vanhat näytti huonolta, vaihdoin kuitenkin.
Tuskin suuri yllätys kenellekään miten kävi kun lähti ajamaan.. nähtävästi ihan tarkotuksella revitty johdot pois.
Tuskin suuri yllätys kenellekään miten kävi kun lähti ajamaan.. nähtävästi ihan tarkotuksella revitty johdot pois.
Täytyy varmaan tehä siten et käyttää jossain niin et nollaa ja ottaa samalla päästöt, kun leima papereissa niin johto taas pois. Ei taida olla rallatuksen korjaukseen oikotietä, eikä kuulemma sen hintasta remppaa kannata tehä tuohon autoon. Tallikoneen vista jumitti päivitykseen ja kun siitä pääs eroon oli sit softan hävittäny, ei saanu kokeilla nollaamista. Konttorilta olivat sanoneet et riittää kun korjaamolta uus päästölappu (obd) josta koodit kuitattu.