RoopeKin S203

Vastaa Viestiin
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Jaahas... Ollappa aikaa ruveta levittään laturi... :? Pitää vielä mittailla vähän tarkemmin... Nimittäin perjantain, lauantain ja nyt MELKEIN kotipihaan asti toimi ESpit ja Absit normisti... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Laturi lataa normaalisti, pumppuyksikölle menee virtaa... :roll: Nyt sain kaikki muut koodit poistettua paitsi tuon -C1310 :testaa suurpaine- ja paluupumpun jännitteen syöttö... Katotaan onko uusinu muita koodeja huomiseen mennessä... Voiskohan joku G-sensoriki tehdä tuon..? Luulis kyl tulevan siitä suoraan vikakoodin... Työkaveri tuumas et oli joku aika sitten vaihtanut just samanlaiseen vehkeeseen siellä peräkontin pohjalevyn alla olevan mokkulan ku oireet oli samat... Oli kondenssivesi tehny tuhojaan siinä... :lol: Tai sit otan pumpun levälleen ja katon ne hiilet... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

Juu eiköhän se antureista ihan oman koodinsa anna. Mutta niinkuin sanottu niin laturihan voi piikittää jännitettä sillain että sitä ei yleismittarilla huomaa. Vai katoitko oskilloskoopilla latauksen? Kokeilitko pakkopyörittää sen pumpun vai mitenkä totesit että pumpulle virta tulee?
C250TDT -98
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

orsii- kirjoitti:Juu eiköhän se antureista ihan oman koodinsa anna. Mutta niinkuin sanottu niin laturihan voi piikittää jännitettä sillain että sitä ei yleismittarilla huomaa. Vai katoitko oskilloskoopilla latauksen? Kokeilitko pakkopyörittää sen pumpun vai mitenkä totesit että pumpulle virta tulee?
Oskilloskoopilla tutkailin ku sellasen vahingossa löysin työpaikalta... :lol: Mittasin pumpulle tulevan virran liittimestä (vika oli päällä just sillon), ei ollu meidän testerilla mahollista pakkopyörittää pumppua... :roll: Käytän seuraavaksi sähkörasian pumpun kylestä auki ja kattelen maholliset hapettumat, ku tuolla ulkomailla oli jollaki ollu sellasta vaivaa ja antanu saman vikakoodin... :roll: Samallapa tuota repäsee sen moottorinki auki ja kattoo hiilet... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
sipi
Viestit: 479
Liittynyt: 07.1.2007 21:42

Viesti Kirjoittaja sipi »

En tiedä onko ollut tuuria, ei ainakaan takuuta, mutta viidessä vuodessa on ollut vain yksi aito vika, hämäräperäinen laturin takalaakerin rikkoontuminen. Mietin sitä, että pitäisikö viedä jollekin automaattimiehelle öljynvaihtoon ja samalla tarkistuttaa/uusittaa öljytiivisteitä sinne boksin ohjauselektroniikan suuntaan. Jos ne tiivisteet voi tsekata ilman koko kärryn purkamista ja vaihto halvempaa kuin uuden elektroniikan osto.
Avatar
orsii-
Viestit: 958
Liittynyt: 19.10.2010 19:21
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja orsii- »

RoopeK kirjoitti:
orsii- kirjoitti:Juu eiköhän se antureista ihan oman koodinsa anna. Mutta niinkuin sanottu niin laturihan voi piikittää jännitettä sillain että sitä ei yleismittarilla huomaa. Vai katoitko oskilloskoopilla latauksen? Kokeilitko pakkopyörittää sen pumpun vai mitenkä totesit että pumpulle virta tulee?
Oskilloskoopilla tutkailin ku sellasen vahingossa löysin työpaikalta... :lol: Mittasin pumpulle tulevan virran liittimestä (vika oli päällä just sillon), ei ollu meidän testerilla mahollista pakkopyörittää pumppua... :roll: Käytän seuraavaksi sähkörasian pumpun kylestä auki ja kattelen maholliset hapettumat, ku tuolla ulkomailla oli jollaki ollu sellasta vaivaa ja antanu saman vikakoodin... :roll: Samallapa tuota repäsee sen moottorinki auki ja kattoo hiilet... :roll:
Tuolla oskilloskoopilla taas kun ei näe muuta kuin tulevan jännitteen joten se täytyis vielä kuormittaa esim hehkupolttimolla. Ja samalla kokeilisin käydä ajamassa pumpun liitin irti jotta tuleeko eri vikakoodi kuin liitin kiinni. Voithan tulla käymään kylässä joku ilta niin katsotaan josko tuolla mun testerillä sais pumppua pyöriteltyä? ;)
C250TDT -98
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2930
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Tai jos tietää millon oot tulossa ni vois olla mahollista starilla kattella
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

KAtotaanpa tässä viikonloppuna jos sais pyörähettyä.... Töissä ei oo taas kerenny tekeen mitään ja illalla ei vaan jaksa... :lol: Huomenna voisin koodit kattoo uudestaan kun nyt on pari päivää ajellu... :roll: Ollaanpa yhteyksissä tässä et millon tulis käymään... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Perjantaina (kun vika ei ollu päällä) sai kuitattua sen viimeisenki vian pois. Eilen alko uudelleen herjaamaan nii otin yhteyttä orsii- hin ja ajelin sinne... Luettiin koodit ja sama koodi siellä taas pötkötti... :evil: Tuumattiin et otetaan pumppu auki ja katotaan onko ne hiilet loppu... No onhan ne... :roll: Eipä ollu nyt uusia hiiliä nii laitetaan joku päivä... :lol: Mutta, jos joku joskus aukasee pumpun nii varoo ettei se neulalaakeri kuppi tuu mukana akselin päässä pumpun sisältä pois!!! Meni s**t**a kaks tuntia et ährättiin se paikoilleen ja käytätti koko pumpun ruuvipenkissä... :shout: :ttu: :ää: :wink: Otan kuvia operaatiosta kunhan vaihdan ne hiilet... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

ENpä ottanu kuvia, eikä auttanu hiilien vaihto... :ttu: Aluksi näytti hyvältä että abs valo ei palanu ja sit ku ajo parikymmentä meteriä nii tuli taas abs esp herjat... :evil: Pitääpä kattoo vieläkö se herjaa samaa ku pääsee testerin äärelle.... :roll: Ei kellään sattus olemaan sopevaa ESP-pumppua 203:een? :roll: Halvalla pitäisi saada... :oops: :mrgreen:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2930
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Nyt olis asianmukanen testeri tallilla jos tarvii tutkailla ;)
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

DoDi... KAtotaanpa jos tässä pyörähtäis... Minäpä soittelen kun päivän kuviot selkii... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Tosiaan tuli käytyä Multivirin kans tutkimassa sielunelämää ja sama vikakoodi siellä edelleen oli, mut nyt tapahtu silleen et joka toisella tartilla valo sammuu, kaikki OK ja toisella herjat taas ruudussa eli kontaktihäiriötä pumpussa... :roll: Pitänee käytellä auki se vielä kerran ja kolvailla hiilien johdot kunnolla ja sitten miettiä miten sais ohjainyksikon sievästi auki ja kattoa juotokset sieltä... Kuka tietäis minkä kokoiset on ruuvit joilla ohjainlaatikko on kiinni yksikön kylessä? Voisin hommata uudet ennenkuin irroitan vanhat, kun niistä on kannat niin lahonnu, et hylsyllä vaan pölisee ruosteet... :lol:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Hep! Käytin pumpun uudelleen levällään ja hiilien kolvaukset oli ok, mutta takasi koteloon työntäessä hoksin, et pumpun moottori pyörii tahmeesti kopan sisällä... Otin nohevana ja kopasin pari kertaa akselin nokkaan, nii meni kunnolla paikoilleen ja alko pyöriin kevyesti... :shock: Käytin ohjainboxinki irti yksikön kylestä, mut sitä ei olis ilman väkivaltaa saanu auki nii laitoin vain takaisin paikoilleen... :roll: Löin paikat nippuun ja lähin kojolle nii eipä enää valo palanu! :? Noh, pessimistinä ajelin jonku aikaa ja sammutin auton jonku ajan päästä ja tarttailin uudelleen, et eiköhän se kohta syty... Neljä kertaa nyt on tarttailtu uudestaan eikä vielä ole syttyny valo uudellee... :D Mut odotetaan seuraavaa kertaa, jospa se ei nyt syttys ennen ku katsastus on suoritettu... :lol: Tiistaina konttorille, odotettavissa ainaki takajarrut vaatii uusinnan ja edestä mahdollisesti antaa etuetutukivarsille vaihtotuomion... :lol:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2930
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Noniin :D
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Eilen illalla tuli käytettyä koiraa iltauinnilla ja samalla käytiin kaupunnilla, nii härövaloa ei näkyny! :shock: Josko se nyt toimis..? :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Toimii... 8) Leimaki tuli haettua vuodeksi eteenpäin... 8) Jarrupalat pitää katsurin mukaan taakse vaihtaa, miksi, onhan niissä vielä milli pintaa... :lol: Eikäku työpaikalla odottaa koko jarrusetti uus taakse... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
shrteam
Viestit: 467
Liittynyt: 21.10.2010 17:15

Viesti Kirjoittaja shrteam »

Mulla tekee oma C että kun käynnistää niin syttyy abs esp herjat ja mikään nopeustietoa tarvitseva ei toimi. Sammuttaa ja käyttää abs pumppu/boxsista liittimen irti, niiin kaikki toimii. Sitten taas jonkun käynnistyksen jälkeen samahomma. Ei ole aina sama määrä käynnistyksiä.
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Onko vakkariki pois pelistä..? Mulla nimittäin itellä toimi vakkari koko ajan... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
shrteam
Viestit: 467
Liittynyt: 21.10.2010 17:15

Viesti Kirjoittaja shrteam »

Ei toiminu vakkari.

Nyt teki taas tuossa kaupan pihasta lähtiessä, en viittiny siinä ruveta peltiä aukomaan kun 2km kotiin. Tälläkertaa toimi nopeusmittari ja kilometri kerty, ohjaus vaan oli jäykkä ja abs valo palo. Ja tietysti viestit abs ja esp:stä.
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Pitäs kattoo testerillä kun vika päällä et mistä vois vikaa lähtee tutkimaan. :roll: Tuollaiset oireet vaikuttaa joko boxi vialta tai anturivialta... :roll: Mulla on nyt toiminu, ei enää ole herjaillu... :lol: Nyt on vaan jotain välystä keulassa ku saapi moottoritiellä kahta kaistaa taas ajella... :? Jokohan ne nyt meni ne reaktiotangot...? :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Noni... Taas on mersumainen ajettava mersu... :lol: Etummaiset tukivarret vaihettu eteen ja koiranluut... Loppu kaikki narinat ja kolinat edestä... PAllot oli kummassakin tukivarressa (ja koiranluissaki) aivan väljät, hyvä että ei kupistaan tullu ulos.. Ihan hyvä saavutus alkuperäisille tukivarsille 242 tkm.... :lol: Samalla tuli katkottua kallistuksen vakaajastaki yks pultti... :oops: Noh, onpahan nyt läpipultilla... :wink: Samalla tuli eteen vaihdettua loppuun ajettujen vollottavien Nankangien tilalle Radarit... Katotaan onko yhtä pitkä kestoset ku nankangit... Seuraavaksi odottelis jarrukilkkeet takapäähän asennusta... Olis jo hyllyssä, mutku ei vaan aina jaksa ku tuo uus tulokas pitää välillä yöt hereillä... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Viime lauantaina tuli tehtyä Forte-käsittely koneelle ja vaihtelin öljyt kilometrien olevan pikkasen vajaa 245tkm... Nyt pistin ostoilmon esp-pumpun moottorista, jotta saadaan härövalo pois ja auto myyntiin... Uus tulokas jo katseltu Saksan maalta, ku ei Suomesta tahdo löytyä samoilla varusteilla... :wink: Mut pidettäköön tulokas salassa vielä siihen asti et se oikeesti on tuossa pihalla ja kaupat toteutunut... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Päivitetääs... Tultiin siihen tulokseen et tämä pysyy vielä pihassa.... :lol: ESPit toimii taas, kiits tapsalle ja tulipa tuossa tilattua hieman palikkaaki mursuun... Katotaanpa parin viikon päästä mitä matkis toimittaa... :P
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Nyt on varattu aika jakoketjun uusintaan... 8) Meinaa kalista kylmänä sen verta et nyt se on parempi laittaa... :roll: Alko vissiin kartaanin tukilaakeriki huutaan ku kävi pakkanen yli 20 asteen... Nyt kuuluu koko ajan sellanen vieno vollotus joka nopeuden mukaan muuttuu... Toivotaan et se on tuo eikä vaiheloota... :shock:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Sinne jäi mursu Ylivieskaan Lintosen pihalle... :roll: Huomenna haetaan pois uudella nokkaketjulla ja kartaanin kannatinlaakerilla varustettuna... :wink: Samalla käyn morjestaan Akia osakauppojen merkeissä... :wink: Vaikuttaako muuten ulkolämpötila-anturi ilmastointiin vai oliko sille oma anturinsa..? Tuossa ku ajelin ylivieskaan nii kuumaa kyllä pukkas, mutta sit ku otti napsun kylmemmälle niin alko tuleen yhtä kylmää kuin pihalla ja lämmintä tuli vasta ääriasennossa... Luulee näytön mukaan et olis pihala 62 astetta lämmintä... :lol: Ainniin sellanenki maininta, että coilover-sarjakin tuli kotin perjantaina... AP näyttää olevan ainoa alusta jossa on 12mm ja 10mm vakaajan kiinnitykset... Näytti olevan sellane holkki reijässä nippusiteellä kiinni... :wink:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
Multiviri
aktiivimeseläinen
Viestit: 2930
Liittynyt: 22.10.2010 14:31
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Multiviri »

Mikä alusta siis tuli? Koitit päivällä soitella vaan olin vielä unten mailla :D
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

AP Fahrwerk vai mikä seoli... Completokselta kuitenni edullisesti.... :lol: Kuveja kunhan kaikki hilut alkaa löytän paikkansa jne... AMG-takapuskin olis saunan lauteiden alla ja etupuskin ja helmat tulee ensviikolla... :halm: Tuota lämpöanturijuttua olisin kysynyt jos osaisit vastailla... :wink:

Tosiaan tuli käytyä ykassa mutka ja nyt on mursussa uusi nokkavitja ja jortaanin kannatin laakeri... :mrgreen: Ja Parkkilaa tuli häirittyä tiluksillaan, kiitokset vielä osista!
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Nytpä tuli tauluun ensin "Add 1 litre oil when next refuelling"... Ajattelin et mitä vi**ua..? :shock: Öljyillä ajettu 2000km vaihdon jälkeen ja tollanen herja tullu yleensä siellä 15 tkm paikkeilla... Noh ajelin eteenpäin nii ilmesty herja "Change engine oil - visit workshop" ja sitten ilmesty "Engine oil sensor faulty - visit workshop" vai mitenhän se olikaan... Meinaakos tuo nyt sitä et se öljypohjassa oleva anturi on mykkä? :roll: Prkl, hommata tavan tikku tuohon ja kattella sillä öljyt... :evil: Ei se anturikaan kyllä kallis ole, mut ei jaksais ajella seuraavaan öljynvaihtoon epätietosena... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Kuka vois kertoa mulle alkuperäisnumeron tuolle ölppäanturille..? Vin on WDB2032461F598154 Oli Veholla töissä eilen joku toinen tyyppi nii alko esittään nii paskan tärkeetä et voi vittu... "Ei me olla näitä numeroita ruukattu jaella", aina ennen saanu numeron.... :evil:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170, sedan, farmari, avo”