Remmiahtimien erot

Vastaa Viestiin
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Remmiahtimien erot

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Mikäs ulkoinen ero löytyy 180 ja 200 käytetystä M45:sta ja 230 käytetystä M65:sta..? Mikä on tuon 230:n ahtimen varaosanumero? :roll: Vai onko näissä kaikissa sama ahdin, kun tuntuu nyt, että kaikkia ahtimia myydään kaikkiin...? :roll: :wink: :lol:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Avatar
nix0n
aktiivimeseläinen
Viestit: 1286
Liittynyt: 08.3.2013 13:44
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Mun mielestä 230 on isompi ahdin. Joskus olin tutkivani asiaa kun oli 203 230 kompura alla. Varaosanumerosta en osaa sanoa :D
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Avatar
RoopeK
aktiivimeseläinen
Viestit: 2820
Liittynyt: 26.5.2008 0:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja RoopeK »

Siinä käsityksessä itsekkin ollu, mut ku näyttääpi ebayssä myyvän M45 ja M65 kaikkiin malleihin nii otappa nyt sit selvää... :? Ulkoisesti niissä ei taida olla muuta eroo ku M65 kompurakotelo vähän paksumpi... :roll: Se varaosanumero kyl kiinnostaa ja varsinkin sitten tulleet korvausnumerot... :roll:
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"

® Mesen 199-klubi

EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
sipi
Viestit: 479
Liittynyt: 07.1.2007 21:42

Viesti Kirjoittaja sipi »

Jossain vaiheessa tuo C180 tulee siihen ikään ja hintaan ettei maksa paljon yrittää tehdä sille jotakin mitä ei suositella. Olisiko parempi vaihtaa remmiahdin isompaan, vai riittäisikö pienemmän hihnapyörän vaihto? Puristukset lienevät C200:ssa ja C230:ssa matalammat vastaten korkeampaa ahtopainetta? Jos vaihdan ahtimen/hihnapyrän, niin olisiko saatavilla ECU-ohjelmaa/virityspajaa, joka modaisi sytytyskartan vastaamaan muuttuneita paineita? Tiedän kyllä ettei lopputulos olisi kovin ihmeellinen ilman palotilan muutosta, mutta kunhan ajattelen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 moottori”