mitkä madallusjouset 170cdi

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Vastaa Viestiin
Avatar
petska
Morkoolimies
Viestit: 604
Liittynyt: 06.10.2005 20:48
Paikkakunta: kalajoki

mitkä madallusjouset 170cdi

Viesti Kirjoittaja petska »

Onkohan kellään kokemusta et mitkä madallusjouset laittaisi tuollaiseen tötteröön kun pitäisi olla vielä tuollaiset pitkään maliin tarkoitetut aika monesti on vaan lyhyellä akselivälillä olevaan. Iskareiksi meinasin perus bilteenejä ettei mene vaan liian kovaksi... vaikka tuskin tuollaista pomppupalloa hyväksi saakkaan

vai olisko suomen monttuteille paras ihan vakioalusta? nyt on kuitenkin joku vaimennin sökö on sen verran mielenkiintoinen ajokäytös
Pitäähän joka pojalla pappatunturi olla varsinkin jos on vaarana et käyttöautona oleva vanha mersu posahtaa...
Avatar
Pikku Mersu
Viestit: 40
Liittynyt: 31.12.2013 9:42

Viesti Kirjoittaja Pikku Mersu »

Jouset: Lorinser -35mm
Iskarit: Bilstein Sprint

suositeltiin toisaalla.
Avatar
epk
Herrastuunari
Viestit: 2488
Liittynyt: 07.11.2005 0:07
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

mulla olis uudet bilsteinin sport iskarit eteen (b6), 180e pari jos kiinnostaa.
Avatar
eerola
Herrasmies
Viestit: 1674
Liittynyt: 23.1.2006 20:50
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eerola »

Minulla oli W169:ssä Eibach Pro Kit-jouset ja vakioiskarit. Ainakin siinä heiluminen pieneni merkittävästi tuolla muutoksella. Toki iskarien pitää olla kunnossa. Bilstein Sprintit ovat takuulla hyvät. epk:n tarjoamat iskarit toimivat varmasti Pro Kitin kanssa myös hyvin, sillä Pro Kit madaltaa autoa kohtuullisen maltillisesti.
-T

Kuva
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Petskalle tilattiin Bilsteinit jo ennen tätä topikkia :wink:
Avatar
petska
Morkoolimies
Viestit: 604
Liittynyt: 06.10.2005 20:48
Paikkakunta: kalajoki

Viesti Kirjoittaja petska »

dealer kirjoitti:Petskalle tilattiin Bilsteinit jo ennen tätä topikkia :wink:
Niinpä ja tässä olen miettinyt et meneekö kyyti kuinka pilalle jos jouset menee vaihtaa samalla... ja on tuo talvi tulossa kohta et tiet on sitten entistä kolosemmat
Pitäähän joka pojalla pappatunturi olla varsinkin jos on vaarana et käyttöautona oleva vanha mersu posahtaa...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W168 alusta”