Mitään ihmeellistä en ole vielä ehtinyt autolle tekemään, paitsi pakollinen soitin-päivitys + aktiivi-subin asennus. Niin ja tulihan nuo vilkut savustettua ja takatuikutkin saivat osansa.
Tälläisenä se saapui pihalle:

Ja tässä nykykuosissa:





Hantin puolen etupenkin taakse lattialle. Täähän on 2-paikkanen, joten tilaa onNippe kirjoitti:Hyvän näkönen kampe. Mihin sijoitit aktiivi subin?
 Sen verran on ahdasta penkkien alla, ettei mahdu matalakaan subi sinne...
 Sen verran on ahdasta penkkien alla, ettei mahdu matalakaan subi sinne...





Renkaat on joka nurkassa samankokoisetdealer kirjoitti:Vikaa, erikokoiset renkaathan tuota tekisi tms. nopeusero.
 Mutta onko abs-ohjausyksikkö sama riippumatta perävälityksestä?
 Mutta onko abs-ohjausyksikkö sama riippumatta perävälityksestä?Tässä on vielä jännä homma, kun ASD:n kolmiovalo syttyy heti, kun nopeus ylittää 60km\h ja ABS-valo syttyy, kun nopeus ylittää 130km\h. Samoista antureistahan nuo pyörintänopeudet mitataan250D kirjoitti:Minun ymmärtääkseni tuo kolmio voi syttyä myös mikäli etunavan hammaskehä on likainen/ruostunut ja ABS anturi mittaa nopeuseron.
Minulla on sama oire 4-matiissa (vai toimiiko ASD:ssa mittaus eri tavalla?) kun kolmio syttyy yli 120 km/h nopeuksissa. Syttymiskohta on siirtynyt nyt puolen vuoden ja 16 tkm aikana n. 140 --> 120. Onneksi on nyt talvi ja nopeudet alemmat, ärsyttää tuo.
Itse en saanut vielä puhdistettuna, joten varma tietoa tämä ei ole. Pultit liian tiukassa jarrusatulassa...

Mulla on aina ollut sellainen mielikuva, että ASD saisi pyörintänopeustiedon ABS-boksilta, mutta liekkö sitten molemmissa bokseissa erilliset pyörintänopeuden haistelijat?Roisto kirjoitti:Nuohan on kuitenkin eri boksien takana. Liekö erilaiset toleranssit pyörimisnopeuden eroille tms?
t.
Risto
 
 
 
 
 ) ja tasonsäädön pallot. Mukava taas ajella, kun perän pomppiminen katosi. Eikä taida viitsiä enää itse autoa rassailla, kun korjaamo tekee sen halvemmalla. Korjaamo veloitti jousien + typpipallojen vaihdosta 80€
 ) ja tasonsäädön pallot. Mukava taas ajella, kun perän pomppiminen katosi. Eikä taida viitsiä enää itse autoa rassailla, kun korjaamo tekee sen halvemmalla. Korjaamo veloitti jousien + typpipallojen vaihdosta 80€  




 Oikee wannabe 4matic
 Oikee wannabe 4matic  
 
 Ehjä napa löytyi nopeasti, mutta asd-vetaria joutui tovin metsästämään. Löytyihän sekin vihdoin. Kiitoksia Aki P
 Ehjä napa löytyi nopeasti, mutta asd-vetaria joutui tovin metsästämään. Löytyihän sekin vihdoin. Kiitoksia Aki P  Kotiinpaluun kunniaksi vaihdettiin kulahtanut pappa-mallin maskikin uuteen Avari-malliseen
 Kotiinpaluun kunniaksi vaihdettiin kulahtanut pappa-mallin maskikin uuteen Avari-malliseen 

