w210 220 cdi

Katso myös W202
Vastaa Viestiin
kurre90
Viestit: 120
Liittynyt: 23.10.2010 13:25
Paikkakunta: hyvinkää

w210 220 cdi

Viesti Kirjoittaja kurre90 »

mikähän osa on koneen keulassa ku tiputtaa polttoainetta suoraan apulaite hihnan päälle
Avatar
Wiqqo
Viestit: 609
Liittynyt: 27.8.2013 1:16
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Wiqqo »

Korkeapainepumppu. Tiivisteet uusiksi, niin saattaa asettua.
S203 200Cdi -02
E30 316i -89
kurre90
Viestit: 120
Liittynyt: 23.10.2010 13:25
Paikkakunta: hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kurre90 »

kuinkas yleinen vika että rupee vuotaa
kurre90
Viestit: 120
Liittynyt: 23.10.2010 13:25
Paikkakunta: hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kurre90 »

nii ja mistähän moiset tiivisteet kannattaa ostaa? ja hinta, onko kallis juttu
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

kurre90 kirjoitti:kuinkas yleinen vika että rupee vuotaa
Yleinen vika
tiivisteet vaikka vihdin tarvikeesta, Kl varaosasta, vehosta
eivät ole misään kovin kallita muutamlla satasella saa varmasti
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Wiqqo
Viestit: 609
Liittynyt: 27.8.2013 1:16
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Wiqqo »

Niin siis tiivistesarjojahan saa parin kympin hintaan, pumput näyttää olevan useamman satasen paikkeilla. :lol:
S203 200Cdi -02
E30 316i -89
kurre90
Viestit: 120
Liittynyt: 23.10.2010 13:25
Paikkakunta: hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kurre90 »

onko w210 220 cdi vm 99 kone OM611.961 125hp ja
vito 220 cdi vm 00 kone OM611.980 122hp sama pumppu?
jos on ni sithää siit käy varmaa kaikki koneen osat
Viimeksi muokannut kurre90, 08.12.2016 17:40. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29071
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Vitossa taitaa olla pumpussa lepuutin, eli ei ole sama.
oulaistenliikenne.fi
kurre90
Viestit: 120
Liittynyt: 23.10.2010 13:25
Paikkakunta: hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kurre90 »

mistä tuo koneen numerosarjaero johtuu ja tehoero? kansi, säädöt vai mikä
kurre90
Viestit: 120
Liittynyt: 23.10.2010 13:25
Paikkakunta: hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kurre90 »

voiko valillä tapahtuva vikatilaan meno, johtua tosta vuodosta?
kurre90
Viestit: 120
Liittynyt: 23.10.2010 13:25
Paikkakunta: hyvinkää

Viesti Kirjoittaja kurre90 »

sehän on bossin pumppu, paljo maksaa kaikki tiivisteet ja letkut? ja mistä saa räjäytyskuvan, jotai löysin mut en tiiä onko just toi pumppu.
Avatar
Wiqqo
Viestit: 609
Liittynyt: 27.8.2013 1:16
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Wiqqo »

kurre90 kirjoitti:sehän on bossin pumppu, paljo maksaa kaikki tiivisteet ja letkut? ja mistä saa räjäytyskuvan, jotai löysin mut en tiiä onko just toi pumppu.
Tiivistesarja pumppuun ainaki mb-osalla sen ~25Euroa, letkut satasen?

http://mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=118007
Tuolta ainakin itse löysin kaiken tarvittavan tiedon. Helppo homma sinänsä, pirun tarkkaa vain.
S203 200Cdi -02
E30 316i -89
Avatar
Koltta
Viestit: 12
Liittynyt: 01.1.2012 10:59
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Koltta »

Mulla oli samanlainen vika. Tarkemmassa tutkimisessa vuoto ei ollut pumpun tiivisteissä vaan niiden pumpun ympärillä olevien letkujen liittimissä olevat tiivisterenkaat olivat kovettuneet. Kaikki ne O renkaat vaihtamalla vuodot loppuivat tyystin. Erityisen hanakka vuotamaan oli se pieni kovamuovinen putki pumpun vasemmalla puolella joka meni käsittääkseni korkeapainepumpun ja siirtopumpun välillä... noin 4-5cm mittainen.
JeremiaS
Viestit: 24
Liittynyt: 17.12.2016 12:10
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja JeremiaS »

Mulla vuoti hihnan päälle huonon letkuliittimen takia, oli o-rengas mennyt huonoksi. sitten pari kertaa kun olin ottanut liittimen auki niin se meni rikki kokonaan, vauhdissa irtosi koko letku ja meno loppui, melkoinen savu pellin alta kun roiski diisseliä pitkin konehuonetta. Kannattaa tarkistaa ne pumpun luo tulevat letkut ja liittimet ihan ekana. Pumpun tiivisteet ei maksa paljoa mutta niiden vaihdossa on oma hommansa.

(edit) oli vähän vanha viesti näköjään mut nuo kannattaa tosiaan kattoa jos on samaa vikaa :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / 208 moottori”