Markon w201 rakentelua
Markon w201 rakentelua
Ohjauspyörä (A14046021039045) löytyy Saksasta, mutta hinta on 1030 euroa.
Näin vastasi kotimainen varaosa myynti kun kysyin päivän tilannetta uudeksi ratiksi. Tämän mallin nahkaratista oli kyse. Tuote oli loppu ja korvaava yllä mainittu.
En sitten ostanut.
Taidan päällystyttää vanhan ratin verhoilijalla.
Näin vastasi kotimainen varaosa myynti kun kysyin päivän tilannetta uudeksi ratiksi. Tämän mallin nahkaratista oli kyse. Tuote oli loppu ja korvaava yllä mainittu.
En sitten ostanut.
Taidan päällystyttää vanhan ratin verhoilijalla.
Viimeksi muokannut markoala, 24.12.2013 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tehtaan mukaan korvaava osa. Kyseessä on tässä nahkaratti mistä puhe. Ja Mercedes-Benz taulukko kirjan mukaan 6/1991 alkaen w201:ssä on 140 muotuilu ratti. Oma onkin rekisteröity saksassa 28.6.1991 eli aika alkusarjaa uuden mallin ratilla. On sen verran kulunut että häiritsee etenkin nyt kun sain tuohon uudet etu istuimet . Oikeasti ei varmaan montaa kilometriä ole ajetut. Olivat olleet korjaamon hyllyllä ilmeisesti 1989 lähtien muoviin käärittynä. Istuimella jolla ajettu ehkäpä 350-400tkm on näköjään eroa uuteen. Ihan noin pers tuntumalla
Paranee vanhetessaan
Joululahja:
Autossa on nyt uudet etupenkit ja uusi ratti. Penkit oli poistettu uudesta autosa ehkäpä n. 1989 ja säilytetty muoveissa. Löytö nettivaraosasta. Ratti tehty 2008. Täysin käyttämätön löytö.
Autossa on nyt uudet etupenkit ja uusi ratti. Penkit oli poistettu uudesta autosa ehkäpä n. 1989 ja säilytetty muoveissa. Löytö nettivaraosasta. Ratti tehty 2008. Täysin käyttämätön löytö.
Vaihdekepin nahkapussi on tuon jälkeen tullut. Tänään otettiin päästöt . Co oli ensin 0,4. Seosta hieman laihemmalle kääntämällä kaikki arvot tosi hyviksi. Ei tarvikkaan alkaa katalysaattori kaupoille kuten arvelin aiemmin.
Peräkin tässä on nykyisin w124 isoperä. Loppu se perän kahina vihdoin. Kiitos Raptec, ja R.Ruuskanen projektiin osallistumisesta.
Peräkin tässä on nykyisin w124 isoperä. Loppu se perän kahina vihdoin. Kiitos Raptec, ja R.Ruuskanen projektiin osallistumisesta.
-
- Viestit: 97
- Liittynyt: 05.11.2007 13:07
Kävikös tuo W124:n perä ilman rustaamista?markoala kirjoitti:Vaihdekepin nahkapussi on tuon jälkeen tullut. Tänään otettiin päästöt . Co oli ensin 0,4. Seosta hieman laihemmalle kääntämällä kaikki arvot tosi hyviksi. Ei tarvikkaan alkaa katalysaattori kaupoille kuten arvelin aiemmin.
Peräkin tässä on nykyisin w124 isoperä. Loppu se perän kahina vihdoin. Kiitos Raptec, ja R.Ruuskanen
projektiin osallistumisesta.
Eipä ole kuvaa edelleenkään mutta tehtaan jäljiltä ollut jakoketju vaihtui IWS valmisteeseen tänään Ruuskasen pajalla niittaustyökalun avulla. Nyt käynnistyy heti, ennen tarvi 2-3 sek pyörityksen. Muutenkin tuntuu vetoja olevan enemmän. Aiheellinen ketjun vaihto ainakin. Yhdestä purkupelistä tarttui lisäksi mukaan kaikennäköistä, myös se vähemmän haalistunut hattuhylly.
Viimeksi muokannut markoala, 24.8.2015 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kutosella?markoala kirjoitti:Säätelin ehaa aiemmin. Seos on nyt siellä päin ainakin kun kone vetää hyvin, bensa ei enää haise perässä ja Mäntsälä-Kuusankoski-Mäntsälä meni 7.2/100km. Motarilla todellinen n. 105kmh ja kutosella noin 80kmh. Sehän on ihan sitä mitä tehdas lupaa.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Muutenkin matka taittuu hitaammilla nopeuksilla oikein miellyttävästi ja nostalgisesti tällä autolla. Kulkee suoraan ja melutaso on asiallinen kun nopeus on alle 110kmh. Oikein asiallinen käyttöauto. Niin, onhan tuossa vaihdettua hyvät bilsteinit, raidetangot (original) , välivarsi, takatukivarret, alapallot, nelipyöräsuuntaus mitkä takaa hyvän ajettavuuden. Lyhyillä matkoilla bensaa palaa mutta aika lailla tehtaan kaupunkikulutus 11 pitää paikkaansa.