Etupyöränlaakeri pääsi korkkaamaan ja pelkäsin abs -anturinkin saaneet osansa kun valo syttyi. Remontteeraamisen jälkeen ei valo enää kiilunut, mutta asd:n kolmiovalo syttyy kun vauhti menee mittarin mukaan yli 110km/h ja sammuu kun nopeus laskee alle sen
ABS-anturista en oikein tiedä että kokiko se vain hiontaa vai onko sen päässä ollut "nasta"? Metallin värinen viiru siinä selvästi erottu. Tarkoitus olisi nyt ennakoivasti vaihtaa toinenkin etulaakeri, niin siinä samalla sen anturinpään näen, mutta nyt lähin pääasiassa tätä asd sekoilua selvittämään.
ASD ja etu absantureiden yhyteys?
ASD ja etu absantureiden yhyteys?
190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83
Kiitän. Anturi tosiaan otti kipeää. Tänään vaihdoin kuskinpuolelle laakerin, niin sai vähän vertailua. Ojanpuolen anturiin oli kulunut lovi Noh absit kuitenkin pelaa, täytyy ruksata ostoilmoa markkinapalstalle.Mika.T kirjoitti:Navan hammastus tai se itte anturi on ottanu itteensä.
ASD:hän vertaa etu ja takarenkaiden pyörintäeroa ja kytkee lukon päälle jos näkee
omasta mielestä liikaa nopeuseroa.
190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83