Noniin, päädyin 1996 4.2L V8 E Farmarin omistajaksi. (Ku halavalla sai). Lueskelin mersumiehen painajaisen ja jo lyhyellä kokemuksella samaistuin painajaiseen tuossa renkaanvaihdon yhteydessä.
Laitoin talvirenkaat kiinni, mutta auto ei liikahtanut mihinkään, ja rutina vain kuuluu. Hain lyhyimmät tarjolla olleet pultit Motonetista, mutta tilanne ei niidenkään kanssa muuttunut. Soittelin edelliselle omistajalle, ja etupyörien korokepalat löytyivät. Ne asentamalla pyörät pyörivät. Ongelma lienee ollut se, että vanteet ottivat kiinni jarruasetelmaan, joka yksilössä on iso. Takapyöriin ei korokkeita ollut, ne pyörivät nyt kuitenkin. Käsijarrumekanismin tila pitänee tarkistaa.
Tuo peräpää vaatisi vähän tutkimista. Perä ei ihan kamalasti jurise, mutta pyörän laakerit kylläkin, ja suuuntaukset on miten sattuu.
Löytyykö Jyväskylän tienoolta pajaa tahi nikkaria, joka Mersuista jotakin tietää? tahi semmosta hallia, jossa autonosturi tai syvennys ja voi itse touhuta?
Samalla takaraivooni iski neronleimaus, jotta Väyrysestähän pitää tehdä kunnon juoppo ja laittaa siihen e85 muutossarja. Onko sellaisesta kokemuksia? Suomalaisen eflexifuel tms. muunnossarjan valmistajan mukaan homma onnistuu
W210 osaajia Jyväskylästä
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: W210 osaajia Jyväskylästä
Suomalisen muutos sarjan autoa joskus tukailin niin näytti toimivanuser1 kirjoitti:Noniin, päädyin 1996 4.2L V8 E Farmarin omistajaksi. (Ku halavalla sai). Lueskelin mersumiehen painajaisen ja jo lyhyellä kokemuksella samaistuin painajaiseen tuossa renkaanvaihdon yhteydessä.
Laitoin talvirenkaat kiinni, mutta auto ei liikahtanut mihinkään, ja rutina vain kuuluu. Hain lyhyimmät tarjolla olleet pultit Motonetista, mutta tilanne ei niidenkään kanssa muuttunut. Soittelin edelliselle omistajalle, ja etupyörien korokepalat löytyivät. Ne asentamalla pyörät pyörivät. Ongelma lienee ollut se, että vanteet ottivat kiinni jarruasetelmaan, joka yksilössä on iso. Takapyöriin ei korokkeita ollut, ne pyörivät nyt kuitenkin. Käsijarrumekanismin tila pitänee tarkistaa.
Tuo peräpää vaatisi vähän tutkimista. Perä ei ihan kamalasti jurise, mutta pyörän laakerit kylläkin, ja suuuntaukset on miten sattuu.
Löytyykö Jyväskylän tienoolta pajaa tahi nikkaria, joka Mersuista jotakin tietää? tahi semmosta hallia, jossa autonosturi tai syvennys ja voi itse touhuta?
Samalla takaraivooni iski neronleimaus, jotta Väyrysestähän pitää tehdä kunnon juoppo ja laittaa siihen e85 muutossarja. Onko sellaisesta kokemuksia? Suomalaisen eflexifuel tms. muunnossarjan valmistajan mukaan homma onnistuu
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä