mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

Markon W213
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W213
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
tähtikuljettaja
Mersuvelho



Liittynyt: 05 Mar 2006
Viestejä: 1372
Paikkakunta: Lounais-Suomi

 LähetäLähetetty: 03.11.2017 22:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

markoala kirjoitti:
Navi näyttää n. 15 km liikaa itään. Rolling Eyes Anttenniko lie rikki.


Todennäköisesti hiljattain mennyt rikki, ei ole vielä tuon enempää "gyroilla" ryöminyt. Kumma ettei noista ole tehty takaisinkutsua.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
markoala



Liittynyt: 18 Tam 2007
Viestejä: 1003
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

 LähetäLähetetty: 06.11.2017 21:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Seuraavana päivänä navi taas toimi, eikä ole uudelleen kiukutellut.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sakari
Rasvanäppi



Liittynyt: 28 Syy 2015
Viestejä: 375

 LähetäLähetetty: 06.11.2017 21:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Noita antenneja hajonnut todella paljon. Sijaitsee kuskin peilin sisällä eikä kestä kosteutta, vaihtoon vaan vielä kun takuut on.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
markoala



Liittynyt: 18 Tam 2007
Viestejä: 1003
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

 LähetäLähetetty: 17.11.2017 22:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Häiriö ei ole toistunut. Nopeusrajoitus avustin on ollut mykkä jonkin aikaa. Veho lopulta paikansi vian toivottavasti kameraan joka vaihdetaan kunhan saadaan maahan. Päivittivät samalla käynnillä yhdeksän ohjainlaitetta. Jälikiasennus webasto kun sai pitkällä lämmityksellä moottorihäiriövalon syttymään, tähän pitäisi auttaa jokin päivityksistä.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
markoala



Liittynyt: 18 Tam 2007
Viestejä: 1003
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

 LähetäLähetetty: 28.11.2017 21:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kamera vaihdettu, nopeusrajoitusavustin heräsi henkiin. Samoin alkoi toimimaan autoon jälkikäteen koodattu kaukovalo avustin. Koodauksen hinta on 320€ ja edellyttää online koodausta. Varuste tulee siten näkyviin myös "kantakorttiin".
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tähtikuljettaja
Mersuvelho



Liittynyt: 05 Mar 2006
Viestejä: 1372
Paikkakunta: Lounais-Suomi

 LähetäLähetetty: 28.11.2017 22:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Onko tuo kaukovaloavustin niille "perus-LEDeille", niille joille ei aluksi kaukovaloavustinta saanut ollenkaan? Vaiko P35/642+628 dynaamiset LEDit IHC+:lla?

Siinä vaan tavallaan huijattiin ostajia kun LEDeillä ei kaukovaloavustinta tullutkaan vaikka edellisellä korimallilla siihen oli opetettu.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sakari
Rasvanäppi



Liittynyt: 28 Syy 2015
Viestejä: 375

 LähetäLähetetty: 28.11.2017 22:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

markoala kirjoitti:
Häiriö ei ole toistunut. Nopeusrajoitus avustin on ollut mykkä jonkin aikaa. Veho lopulta paikansi vian toivottavasti kameraan joka vaihdetaan kunhan saadaan maahan. Päivittivät samalla käynnillä yhdeksän ohjainlaitetta. Jälikiasennus webasto kun sai pitkällä lämmityksellä moottorihäiriövalon syttymään, tähän pitäisi auttaa jokin päivityksistä.


Auttoiko jokin päivityksistä tuohon?
Meillä on korjattu nuo jälkiasennuswebastojen moottorinhäiriövalon sytyttäneet autot sähköasennuksella joka herättää moottorin ohjainlaitteen tietyn väliajoin, näin moottorin ohjainlaitetta huijataan että auto olisi ollut käynnissä eikä auto näin ollen pidä vikana että moottori on vielä vaikka 30 asteinen 10h seisonnan jälkeen jos pihalla on pakkasta.

Näin ainakin juuri oli yhdessä 205 vai oliko 213 korisessa, ja tähän ei päivitystä ollut saatavilla ainakaan silloin, tästä noin viikko aikaa. Ja kyllä ihan merkkiliikkeessä.

Ovatkohan vaan sanoneet että ”joku päivityksistä varmaan korjas tilanteen” ja toivovat ettei ”vika” uusi. No jokatapauksessa vinkkinä vaan että tollanen ratkasu on olemassa.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4758
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 29.11.2017 0:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Sakari kirjoitti:
Meillä on korjattu nuo jälkiasennuswebastojen moottorinhäiriövalon sytyttäneet autot sähköasennuksella joka herättää moottorin ohjainlaitteen tietyn väliajoin, näin moottorin ohjainlaitetta huijataan että auto olisi ollut käynnissä eikä auto näin ollen pidä vikana että moottori on vielä vaikka 30 asteinen 10h seisonnan jälkeen jos pihalla on pakkasta.

Jänniä tuommoiset arvojen vertailut. Mitähän se tekisi omalla työpaikalla, kun siellä on tolpassa jatkuva sähkö ja moottori töistä lähtiessä n. 45-50-asteinen? Laughing

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Easy Rider
hupimestari



Liittynyt: 05 Hei 2007
Viestejä: 7994
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

 LähetäLähetetty: 29.11.2017 1:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Roisto kirjoitti:
Sakari kirjoitti:
Meillä on korjattu nuo jälkiasennuswebastojen moottorinhäiriövalon sytyttäneet autot sähköasennuksella joka herättää moottorin ohjainlaitteen tietyn väliajoin, näin moottorin ohjainlaitetta huijataan että auto olisi ollut käynnissä eikä auto näin ollen pidä vikana että moottori on vielä vaikka 30 asteinen 10h seisonnan jälkeen jos pihalla on pakkasta.

Jänniä tuommoiset arvojen vertailut. Mitähän se tekisi omalla työpaikalla, kun siellä on tolpassa jatkuva sähkö ja moottori töistä lähtiessä n. 45-50-asteinen? Laughing

t.
Risto


Jatkuva roikassa roikotus ei tee hyvää lokilämppärille, eikä myöskään kuulemma jäähynesteelle jos vastus on lohkon vettentilassa. Aikas kovin pistemäistä se lämmitys kyllä on, jos ei pumput pyöri.
_________________
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
markoala



Liittynyt: 18 Tam 2007
Viestejä: 1003
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

 LähetäLähetetty: 30.11.2017 15:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ei ole syttynyt moottorin häiriövalon enää auton jonkin päivityksen jälkeen. Tosiaan yhdeksän ohjainlaitetta sai uuden softan viimeksi.
Perusledit on eli high performance.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Meissenkeri

aktiivimeseläinen


Liittynyt: 15 Elo 2006
Viestejä: 3652
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

 LähetäLähetetty: 01.12.2017 22:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Easy Rider kirjoitti:
Roisto kirjoitti:
Sakari kirjoitti:
Meillä on korjattu nuo jälkiasennuswebastojen moottorinhäiriövalon sytyttäneet autot sähköasennuksella joka herättää moottorin ohjainlaitteen tietyn väliajoin, näin moottorin ohjainlaitetta huijataan että auto olisi ollut käynnissä eikä auto näin ollen pidä vikana että moottori on vielä vaikka 30 asteinen 10h seisonnan jälkeen jos pihalla on pakkasta.

Jänniä tuommoiset arvojen vertailut. Mitähän se tekisi omalla työpaikalla, kun siellä on tolpassa jatkuva sähkö ja moottori töistä lähtiessä n. 45-50-asteinen? Laughing

t.
Risto


Jatkuva roikassa roikotus ei tee hyvää lokilämppärille, eikä myöskään kuulemma jäähynesteelle jos vastus on lohkon vettentilassa. Aikas kovin pistemäistä se lämmitys kyllä on, jos ei pumput pyöri.


Perustuiko tämä johonkin tieteelliseen tutkimukseen vai mihin?

Nimim: Lohkolämmitin aina työpaikan pistorasiassa kiinni eikä ole koskaan ollut mitään ongelmia.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4758
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 01.12.2017 23:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Easy Rider kirjoitti:
Jatkuva roikassa roikotus ei tee hyvää lokilämppärille, eikä myöskään kuulemma jäähynesteelle jos vastus on lohkon vettentilassa. Aikas kovin pistemäistä se lämmitys kyllä on, jos ei pumput pyöri.

Ei jaksa kesken päivin lähteä lyömään roikkaa tolppaan varsinkaan, jos ei oo ihan varma, millon oisi lähtö käsillä. nocando

Kumpi on pahempaa: jatkuva sähkö vai se "räpsyttely"?

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Meissenkeri

aktiivimeseläinen


Liittynyt: 15 Elo 2006
Viestejä: 3652
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

 LähetäLähetetty: 02.12.2017 12:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Jatkuva sähkö on paras vaihtoehto, jos auto pitää olla ajovalmiudessa. Itsellänikin on pistorasiassa ajastin ja sitten ns. päivystäjäasetus joka antaa jatkuvaa sähköä. Jatkuvalla sähköllä jää jatkuvat lämpölaajeneman muutokset pois.

Lohkolämmitin tai letkulämmitin ei lämmitä jäähdytysnestettä tai itseään lähellekään sitä lämpötilaa, mihin moottori lämpenee normaalisti ajona aikana, niin ei siitä jatkuvasta lämmittämisestä voi oikeasti olla mitään haittaa.

Jos lämmitin ei kestä, niin kyseessä on asennusvirhe tai autoon sopimaton lämmitin.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W213 Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit