mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

Simoksin 300SEL
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W126 sedan, coupe / R & C 107
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 546
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 18.10.2017 22:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top





Kolmipuolaa taas talveksi alle Very Happy
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 225
Paikkakunta: Lemi

 LähetäLähetetty: 18.10.2017 22:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

On se myönnettävä, kateeks käy. Kuis tuo kolmesatanen jaksaa Ässää tuupata, meneekö ihan liukkaasti vai pääseekö itku ohituksissa?
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 546
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 18.10.2017 23:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Teddy kirjoitti:
On se myönnettävä, kateeks käy. Kuis tuo kolmesatanen jaksaa Ässää tuupata, meneekö ihan liukkaasti vai pääseekö itku ohituksissa?


Yllättävän ripeä laitos on. Lähtee paikaltaan ku vammanen makuupussista(sarkasmi) eli kyllä liikkuu hyvin Wink

Ohituskin onnistuu mukavasti Smile
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mika.T
Mersutohtori



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 5653

 LähetäLähetetty: 20.10.2017 12:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Teddy kirjoitti:
On se myönnettävä, kateeks käy. Kuis tuo kolmesatanen jaksaa Ässää tuupata, meneekö ihan liukkaasti vai pääseekö itku ohituksissa?


Hidas perävälitys niin lähteehän se ihan kivasti.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 546
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 25.10.2017 18:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

No ei tällä paljoa tarvinnu ajaa että lakkas toimimasta Laughing

Motarilla töistä kotio tullessa ensin tipahti kierrosmittari pohjaan ja palas takasin sekunnin kuluttua jonka jälkeen 10s ajoa kunnes auto sammu kokonaan.

Startatessa kierrosmittari heiluu miten sattuu ja ei lähe yllätys yllätys käyntiin.

Villi veikkaus olis nyt se kampiakselin asentoanturi, koitin sitä heilutella molemmista päistä tienvarressa mutta ei vaikutusta asiaan.

Noh perus toimenpiteet alkakoon kunhan jaksaa eli tarkistella kipinät sun muut.

Hinasin möhköllä kotia ja oli mm. ensimmäinen hinauskerta.. ompa tarkkaa hommaa hinausvaijerin kanssa kun veto pitäis olla periaatteessa kokoajan päällä ettei pääse vaijeri kiristyyn liian äkkiä kun taas liian kovaa ei viittis ajaa risteyksiin muun liikenteen takia hinattavan auton ollessa käytännössä jarruton Very Happy

Matkaa oli onneks vaan 20km.
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 546
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 01.12.2017 20:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Nyt alkaa kyllä neuvot loppumaan. Siis kipinää ei tule. Vj-kansi tarkastettu,sytkäboksia kokeiltu toisella,puolaa kokeiltu toisella ja kampiakselin asentoanturi testattu toisella Rolling Eyes Mikä voi olla enää mahdollinen vika?
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mika.T
Mersutohtori



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 5653

 LähetäLähetetty: 02.12.2017 13:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Joku niistä konehuoneen isoista mustista releistä hoiti mm. kierrostenrajottimen toimintaa. Sekin tarkistukseen.
Ettei ollu bensapumpun rele juuri se?
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 546
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 02.12.2017 16:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Nyt taas löin yön yli latauksessa olleen akun kiinni, lähti heti ku näytti avainta niinku ei mikään vaivaiskaan Rolling Eyes Ajelin 15min kylärinkiä ja kotiin tullessa sammu parkkipaikalle itestään siinä minuutin kehrättyä. Akun jännite 12.7 ja auto käynnissä 13.7?
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Karvanaama



Liittynyt: 10 Syy 2011
Viestejä: 590
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

 LähetäLähetetty: 03.12.2017 12:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Koitas startata pimeässä ja kaveri tihrustamaan konetilaa jos siellä näkyisi tulpanjohtojen seutuvilla läpilyöntiä.
_________________
W123 300 DTIC-82
S124 300 TDT -91
C126 500 -88
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 546
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 03.12.2017 14:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Karvanaama kirjoitti:
Koitas startata pimeässä ja kaveri tihrustamaan konetilaa jos siellä näkyisi tulpanjohtojen seutuvilla läpilyöntiä.


Joo täytyy kattoa vaikka iltasella. Mietin että oisko siinä asentoanturissa siltikin vikaa kun käyntilämpöön lämmetessä sammui itestään. Eikös se ole aika osuva oire tolle anturille? Kylmänä lähtee tai ei mutta jos lähtee niin lämpösenä sammuu Confused
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 546
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 03.12.2017 16:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Juu ei. Vaihdoin sen asentoanturin taas toiseen ja käytin pihalla niin kauan että lämmöt 80 astetta ja sitten sammu.

Tulee mieleen että joku YJ-rele tai bensapumpun rele sammuttaa moottorin jostain syystä koneen lämmetessä.. tai tyhjäkäyntiventtiili? Hyvin ja tasasesti se tyhjäkäyntiä jauhaa että en oikein usko alipainevuotoihinkaan Sad
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mika.T
Mersutohtori



Liittynyt: 02 Lok 2005
Viestejä: 5653

 LähetäLähetetty: 03.12.2017 17:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kylmäspryytä noihin kriittisiin osiin niin eiköhän se ala selvitä.

Sammuuko se "kuin saunalyhty" eli kerralla kaikki pois vai alkaako röpeltää ja sammuu sitten kun ei jaksa enää käydä?
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 546
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 03.12.2017 18:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Mika.T kirjoitti:
Kylmäspryytä noihin kriittisiin osiin niin eiköhän se ala selvitä.

Sammuuko se "kuin saunalyhty" eli kerralla kaikki pois vai alkaako röpeltää ja sammuu sitten kun ei jaksa enää käydä?


ihan koko laitos sammuu kerralla kuin katkasis valot seinästä Very Happy Meinaat että kylmäspraylla lämmettyään suihkis esim sytkäboksiin ym?
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
simoks
Retro-HVM



Liittynyt: 30 Lok 2010
Viestejä: 546
Paikkakunta: Toijala

 LähetäLähetetty: 13.12.2017 23:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Vaihdoin piuhan puolalta vj-kannelle. Pitkää starttia tarjoo edelleen. 2-3x joutuu sahaamaan ja sitten minuutin tauko ja sen jälkeen lähtee samantien käymään. Oiskohan kuitenkin polttoaineensaanti ongelmana nyt? Vissiin PA-linjassa oli joku pienempi suodatin myös olemassa kuin se isompi pumpun vieressä?

Ajelin tossa taas puolituntia ja tuntu toimivan ihan normaalisti.

Toimii muuten nuo euroopankitkat aivan täydellisesti tähän keliin kun on kunnolla lunta maassa Cool
_________________
W126 300SEL -88
W140 S350TD -94
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
touhottaja
Reikäklubin presidentti
MersupeRkaaja



Liittynyt: 07 Maa 2007
Viestejä: 5880

 LähetäLähetetty: 14.12.2017 8:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

onhan siellä sellanen pieni suodatin joka maksaa kympin verran Wink
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W126 sedan, coupe / R & C 107 Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Sivu 4 Yht. 4

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit