Rosemary's Baby-Benz

Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Sakari kirjoitti:Saiskohan tuota paikattua samalla sarjalla jolla tuulilaseja paikkaillaan...?


Tiär häntä, kai siihen vois periaatteessa kokeilla, kun läpireikä on aivan minimaalinen. Toisaalta tarvikelaseja saa halavalla ainakin Saksasta. No nyt se on joka tapauksessa tilkitty 3M 33+:lla näin väliaikaisesti, ettei suolapaska pääse tupaan ja porstuaan.

Looran kumi tuli laitettua uusiin, mutta ei nyt sitten mennytkään das original paikalleen, laitoin Lemförderin, kun oli niin halpa. Katellaan miten kestää. Molemmat kumit kysyin orgisnumerolla, mutta tuo Lemförder on kuitenkin nyt 124 alkuinen. Korkeutta on uuteen 201 240 11 18 numerolla olevaan verrattuna nelisen milliä, auton alkuperäiseen verrattuna viitisen milliä enemmän. Tuskin ihmeempiä merkkaa, mutta ero niissä taitaa olla, vaikka tuota 124 alkuista tenavaan kaupataan. On muuten molemmat turkkilaista tekoa. :roll:


Kuva


Ajovaloille näkyy olevan syöttö toista volttia alle latausjännitteen, sille tekis mielellään jotain. Ei vaan viittis umpioihin porailla reikiä johdotuksille, paitsi takakansiin ehkä. Ei vaan välttämättä onnistu polttimon vaihto hantin puolella kovin helposti sen jälkeen, ASD:n öljysäiliö laittaa paikat sen verran ahtaalle. Tietysti, jos kannen välistä sais menemään. Pittää tuumiskella...

Niin ja valokatkasija tähän on vaihdettava pikapuoliin. Nuppi jäi jo kertaalleen käteen ja toinen niistä kevytvalusakaroista on poikki.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Joitain minuutteja pyöri joutavaa tallin ovella kylmästartin jälistä ja kylläpähän tuli ovesta ulos astuessa kitkerä käry vastaan. Törkypaksulla kävi tai sitten muuten vaan tuli palamatonta läpi ja selvästi vajaapyttysenä pärryytti kun piti paria tonnia tasakaasulla. Parinkymmenen kilometrin siirtymän jälkeen hyrrää nätisti ja putken päästä normaalit suihkunraikkaat kattihajut. Mikäpähän se nyt, vai liekö vaan keleistä johtuen jotain kutsumatonta jakajassa. Sytkäpiuhat joutais kyllä varmaan laittaa uusiin.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
potox
Pirunkepin löytäjä
Viestit: 988
Liittynyt: 26.10.2010 0:06

Viesti Kirjoittaja potox »

Miä laitoin ommaan w124:seen blingteeman releytyssarjan valoihin, nosti

jännitteen oikiaksi, eikä tarvihe enää pelätä voimasavuja pitkien viiksestä tahi

valokatkaasimesta..


E. jäi se idea pois..

Eli takakansiin kylymästi reijät ja sieltä pyörittelin johtoloita läpi, eipähän nuo

ainakaan huurussa tahi jäässä ole olleet..
® Mesen linttaklubi
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Joopasen, tuota kyllä varmaan helpoin olis justiinsa takakansiin rykästä reiät ja siitä vaan läpivientikumien kanssa karvat läpi. Täytyis vaan jostain purkuraadosta sosialisoida toiset kannet, kun en raaski alkuperäisiin porailla. Hölmö juttu, tiedän. Mutta kun ei vaan raaski.

Vaan noinkohan se pitkään vaivannut vesivuoto löytyi, oli nimittäin termarikopan ilmavaivaletku tolkuttoman löysällä molemmista päistään. Kansrempan kohalla laitoin uuden letkun siihen ja on kovettunut aivan koppuraksi. Trelleborg Hydro K -letkua, tuosta tavarasta taitaa olla huonoja kokemuksia muualtakin. Kiristelin nyt ensi hätään, mutta täytyy jossain välissä vaihtaa uudemman kerran tuo.

Käyntivaivojen perässä ihmettelin tulppia ja tulpanjohtoja. Piuhojen vastuksissa oli aiempaa enemmän hajontaa, kaikki sinänsä ihan toleransseissa. Laitettava uusiin kuitenkin kohtapuoliin. Kynttilät oli ehkä aavistuksen kuumana käyneen näköiset ja keskielektrodeissa lievää eroosiota. NGK BP5EFS:t on nyt sisällä, taidan vaihtaa kutosiin.

Kampuran etustefa hikoilee näköjään taas, viikonloppuna Maxlifet sisään ja seuraillaan tilannetta.

Edit: Niin jakajaan kurkistelin myös. Yllättävän rupiset oli nastat muutaman kympin ajetussa kannessa (Bremi), mutta ei nyt varsinaisesti pahat. Kosteutta oli jakajan sisällä reippaasti; putsasin nastat ja kuivasin paikat, tänä aamuna oli prötäily poissa.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

No nyt sitten hyyty pyyhkijän moottori.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Teddy kirjoitti:Vaan noinkohan se pitkään vaivannut vesivuoto löytyi, oli nimittäin termarikopan ilmavaivaletku tolkuttoman löysällä molemmista päistään. Kansrempan kohalla laitoin uuden letkun siihen ja on kovettunut aivan koppuraksi. Trelleborg Hydro K -letkua, tuosta tavarasta taitaa olla huonoja kokemuksia muualtakin. Kiristelin nyt ensi hätään, mutta täytyy jossain välissä vaihtaa uudemman kerran tuo.
Nesteen häviäminen näyttää kyllä hidastuneen, mutta nyt ilmaantu sitten tippoja näkyviin kuskin jalkatilaan. Lämppärin kennon alta tulee ja kotelon nurkasta tippuu alas. Ei näyttäis siitä laipasta vuotavan, kennossa reikä ilmeisesti.

Edit: Kevyen paineistuksen perusteella päätyhän siitä taitaa kusta. Hohhoijaa. Menisköhän tuo kesään asti tuoltennaan, vai alkaako kojelautaa purkamaan.
Teddy kirjoitti:No nyt sitten hyyty pyyhkijän moottori.
Ja tämä se oli jotain pakkasvaivoja ilmeisesti. Seuraillaan...
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Paisuntasäiliön korkista tiiviste pois niin ei kerää painetta. Menee kesään saakka se sisäkenno. :D
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Periaatteessa mikä ettei, mutta toisaalta... No käydään nyt ens alkuun suikkalakin tykönä vittuiltavana ja tuumataan sitten. Kampuran etustefasta jos alkaa itkemään, niin siihen on keskitettävä paukut ensinnä. Eiköhän se kennokin vaihtoon mene melko äkkiä, ettei tartte jännittää. Samalla valokytkin ja virtalukon pohja.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

KL:stä tuli kenno, ei muuta kun purku päälle. Voi vitun ikenet mikä duuni. Keskikonsolin muuten kun ottaa pois, niin kuuluuko se lämppärin puhaltimen katkasijan nuppi vetää kylmästi vaan irti?
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
mamu
Viestit: 311
Liittynyt: 28.5.2008 17:12
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mamu »

Teddy kirjoitti:kuuluuko se lämppärin puhaltimen katkasijan nuppi vetää kylmästi vaan irti?
Juu, voi olla joskus tiukassa.
190D 2.5 -89
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99

® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Bäck in bisnes, ei ihan joka poika saakaan kennon vaihtoon koko viikkoa tuhrattua. :lol: No olihan siinä vähän lieveilmiöitäkin matkan varrella, kiitos edellisen sepän. :roll: Originaalin korvaava Behr oli nyt ranskalaista alkuperää, saa nähdä tuleeko hylkimisreaktioita.

Ja sitten se tämä ruoste taitaa olla seuraava savotta. (insert image here)
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

ÄÄH! :asd:

Kuva

No vikakin tais löytyä, kun jarruvalot näköjään puuttuu... :roll:
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Kuva

Huom. ekonoomimittarin asento. Mikä mielenkiintoisinta, kun jarruun koskee, mittarit torkahtaa; heräävät kun jarrusta päästää, tai sitten jonkun ajan päästä. Kai tuon täytyy jarruvalokytkimestä johtua, mutta miten? :shock:
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
c280r6
Viestit: 536
Liittynyt: 15.12.2010 9:28
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja c280r6 »

monitoimirele oikkuaa kohta syttyy johdot tuleen !!!!!!! :evil:
c280r6
Viestit: 536
Liittynyt: 15.12.2010 9:28
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja c280r6 »

on fakta.
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Jaa niin mikä, YJ vai? Tarttee tsekata viipyilemättä, jos kerran kärventymisvaara voi olla. Tai vaihtoehtosesti otettava palovakuutus. :contract:
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Tulipa käytettyä aamun ratoksi YJ irti ja kokeilin toista, ASD vaihtui ABS valoksi, ei hyvä sekään. Tai sitten oli huonosti paikallaan. Se reilun vuoden vanha tarvikerele takas, eikä suostu käyntiin enää. Varmaan huonosti paikallaan, vittu missä paikassa; laina-autolla piti nostaa kytkintä. :x
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
mamu
Viestit: 311
Liittynyt: 28.5.2008 17:12
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja mamu »

Puhdista takakontista kaksi maadoituspistettä. Toinen vasemmassa takapyöräkotelossa samoilla kohdilla, mihin orkkisantenni kiinnittyy. Toinen on oikean takavalon alla.

Tuo toimenpide auttoi aikanaan yhden tenavani jarrupolkimesta uinuvaan mittariin.
190D 2.5 -89
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99

® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Nohniin... Olisko tässä nyt päässynnä itte kullakin unohtumaan se tosiseikka, että vanha Mersu on äärimmäisen luotettava. Kiitoksia vaan vinkeistä, mutta oikea vastaus oli tällä kertaa sulake numero 9. Pitihän tuo tajuta, keep it simple, asshole! :ttu:
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Pään rapsuttelua... Yhden sarjan mentävä vannevajaus päällänsä. Kesärenkaat finito, joten uudet on ostettava. Nykyiset suvikumit tyylikkään mattamustilla Melbereillä, jotka olisi tarkoitus laittaan ensi talveksi nastojen kanssa alle, sillä tällä hetkellä alla olevilla 15" barokkivanteilla on paha tapa tehdä turhan läheistä tuttavuutta pyöränkaarien kanssa. Toisesta Tenavasta joutaisi 15" kaivonkannet, mutta en helvetissä niitä laita. Eli joko 195/60 R15 kesäkumit Melbereille ja syksyllä toiset talvivanteet, tai sitten just nyt napsun isommat kesäpallot. Mikähän näyttäis mukiin menevältä...

viewtopic.php?t=62664
https://www.nettivaraosa.com/vanteet/2540571
https://www.nettivaraosa.com/vanteet/2527771 :happy:

Ja vielä 15" jokeri

https://www.nettivaraosa.com/vanteet/2520470 8)
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Apropoo, johtuipa mieleeni keväisen lämppärin kennon vaihdon jäljiltä toimimaton ajovalojen korkeudensäätö. Alas näyttävät ja jotain pientä nytkähtelyä vaan seuraa rullan pyörittelystä. Säätörulla oli tietysti irrallaan, kun kojelauta kävi pois paikaltaan. Onks täs joku kikka, vai pitääkö vaan alkaa hämmästeleen mistä falskaa?
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Tulipa paskaan paikkaan jätettyä seisomaan tämä. Kuukauden päivät on nyt ainakin toimittanna tyhjää tuossa aika aurinkoisessa mestassa ja tänään kävin heittämässä pienen lenkin. Taustapeili oli jotenkin hullussa asennossa ja eikö mitä perkele, siitähän on kuori säpäleinä; siihen malliin ottanu hellettä, että himmenninmekanismin jousi on sen räjäyttännä. Ja kuskin ovipahvin verhoilu irtoaa liimauksesta. Joutas tulla talvi jo. :x Vaan olipahan aavemaisen hiljasta kyytiä ysisatkuun verrattuna. :shock:
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Tätä tämmöstä on tähän vehkeeseen jostain mistä lie tarttunut.

Kuva

Ei mut ihan tosissaan, jotenkin tuntuu että viimesen vuoden aikana on kyllä ruskeeta tarttunu vähän sinne sun tänne hälyttävän nopeaan tahtiin. Tarttee varmaan joku päivä ottaa kuvia ja laittaa kauhugalleriaa norjankromiosista.

Noitten kelkan takapuslien kanssa tässä vielä vähän arvailen, että laitanko uusiin, vai en. Kaikki puslat on tilattu kyllä, mutta nahkahousu ei takapuslaa tarjonnu Lemförderinä, otin sitten Febit, mutta tiiä uskaltaako niitä laittaa. Tai tietysti uskaltaa, mutta saako olla heti vaihtamassa uudemman kerran. Mielelläänhän tuon tietty ihan luilleen purkais, kun nyt puhaltaa ja maalaa.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Oliko viime vuoden katsastukseen kun käsijarrukengät vaihtelin ja samalla roiskin vähän ekstramassaa takapyöränkoteloihin. Eipä ollu merkkiäkään ruosteesta näkyvissä. Onneks ei ole vieläkään sitä nosturia, perseelleni olisin tipahtanu ellen olis ollu polvillani kun kaaren taakse tänään kurkistelin.

Kuva

No ehkä se siitä, mutta kyllähän sitä muutaman vuoden perästä saa tinata uuvemman kerran

Kuva

Ja kuskin ovi on tätä mallia. Kittikasaahan siitä löytyy, että ei lie eka kerta kun on pellillä tehtaan jälkeen.

Kuva


:firing: :biggun: :kele:
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

No nyt on lattiasta takakelkan seudulta rusketusta puhalleltu kvartsilla hitoille, viime viikon keskiviikkona tarkalleen ottaen. Tänään sotkin paikkoja Glasuritin 1-K hapolla ja huomenna jos sitten vetäis Normaduria päälle. Ehkä tää tästä vielä joskus saadaan baanalle.

Vaihrelootan jos sais viikonlopun puitteissa nippuun ja paikalleen, niin enpä panis pahakseni. Kampuran takastefan jo joutessani vaihtelin, vaikka itte stefa oli kyllä tiivis vielä, mutta laipan pultit oli aika lailla näppitiukkuuvessa ja siitä hikoili.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Rokress

Kuva

Jos muuten tommosella 2-K polyuretaanimaalilla mitään ikinä töhritte, niin kannattaa sitten ottaa ruisku tosiaan kunnon suuttimella. Tätä hommaa varten tuli hankittua ANI:n halpis yläkannu 2 mm suuttimella ja kyllä nyt jälkiviisaana ottasin 2,5 millisen. Eipä se tässä hommassa niin ollu haitolla, kun koko ajan viuhka kiinni vetää, vaan jos yhtään lakeempaa pintaa on värjättävänä, niin ikä ja terveys tuossa menee, tai sitten täytyy ohentaa reippaasti.


Kokeiliskohan piruuttaan tuleeko mitään, jos satulat tuosta tilaa... :lol: https://spareto.fi/tuotteet/f-50-051-jarrusatula
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Kuva

Onpa ruokottoman näköstä tilkkutäkkiä. :lol: No on siinä nyt kuitenniin kotelosuoja roiskittuna pintaan ja saa pari päivää asettua; jos sitten perjantai-iltapuhteena ohuesti massaa perään.

Ens talven vannevaihtoehtoja vähän mallailin, kun meinasin eteen tyrkätä 6x15 ET49 kaivonkannet. On ne vaan niin perkeleen aneemiset, mut ei jaksais noille kesäpalstoille laittaa. Että tuuman leveemmät ET noin 35 vannekset jostain, tai, taitai, minkä tuota sitten tekis...
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Se pyörii sittenkin! Koeajo suoritettu ja kaikki tuntuu toimivan jotakuinkin tyydyttävästi. Myös loota, vaikka ihan itte laitoinkin. :eec: On se vaan Meisseli melkonen ajonautinto puolikuntoiseen 960 Volvoon verrattuna; aski vaihtaa pehmeästi ja montut pysyy tiessä, eivätkä tunge kuskin persauksiin. Eikä mutkissa peilit raavi asfalttia.

Mutta ei tämä vielä tällä hyvä ole. Kuskin ovi on pellittämättä ja muutenkin täytyy pintapuolisia ruosteita poistaa näkyvistä. Paikkamaalaukset taitaa tässä kohtaa tulla pensselillä ja mustana, hienostelu jäänee myöhemmälle. Sitten vielä ovipahvien verhoiluja liimailtava, valojen korkeudensäätö täytyy saada toimimaan ja ehjä taustapeili hommattava jostain. Niin ja se jatkoajalla oleva valokatkaisija...

Poppikoneita ja lisäpitkiä melkein joutais päivittää, mutta saa nyt nähdä viitsiikö mokomiin hassata aikaa ja fyrkkaa.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Ai niin, törkkäsin eteen korkean vierintävastuksen renkaat. Fuck the fuel economy... :halm:

Kuva
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Harvinaiset tuommoiset renkaat. Yleensä linttaantuvat alapuolelta. :ope: :D

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201”