722.4 takkuaa pakilla

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Katso myös W124
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

23 Nm :?
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

OT:
Miten tuolta cardiagn-sivulta saadaan tavara alas? Pitäisikö siellä olla joku linkki? Siellä on joku Link ID ja sen perässä jotain mössöä mutta ei mitään oikeaa linkkiä.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

No kappas keppanaa, laitoin väärän linkin.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

No niin, palaillaanpa astiaan; nyt on paikkoja saatu sen verran levälleen, että tuhoja on päästy ihailemaan. Pakin mäntä on tosiaan kappaleina ja lautasjousi, jota vasten se painaa on kahdessa osassa puolikkaat päällekkäin. Toi mäntähän näköjään on aika naps ja kops homma vaihtaa, vuan se jous pirulainen. Yks jarrupanta siitä tars saada edestä pois ja sen sisässä oleva kotelo mikä liekään, planeettavaihdeko vai hä. Onko havaintoa miten nuo purkaantuu? Ettei tulis isommin ylimääräsiä nippeleitä kengille. :lol: Panta taitaa lähteä jotenkin ulkokautta, lootan vasemmasta poskesta kuusiokolokantainen tulppa ja oikeelta semmonen säilykepurkin kansi auki, otaksun?
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
aaltojarvi
pingviinitrokari
Viestit: 2549
Liittynyt: 20.10.2010 19:12
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja aaltojarvi »

Purkautumisesta en tiedä muuta kun että jommasta kummasta päästä alkaen kait se pötkylä purkaantuu. Meillä sen lautasjousen palaset oli rikkonu myös levypakan kupin niin että oli remontinkorjaaja joutunu käyttää väkivaltaa ja isoja kirjaimia purkuvaihees. Mulla ne rikkonaiset palikat ehkä vois olla korjussa.
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

No kyllä se purkaantu ja meni vielä nippuunkin, mutta paljos laitetaan momenttia turbiinin ja vetolevyn välisiin pultteihin? Ei nyt oikein varmaa faktaa meinaa löytyä.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Avatar
Teddy
Viestit: 721
Liittynyt: 23.6.2016 10:08
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Joo eikun öö, on ne sittenkin 12,9 kamaa, eli eiköhän se 42 Nm ole ihan tontilla.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Joo. 42 Nm:n verran ainakin annetaan 722.5:n momentiksi. Sehän on samaa sarjaa, joten eiköhän se oo ihan hyvä.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W201 voimansiirto”