Karvanaama ja sec

Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Minäpoika se ostin toisenkin.. :lol:

edit: Siis rarion, ei sentään toista secciä.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Niin joo.. Bosch Servicestä sain kyllä ohjeen miten soittimen saa kysymään koodia. Jos vaikka joku tätä tietoa tarvitsee:

Device is switched off
Insert new keycard
Press and hold down button 1 and 4 simultaneously
Switch on the device, then switch's to CODEinput mode
Now enter code via numeric keypad
Confirm with the "ok" key.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Halu päästä secin rattiin kävi niin kovaksi että hain auton eilen kotiin.

Neljä päivää dieselissä liottettu tyhjäkäyntiventtiili ei juurikaan paremmaksi muuttunut. Lasipurkin pohjalle jäi pienenpieniä mustia hitusia, mutta toivottua tulosta ei saavutettu. Tyhjäkäynti lämpimänä 1000 rpm.
Seuraavaksi sitten se kuristusholkki letkuun. Tahi vetämään tilaus kiinaan.

Kuva

Muuta pientä kevätkrapailua pitää myöskin vielä tehdä, muttakun tänään oli niin muka kylymäkin tuusata ulkona.
Kilvet kiinni, etupyörien vaihto keskenään pyörimissuunnan takia, radio paikalleen, rasvailua, siistimistä..ymym.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

On kyllä siistit nuo vanteet ja muukin auto :!: Kunnon pesu&vahaus ja kovaa ajoa :D Ootko kurkannu kromikaarien alle?
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
Samuli H
Turbopöljä
Viestit: 1305
Liittynyt: 02.10.2005 17:56
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Samuli H »

Korkeaan tyhjäkäyntiin voi olla muitakin aiheuttajia kun tyhjäkäyntiventtiili.
En tiedä onko M103 kuinka erilainen systeemi mutta pitkään tutkittua ja testattua löytyi omasta lopulta vian syyksi huono tarvikemallin ylijänniterele.

Tekeekö tyhjäkäyntiventtiili mitään jos sille syöttää nopeasti 12v jännitettä? Pitäisi sillä napsahtaa toiseen asentoon.
Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken.
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Jotain sain tuusailtuakin, mutta pitihän sitä ajamaankin päästä.
Lämpimänä toisinaan tyhjäkäynti kävi siedettävällä tasolla.
Tai sitten viimevuoden pensat kävi vaan huonosti.

Tankkasin myöskin, kulutukseksi muodostui 19l sadalla. Juhuu!
Toki tämä tankillinen sisältää PALJON tyhjäkäyntitestailua ja pääasiassa kyläpyöritystä. Lukemat oli odotetun isot.

Kromikaaria en ole irrottanut, sormin on kyllä tunnettavissa orkosia kromikaarien sisäpuolella. Siksihän niitä kait laitetaankin.

Syksyllä testailin TDT:n ylijännitereleellä, tosin tuon ASR - asian vuoksi.
Silloin en muutoksia tyhjäkäynnissä huomannut.
Toki vielä pieni ilmavuotokin on mahdollinen, nuo tyhjäkäyntiventtiilin letkut ei ihan tuoreilta enää tunnu. Venttiiili kyllä naksuu apujännitteellä.

Radiota pitää vielä opiskella, siitä kuuluu ainoastaan Pooki.
No eipä antennikaan noussut, joten se tässä suurin syy taitaa olla.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Lisää tyhjänpäiväistä päivittelyä..

Vasen etujarru laahasi talviseisonnan jälkeen, joten sitä piti herkistellä.
Samalla vaihdoin eturenkaat keskenään, koska pyörimissuunnat oli väärinpäin. Tilapäisrattaana kokeilin porpettia, kävisihän se tuokin ellei lorttoja olisi. Taakse tietysti tarvisi leveämmän.

Kuva

Mitä enemmän tulee kilometrejä, sitä paremmaksi tyhjäkäynti lämpimänä muuttuu. Testilenkiltä tullessa ehkä jotain 800.
Lisää ajoa vaan.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Kiihdytyksessä tuntuva jytyyttely tuntuu senverran ikävältä, että jotain tarttee tehdä. Tilasin autonvaraosat/autodocilta kartaanin tukikumin ja laakerin (Meyle), sekä rättinivelet 2 kpl (Febi).
Saas nähdä auttaako.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

kato samalla kartaanin molemman pään keskiholkit, että ovatko ehjät :roll:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

touhottaja kirjoitti:kato samalla kartaanin molemman pään keskiholkit, että ovatko ehjät :roll:
laita tukikumi sitten oikein päin :wink:
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

touhottaja kirjoitti:
touhottaja kirjoitti:kato samalla kartaanin molemman pään keskiholkit, että ovatko ehjät :roll:
laita tukikumi sitten oikein päin :wink:
Tämän(kin) työn joudun ulkoistamaan korjaamolle, ei ole paikkaa missä itse tuota temmeltäisin. Oletettavasti siellä tuo osattaisiin, mutta kiitos jälleen!

Päivystysviikon aikana ei tullut edes ajettua tällä, nyt kelinkin ollessa kohdallaan tekisi mieli. Ehkä kuitenkin pitää malttaa ettei se tukikumi repeä ennen vaihtoa.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Diagnoosi osui oikeaan. Kardaanin tukikumi oli riekaleina. Kumilimpuissa oli nähtävissä pieniä halkeamia ja ne on vaihdettu myös. Jytistelyt loppui.

Kävästiin lauantaina Kalajoen kiihdyttelyissä, olisi kiva koittaa Secillä joskus.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Eilen kaverin nosturilla vaihdeltiin laatikkoon öljyt + suodatin + tiiviste.
Öljyksi Mobil ATF 220.
Vanha öljy vaikutti kovin lirulta ja väriltään ruskehtavaa.
Öljypohjassa ei mitään ihmeellistä, ihan vähän liejua pohjalla.

Perään myöskin uudet öljyt, Valvoline heavy duty 80w90.
Tarkoitus oli Mobilin HD-A:ta laittaa, mutta en viitsinyt sitä 20 litran pönttöä ostaa. Olkoon nuo nyt ellei tuosta perälle vaaraa ole.
Oltiin löytävinään perästä merkinnän 2.24, lienee välitys.
Huohotin oli tukossa, mutta saatiin ilma kulkemaan aikamma ronkittua.

Pakoputkistoon uudet kannatinkumet, samalla poistin putkissa olleet entiset kromipäät. Jonkun on ollut pakko leikata Lorinserin takahuuleen kolo saadakseen nuo kromipäät näkyviin. Ja jyrsimäjäljet piiloon peltipalalla, johon pop-niitit. :toks:

Niin joo, kesän toinen tankkaus tuotti kulutukseksi 16,2 litraa sadalla.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

sulla on siinä aavikko perä, mullakin olis hyllyssä sellanen, ässässä on 2.47 se perän ilmaputki ei oiken huljakkaasti läpäsekkään ilimaa koska siellä on huopa suodatin :wink:
oliko kartaanin ja vetareitten stefat kuivat :roll:
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Jaa suodattimestapa en tiennytkään, no ainakin jonkunlainen ilmanliike saatiin aikaseksi.
Oikean puolen vetarilla oli kosteutta, jota arveltiin huohottimen tukoksen ainakin lisänneen.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Päivän ohjelmassa oli polttoainemittarin anturin irroitus & putsaus.

Vasen takaistuin irti, selkänoja irti ja näkyviin paljastuu muovitulppa, jonka takana on anturi. 46 mm. hylsyllä lähtee ja malliltaan samantyyppinen kuin on muissakin tämän aikakauden mersuissa.
Syy mittarin takertumiseen puoleen tankkiin on ihan selvä. Ruostetta liukutangossa.

Tankissa on todennäköisesti myös ruostetta sisällä, 14v. seisotus tekee tehtävänsä.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Ainakin käsin anturia käännellessä mittari näytti kuten pitää.
Kohta nähdään miten bensan kanssa, kunhan tankkaan seuraavan kerran.

muokkaus: kuvamateriaalia muutettu.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

meinasin kysyä että onko molemmat langat ehjät, mutta onhan ne kun katoin tarkemmin :oops:
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Tuo mitätön remontinkorjuu on täten tuomittu onnistuneeksi.
Viisari pompsahti näyttämään täyttä tankkia.

Edellisen tankillisen kulutus 14,9l/100km. Samaa tahtia jos kulutus vähenee, parin vuoden kuluttua ollaan jo alle kympin kulutuksessa..
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Pesin koivun alla lojuneen auton, jonkunlaisen vahauksenkin koitin tehdä.
Sitten iltahämärissä jotain kuvamateriaaliakin. Tässä huomaa oman taitamattomuutensa valokuvauksessa. Kakarana kävin oikein kamerakerhossakin, mutta sen syynä oli kerhossa käyvä tyttö.

Kuva

Kuva

Kuva
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

kommee vaunu :kuski:
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

Hyvässä maalissa näyttäs olevan ja vanteet istuu ku isi äiteen sisään :!:

Kromikaaretkaan ei näytä ihan niin tökeröiltä mitä usein esim mustassa autossa :)

Onkos tässä laikatut jouset vai joku madallussarja?
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Taitaa tuo siunattu pimeys jota keinovalolla lievennetään, yhdistettynä kehnoihin kuviin, parantaa maalipintaa.. :)
No ihan kohtuullinen on maali, puskimissa on naarmuja edessä ja takana. Etuspoikka on monesta kohtaa näkyvästi halki, mutta kasassa kuitenkin.

Katsuri löysi vietereistä Lorinserin peltilätkät, iskareista en kylläkään tiedä.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Tämäpä on sitten katsastettukin, korjauskehotuksena pieni pensavuoto pumppujen luona takana. Vähän kosteutta ja hajua myös. Asiallinen kehotus.

Käsittääkseni päästöarvot olisi kohdallaan. Tyhjäkäynti sattui mittauksen aikana olemaan taas ylhäällä n.1000rpm. Yleensä on vähemmän.

Kuva

Auton vieressä pihalla on parikin koivua ja arvata saattaa millainen määrä niitä norkkoja oli auton päällä, sisällä ja varsinkin tuuletusaukoissa tuulilasilla. Puhaltelin niitä paineilmalla ja pistin auton käyntiin. Hetkenpäästä alkoi käry haisemaan ja ihan näkyikin savua. On se lämppärin etuvastus sitten vekkuli laite keräämään palavaa materiaalia.

Kohtapuoliin joutaisi kait viemään auton talvehtimaan.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Tuo mainittu pensatihuutus on korjattu. Vaati ainoastaan pumpun banjoliitoksen kiristämisen. Vuoti kupariprikan välistä, liitos oli selkeästi löysällä. Kaverin nosturilla käväisin ja kaveri vielä kiristikin sen ettei omat kätöset edes sotkeentuneet.

Suhuuttelin alustaan pari purkillista tervasprayta kun ei oikeaa öljyterva suihkuttelua saanut aikaiseksi. Suunnitelmista huolimatta, ehkäpä ensi kesänä sitten.

Pesu ja taas peräkärryllisen koivunlehtiä puhaltelin kaikenmaailman koloista paineilmalla. Vein värkin jo talvisäilöönkin, pensan säilöntäainetta tankkiin ja ajo kunnolla lämpimäksi.

Tällä olen ajanut 1888 km hankinnasta lähtien, tänä kesänä n.1500.
Kivahan tällä on ollut ajella, melko vähäisiksi jäi ajelut kuitenkin. No eipä tarvi tuntea syyllisyyttä ilmastoasioista (niin paljoa) :twisted:

Talven aikana voisi ehkä koittaa laakeroida laturin, on pieni epäilys että laakeri ei ole ihan kosher. Remmi alkaa vinkumaan kun antaa koneelle kunnolla happea. Vaikka tuota on tullut kiristettyä useinkin.
Tai voipi olla remmipyöräkin jo kulahtanut.
Myöskin tyhjäkäyntiventtiilin letkut voisi koittaa tilata jostain, ne tuntuvat kovin löysiltä.
Saas nähdä miten käy.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

ne letkut on aika edulliset, itte ostin ne KL-varaosista, ostin kaikki isot alipaine letkut myös ilmamittarin kummi pohjan :wink:
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Menin säilytystallille tarkoituksena täräyttää auto tulille, no lähtihän se ja käytin lämpimäksi.
Siitähän se idea lähti, takaisin kotiin ja värkki liikennekäyttöön.
Kevään ensimmäinen ajolenkki sai alkaa.

On tällä sitten mukava ajaa, hiljainen hyrinä ja sivistynyttä herraskaista etenemistä. En halunnut edes radiota avata.

Tyhjäkäyntiventtiilin letkut tilasin talvella valmiiksi, ehkäpä pääsiäisen aikana voisi ne vaihtaa kunhan lämmin päivä tulee. Hihii!!
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Tulipa se lämmin päivä sitten. Tyhjäkäyntiventtiilin letku vaihdettu uuteen, vaan eipä se juuri vaikuttanut. Seuraavaksi saa sorvari etsiä sen kuristajan rautatangon sisältä.

Sähköantennin sain toimimaan talvella hankkimani käytetyn antennin avulla.
Otin siitä ohjausboksin alkuperäiseen, tarkoituksena tosin oli vaihtaa koko vekotin toiseen, mutta yläosa oli hieman erilainen joten päädyin tuohon helppoon ratkaisuun. Kiitos AK47!

Pärräävän takakailottimen vaihdoin hyllyssä lojuneeseen Pioneerin tuotteeseen. Toiselle puolen ehkä voisi vaihtaa myös, joskaan siinä ei kummempaa vikaa ole. Jospa nyt olutta tauluun, että tämä hyvä olo häviäisi.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Muistelin saaneeni Elisalta (matkapuhelinoeraattori) lahjaksi Mp3 soittimen kaaauuuuan sitten, löysinkin melko vähällä tonkimisella.
Toisesta kätköpaikasta löytyi rca liittimillä varustettu johtopaketti, jonka toisessa päässä 3,5mm plugi.
Ja kappasvaan, löytyi CD vaihtajalle korvaava tuote! Hah!

Tämä mainittu soitin omaa vain kovin rajallisen muistin, mutta toistaiseksi kelpaa. Kätköistä löytyi muutama C-kasettikin, ettei tarvi cruisaillessa sortua kuuntelemaan maailmanpolitiikan arkipäivää - lähetystä.
Tikkuun oli ladattuna valmiiksi Rautiainen & Niskalaukaus.

Kuva :rock: :rock:
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Sorvausguru löysi rautatangon sisältä pimpulan (7mm.reikä), jonka laitoin tyhjäkäyntiventtiilin reikään. Nyt näyttäisi tyhjäkäynti pysyvän 750-800 kohdilla lämpimänä.
Kylmänä vaan useimmiten joutuu starttaamaan 2 kertaa, tästähän toki oli etukäteen varoitettukin.

Jo ennen tuon pimpulan laittoa huomasin puolilämpimänä pienen nypytyksen tasakaasulla ajaessa. Joka kyllä häviää koneen lämmettyä lähemmäs 80 astetta. Eli nypytys tule josain 60 asteen kohdilla.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Pöhkö vanha jäärä kun olen, tilasin ebaysta käytetyn cd-vaihtajan.
Levykasetti ei tietenkään tullut ulos, jurrasi vaan ja nyki hieman.
No raastoin kuoret auki, aikani tutkittuani huomasin pienen nivelosan olevan erilailla toisella puolella. Näpsäytin se paikalleen ja nythän se toimii Haha!
Kuljetuksessa oli varmaan saanut kolhun.

Vehkeessä on nyt toimiva radio, kasettisoitin, cd-vaihtaja, sekä sokerina pohjalla nykyaikainen GSM-puhelin. Ja kaikki samassa paketissa. Ostin oikein prepaid - liittymänkin testausta varten. Enhän minä sitä tarvitse, muttakun mää halusin..
Emäntä lähetti autoon tekstarinkin, mutta en vielä osannut sitä lukea. :oops:
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 sedan, coupe / R & C 107”