mesemiehen pre/facelift turinoita ja kuvasia.

mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

mesemiehen pre/facelift turinoita ja kuvasia.

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

ajattelimpa tehä tämmösen pienen rojektin tästä koska sehän tämä on :D

kuvia ja selostusta jonnin verran faceliftaamisesta ulkoisesti, joka sitten muuttui sähköiseksi faceliftaamiseksi kun meni virta lukko. ja koko ajan autolle tapahtuu jotain tai ainakin suunnitellaan :D

tässä linkki sähkö osioon mikä koskee tätä vemputinta.
viewtopic.php?t=62222

autohan on siis alunperin prefacelift w210 -99 200 cdi automaatti sedan varusteita nyt ei tartte luetella kun nehän kaikissa classiceissa =) syy miksi tämän juuri ostin oli että edellisestä väyrysestä meni (w210 200cdi 01- automatic sedan) avain tai lukko, ja aikaa ei ollut alkaa ettimään kumpiko oli syyllinen vaan löyty läheltä halpa ja hyvä uusi vanha väyrynen :D samanmoinen vanhempi jonka hain seuraavana päivänä. edellinen unehtu heti syystä että tässä toimi kaikki, aivan kaikki, airbagin valo sammus ja perseet lämpes niin selkiä myöten että ei muusta väliä. ja oli ajettu kohtuullisen saman verran entä edellinen vaivaiset 690tkm.

nyt juttu jatkuu kuvien kera nyky päivään. auto ollut nyt vuoden minulla ja loppuelämän auto.
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

noniin auto ostettuna ja tutkittuna ja vikakoodin luvussa :D

Kuva

yleis kuvaa vikakoodin luvusta.

Kuva

ja pelti kiinni. voi herran jestas etten tykkää yhtää prefacesta...
Kuva

Kuva

autoa oli jonnin verran paikkailtu eri värisellä tai luultavasti saman väriselää paukkupullolla aika ronskisti mutta SILTI pirun hyvä korinen, EI KERTAAKAAN hitsattu vielä.

ja tästä into piukeana seuraavaan hommaan :D
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

eli imusarjan puhistus ja läpät lepikkoon.Kuva

Kuva

ja kyllä kierteet väänsin sarjaan ja liiman kanssa pultit kiinni ja ei prkl millään löytyny 4 samanlaista :D ja tietenkin keittiön pöydällä, missä muuallakaan, mukavan lämmintä ja perheen kesken :D näin vietetään aikaa perheen kanssa, kaikki osallistuu, yks nalkuttaa, lapset utelee ja itte nauttii :D
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

sitten mietitään kun luettu mese.fi faceliftauksesta ettei se niin vain käy ja mitä kaikkea pitää vaihtaa. no perkele mullahan on facelifti tuossa edessä, mulla on kaikki :D

ensin soviteltiin takavaloja... ja eihän ne prkl mene muokkaamatta niinku täältä lukemalla selvisikin. no en taho joka kerta muokata valoja notta saa uudemmat lunkkaan kiinni niin pannaan koko lunkka valoineen.
Kuva

kontin lunkka menee sellasenaan ainoastaan lunkan verhoilun perä osan valo jää käyttämättä ellei vedä sille johtoa kontin valolta TAI vaihda vanhemman lunkan verhous paikalleen niin ei häirihe koko ajan palamaton valo lunkan sisäpuolella =)

ja kyllä nuissa lunkan valoissa tulee jo iso näkö ero vm välillä vaikka sitä ei ajattele mutta ohan nuo uudemmat ihan erit... :D
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

ja lunkka episodista selvinneenä aloin sovittelemaan takapuskuria, ja sehän menee suoriltaa ja istuu oikein mallikkaasti pre faceen, ja kun ajattelette omaa prefacea missä taka loksun suora osuus kohtaa takapuskurin niin on pyöreä ulospäin niin aijai kun panhaan facen puskuri niin on aika makea linja siinä, kokeilkaa niin huomaatta :D ja itse asennuksesta, facessa ainakin mulla oli puskin kiinni kolmella mutterilla takaata ja verhoilujen alta originel paikoista 2, per puoli kiinni, mutta lykkääs terve koriseen missä kiskot valmiina niin puskuri tulee vaan takaata kiinni, ei tartte purkkaa verhoiluja eikä panna pultti mutteri hirvityksiä joka paikkaan, ja onhan se nätti =)Kuva

sitten eiku sivuhelmojen kimppuun, meneekö vaiko eikö? joutuuko poraileen peltiin reikiä, joutuuko käyttään voima sanoja. höpön löpön.

ota helman alla olevat kivisuojat pois ja nakkaa ne helma muovin päälle ja edestä ja takaa reiät kohilleen ja puristimella kiinni, ja poraa helma muoviin samat reiät mitkä vanhoissa kivisuojissa, sen jälkeen etuloksun ala lista pois ja takaata myös ja helman kynnys lista pois ja muovi helmaa paikallalleen, senkun nyrkillä lyö kiinnikkeet paikalle ja auton alla miljoona ruuvia kiinni, ja ei tarvinna porata autoon reikiä eikä todellakaan tehä niitä kiven kokosia reikiä helman oikeille kiinnikkeille minkä takia faceliftistä katoaa helman takaosat :D
Kuva

tässä vaiheessa joku varmaankin ajattelee että miksi ovilistakki vaihoit, no ihan vaan siksi koska preessä ne on jyrkemmällä kantilla kuin facessa pyöreemmät,matalemmat ja solakamman näköset :D
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

ja sitten vaihtu peilit, sehän ei sitten niin helppo olekkaan ja siittä ei kuvia tullukkaan otettua. peilithän menee keskenään mutta liittimet on erit ja vilkun siknaali uupuu, se toki löytyy kummankin puolen jalka tilan pistokkeesta kun vetää johdon oveen ja vaihtaa liittimen, iisi biisi. :D ja syy miksi en jaa sähkö kuvaa tähän on se että itsekkään en niitä helpola/nopeasti saanut joten jatkan vahinkoa eteen päin toki kysymällä neuvon, mullahan on koko auton sähkökaaviot 5 eri koneiselle väyryselle preehen ja faceen, facelle 3 eri versiota ja preehen 2 eri versiota, ja täydelliset, tuota muuten kuntoon olis saanutkaan. se on kosto hahahah, mutta enää ei voi sähkövikaa tulla semmosta mitä en voi korjata/korvata.
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

sitten siirryttiin keulaan faceliftaukseen, eli monen huulille voiko keulan face liftata. voi ja ei, vaatii vähän enempi entä osien vaihdon....

tässä esimerkki facen lokasuoja paikallaan preessä. mikä on perseellään.???Kuva

eikö vielkään tuu mieleen mikä on erikoista...
Kuva


eikö vieläkään jos katsoo rengasta vertaillen lokasuojaan... mikä maasturi. :DKuva

auto kuitenkin madallettu edestä... tässä vaiheessa tajusin itse mistä kyse ja tuli heti että ei tämä nyt ihan niin vain menekkään, vaan jos ton keulan haluaa töitä pitää tehä :D mutta loppujen lopuksi iisi biisi ja nopea.
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

pre facen keula lamppujen osalta on korkeampi entä facen noin 5cm rungosta mitattuna. melko iso ero eikö, no millä tästä selvitään, no tällä siittä selvitään.

otetaan loksu pois preesta ja kattellaan.
Kuva

otetaan kuva facesta ilman loksua.
Kuva



eroako nämä hieman toisistaan???


miten vit###a tuo leikkaus mitataan prehen, ja millä prkl loka suoja kiinnitetään kun leikataan alkuperäset pois. tässä vaiheessa faceliftausta haaveilevat, hommatkaa face lifti...
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

no porataan pistehitsit irti facen sisäloksuista ja otetaan vahvike/lokuskiinnike rauta irti.

Kuva

itte raudasta ei olekkaan kuvaa mutta edellisiäkö vertaa niin huomaa että kokonaisena läksi lokasun kiinnike/vahvike rauta Kuva

vahvike rauta pantu poikki tismalleen samasta kohtaa mistä menee poikki preessa.
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

no mutta mites tuo tarkalleen siirretään preehen tuo leikkaus??? mutkaa ja taitetta ja ei kiinteää pistettä mitata, mitähän sitten.

no lasikuitu tietty. :D
Kuva


kuivuttuaan leikotaan ja hiotaan se paikallaan muotoonsa.
Kuva

noin nyt on muotti leikkauksesta, joten siirrämmä sen preehen ja tässä huomaamme korkeus eron ja sen pysty eron.
Kuva
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

ja sitten leikattuna mistä ei näkyjään kuvaa löytynytkään.


poppareilla sovituksessa facen kiinnike rauta preessa

Kuva

ja sitten minkä takia prkl pelti ei enää mene samaan linjaan...

Kuva

tässä vaiheessa kävi mielessä että onko mitään järkeä. mutta ajattelin ettei mitään vit""n järkeä mutta tehään nyt kun on alotettu :S
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

peltihän ei mennyt kiinni sen takia kun facen keula matalempi ja lamput kenommassa, joten vaihtoon meni viel silmäpellit, lukko pelti, ja lamput sekä niitten korkeus ohjaus. sitten asettu konepeltikin loksujen tasolle tuosta ei kuvia olekkaan.

mutta vahvikkeet hitsattuna.

Kuva


ja pitihän sieltä ruosteet parsia pois, ei kaunista katseltavaa mutta niitä ei kukaan näe ja paikat 1.25mm pellistä :D
Kuva
Viimeksi muokannut mesemies89, 20.1.2019 0:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

ja on siellä kantattuakin 1.25mm peltiä :D Kuva
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

ja autoonhan on mennyt nyt noin 8l kotelo suoja ainetta sekä 6 ruisku massaa pohjaan, ovet on käymättä läpi vielä sisältä, mutta tuossa kokonaisuudessa tuo face liftaaminen, paljon jäi pois kun ei kuvia kaikista ottanut vitutuksen takia mutta ittelle tehhään ja tyytyväinen olen ja kaikin puolin mahtava peli, seuraavana tulee pohjista vähän kun nekin tehty ja auto jo maaleissakin mutta kaikki aikanaan ja kesällä varmaan vaihan sävyä kun olikin liian tumma omasta mielestä. mutta kohta pohja työ kuvia

ja mitä autossa on tällä hetkellä. s.penkit,rattisäädöt,monitoimiratti,uudemman mittaristo kaikkineen päivineen ,facen ulkokuori, esp uudempi sähköjärjestelmä kokonaisuudessaan, eikä vika koodeja ja kaikki yksiköt löytyy vika luvussa.
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

ja sitten pohjiin.

pohjalla conversio ja sitten hapotus,epoksi ja pohja maali.

muutama kuva en ala kaikkia laittaan kun pohjat nyt kuiten kaikille selvät miten tehään.



Kuva

Kuva

Kuva
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

ja sitten tulikin väri. halusin erikoisempaa, musta ja jotain, no musta tuli ja sateenkaaren värinen flake sekaan, koskaan en sellasta ollut maalannnut niin en tiennyt miten ja millä suhteella, no meni näin että 3korkillista litraan ja tuli kyllä hyvä, pimeässä pääsee etuuksiin muuten tumma. juu ihan hyvö mutta liian tumma, kesällä maalaan vaaleammalla mutta samalla flakella ja määrällä, ja en käyttänyt side ainetta 2 kerosta flake lakkaa ja 2 puhasta ja väli hionta ja neljä puhasta lakkaa, luulis olevan myllytys varaa, autoon meni noin. 8-10l lakkaa :D paksu mikä paksu :DKuva

ja tässä ollaa nykyään
Kuva


Kuva
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

ja tätä on tuleman :D
Kuva

Kuva

nämä spoikka kuvat on vanhat ja edelleen muotissa, mutta melko varmaan tuon tehen ja isken konttihin mutta kommenttia saapi laittaa, on useempi kuvakin olemassa missä saapi väykky lippaa mutta ilman omistajan lupaa en niitä jaa mutta tuo on omaa tuotosta omaan mustikkaan niin voi julkia.
Viimeksi muokannut mesemies89, 12.1.2019 1:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

yllä olevat kuvat vanhat mutta saa antaa kommenttia ja niin ed. spoileri on tekeillä edelleenkin vaikkeikaan paljon ole aikaa sille ollut mutta nyt olis tarkotus se tehhä valmiiksi
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

ja seuraava mitä tulee niin on turbon vaihto sekä 3"rännin teko, niistä kuvia kun päästään siihen asti, ja alkuperänen hiukkas suodatin ja katalyytti säilytetään :D ja keväällä nostetaan keulille täysin uusittu loki kansineen... siittä kuvia sitten kun siihen päästään miltä näyttää 650tkm ajettu loki.
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

eipä tullu turbon keski osa tällä viikolla vaikka sellanen oletus oli, joten nyt vkl sellanen DIY ohje akun lämmittämiseksi ettei vaimene vaikka weballa lämmittää. toki itsellä tulee matkaa töihin sen verta et kerkii lataan mutta aamusin aika nahkee tartti 22-26 asteen pakkasilla jos weba päällä 30min. mutta siihen tulee muutos. weba alkaa aika nopsaa puskeen lämmintä sisälle niin se myös saa luvan lämittää akun joka on prkl kylmässä paikassa mersussakin. kuitenkin -22asteinen akku on ihan eri sarjaa esim +-0 akun kanssa oli se uus tai ei. nm 2v vuotta vanha korkillinen akku. ja miksi korkillinen? no ihan vaan siksi kun rattorissa 23v vanha akku ja roikasta kerralla käyntiin. toki uusillakaan korkillisilla niihin lukemiin päästä mutta pitemmälle entä se 2-6v mikä on ns luvattu, ja agm pyh samaa paskaa ne on kun ennenkin vaan korkeemmalla kylmäkäynnistyksellä, mutta kyykkää nekin jos on pakkasta tovia pitempään. happo on happoa ja nekin hapotetaan =)

mutta asiaan huomenna värkätään akulle lämmitys helposti w210 koppaan weballa pelaava, ne joilla sähkö kärvennin niin kärsiköön ja roikkaa kiinni vaan ELLEI ole hyvät suuttimet ja korkeapaine pumppu paikallaan :D
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Jos webaston käyttöaika on vähemmän kuin sen jälkeen ajettu matka ajallisesti kunnossa olevalla akulla pärjää varsin hyvin.
Joka tapauksessa akun lämmitys on hyvä juttu.
turbon vaihto sekä 3"rännin teko, niistä kuvia kun päästään siihen asti, ja alkuperänen hiukkas suodatin ja katalyytti säilytetään
Hiukkassuodatinta väyrysessä ei ole. Mikä sinulla ajatuksena noin ison putken tekemisessä, jos vielä aiot jättää katalysaattorin toimintaan, vai tarkoititko että pönttö jää tyhjennettynä paikalleen ?
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

dealer kirjoitti:Jos webaston käyttöaika on vähemmän kuin sen jälkeen ajettu matka ajallisesti kunnossa olevalla akulla pärjää varsin hyvin.
Joka tapauksessa akun lämmitys on hyvä juttu.
turbon vaihto sekä 3"rännin teko, niistä kuvia kun päästään siihen asti, ja alkuperänen hiukkas suodatin ja katalyytti säilytetään
Hiukkassuodatinta väyrysessä ei ole. Mikä sinulla ajatuksena noin ison putken tekemisessä, jos vielä aiot jättää katalysaattorin toimintaan, vai tarkoititko että pönttö jää tyhjennettynä paikalleen ?
juu anteeksi väärästä ilmaisemisesta :D olipa hankala sana, katalyytit on jää paikalleen tyhjennettynä niinkuin onkin =) ellei??? onko katsurit niin tiukkoja että vaatii tuon turbon jälkeisen katin kuoret paikalleen? olis huomattavasti helpompaa jättää se pois kokonaan ja jättää tyhjät kuoret vain auton alle???

jää weban käyttö reilusti alle ajomatkan keston, on kytketty automatiikka pois webalta, weba käynnistyy niin kuin tahdon ei niin kuin se tahtoo =)
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

ja sitten itse asiaan jäipä vielä tekemäti akun lämmitys kun tuli tuo turbiini!!!! ja siittä ISO kiitos Turbotohtori.fi

ai että ja asiaan. turbohan on helppo irroittaa ja nopea näistä.

turbon imuputki irti ensin ja sitten paine putki ja pakoputken ********* jousi sanka pois.

sitten öljyn tulo putki poikkeen, lohkosta kannake irti ja senkun nostaa turbiinin kätösiin ja kävellessä sisälle pudottaa vielä hankeen niin on hyvä.

työ kaluja mitä tarvikko? vasaran pakoputken ***** liittimen irroitukseen, klemmari meisselin tai taltta pään, letkujen irroittamiseen imu puolelta, 8mm hylsyn pikkuräikällä paine puolen putken irroittamiseen sekä lokista öljyn tulo putken irroitukseen, ja juu on torssilla mutta 8mm hylsy on oikein hyvä, 10mm hylsyn pikkuräikälle notta saat lokista irti turbon kannattimen, ehkä helpoin näin päin entä itte turbosta...
ja viimesenä muttei vähäsempänä 13mm lenkin jotta saat turbon irti pakosarjasta, kaikki saa normi lenkillä auki mutta yksi on hiiiiiiiidas, paras olisi olla kaverina sellanen ns U mallin lenkki niin saisi kierrettyä paljon enempi etummaista pulttia, mutta lähtee normaalillakin on vaan tosi hiiiiiidasta kun joutuu pyöritteleen joka välissä eri päin ja sentin liikkeellä 40m pultti. siltä se ainakin tuntui :D
Viimeksi muokannut mesemies89, 20.1.2019 0:51. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

ja sitten kuvia.

tästä lähettään.
Kuva

Kuva



ja sitten onkin imu putket ym pois edestäKuva

ei kauheesti tullu kuvia pihalta kun oli liki -22 pakkasta mutta tuohon pisteeseen meni aikaa n 10min ja itse turbon käsiin saamiseen n 40min kun auto ei ollut ylhäällä... (turbon tuki hidasti hommaa)
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

ja sitten kun tultu sisään ensin turbon hankeen puottamisen jälkeen niin pöytänähän keittiön pöytä on kaikista paras alkaa pajottaan turboa.

kuvassa näkyykin tiiviste sarja ja uusi keskiosa lootassa myöskin.
Kuva

sitten otettihin pako pesän pultit pois ja huomattiin ettei se mihkään lähe, joten kuuma ilma puhallin avuksi, laattojen päällä tietenkin ettei tule tulipaloa.
Kuva

n. 20-30min myöhemin irtosi ihan nostamalla, pako pesä jäi lattiaan kun nosti keskiosasta, eli ei ole lujassa mutta vaatii vähän lämpöä, tiiä sitten toimiiko toi hh puhallin niinku kuuluu mutta näpit palo tuossa vaiheessa joten VAROVASTI.
Kuva

ja on kuvissa jo mister muskle päässy myös puraseen.
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

ja puhistamisella jatkuu....

Kuva

ja osat kun puhtaat niin aletaan kasaamaan ja muistetaan se kuparitahna!!! helpottaa jatkossa jos ittelle tekee autoa.

kupari tahnaa alle päälle kaikkialle sopivasti
Kuva

keski osa naitettu pakopesään kiinni ja pakopesän huulella kuparitahnat kuin myös pulteissa
Kuva

ja jotka vaihtaa keskiosan ittelleen niin huomioikaa pako puolen tiiviste prikka.!!! sen/se pitää keskittää ennen kun panee paikalleen, ei missän nimessä voimalla, se kun keskellä niin menee itteksiään pesään, joten jollei mene pesään ota ylös ja kokeile niin monta kertaa uudelleen että menee itteksiään paikalleen, ei väkisten. tätä nyt ei ittelle sattunut mutta niin monta kertaa lukenut kun haukutaan liikettä/myyjää kun ei ota vastuuta vaikka siivistä puuttuu palasia joka johtuu siittä kun pantu keskiosa paikalleen ja pulteilla veetty kiinni ja käyntiin ja se keskitys/tiiviste pelti tuhannen pillun palasina pako pesässä. jollei siivet pyöri vapaasti kasauksen jälkeen on joku pahasti väärin ja tasapainotuksen tarpeessa.
Viimeksi muokannut mesemies89, 20.1.2019 0:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

on uusi niin komiaa

Kuva

kompura pesäkin ja VNT alipaine ohjainkin eksy paikalleen.

Kuva

onse komia
Kuva
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

ja sitten itse vnt/alipaine kellon ohjauksesta???

uudessa se on nyt näin.

Kuva

ja vanhassa näin.

Kuva


ja koko paketti.
Kuva


mutta mites tuon vnt säätö antaako olla vaiko säätää tuohon samaan mitä edellinen, nyt siivet aukeaa hiukan pitemmälle entä ennen käsittääkseni? ja mitä se vaikuttaa?
vnt ihan utopiaa ittelle?
mesemies89
Viestit: 366
Liittynyt: 23.11.2014 3:46

Viesti Kirjoittaja mesemies89 »

niin ja löytyy pre faceen käypä hyvä turbiini kaikkineen päivineen jos jollain tarves, välystä ei nimeksikkään, ja vain nouto, jos saa samalla myydä kun projektia tekee :D
Avatar
hcmato
ST-mies
Viestit: 1147
Liittynyt: 21.7.2007 22:25
Paikkakunta: nivala

Viesti Kirjoittaja hcmato »

Hyvää kerrontaa ja toki kuvat...keittiön pöytä remontissa on :twisted:
® Mesen linttaklubi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo”