W251 paine-ero anturi
W251 paine-ero anturi
Lauantaina kurvailin ärrällä lentokentälle ja rampilta kiihdyttäessä kävi rynkyttämään ja veto katosi. Kaasua himmasin ja lähti taas pelaamaan. Koodiksi antoi vastapaine liian suuri liittyen dpf, tarkennan kohta kun saan vikakoodin käden ulottuville. Kävin tänään kl:sta töiden jälkeen hakemassa paine-ero anturin boschin valmistaman. Missähän tuo sijaitsee ärrässä? Ei sattunut millään silmään. Auto on 2007 320cdi 4matic 165kW.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Ootko varma ettei vikakoodi kuitenkin ollut pakokaasun vastapainetunnistimelta? Se aiheuttaa juurikin tuollaista oiretta hajotessaan että kiihdytyksessä rynkyttää voimakkaasti ja kun himmaa niin taas toimii normaalisti. Joskus vika anturissa, monesti myös turbon jumivissa siivissä jotka sitten taas herkistyy kun vähän kiusaa autoa raskaammalla kaasupolkimella ja muistaa sillointällöin kiihdytellä lujempaakin. Jos autoa ajettu hiljaksiin ja pitkään käynyt tyhjää niin kääntyisin turbon jumivien siipien kannalle, vaihtaa kuitenkin sen vastapainetunnistimen, varmuuden vuoksi.
Ja juu kartaanitunnelissa tuo paine-ero anturi jos siinä nyt vikaa on, vastapainetunnistin turbon vieressä kuskinpuolella.
Ja juu kartaanitunnelissa tuo paine-ero anturi jos siinä nyt vikaa on, vastapainetunnistin turbon vieressä kuskinpuolella.
joku kertoo mun sanojaRuuvimeisseli kirjoitti:Ootko varma ettei vikakoodi kuitenkin ollut pakokaasun vastapainetunnistimelta? Se aiheuttaa juurikin tuollaista oiretta hajotessaan että kiihdytyksessä rynkyttää voimakkaasti ja kun himmaa niin taas toimii normaalisti. Joskus vika anturissa, monesti myös turbon jumivissa siivissä jotka sitten taas herkistyy kun vähän kiusaa autoa raskaammalla kaasupolkimella ja muistaa sillointällöin kiihdytellä lujempaakin. Jos autoa ajettu hiljaksiin ja pitkään käynyt tyhjää niin kääntyisin turbon jumivien siipien kannalle, vaihtaa kuitenkin sen vastapainetunnistimen, varmuuden vuoksi.
Ja juu kartaanitunnelissa tuo paine-ero anturi jos siinä nyt vikaa on, vastapainetunnistin turbon vieressä kuskinpuolella.
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
Tästä laitteesta oli näemmä tyhjätty dpf, kun omistaja niin muisteli. Se selittäisi, miksi mitään putkia ei löytynyt paine-ero anturille.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02