Rimor3netti by antti hietanen, on Flickr
Rimor2netti by antti hietanen, on Flickr
Rimor netti by antti hietanen, on FlickrSen verran vielä tänään tein että laskin asuntoauton vesisäiliön tyhjäksi mikä ilmenee myös kuvasta kun alla on vesilammikko
Rimor3netti by antti hietanen, on Flickr
Rimor2netti by antti hietanen, on Flickr
Rimor netti by antti hietanen, on Flickr
MbSprinter 415CDI 2009 (4) by antti hietanen, on Flickr
yhjä kontti (2) by antti hietanen, on Flickr
Mersua netti by antti hietanen, on Flickr
mersua (3) by antti hietanen, on Flickr
mersuun ovia by antti hietanen, on Flickr
Mersun uudet ovet netti by antti hietanen, on Flickr
väliseinän siirtoa (1) by antti hietanen, on Flickr
Mersuun lisää ikkunoita by antti hietanen, ojavascript:emoticon('8)')n Flickr
Lattia hommia by antti hietanen, on Flickr
ja muutoskatsastettu 6-paikkaiseksi by antti hietanen, on Flickr
sisustan tekoa (3) by antti hietanen, on Flickr
sisustan tekoa (5) by antti hietanen, on Flickr
Sisustaan valoa (1) by antti hietanen, on Flickr
Sisustaan valoa (4) by antti hietanen, on Flickr
Mersu reissussa4 by antti hietanen, on Flickr
Mersu reissussa2 by antti hietanen, on Flickr
Mersu reissussa by antti hietanen, on Flickr
Mersun tavaratilan tekemistä (1) by antti hietanen, on Flickr
Mersun tavaratilan tekemistä (2) by antti hietanen, on Flickr
Mersun tavaratilan tekemistä (3) by antti hietanen, on Flickr
Mersun tavaratilan tekemistä (4) by antti hietanen, on FlickrNäitä 906-aiheisia lukee mielellään kun itelläki suunnitelmissa 5-6 -paikkanen tämmönen, tosin mielellään sinkkupyörillä..mese300 kirjoitti:Tarina jatkukoon vaikka hiljaiselta vaikuttaakin
Kyllä nämä ilmaantuu helposti, jos saa lämmintä tulemaan sisälle niin ei siellä enää ilmaa ole.onko tälläisessä Sprinterissä kanssa sellaisen mahdollisuus nyt olemassa että pitäisi ilmata järjestelmä että saisi auton lämpenemään sisältäkin kokoajan
Tähän unohtu kommentoida. Tiilerin kanssa samoilla linjoilla... Kannentiivistevaivalta vaikuttaa. Tuo x15cdi ei muutenkaan ole mikään kestävyyden malliesimerkki. Aika monesta on alakerta narahtanut jumiin. Liekö tuplaturbon alaväännöllä ja isolla vaihteella jurruuttamisella osansa...dealer kirjoitti:Kyllä nämä ilmaantuu helposti, jos saa lämmintä tulemaan sisälle niin ei siellä enää ilmaa ole.onko tälläisessä Sprinterissä kanssa sellaisen mahdollisuus nyt olemassa että pitäisi ilmata järjestelmä että saisi auton lämpenemään sisältäkin kokoajan
Ikävästi vaikuttaa kansitiivistevialta kun kertomusta lukee ?
Mb312D Rimor Brig Super 748 (2) by antti hietanen, on Flickr
Rimoria sisältä (1) by antti hietanen, on Flickr
Rimoria sisältä (2) by antti hietanen, on Flickr
Rimoria sisältä (3) by antti hietanen, on Flickr
Rimoria sisältä (4) by antti hietanen, on Flickr
Rimoria sisältä (5) by antti hietanen, on Flickr
Asuntoauton uusi maskotti by antti hietanen, on FlickrEi tarvi can-purkkia, ihan normaalisti pitkän plussasta heräte releelle.mese300 kirjoitti: Illasta sitten vielä asentelin auton keulille lisävalotkin mutta arvata saattaa etteivät syty kun tämä vissiin vaatii jo jonkin näköisen can-väylä purkin että osaa lisävalotkin sytyttääTämän päättelin siitä että autossa oli jo valmiina rele ja piuhat valmiina valoille mutta kun valot kytki releeseen niin pitkät kun sytyttää niin kuskin puolelta pimenee auton oma pitkä samalla hetkellä
mersua (1) by antti hietanen, on Flickr
mersua (2) by antti hietanen, on Flickr
Mersu netti by antti hietanen, on FlickrEli siis kaikki romut vaihtoon minkä kautta remmi kulkeedealer kirjoitti:Samalla kiristin ja tukirullat + hihna, kun pumpun vaihtaa. Laturin vapaakytkin, jos rikki.
Ei olis ensimmäinen veholla asennettu moottori jossa 100 tkm jälkeen todetaan kannentiivistevikaa ja kun kantta ruetaan aukomaan niin todetaan kannenpulttien olevan löysällämese300 kirjoitti:No jollei ala asettumaan niin täytyypä ottaa yhteyttä veholle missä tähän 906:seen on tuo koko moottori vaihdettu täysin uuteen 120tkm ja 2vuotta sitten ja kysellä vähän sieltä että mitä mieltä ovatKyllä kansipahvin pitäis vähän kauemmin mun mielestä kestää kun ei ole ollut moottorivaihdon jälkeen enää ns. ammattikäytössä
Ja automaattihan ei näissä tupla turboissa anna koneen mennä liian pienille kierroksille että alkaisi jurraamaan,vaihtaa vaihteen pienemmälle heti kun kierrokset tippuu siihen 1600rpm kohdille