Pappilan kulkuneuvot. Skoda ja Toyota yhteensoppii...
Sokota seisoi yön kaverin pihassa. Aamulla kun menin hakemaan auton pihaan niin järkytys oli suuri... Syöksypommittajat olivat yön aikana p*skoneet auton katon ja konepellin kirjavaksi kuin dalmatian koira.
Kävin pesemässä hallilla kuumavesipesurilla ja pinelinen voimapesulla tahrat pois.
Pihassa innostuin katselemaan käsijarrun toimivuutta kun veneen traileroinnissa voisi käyttää muutakin kuin vaihteiston lukkoa. Vänkärin puolella linkku oli hiukan jumissa. Isolla meisselillä aikani herkistelin ja voitelin wd40:llä. Eihän siitä varmaan uutta tule, mutta josko tuo käytössä pysyisi liikkeellä. Vaijerit oli ok ja satulan päästä sain voideltua vaijeria öljyllä. Kahvan juuresta vähän löysiä pois ja soratielle kokeilemaan.
Hyvin näytti pitävän. Pitää ottaa tuo herkistely tavaksi kun taitaa olla VAG konsernin perisynti nuo käsijarrut.
Joku voisi ajatella, että joutoaikaa kun maltan itse rassata.
Kävin pesemässä hallilla kuumavesipesurilla ja pinelinen voimapesulla tahrat pois.
Pihassa innostuin katselemaan käsijarrun toimivuutta kun veneen traileroinnissa voisi käyttää muutakin kuin vaihteiston lukkoa. Vänkärin puolella linkku oli hiukan jumissa. Isolla meisselillä aikani herkistelin ja voitelin wd40:llä. Eihän siitä varmaan uutta tule, mutta josko tuo käytössä pysyisi liikkeellä. Vaijerit oli ok ja satulan päästä sain voideltua vaijeria öljyllä. Kahvan juuresta vähän löysiä pois ja soratielle kokeilemaan.
Hyvin näytti pitävän. Pitää ottaa tuo herkistely tavaksi kun taitaa olla VAG konsernin perisynti nuo käsijarrut.
Joku voisi ajatella, että joutoaikaa kun maltan itse rassata.
Tuli laitettua nimi paperiin, joka lyhensi työmatkan olemattomiin.
Pihassa on 2 ongelmäjätettä. (autoliikkeiden mielestä).
DSG vaihteinen vag konsernin tekele, jonka käyttövoima diesel.
D-Cat Tojota, joka esson ja muiden huoltoasemien tietotoimistojen mukaan on synkin moottori, mitä maa päällään kantaa.
Kummastakaan ei saa mitään myydessä, eikä vaihtaessa. Ilmankaan ei viitti antaa, joten joutunee ajamaan varmaan itse nuo loppuun.
Tojota vastustaa iän mukanaan tuomaa haperuutta tyypilliseen tapaan. Tylsyys tulee ennen yhteisen taipaleen loppumista?
Sokota on matkansa alussa. Ex työkaveri ajoi vastaavalla yli 600tkm ja yhteinen taival loppui porokolariin.
Minä en työmatkani puolesta enää tarvitse dieseliä, mutta niin on tälläkin viikolla tullut trippiin noin 700km. Missään ei olla käyty. Pari kertaa vanhuksia auttamassa myrskytuhojen korjauksessa.
Uusin Tuulilasi oli hyvää luettavaa hybridien osalta.
Vaihtaisi tuon Sokotankin vaikka Tojotaan ja tylsistyisi.
https://www.nettiauto.com/toyota/avensis/11417728
Pihassa on 2 ongelmäjätettä. (autoliikkeiden mielestä).
DSG vaihteinen vag konsernin tekele, jonka käyttövoima diesel.
D-Cat Tojota, joka esson ja muiden huoltoasemien tietotoimistojen mukaan on synkin moottori, mitä maa päällään kantaa.
Kummastakaan ei saa mitään myydessä, eikä vaihtaessa. Ilmankaan ei viitti antaa, joten joutunee ajamaan varmaan itse nuo loppuun.
Tojota vastustaa iän mukanaan tuomaa haperuutta tyypilliseen tapaan. Tylsyys tulee ennen yhteisen taipaleen loppumista?
Sokota on matkansa alussa. Ex työkaveri ajoi vastaavalla yli 600tkm ja yhteinen taival loppui porokolariin.
Minä en työmatkani puolesta enää tarvitse dieseliä, mutta niin on tälläkin viikolla tullut trippiin noin 700km. Missään ei olla käyty. Pari kertaa vanhuksia auttamassa myrskytuhojen korjauksessa.
Uusin Tuulilasi oli hyvää luettavaa hybridien osalta.
Vaihtaisi tuon Sokotankin vaikka Tojotaan ja tylsistyisi.
https://www.nettiauto.com/toyota/avensis/11417728
Noin 850km oli viikon saldo. Tänään olin aamusta iltapäivään pyörien päällä. Vaihtelevissa olosuhteissa ajettuna ajotietokoneen kulutus 4.8ltr/100km.
Iltapäivällä kävin hakemassa kiimaliiterin pihaan. Hiukka rivakasti piti toimia kun sateen uhka oli korvin kuultavissa. Sateessa ”leirin purku” ei kiinnosta tippaakaan.
Iltapäivällä kävin hakemassa kiimaliiterin pihaan. Hiukka rivakasti piti toimia kun sateen uhka oli korvin kuultavissa. Sateessa ”leirin purku” ei kiinnosta tippaakaan.
Pitkä matka-ajo teki hyvää. Pakoputken päässä oli selkeästi mustaa. Metsäteillä kolutessa unohtui priukset yms. Eikä tuo Corolla trek mallinakaan ole vielä omassa hintaluokassa.
Suksiluukku takana on kätevä kun saa virvelit suorana konttiin.
Paluumatkan ajelin vt20 niemitalon juustolan kohdalta kiiminkijokea seuraillen alas. Aika paljon oli porukkaa liikkeellä.
Posiolla oli hiljaista.
Suksiluukku takana on kätevä kun saa virvelit suorana konttiin.
Paluumatkan ajelin vt20 niemitalon juustolan kohdalta kiiminkijokea seuraillen alas. Aika paljon oli porukkaa liikkeellä.
Posiolla oli hiljaista.
Origamiin tilasin taannoin led valot rekisterikilpeen. Tänään oli aikaa alkaa asentamaan.
Entinen irti ja toteamus että nämä ei passaa johtoihin suoraan. Motivaatio loppui siihen paikkaan. Laatikko kiinni ja pitää katsella ebaysta oikeat.
Pesin kuitenkin enimmät liat pois kun viikonloppuna rouvalla töitä.
Painepesurista taitaa mennä painekytkin rikki. Ei pidä painetta vaan käynnistyy yksinään. Vettä ei kuitenkaan valu ulos. Ei kyllä nyt kiinnosta yhtään alkaa ostamaan pesuria. Nilfiskin varaosien saanti kun on hiukan haastavaa.
Edit. Aamulla levitin pintaan vahapurkkien jämiä. Saa ajaa syksyn edes jonkinlaisella vahalla. Etupuskurin jätin hoitamatta. Pitää pestä kunnon liuottimella ja vahata sitten.
Entinen irti ja toteamus että nämä ei passaa johtoihin suoraan. Motivaatio loppui siihen paikkaan. Laatikko kiinni ja pitää katsella ebaysta oikeat.
Pesin kuitenkin enimmät liat pois kun viikonloppuna rouvalla töitä.
Painepesurista taitaa mennä painekytkin rikki. Ei pidä painetta vaan käynnistyy yksinään. Vettä ei kuitenkaan valu ulos. Ei kyllä nyt kiinnosta yhtään alkaa ostamaan pesuria. Nilfiskin varaosien saanti kun on hiukan haastavaa.
Edit. Aamulla levitin pintaan vahapurkkien jämiä. Saa ajaa syksyn edes jonkinlaisella vahalla. Etupuskurin jätin hoitamatta. Pitää pestä kunnon liuottimella ja vahata sitten.
Origami kävi huollossa.
Samalla tarkastus leimaa varten. Ei pitäisi olla mitään estettä katsastukselle.
Tuulilasi on niin ja näin. Menee varmaan uusiksi. Parista paikkaa kysynyt ja 500€ saa varata tuohon. Toisen lasiliikkeen mukaan noihin menee laseja kuin alokkaaseen näkkileipää. Löysä kori ja lämpimän ilman ohjaus lasille tekevät tehtävänsä.
Ei ole mitään motivaatiota rassata näitä itse töiden päälle, joten tämäkin huolto ulkoistettiin.
Samalla tarkastus leimaa varten. Ei pitäisi olla mitään estettä katsastukselle.
Tuulilasi on niin ja näin. Menee varmaan uusiksi. Parista paikkaa kysynyt ja 500€ saa varata tuohon. Toisen lasiliikkeen mukaan noihin menee laseja kuin alokkaaseen näkkileipää. Löysä kori ja lämpimän ilman ohjaus lasille tekevät tehtävänsä.
Ei ole mitään motivaatiota rassata näitä itse töiden päälle, joten tämäkin huolto ulkoistettiin.
Peilivilkun hinta ei ollut positiivinen asia. Poltin noin 95€ ja vaihto päälle. Ohittamaton tarjous 130€ vaihdettuna.
Odotan hiukan verenpaineen laskeutumista ja katselen joko purkuautosta oikean värisen peilin kokonaisena tai vilkut ebayn tms kautta.
Tuolla hintaa saisi syksyksi hyvän tuulipuvun lenkkeilyyn.
Odotan hiukan verenpaineen laskeutumista ja katselen joko purkuautosta oikean värisen peilin kokonaisena tai vilkut ebayn tms kautta.
Tuolla hintaa saisi syksyksi hyvän tuulipuvun lenkkeilyyn.
Origamista paloi viikonloppuna toinen ajovalo. Sunnuntaina kaikki paikat kiinni. Tänään kaupungista toin uudet h11 polttimot. Ostin perinteiset joiden voisi olettaa kestävän edes hetken. 20€ pari tarjouksessa.
Käyttöohjekirjan lueskelua ja puuhastelemaan. 10min myöhemmin ehjillä rystysillä ja ilman kiroilua palanut poltin oli vaihdettu.
Minun tuurilla palaa toinenkin lyhyen ajan sisään. Nämäkin kannattaisi vaihtaa pareittain mutta toivotaan nyt parasta.
Omaan silmään olivat saman sävyiset uusi sekä vanha.
Käyttöohjekirjan lueskelua ja puuhastelemaan. 10min myöhemmin ehjillä rystysillä ja ilman kiroilua palanut poltin oli vaihdettu.
Minun tuurilla palaa toinenkin lyhyen ajan sisään. Nämäkin kannattaisi vaihtaa pareittain mutta toivotaan nyt parasta.
Omaan silmään olivat saman sävyiset uusi sekä vanha.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1112
- Liittynyt: 26.10.2010 16:17
- Paikkakunta: sonkajärvi
Ne otin mitkä hyllyssä sattui olemaan. Halpahallissa ei ledejä näkynyt ja aikataulu ei antanut myöten lähteä etsimään muualta.
Pittää joskus ajan kanssa kahtoa jos hankkii ledit. Voi olla että menee tuon auton loppuikä vakiovaloilla.
Hintaa ainakin on ledeillä
https://www.valostore.fi/tuote/led_ajov ... meultinon/
Pittää joskus ajan kanssa kahtoa jos hankkii ledit. Voi olla että menee tuon auton loppuikä vakiovaloilla.
Hintaa ainakin on ledeillä
https://www.valostore.fi/tuote/led_ajov ... meultinon/
Origamiin nakkasin alle "nastarenkaat". Tuo lainausmerkki siksi, että Goodyear Ultra Grip on varistellut nastansa savon maanteille kahden talven aikana.
Pintaa olisi vaikka naapurille myydä, mutta ne nastat...
Ajellaan alkutalvi noilla ja katsellaan uudet renkaat kunhan lumet on kunnolla maassa. Kitkat eivät ole vaihtoehto kun yleensä hevoskopeissa on talvirenkaina nastarenkaat.
Kokoluokka 215 55 17" tuottaa vaan sydämentykytyksiä. Hankookit oli 650€ töineen, muut merkkirenkaat sitten kalliimpia. LingLong olisi edullinen ja kaveri on tuommosilla työntänyt useamman kauden moittimatta. Kyseessä tämä rengas, mutta ei vannetukun kautta. https://www.vannetukku.fi/greenmax-wint ... 13760.html
Pulttipyssy jäi vielä vaihtamatta. Yksi mutteri oli niin tiukassa, että käytin käsiväännintä. Joko väsymys tekee tehtävänsä tai hermot on muuten vaan nollattu kun syke kävi vain hiukan koholla ilman yhtään kiroilua. Tyypilliseen tapaan rengastyöt suoritettiin sepelipihalla räntäsateessa otsalampun valossa.
Sokotaan vaihdan varmaan loppuviikosta talvirenkaat. Katsoo miten tämä keli elää.
Hupinsa kullakin.
Pintaa olisi vaikka naapurille myydä, mutta ne nastat...
Ajellaan alkutalvi noilla ja katsellaan uudet renkaat kunhan lumet on kunnolla maassa. Kitkat eivät ole vaihtoehto kun yleensä hevoskopeissa on talvirenkaina nastarenkaat.
Kokoluokka 215 55 17" tuottaa vaan sydämentykytyksiä. Hankookit oli 650€ töineen, muut merkkirenkaat sitten kalliimpia. LingLong olisi edullinen ja kaveri on tuommosilla työntänyt useamman kauden moittimatta. Kyseessä tämä rengas, mutta ei vannetukun kautta. https://www.vannetukku.fi/greenmax-wint ... 13760.html
Pulttipyssy jäi vielä vaihtamatta. Yksi mutteri oli niin tiukassa, että käytin käsiväännintä. Joko väsymys tekee tehtävänsä tai hermot on muuten vaan nollattu kun syke kävi vain hiukan koholla ilman yhtään kiroilua. Tyypilliseen tapaan rengastyöt suoritettiin sepelipihalla räntäsateessa otsalampun valossa.
Sokotaan vaihdan varmaan loppuviikosta talvirenkaat. Katsoo miten tämä keli elää.
Hupinsa kullakin.
Viimeksi muokannut Pappi, 19.10.2020 19:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- pingviinitrokari
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 20.10.2010 19:12
- Paikkakunta: Pori
Hyvä tarkennus. Kiitos. Joskus jäänyt päähän, että kärryssä ja vetoautossa oltava samanlaiset renkaat.
Tietty jos järkevästi ajattelee niin jarrullisen kärryn eteen laitetaan nelikko. Onneksi noiden koppien vetäminen on vähentynyt.
Ei vielä ole karavaanari kipinä iskenyt niin, että talvella kiskoisin vaunua perässä. Nastarenkaat kyllä löytyy tarvittaessa.
Tätä merkkiä näkee raskaassa kalustossa kun katselee parkkipaikoilla: https://www.cordiant.fi/henkiloauton-rengas/snow-cross/
Tietty jos järkevästi ajattelee niin jarrullisen kärryn eteen laitetaan nelikko. Onneksi noiden koppien vetäminen on vähentynyt.
Ei vielä ole karavaanari kipinä iskenyt niin, että talvella kiskoisin vaunua perässä. Nastarenkaat kyllä löytyy tarvittaessa.
Tätä merkkiä näkee raskaassa kalustossa kun katselee parkkipaikoilla: https://www.cordiant.fi/henkiloauton-rengas/snow-cross/
Jotenkin niin selvästi, mutta silti kauniisti kenenkään mieltä suoraan pahoittamatta kirjoitettu Kiitosaaltojarvi kirjoitti:Jarrulisen perävaunun renkaista sanotaan että "samanarvoiset tai paremmat kuin vetoautossa", eli sinällään lain mukaan on ihan ok että vetäjässä on kitkat ja perävaunussa nastat.
Projektoriumpioihin ihan hyvä "päivitys", heijastinumpioihin ei. Tai en tiedä toimiiko joku julmetun kallis led oikein heijastinumpiossakin, mutta jos ei niin liian kallis kokeilu. Projektoriumpiot tuossa taitaa kyllä ollakin.Pittää joskus ajan kanssa kahtoa jos hankkii ledit.
Jotkut semmoset mulkosilmät nuo näyttää olevan. Minä niin tykkään origamia tunkata. Helmassa on paikat mihin tulee alkuperäinen tunkki. Pitäisi tehdä hallitunkin nostokumiin ura mikä asettuu helmapellin pokkaukseen jämäkästi.
Pyöränmuttereihin laitoin hiukan vaseliinia. Hyllyssä oli tervaakin, mutta jätin sen suihkimatta kierteisiin.
Pyöränmuttereihin laitoin hiukan vaseliinia. Hyllyssä oli tervaakin, mutta jätin sen suihkimatta kierteisiin.
Lämpötilan mentyä asteen plussalle otin kummankin auton pesuun ja siivoukseen.
Vähän meinasi vaahto jämähtää pintaan, mutta sai nuo nyt jotenkin puhdistettua.
Kummatkin autot imuroin ja pesin matot samalla.
Skodan akku taitaa olla lopun eellä. Jäi parkit päälle ja tovin päästä ilmoitti radion näytössä "battery low". Laitoin akun lataukseen kun eihän tuolla nyt ajeta edes pitkää matkaa.
Origamin eberi haluaa valohoitoa. Sisäpuhallin käynnistyy kaukosäätimestä, mutta lämmitin ei herää. Laitoin kyselyä "marmorille", että miten heillä toimitaan lämmittimen suhteen.
Tuossa kun ei ole minikelloa, josta pääsisi lukemaan vikakoodit.
Sokotaan saisi nyt näppärästi webaston kännykän taakse: https://skodamagazine.fi/vielakin-fiksumpi/ paikallinen liike tarjoaa hintaan 499€.
Vähän meinasi vaahto jämähtää pintaan, mutta sai nuo nyt jotenkin puhdistettua.
Kummatkin autot imuroin ja pesin matot samalla.
Skodan akku taitaa olla lopun eellä. Jäi parkit päälle ja tovin päästä ilmoitti radion näytössä "battery low". Laitoin akun lataukseen kun eihän tuolla nyt ajeta edes pitkää matkaa.
Origamin eberi haluaa valohoitoa. Sisäpuhallin käynnistyy kaukosäätimestä, mutta lämmitin ei herää. Laitoin kyselyä "marmorille", että miten heillä toimitaan lämmittimen suhteen.
Tuossa kun ei ole minikelloa, josta pääsisi lukemaan vikakoodit.
Sokotaan saisi nyt näppärästi webaston kännykän taakse: https://skodamagazine.fi/vielakin-fiksumpi/ paikallinen liike tarjoaa hintaan 499€.
Aamulla ennen ysiä soittivat paikallisesta tojotan liikkeestä.
Hyllystä löytyy uusi lämmitin jos vikakoodien luvun jälkeen todetaan olevan käyttöiän päässä. Sen verran hankalassa paikassa että ei montaa kertaa pureta pois. Vikakooditkin luetaan lämmittimen kupeesta eikä obd pistokkeesta.
Kustannusarvio uudelle lämmittimelle 800€ töineen. Pelkkä lämmitin noin 600€.
Hyllystä löytyy uusi lämmitin jos vikakoodien luvun jälkeen todetaan olevan käyttöiän päässä. Sen verran hankalassa paikassa että ei montaa kertaa pureta pois. Vikakooditkin luetaan lämmittimen kupeesta eikä obd pistokkeesta.
Kustannusarvio uudelle lämmittimelle 800€ töineen. Pelkkä lämmitin noin 600€.
Tarpeellisuus on kiinni laskentatavasta. Kumpaankin autoon kertyy kilometrejä tasaiseen tahtiin. Ainakin kun huoltoja katsoo.
Oma työpiste on nyt joko 5 tai 25km päässä. Pääasiassa ajan tuonne 25km päähän töihin. Siitäkin kertyy oma osansa. Rouvalla on edelleen sama työmatka kuin aiemmin.
Tuoreehkon hybridin vaihtaminen vaatii melkoisen välirahan kun katselee tarjontaa. En ole edes tarjouksia kysellyt pitkään aikaan. Yhtä aurista kävin koeajamassa mutta kauppiaan asenne vaihdokkia kohtaan oli karsea.
Niin kauan kun hybridi toimii on homma ok. Vikaantuessa tavallinen korjaamo nostaa kätensä ylös. Marmorille vie tie tuossa vaiheessa. Kulutuskin hyppää välittömästi normaaliin kun hybridi putoaa pois pelistä.
Origamissa on nyt pikkusen päälle 360tkm ja Sokota lähestyy 300tkm rajaa uhkaavasti.
Sähköauto ei ole minulle vaihtoehto. En saa sitä töissä lataukseen.
Oma työpiste on nyt joko 5 tai 25km päässä. Pääasiassa ajan tuonne 25km päähän töihin. Siitäkin kertyy oma osansa. Rouvalla on edelleen sama työmatka kuin aiemmin.
Tuoreehkon hybridin vaihtaminen vaatii melkoisen välirahan kun katselee tarjontaa. En ole edes tarjouksia kysellyt pitkään aikaan. Yhtä aurista kävin koeajamassa mutta kauppiaan asenne vaihdokkia kohtaan oli karsea.
Niin kauan kun hybridi toimii on homma ok. Vikaantuessa tavallinen korjaamo nostaa kätensä ylös. Marmorille vie tie tuossa vaiheessa. Kulutuskin hyppää välittömästi normaaliin kun hybridi putoaa pois pelistä.
Origamissa on nyt pikkusen päälle 360tkm ja Sokota lähestyy 300tkm rajaa uhkaavasti.
Sähköauto ei ole minulle vaihtoehto. En saa sitä töissä lataukseen.
Tankkaukset ojennukseen ja katsomaan kilometrejä. Kuvioissa on vuoden ajot tähän päivään.karvine kirjoitti:Kirjoittelit kesällä että kahden dieselin pitäminen työmatkojen puolesta ei ole enää tarpeellista..
Sokota:
Origami:
Otetaan nyt vaikka verrokkina 2011 mallin prius: https://www.spritmonitor.de/en/detail/483077.html
Sokotaan vaikutti keväällinen lomautus koronan vuoksi. Sillä on myös vedetty kärryä ja asuntovaunua.
Jos haluaisi pihistellä niin omat ajot voisin ajaa vaikka Ford Fiesta Vanilla: https://www.spritmonitor.de/en/detail/635371.html
Tuosta puuttuu sitten takapenkit ja vetokoukkua ei taida saada.
HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ KULUTUKSISTA RIIPPUMATTA
Priuksesta tuli mieleen, että tuollainen taitaa maksaa noin 11000 eurosta ylöspäin....
Sillä hinnalla voisi ostaa myös luksusta (ainakin priukseen verraten) ja ajella mukavasti vajaa kuuden litran kulutuksella, vaikkapa tuosta:
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/11734698
Sillä hinnalla voisi ostaa myös luksusta (ainakin priukseen verraten) ja ajella mukavasti vajaa kuuden litran kulutuksella, vaikkapa tuosta:
https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/11734698
oulaistenliikenne.fi
Re: Pappilan kulkuneuvot. Skoda ja Toyota yhteensoppii...
Aveen on tilattu uusi lisälämmitin. Kolmesta paikkaa otin tarjouksen ja vaihteluväli 650-900€ asennettuna. Merkkiliike ei edes ollut kallein...
Kirjoitellaan lisää kunhan lämmitin asennettu. Jostain syystä ruuhkaa huollossa. Laitetaan koko lämmitin uusiksi. En ala pelkkää ohjainta vaihtamaan kun minun tuurilla kuitenkin porsii kohta muualta.
Lämmitin on tämä: https://www.heater.fi/fi/eberspacher-hy ... mitin.html En viitsi alkaa itse värkkäämään kun auto pitää saada lämpimään sulamaan. Kuulemma tulee tuosta tuulilasin alapuolelta näppärästi ylös...
Melko ahtaassa paikassa rintapellin ja moottorin välissä
Sokotakin kävi huollossa... Jarrut kun huollettiin samalla niin kulkee kuin sukkasillaan. Kulutusta nyt vaikea seurata kun webasto pöhisee melkein taukoamatta. Keulaan nakkasin pakkasuojan... Helpottaa hiukan lämpenemistä.
Kirjoitellaan lisää kunhan lämmitin asennettu. Jostain syystä ruuhkaa huollossa. Laitetaan koko lämmitin uusiksi. En ala pelkkää ohjainta vaihtamaan kun minun tuurilla kuitenkin porsii kohta muualta.
Lämmitin on tämä: https://www.heater.fi/fi/eberspacher-hy ... mitin.html En viitsi alkaa itse värkkäämään kun auto pitää saada lämpimään sulamaan. Kuulemma tulee tuosta tuulilasin alapuolelta näppärästi ylös...
Melko ahtaassa paikassa rintapellin ja moottorin välissä
Sokotakin kävi huollossa... Jarrut kun huollettiin samalla niin kulkee kuin sukkasillaan. Kulutusta nyt vaikea seurata kun webasto pöhisee melkein taukoamatta. Keulaan nakkasin pakkasuojan... Helpottaa hiukan lämpenemistä.