pirkka alustako?
pirkka alustako?
http://kauppa.fabix.fi/technix-korkeuss ... -4787.html
liekkö miten perseestä moiset. Ei olis hinnan kiroissa enää coilerit....
liekkö miten perseestä moiset. Ei olis hinnan kiroissa enää coilerit....
Samanlaisen sarjan oon asentanu E36, kai tollakin pärjää. Saksan tarjontaa voi vilasta tästä
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Itellä oli tenavassa TA-technixin alusta... Muuten toimi helvetin hyvin, mut takaiskareissa oli alapäät jo valmiiksi väljät... Ite kyselin viime kesänä TA-tachnixin maahantuojalta tuota sarjaa, nii sanoivat ettei ole saatavilla mut nyt näyttääpi olevan, voishan tuota itekki kokeilla ja vaihtaa sit ku on ajettu loppuun nii laadukkaampaan...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Tuossa tuli eilen ku tämän topicin huomasin nii vähän katteltua mitä ovat olleet mieltä noista, nii ooppeli miehillä oli ollu H-mallin astrassa koiranluun kiinnitys kohta vähän heikompaa tekoa ja muutaman tuhat km ajettua vääntyny/murtunu kyseinen lappu tolpan kylestä... Mut samassa topicissa oli et B-omegassa ja C-vectran samoissa osissa oli ollu parempi tuo vakaajan koiranluun kiinnitys, kuviakin siinä oli nii kannattaa kyl kattoo jos tuollasen tilaa, et on kunnon korvakko sille tangolle... Muuten olivat kehuneet, ainoo miinus oli et pakkasella oli kuulemma menny melko kovaksi et ei ollu meinannu hampaat pysyy suussa... Samaa se teki tuo tenavan iskaritki...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Eikös nuo coilit ole aika kammottavia ajettavia laatu osillakin jos ajelee noin niin ku muuallakin kun radalla? Ainakin kaveri haukkui D2 coilit Mersussaan täysin p*skoiksi ja sanoi ettei voi edes verrata nykyiseen Eibach/Bilstein-yhdistelmään.
Herää vaan kysymys että mitä nuo 2-3x halvemmat satsit sitten on?
Herää vaan kysymys että mitä nuo 2-3x halvemmat satsit sitten on?
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Iskareiden hankinta tarvikeputiikista on aina arpapeliä; sopivassa iskarissa pitäisi ollla autoon, jousituksen jäykkyyteen ja itselle sopiva ulostulo- ja sisäänmenovaimennus. Tarvikeiskarit on kokemukseni mukaan valittu hehtaarisäännöllä. Vaihtelin aikanaan noita useampaan autoon kun hain sopivaa. Ns. kaasuiskunvaimentimet olivat silloin toreilla ja turuilla asioistaa puhuttaessa kova sana. Korkeapaineiskari ei usein sovi tavalliseen ajoon ollenkaan. Parhaimamsta päästä olivat omaan ajoon ei-kaasu Konit, joissa oli boonuksena säätö.
Mulla oli e39:ssä Bemarissa TA-Technix coilit. Yllättävän hyvät kesällä, mut talvella kivikovat. Maksovat 299€/sarja. Tonttiihan nuilla sai kunnolla, mullaki oli n.65mm madallus kesällä ja talvella n.40mm madallus. Korkeuden säätö pelas hyvin talvenkin jälkeen. Rengastus oli kesällä 225/35-19 & 235/35-19. Talvella 235/34-17 joka nurkassa.
Ei pidä kyllä paikkaansa et kaikki coilit ois hirveitä ajaa!! Juurikin nämä halvat sarjat ovat luoneet sellaisen käsityksen.
Kunnolliset coilit joista löytyy säätöjä reilummim maksaa 1000€ ja siitä ylöspäin! Myös kalliimmissa coileissa vaikuttaa paljon jousen jäykkyyden valinta. Halvoissahan ku ei voi valita on jouset monesti melkosen jäykkiä yhdistettynä ei niin laadukkaaseen iskunvaimentimeen.
Ei pidä kyllä paikkaansa et kaikki coilit ois hirveitä ajaa!! Juurikin nämä halvat sarjat ovat luoneet sellaisen käsityksen.
Kunnolliset coilit joista löytyy säätöjä reilummim maksaa 1000€ ja siitä ylöspäin! Myös kalliimmissa coileissa vaikuttaa paljon jousen jäykkyyden valinta. Halvoissahan ku ei voi valita on jouset monesti melkosen jäykkiä yhdistettynä ei niin laadukkaaseen iskunvaimentimeen.
MB E280 CDI TA Elegance -04 Tanzanite Blue Metallic (S211)
EX. BMW 520i -97 Schwarz II (E39)
EX. MB 190E 1.8 Sportline -91 Bornit (W201)
EX. BMW 520i -97 Schwarz II (E39)
EX. MB 190E 1.8 Sportline -91 Bornit (W201)
Ei kait coilit kaameet ole normiajossakaan jos osaa säätää ne oikein.sonikki kirjoitti:Eikös nuo coilit ole aika kammottavia ajettavia laatu osillakin jos ajelee noin niin ku muuallakin kun radalla? Ainakin kaveri haukkui D2 coilit Mersussaan täysin p*skoiksi ja sanoi ettei voi edes verrata nykyiseen Eibach/Bilstein-yhdistelmään.
Herää vaan kysymys että mitä nuo 2-3x halvemmat satsit sitten on?
Ei veljellä seatissa ole mitään valitettavaa konin coil sarjan ajettavuudessa, radalle iskarit tieten säädetään erilailla kun normi ajoon mutt hienosti tuntus toimivan eikä mukavuus ole ollenkaan huono normi ajossa
No kyllähän Bc racing on jo huomattavasti parempi ku TA. samoten D2.
Eikä sovi unohtaa H&R, Eibach, KW, Koni, Bilstein. Kaikilta löytyy coili sarjoja n.1000€ ja siittä ylöspäin.
K-sport on todettu hinta/laatu suhteeltaan hyväks.
linkki: http://www.ksportfinland.com/product_in ... s_id=20252
Toi vanteen kiinni ottaminen jousee on normi juttu coilien kanssa, tolpan ympärillä ku on jousi niin tietenkin tarvii enemmän tilaa! Pikku spaceri väliin ja bueno!
Esim: itellä mahtu bemarissa 9,5x19 ET20 vanne eteen Bilstein B4 iskarit + H&R. Coileilla vaati 10mm spacerin.
Eikä sovi unohtaa H&R, Eibach, KW, Koni, Bilstein. Kaikilta löytyy coili sarjoja n.1000€ ja siittä ylöspäin.
K-sport on todettu hinta/laatu suhteeltaan hyväks.
linkki: http://www.ksportfinland.com/product_in ... s_id=20252
Toi vanteen kiinni ottaminen jousee on normi juttu coilien kanssa, tolpan ympärillä ku on jousi niin tietenkin tarvii enemmän tilaa! Pikku spaceri väliin ja bueno!
Esim: itellä mahtu bemarissa 9,5x19 ET20 vanne eteen Bilstein B4 iskarit + H&R. Coileilla vaati 10mm spacerin.
MB E280 CDI TA Elegance -04 Tanzanite Blue Metallic (S211)
EX. BMW 520i -97 Schwarz II (E39)
EX. MB 190E 1.8 Sportline -91 Bornit (W201)
EX. BMW 520i -97 Schwarz II (E39)
EX. MB 190E 1.8 Sportline -91 Bornit (W201)
Re: pirkka alustako?
Tarkista alustamassat otteesta ja valitse sen perusteella sopiva sarja ?
wiimax.fi
Re: pirkka alustako?
Mulla ei alustamassaa ollenkaan otteessa. Pohjassa vielä paksulti
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Re: pirkka alustako?
Pikkusen kun joudut hitsailemaan ja välillä tarkistamaan otteesta milloin se viimeinen leimapäivä oli niin alkaa löytyä
wiimax.fi
Re: pirkka alustako?
Leimapäivän lähestyessä löytyy yleensä punaisia valoja mittaristosta tai välyksiä sieltätäältä Ja joku polttimo palaa vuorokauden sisällä ennen katsastushekeä...
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.