2.0 bensan ongelmia

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
juitto
Viestit: 20
Liittynyt: 06.2.2007 14:30
Paikkakunta: Mänttä

2.0 bensan ongelmia

Viesti Kirjoittaja juitto »

ja ensimmäisenä perus.. ei lähde kylmänä käyntiin?

ja sitten tuon kaasarin pohjassa oleva ''mötikkä'' onko se jokin venttiili vai mikä.. itsellä käy paremmin tyhjäkäyntiä ku otti sen johdon irti.. mitenhän korjata tuokin?
Avatar
eki
Tolokun mies
Viestit: 620
Liittynyt: 30.9.2005 18:48
Paikkakunta: Salon merikulma

Viesti Kirjoittaja eki »

Vissiin on se juuttuvakurkkuinen 175CDT kyseessä?

Rikastinlaitehan noissa on melko pasha viritys, oletko käyttänyt kaasun pohjassa kerran ennen käynnistämistä?

Se on jälkikäynnin estosolenoidi se pohjan mokkula. Sinällään hienosti suunniteltu, että sen piuhan voi tosiaan nappasta irti. Jälkikäyntiä voi esiintyä, mutta ei muuten pitäisi haitata menoa.
Eero J.

"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."

E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89

"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
juitto
Viestit: 20
Liittynyt: 06.2.2007 14:30
Paikkakunta: Mänttä

Viesti Kirjoittaja juitto »

mikähän on vikana kun välillä kun sen johdon laittaa kii niin ei saa antaa yhtään kierroksia.. muuten sammuu heti?
juitto
Viestit: 20
Liittynyt: 06.2.2007 14:30
Paikkakunta: Mänttä

Viesti Kirjoittaja juitto »

joo siis on kyseinen kaasutin :)
juitto
Viestit: 20
Liittynyt: 06.2.2007 14:30
Paikkakunta: Mänttä

Viesti Kirjoittaja juitto »

niin ja on yritetty käynnistämistä kaasulla ja ilman ja vaikka miten... tarpeeks kun sahaa niin saattaa lähtee...
juitto
Viestit: 20
Liittynyt: 06.2.2007 14:30
Paikkakunta: Mänttä

Viesti Kirjoittaja juitto »

joo ei se oikeen tykkää lähtee vieläkään käyntiin..

ja mistähän johtuu että kun laitan johon kiinni siihen solenoidiin niin auto sammuu vaikka olis kuin lämmin kone...

siis sillon ku satun saamaan sen käyntiin :lol:

ja ei ole solenoidissa vika.. kokeiltu toisella..
audimies
Mopomiesten kuningas
Viestit: 3068
Liittynyt: 17.11.2006 18:42
Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja audimies »

Kaasuttimen kalvo puhki!
big jopo
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Ja tuohan ei ole mikään "outo" vika jos on kalvo hajalla. Ei luulisi maksavan paljoa, kaasaria on käytetty 70-80 luvulla ainakin Mersussa, Saapissa, Volvossa... Hmm jossain muissakin. Sama (saman näköinen ainakin...) vehje kulkee nimellä Pierburg, Solex, Strömberg ja olikohan joku Mikuni vai joku muu kiinalainen vielä. Eli luulisi jostain varaosaliikkeestä löytyvän korjaussarja.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Meillä oli joku alipaineletku irti.
Kahvimaan Auton sisaryrityksen Auto C.A.P:in asentaja (kiitos Jussi) laittoi sitten letkut kiinni ja kas, käynti parani.

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
juitto
Viestit: 20
Liittynyt: 06.2.2007 14:30
Paikkakunta: Mänttä

Viesti Kirjoittaja juitto »

täytyypä tarkastaa tuo kalvo seuraavaksi
juitto
Viestit: 20
Liittynyt: 06.2.2007 14:30
Paikkakunta: Mänttä

Viesti Kirjoittaja juitto »

ei ollut kalvo puhki vaan venynyt sen verran ettei istunut paikoilleen..
mistä lie johtuu.. huomenna kokeileen taas kun tulee uus kalvo
juitto
Viestit: 20
Liittynyt: 06.2.2007 14:30
Paikkakunta: Mänttä

Viesti Kirjoittaja juitto »

ja missähän vika kun tuon solenoidin johdon laittaa kiinni niin auto sammuu.. eli ei toimi kun pätkiä tuon johdon kanssa...

millonkahan sinnepitäisi tulla virtaa ja millon ei?
juitto
Viestit: 20
Liittynyt: 06.2.2007 14:30
Paikkakunta: Mänttä

Viesti Kirjoittaja juitto »

eikä auto muutenkaan käy kylmänä... oiskohan kellään ideaa missä vika
Avatar
eki
Tolokun mies
Viestit: 620
Liittynyt: 30.9.2005 18:48
Paikkakunta: Salon merikulma

Viesti Kirjoittaja eki »

juitto kirjoitti:ja missähän vika kun tuon solenoidin johdon laittaa kiinni niin auto sammuu.. eli ei toimi kun pätkiä tuon johdon kanssa...

millonkahan sinnepitäisi tulla virtaa ja millon ei?
Kun väännät virta-avaimesta auton sammuksiin, niin sinne tulee hetkisen aikaa virtaa.

Muuten käydessään pitäisi olla virraton, muuten tosiaan sammuu.
Eero J.

"Tämä päivä tulee olemaan loistava - kaikki menee päin helevettiä..."

E 220 DA W210 -96
300D W123 -79
Corolla 1.3 -89

"Auto ei vedä takaa, se työntää..."
-Reikä-Klubi®-
juitto
Viestit: 20
Liittynyt: 06.2.2007 14:30
Paikkakunta: Mänttä

Viesti Kirjoittaja juitto »

onkohan tuolle joku rele jossain vai mistähän virran pitäisi tulla..
koska itselläni sinne tulee virta ihan millon sattuu
juitto
Viestit: 20
Liittynyt: 06.2.2007 14:30
Paikkakunta: Mänttä

Viesti Kirjoittaja juitto »

ja kuinkahan noissa toi ryyppy systeemi toimii..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”