Kyseessä on vuoden -89 mersu, 2.3 litran koneella, automaattiaskilla ja vielä kaiken lisäksi ihanalla ilmastoinnilla.
Kaipailisin vinkkejä öljypohjan irroittamiseksi, jos siihen on jotain oikopolkuja, niin ei tarvitse purkaa puolta autoa. Konettahan joutuu nostamaan, pitääkö repiä laatikko ja putki irti, että mahtuu nousemaan?
Öljypohjan irroitukseen vinkkejä!?
Viimeksi kun bensa-124:stä irrottelin öljypohjaa kyseessä oli 260E automaatti.
Helposti se lähtee, moottorinkorvakoista ruuvit irti ja nostaa konetta niin paljon kuin voi, kallistuksenvakaajatanko pois edestä ja öljypohja niin alas kuin saa laskettua.
Sitten öljypumppu välistä pois, eiköhän se näin ollut bensakoneisessakin.
Tervetuloa Meselle.
Helposti se lähtee, moottorinkorvakoista ruuvit irti ja nostaa konetta niin paljon kuin voi, kallistuksenvakaajatanko pois edestä ja öljypohja niin alas kuin saa laskettua.
Sitten öljypumppu välistä pois, eiköhän se näin ollut bensakoneisessakin.
Tervetuloa Meselle.
Minä irrotin tuossa taannoin 124 230coupesta ja ei muutaku korvakot irti, kone niin ylos ku saa, pultit irti ja pohja käteen.
Ei tarttenu öljypumppua eikä syyläriä edes irrottaa.
Ilmastointia ei tosin ole.
Ei tarttenu öljypumppua eikä syyläriä edes irrottaa.
Ilmastointia ei tosin ole.
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90