Sisälokasuojat W203

Vastaa Viestiin
Cubanit
Viestit: 3
Liittynyt: 05.3.2007 17:27

Sisälokasuojat W203

Viesti Kirjoittaja Cubanit »

Moi!

Tuli ostettua kauan haikailtu Mese ja olen kyllä pitänyt autosta. Ruostesuojausta olen teettämässä ja haluaisin tietoa alla olevaan:

Onko olemassa C 200 CDI-04 farkkuun kunnollisia muovilokareita taakse. KL- varaosilla näyttäisi olevan tuohon vanhempaan malliin W202, mutta sopivatko tuohon uudempaan malliin? Onko kokemuksia?

Onko suosituksia ruosteenestokäsittelystä, finikor, tektyl, dinitron? käsittelyjä on monenlaisia ja tasoisia. Mihin hintaan olette saaneet moisia?
hanse
Viestit: 176
Liittynyt: 01.1.2007 20:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hanse »

Mulla W203 sedanissa on tehtaalta asti muovilokarit myös takana. Onko farkussa tosiaan vain peltiset ? Muovilokareitahan valmistaa www.lokari.fi mutta ei heilläkään ole W203:een lokareita.
Cubanit
Viestit: 3
Liittynyt: 05.3.2007 17:27

Viesti Kirjoittaja Cubanit »

On siellä semmoset muoviset sisälokarit, jossa tavallaan semmonen karvapinta, mutta siis semmoisia kunnollisia, joissa olis vähän sitä roiskeläppääkin. Esim. uusissa E-malleissa olen nähnyt semmosia mitä tavoittelisin omaan autooni.
Cubanit
Viestit: 3
Liittynyt: 05.3.2007 17:27

Viesti Kirjoittaja Cubanit »

Onko hansella siis W203:ssa tehtaan muovilokarit, jotka ovat ns. kovamuovia (onko se nyt polyeteeniä) ja niissä on sitä roiskeläppääkin? Vai ovatko samanlaiset kuin minulla (edellisessä viestissäni kuvatut)?

www.lokari.fi valmistaa vain w202:een asti lokareita ja w202 lokarit eivät sovi w203:een.
hanse
Viestit: 176
Liittynyt: 01.1.2007 20:19
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja hanse »

Piti oikein käydä tallissa tarkistamassa millaiset ovat verrattuina suomalaisiin "Lokareihin", sellaiset kun tuli juuri asennetteua tyttären corsaan. Kyllä ne mersun takalokarit ovat mielestäni ihan vastaavaa mustaa kovaa muovia, en kuitenkaan huomannut mitään karvan kasvua vaan ovat ihan sileät. Ehkä omassasi on kehittyneempi malli jolla pyritään vähentämään hiekan ropinaa ja muuta melua.Mitään roiskeläpän tynkää ei ole mutta nehän ulottuvat kuitenkin alhaalla muoviseen helmaan asti, joten kaikki pelti on kyllä peitossa. Vain iskarin kohdalla on aukko, muuten myös "takaseinä" on muovin peitossa. Itse asiassa peittävät pyöränkotelon täydellisemmin kuin juuri asentamani Corsan lokarit, paitsi että ne jatkuivat noin 10 cm helman alapuolelle ja suojaavat myös peltistä ulkokaarta paremmin, Corsassa siis. Ihmettelen suuresti ellei omassasi ole samanlaisia kuin minulla.
Avatar
J.T.S
Peräkylän pimentäjä
Viestit: 3429
Liittynyt: 30.9.2005 12:37
Paikkakunta: Syrjäkylä

Viesti Kirjoittaja J.T.S »

Meikeläisen 2002-vuoden ceessä on myös sileäpintaiset, mustasta muovista valmisetut lokarit. :roll: Eli lienevät w203:n vakiot.
Noista "karvoitetuista" :shock: lokareista sen verran, että tässä uusikoppaisessa "panssarivaunu" avensiksessa on sellaiset takana. Ja täytyy myöntää että aluksi hivenen epäilytti niiden kesto näin ankarammissa oloissa, mutta kyllä nuo nyt kolmisen vuotta ovat kestäneet täydessä iskussa. :roll: Kait ne kivien ropinaa vähentää. :roll: Jonkin verran. :roll: Nuo avensiksen "lokarit" ovat siis jotain kangasta. :lol:
BMW 318d -09
Avatar
Joker
Viestit: 112
Liittynyt: 02.2.2006 11:43
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Joker »

Mulla C:eessä takana kans karvalokarit.
S205 C220d AMG -15

Ex. W204 C200cdi At. -08
S203 C220cdi -05
w203 C200K At. -02
W203 C180 -01
W212 facelift E200cdi BE A Business (MY13.B)At. -13
Luukuttaja
Viestit: 1
Liittynyt: 08.1.2007 9:27
Paikkakunta: Seinäjoki

Mulla kans karvaa takalokareissa!

Viesti Kirjoittaja Luukuttaja »

Vein uuden 2007 farmarin ruosteenestoon (Tektyl), niin asemanhoitaja huokaisi heti, että taas karvapinta takana. Mitä se merkitsee???
Avatar
J.T.S
Peräkylän pimentäjä
Viestit: 3429
Liittynyt: 30.9.2005 12:37
Paikkakunta: Syrjäkylä

Re: Mulla kans karvaa takalokareissa!

Viesti Kirjoittaja J.T.S »

Luukuttaja kirjoitti:...karvapinta takana. Mitä se merkitsee???
Kurkkaa takapyöränkoteloon, niin se selviää.. :wink: (Lokari on valmistettu sellaisesta karvaisesta "kangasta muistuttavasta" materiaalista, tavoitteena tälle idealle lienee ollut rengasmelun vähentäminen.)
BMW 318d -09
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170, sedan, farmari, avo”