ongelma jäte mazda

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
miksi
Viestit: 199
Liittynyt: 03.11.2006 23:15
Paikkakunta: nastola

ongelma jäte mazda

Viesti Kirjoittaja miksi »

täällä kun on kaiken tietäviä, niin kysytään seuraavaa.
mazda e2200 paku vm90 tietysti diesel, se surullisen kuuluisa ongelma moottori. niin tuo vaiheloota näyttää pirkeleesti foortin laatikolta, tästä alkaa sitten kysymys.
kun ford:lla oli se econovan tai jotain sinne päin, on koriltaan mazdan kanssa samallainen, onko kone siinä foorttissa sama kuin tuo masan kone vai onko siinä joku eri moottori.. kävi vaan mielessä että käviskö sinne joku foorttin kone suoraan kiinni,

onko joku näperrellyt tällästen kanssa vai joudunko tekemään ite osat väliin...
Itsensä myynyt, työnarkomaani vailla järkevää tekemistä.
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

Kuin niin onkelma moottori :shock: kannen uusii 500tkm välein ei muuta :wink:
Avatar
miksi
Viestit: 199
Liittynyt: 03.11.2006 23:15
Paikkakunta: nastola

Viesti Kirjoittaja miksi »

tai 80tkm välein... tietääkseni hätään 300tkm ajettu ja nyt ois neljäs kansi..
Itsensä myynyt, työnarkomaani vailla järkevää tekemistä.
Avatar
Lerssinen
Puimanajo-Keijo
Viestit: 2421
Liittynyt: 12.3.2007 17:58
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja Lerssinen »

NO ei vanhoja japsidiisseleitä ajamalla rikki saa :ei_tajuu:

http://www.zatzy.com/showthread.php?t=248094

Jos KOTIMAINEN kieli taipuu niin tuolla paljolti asiaa B2200:sta :wink:
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

miksi kirjoitti:tai 80tkm välein... tietääkseni hätään 300tkm ajettu ja nyt ois neljäs kansi..
:shock:

Onko lohkon pintaa tarkastettu :?:

Tiedän parikin tuommosta mazdaa tai siis lava versioita samasta aiheesta, joilla on ajettu yli 600tkm ja kumpaankin on laitettu kansi 500tkm kohdallla :!: Ja varmasti olleet huonolla pidolla :lol:
Avatar
miksi
Viestit: 199
Liittynyt: 03.11.2006 23:15
Paikkakunta: nastola

Viesti Kirjoittaja miksi »

tuosta en tiedä varmaksi, luultavasti se on tarkastettu, mutta varmaan oikasta pitäs. kyseessä on kyllä avolava jolla on kuskattu rautaa enemmän kuin kestää, aina eri kuski ja sikaa saanut ja paljon. on meinaan kattoa myöten luhmuilla ja lommoilla tuo värkki.
Itsensä myynyt, työnarkomaani vailla järkevää tekemistä.
Avatar
Nroto
Viestit: 7
Liittynyt: 12.5.2006 16:41

Viesti Kirjoittaja Nroto »

300tkm kesti erään tietämäni yksilön kansi mutta olen myös
kuullut noista yksilöistä joissa kansi porsii alta 100tkm, kyllä sen
pitäisi rempattuna kestää jos koneesta vain huolta pidetään, kyllähän
kaikki rikkisaa.
Avatar
miksi
Viestit: 199
Liittynyt: 03.11.2006 23:15
Paikkakunta: nastola

Viesti Kirjoittaja miksi »

Lerssinen kirjoitti:NO ei vanhoja japsidiisseleitä ajamalla rikki saa :ei_tajuu:

http://www.zatzy.com/showthread.php?t=248094

Jos KOTIMAINEN kieli taipuu niin tuolla paljolti asiaa B2200:sta :wink:
niin tuo B2200 on tuo matala pikuppi... nyt on E sarjasta kyse.. eli europe mazda, ja tuolla on Bensa koneesta höpötystä..
tuo yksilö mitä käsittelee on avolava, samaantyyliin kuin transiitista tai hiacesta on avolava,,, kyllä ne ajamalla saa rikki kun ei osata kattoa lämpömittaria ja sammutetaan väärin. eli kone kuumana ja naps sammuksiin
Itsensä myynyt, työnarkomaani vailla järkevää tekemistä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”