Morkoolista...

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
^Larke^
Viestit: 101
Liittynyt: 18.4.2006 11:16
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Morkoolista...

Viesti Kirjoittaja ^Larke^ »

Uskaltaakos sen morkoolin veivata sieltä niinku vallan pois ja säätää sen sillee et se on irti??..:D

meinaan ku ei sinne saa pirullakaa mitää avaimia..:Do
ku ois kiva saada valoissa kumii vingahtaa
:twisted: :twisted: 8)

vai viedäkkö sen suoraa pumppupajalle (mynädiisel)??
pumppupaja käynnin jälkeen
tavottena 7 mm elementit ja 250hv.. onk toiveajattelua ilman kuulleria??

ja jos jollain sattus olee helposti asennettavis oleva kuuleri nii pankoon ilmotellen..:D

Autohan on se -90
300D turbo 8)
Viimeksi muokannut ^Larke^, 08.4.2007 21:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mikko K
Mersutohtori
Viestit: 1495
Liittynyt: 30.9.2005 12:32
Paikkakunta: Outokumpu

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

Kuningas moottori on edelleen 606 :roll:
Datsun Bluebird
Mb Vito
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

kunigas moottori on monivena :lol: kyllähän siitä sen 250hp ruuvaa isoilla elementeillä ja jopa vakio ahtimella mutta se kestää ehkä puolisesta ruokatuntiin (pakopaineet niin rajut) ja cooleri kannattaa kyl laittaa edes jonkinlainen oikeastaan jokatapauksessa.

sit asiaan:en oo ite irrottanu morkoolia koskaa mut koita saada sinne työkalut vaan sopimaan tai ota vaikka imusarja irti nii johan sopii

muok: jahas Mikko K kerkes pikkasen ennemmin huomauttaa koneesta :lol:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
^Larke^
Viestit: 101
Liittynyt: 18.4.2006 11:16
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja ^Larke^ »

Oukeis..:D

Mää sain väärää tietoo tosta kuninkasmoottorista.. :evil:

noh teksti korjattu :roll:

Juu elikkäs tarttee kattella se kuulersoni sinne..:D
Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

"miniventtiilimiehet" arvelee :lol: ..

Ei se morkoolin poisto mihinkään vaikuta siinä risteyksessä suttaamiseen. Savuaa vaan enempi. Ja toisekseen vakiotapeilla ei niin äkkilähtöä edes saa.

Viime kesästä asti olen ajellut Isoventtiilisellä :wink: koneella 7mm pumpulla ja muuten tehtaan tällissä :shock: 2200kg traileria on kiskottu, vedetty sutia,katkottu vetareita :evil: , ym käyttövirheitä.
Kone ei ole sen huonommassa kunnossa kuin ennen viritystäkään, öljynsyönti asettui öljylaadun vaihdolla.

Toki isompi turbo on ollut tulossa jo lokakuusta, muttakun ei näy eikä kuulu> tilattu jo toinen. Cooleri odottaa hyllyssä :oops: . Ei vaan yksinkertaisesti ole ehtinyt harrastelemaan tuon tekniikkapuolen kanssa :cry: Suutarin lapsella ei ole kenkiä...
^Larke^
Viestit: 101
Liittynyt: 18.4.2006 11:16
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja ^Larke^ »

juu siis tos tarkotin vaa et uskaltaako sen siis ottaa irti siks aikaa kun sitä säätää ja laittaa takas..:D ja kyllä uskalsi :lol:

mut ei se vie ihan kauheesti vaikuttanu.. mut tänää laitettii meseen uudet suutin kärjet ja se vuotanut esikammio..:D

seuraavaks sitte tarttis alkaa varaan aikaa mynä Diiseliin.. :wink: ja isomppaa tappia pumppuu ja kuuleri tarttis kans saada väliin..;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”