Starttaa muttei käynnisty

Vastaa Viestiin
Ruostekasa
Viestit: 1
Liittynyt: 15.4.2007 0:02

Starttaa muttei käynnisty

Viesti Kirjoittaja Ruostekasa »

Apua,

Minulla on elämänkumppanini kanssa takana jo runsaat 300 Kkm, mutta nyt alkaa saumaton yhteiselomme rakoilemaan...

Kumppanille on tullut semmoinen vika, että joskus käynnistäessä ei suostu lähtemään käyntiin. Starttia saa surutta sahata pitemmänkin aikaa, mutta moottori ei edes lupaile käynnistyäkseen...kunnes sitten onnekkaasti lopulta käynnistyy vain virta-avainta hipaisemallakin. Tämmöisiä kertoja on tullut nyt eteen kuukauden aikana jo 4 kpl. Käynnistyttyään auto käy tasaisesti ja mitään tyhjäkäynti ongelmia ei ole. Muuten auto toimii kuin uutena ja käynnistyy hyvin, kunnes joskus saa tuommoisen hepulin.

Osaisiko joku antaa vinkkejä mistäpäin tuohon ongelmaan tulisi etsiä ratkaisua. Autohommissa minulla on peukalo niin keskellä kämmentä kuin olla ja voi. :oops:

Autonmallina minulla on 220E Bensa.
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Vika vois löytyä virtalukonpohjasta tai bensapumpun releestä näin yhtäkkiä arvattuna.Ja lievästi vitsinä voisin heittää että jos haluat että mersu todella toimii niin dieselöi se,se auttaa käyntihäiriöihin ja moneen muuhun ongelmaan :!:
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”