Suzuki SJ 410 ajossa - jopa katsastuksessa.

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
Avatar
Taktik
Viestit: 500
Liittynyt: 02.11.2006 13:31
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja Taktik »

Uusi ote tuli minullekin Volvoon (145) ja siinä on nyt jarrullisen maksimipaino 1200kg ja jarruttomalla sama 1200kg :D Yhtään en muista mitä vanhassa luki, mutta tuskin noin kuitenkaan.
Avatar
jusamb
Väyrys-Fani
Viestit: 3861
Liittynyt: 30.9.2005 12:52
Paikkakunta: Näillä main

Viesti Kirjoittaja jusamb »

dealer kirjoitti:Kohta loppuu tämä rahan syytäminen katastuskonttoreille josei vastapalaveluksen mukana lakkaa tulemasta joka kerta unettomia öitä. :evil:
Eikö ne jo kohta anna sinulle omaa leimasinta sieltä konttorilta. Luulisi niiden jo sinut tuntevan.
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Avatar
JaniH
Mestarikiillottaja
Viestit: 1578
Liittynyt: 01.10.2005 21:33
Paikkakunta: Eura

Viesti Kirjoittaja JaniH »

Vuokraisännällä on tuomonen susuki, vuosimallia 85 tai 86. Muuten täysin toimiva peli mutta edelliseen katsastukseen (noin 3 vuotta sitten) autoon on tehty uudet helmapellit ja hitsailtukki hieman sieltä täältä ja nyt on ensi keväällä edessä lattian teko ja varmaan muutenkin hieman isohko katsastusremontti. Hitsauksesta jo sovittiinkin että tehdään sille kunnon teline ensin ja sitten mie sen hitsailen pikkuhiljaa. Varmaan saa hieman heristellä jarrujakin ja ehkä myös jotain muuta pientä voi jo olla edessä, onhan autolla sentään ajettukki jo kymmeniä tuhansia kilometrejä. Molemmat renkaatkin on vielä alkuperäiset, akku on kerran vaihdettu ko alkuperäinen oli hieman kehno laatuinen ko petti jo 16 vuoden palvelun jälkeen. Itse hoidin yhden muuton tuon susukin kanssa muutama vuosi sitten, oli kärryn kanssa oikein oiva ajettava ja ko mulla oli varasto semmosella paikalla että normaali henkilöauto olisi varmasti jääny kiinni mutaan/liejuun mutta sukisuki hoiti homman nätisti. Ja on muuten helppo peruuttaa ison kärryn ja pikkususukin kanssa... Autohan on lähes jatkuvassa käytössä, naapuri käy sillä muutaman kerran vuodessa mettässä. Ensi kesänä sillä pääsee taas yleisillekki teille huristelemaan...
Kaikin puolin luotettavan tuntuinen auto se on kumminkin tosin montaa sataa kilometriä siihen ei ole vuosittain tullut...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70


® Mesen linttaklubi
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Entisesä otteesa on jarrullisen paino 1740 kg ja jarruton 750, uuesa otteesa on jarrullisen paino 750 kg ja jarruton 350 kg.
Uuteen otteeseen on kuulemma päivittyneet auton valmistajan sallimat suurimmat perävaunupainot, siitä huolimatta vetää saa entisen otteen mukaan. :shock:
audimies
Mopomiesten kuningas
Viestit: 3068
Liittynyt: 17.11.2006 18:42
Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja audimies »

dealer kirjoitti:
Entisesä otteesa on jarrullisen paino 1740 kg ja jarruton 750, uuesa otteesa on jarrullisen paino 750 kg ja jarruton 350 kg.
Uuteen otteeseen on kuulemma päivittyneet auton valmistajan sallimat suurimmat perävaunupainot, siitä huolimatta vetää saa entisen otteen mukaan. :shock:
Jos jostain syystä otteessa teksti muuttuu , niin kannattaa käydä konttorilla keskustelemassa ( rakentavassa) asiasta , sillä eivät muuttaa niitä! Saavutettuja etuja ei voi...... :wink:
big jopo
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Joskus ajelin tuommosella suikkelilla kymmenkunta kilometriä pajalle. Rakkineesta oli takaa toisen puolen U-pultit ja keskinaula poikki :arrow: vaihtoi vekkulisti perä edellä kaistaa, jos löysäsi vedon. :lol: Työkavereilla oli hieman ratikaalimpi vehe kun oli SOA, 1,3 mylly ja 31-10,5r15 rupulikummit ja liuta muita virityksiä (otteessa pari riviä tyhjää lisätiedoissa). Se on suikka hyvä peli maastossa kun ei paina liikaa ja uppoa, plus että mahtuu pienistä rakosista ja voi näin monesti kiertää pahimmat löllököt.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ihan uudessa otteessa lukee maastoautolle sopiva lause:
"Vehicle taken off the road" :D
Avatar
Tömö
premium-pinnoittaja
Viestit: 328
Liittynyt: 16.12.2006 0:25
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Tömö »

HVM puhu tuolla aikasemmin tosta Demm moottorista jossa ois dell´orto kiinni..kaveri tarttis kyseisen moottorin helkama mini Gt mopediinsa..sattuisko kellään olemaan kyseistä modoria ylimääräisenä, elikkäs myytävänä??
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Suzuki on ollut joka syksy metsästysajossa, kilometrejä ei tule kuin tuhat vuoteen jos sitäkään.
Taas olisi aika katsastaa, tiedä häntä jos jättäisi kesään kun ei tätä ennen syksyä 2011 tarvitse tiellä käyttää.
Tuli huvikseen vilkuiltua Motonetistä mitä osia vanhukseen vielä saa ja täytyy sanoa että eipä hinnat päätä huimaa, muutama esimerkki:
Jakohihna 6,90 €
Virranjakajan kansi 4,90 €
Pyörijä 2,35 €
Katkojan kärjet 2,90 €
Kannentiiviste 13,90 €
Jarruvalokytkin 3,50 €
H4-Umpio 7"-pyöreä 11,50 €
Kardaanin ristinivel 13,90 €
Kytkinlevy 29,94 €
Laturi 59,50 €
Startti 49,90 €
jne ... eipä noita just nyt mitään tarvi mutta kuitenkin :lol:
hmk
Viestit: 68
Liittynyt: 21.10.2006 9:42
Paikkakunta: Ilomantsi

Viesti Kirjoittaja hmk »

dealer kirjoitti:Suzuki on ollut joka syksy metsästysajossa, kilometrejä ei tule kuin tuhat vuoteen jos sitäkään.
Taas olisi aika katsastaa, tiedä häntä jos jättäisi kesään kun ei tätä ennen syksyä 2011 tarvitse tiellä käyttää.
Tuli huvikseen vilkuiltua Motonetistä mitä osia vanhukseen vielä saa ja täytyy sanoa että eipä hinnat päätä huimaa, muutama esimerkki:
Jakohihna 6,90 €
Virranjakajan kansi 4,90 €
Pyörijä 2,35 €
Katkojan kärjet 2,90 €
Kannentiiviste 13,90 €
Jarruvalokytkin 3,50 €
H4-Umpio 7"-pyöreä 11,50 €
Kardaanin ristinivel 13,90 €
Kytkinlevy 29,94 €
Laturi 59,50 €
Startti 49,90 €
jne ... eipä noita just nyt mitään tarvi mutta kuitenkin :lol:

Juuri yllä mainittujen varaosien hintojen takia ja Dealerin erinomaisten kokemusten perusteella tein ennen joulua investointi päätöksen ja ostin Susukin SJ 413:n. Siinä yhdistyy myös minun kapinani yhteiskunnan käyttömaksu riistoon ja väheneviin syrjäisten teiden kunnossapito rahoitukseen!!!!!!... :?: :?: :?:
No kun alkaavat periä vanhemmista autoista painon mukaan käyttömaksua niin taitaapa se Suskassa pienentyä muutaman kympin. Ja pääsee talvella kulkemaan vaikka olis jäänyt tiet auraamatta säästöihin vedoten. Ja sit vielä Suskassa on ihan erilainen vauhdin hurma; esim. 60km/h vauhti tuntuu kuin ajais normiautolla 120 km/h, joten ei riistokapitalistivaltiostalinistit saa edes ylinopeus sakkotuloja Suskalla ajosta !!!! :twisted:

No ehkä ne Suskan hankkimis motiivit ovat kuiteskin ihan toiset. Kun ihminen on keski iässä, niin sitä alkaa hakea elämällään jotakin.....toiset ostaa ison moottoripyörän millä huristella kesät. jotkut hankkii vieraan naisen jonka kanssa saa huristella talvet....ja toiset hankkii Suskan jolla saa huristella sit kesät talvet !!!
Ja ihan rehellisesti hankin Suskan ihan leikkikaluksi :oops: , kun pari vuotta sitten kävin ajelemasa G-Mersulla offroadia Juukassa niin lajin siemen jäi itämään. Ja kun G-Mersu vaihtui 4Maticiin niin jotain piti keksiä. Ja pitkin syksyä kyttäilin kone/laatikko vikaista valmista offi autoa, johon olis voinut istuttaa 250 D Mersun tekniikan automaatilla...Mut eipä niitä ollut joten katselin myös valmiita offi autoja. Ja sitten bongasin ton Suskan nettiautosta. Aikani sitä mietin ja kypsyttelin mielessä (mm. mahtuuko tämmöinen 100 kg äijä sisälle) ja lopputulema oli että kävin sen sitten trailerilla hakemassa kotia.
Ja tähän aikaan vuodessa noilla autoilla on ostajan markkinat niin saa rauhassa vertailla kohteita ja keskustella hinnasta.

Niin ja se Suska on SJ413 vm-87. Avomalli, johon edellinen omistaja oli laittanut pidemmän Suskan lasikuitu katon.(Siisti !) Ja tietenkin Soa, 31x10.5-15 kumit, taka lukko, vinssi keulassa, panssarit, ohjaustehostin ym ym.
Ja vaikka en missään tapauksessa ole huomion kipeä henkilö, niin kyllä tuolla yhtä korkealla kuin pitkällä ohvi Suskalla saa juttu kaveria tankilla käydessä :?

Tämä nyt meni vähä OT:ksi ja vähän romaanin puolelle, mut suotakoon se anteeksi näin Joulun kunniaksi.
Luova laiskuus on tehokkuuden äiti.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Taas olisi aika katsastaa, tiedä häntä jos jättäisi kesään kun ei tätä ennen syksyä 2011 tarvitse tiellä käyttää.
Enpä ole vielä leimannut.

Eilen laitoin piiiitkästä aikaa käyntiin kun piti siirtää, tai yritin mutta akku oli tyhjä.
Kytkin tuntui oudolta, piti miettiä että onko se nestetoiminen ja ilmaa jossain.
Akun latauksen jälkeen kokeilemaan käyntiin ja kytkinpoljin "RAKS" pohjaan ja sinne jäi :supersad:

Tutkimukset selvittivät että polkimen puoleisen pään kiinnitys booriakseliin petti eli panta poikki.
Hieman hitsausta ja nyt taas toimii.

Että osasikin hajota oikeassa paikassa, keskellä kesää kotipihassa eikä syksyn vesisateessa tiettömällä kohtaa :D
Avatar
romu
Orkkis-entusiasti
Viestit: 1172
Liittynyt: 01.10.2005 0:42
Paikkakunta: OULAINEN

Viesti Kirjoittaja romu »

Jospa joskus tähän tyyliin:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qr8eEWyK ... 14CFFBCDC4[/youtube]
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Taas olisi aika katsastaa, tiedä häntä jos jättäisi kesään kun ei tätä ennen syksyä 2011 tarvitse tiellä käyttää.
Enpä ole vielä leimannut.
Tänään hitsailin helmoista reiät joista oli pikku maininta otteessa, puolentoista vuoden takaa :oops:
Syksy lähestyy :ope:
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tänään virta riitti massaamaan paikatut kohdat.
Akussa ei virta riittänyt, -06 käyttöönotettu mistä lie autosta ottamani patteri ei enää jaksa pyörittää.
Siispä jostain muualta pelastettu -09 käyttöönotettu akku paikalleen :roll:

Otin xenonit pois jos tosiaan veis katsastukseen ... kattohärdelliä en kyllä jaksa purkaa irti, valittakoon jos valittaa valopatterista :idea:
Toinen etuparkki ei pelannut ennen kuin pyöräytin sitä.

Pakoputkesta paikkasin suurimmat reiät.

Lupia olisi tälle syksylle aluksi 4+4.
Avatar
ram
aktiivimeseläinen
Viestit: 2360
Liittynyt: 08.5.2011 14:49
Paikkakunta: Numminen

Viesti Kirjoittaja ram »

Kröhöm...

Tarttuvaa lajia on tämä tauti. Marttaa on kuskailtu ympäri tonttia ja hankinnalle on tullut hyväksyntä.

Kuva

Kova on japanin hummeri menemään.
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Siinäpä on mitä nätimpi suikkeli lavalla :roll: :D

Käytinpä tänään susukin katsastuksella, ei ollut huomauttamista.
Valot toimi ja jarrut vallan tasaiset teholtaan eikä nivelissä sanomista.
Pakokaasuista CO noin 2,8 ja HC 170, happikin pysytteli alle neljässä vaikka putki hieman vuotaa vielä.

Haapaveden katsastusaseman montun yli sopi juuri ja juuri renkaiden raapimatta ja ajosiltanostimellekin riitti leveys.
Nivelten tarkasteluyritys ravistimella tuotti vain ääntä muttei liikettä; jos renkaan ajaisi liikkuvan lavan päälle toisen puolen rengas menisi ohi sillasta :happy:

Nyt on ajoaikaa maaliskuulle. Ens kesänä taas, tai neljän kuukauden päästä jos siltä tuntuu.

Oli taas kerran tielle lähtiessä sellainen tunne että ei uskalla viittäkymppiä kovempaa ajaa.
Syksyn mittaan pieneen sanoisiko epävarmuuteen tottuu niin että kiireen sattuessa ("Sarvipää se oli, piikkejä ei ehtiny laskia montako ! Äijönnevalle suunta, äkkiä linijalle etteen !!") satanen ei tunnu missään pienemmälläkään tiellä.
aaltojarvi
pingviinitrokari
Viestit: 2549
Liittynyt: 20.10.2010 19:12
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja aaltojarvi »

Siis 100km/h :?: :eec: :wink: .
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Sepä se, toki mittarinopeus eikä todellinen 8)
aaltojarvi
pingviinitrokari
Viestit: 2549
Liittynyt: 20.10.2010 19:12
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja aaltojarvi »

On se silti lähellä yheksääkymppiä :shock: . Eikäku minä oon viimesen kymmenen vuotta tommosta Samuraita käyny katsastamas vuosittain, enkä oo uskaltanu pikitiellä yli kuuttakymppiä... :lol:
VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kävin tankkaamassa. Litroja 22,8 ja ajettu niillä 184 km.
Kuluneen vuoden aikana ajettu yhteensä 620 km.

Vaimo oli kyydillä tankkausreissulla, kävi samalla kaupassa.
Kovasti tuntu naurattavan susukin kyyti :evil: muka pomppii ja paha ääni :evil:
Avatar
Castillo
Viestit: 764
Liittynyt: 01.11.2006 13:47
Paikkakunta: Tavastkyro

Viesti Kirjoittaja Castillo »

Niin... Hyvinkö sinne suitsaan mahtuu sisään isompi setä. Riittääkö penkisä säätö iliman vippaskonstija :oops: vaikka mitäpä se mulle oikiasti kuuluupi. Mutta kiinnostaa kyllä ihan aidosti :roll: Mahtuuko kivääri sisään pitkittäin vai poikittain :?:
LR Defender 110 STW -06
LR Series 3 109" STW -79
Mercedes E220T CDI -08
Mercedes E290 tdt -97 "new" lintta
ex vw passat tdi -03
ex MB E200d -94
ex MB E300tdt -98
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ei riitä penkissä säätö.
Kiinnitystä voi siirtää pikku työllä taaksepäin, viitisen senttiä riittää.
Kivääri (Browning Bar on aika lyhyt) taitaa mahtua poikittainkin mutta kätevintä on laittaa se pitkittäin takaselkänojan päältä alaviistoon eteenpäin, pehmustetussa pussissa tai kotelossa tietysti.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tiileri 4.8.2011 kirjoitti:Käytinpä tänään susukin katsastuksella, ei ollut huomauttamista.
Valot toimi ja jarrut vallan tasaiset teholtaan eikä nivelissä sanomista.
Pakokaasuista CO noin 2,8 ja HC 170, happikin pysytteli alle neljässä vaikka putki hieman vuotaa vielä.
.........

Nyt on ajoaikaa maaliskuulle. Ens kesänä taas, tai neljän kuukauden päästä jos siltä tuntuu.
Neljän kuukauden päästä, eli tänään :roll:
En ehtinyt halliin katsomaan kun vaihdoin muutaman sanan hirvijahdista toisen katsastusmiehen kanssa, tällä kertaa happiarvo pakokaasuissa oli ollut 4,8 eli vuoto pakoputkessa on suurenemaan päin :lol:

Tankattu 13,5 litraa / tripissä 110 km.
Siinäpä syksyn ajot :shock: mönkijällä jahtipaikoille siirtyminen on vähentänyt Suzukin käyttöä entisestään.
Ei se mitään. Voisi ottaa pois tieliikenteestä, toisaalta eipä kulut paljon paina.

Ajoaikaa on siis 2013 maaliskuun lopulle.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

dealer kirjoitti: tällä kertaa happiarvo pakokaasuissa oli ollut 4,8 eli vuoto pakoputkessa on suurenemaan päin.
Jaa se lens sittenkin se rukkanen putkesta ulos... :happy: :ritsa:
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Myin tänään kesä-123:n pois. Ostaja tuli pihaan ja marssi 123:n ohi suoraan Suzukia ihmettelemään, katsoin että kappas kun pikkumaasturi noin kiinnostaa.
Sanoi sitten että heidän entinen auto, itse ollut pikkupoikana tämän kyydillä.
Isänsä oli sanonut että vikalisepa onko vielä Suzuki pihassa, oli muistanut noin 8 vuoden takaa nimestäni että minulle myi maasturin :shock: Hyvä on muisti tottavie. Hain auton silloin Pihtiputaalta ja sen yhden kerran tavattiin.

Kohtapa se olisi taas jahtiauton aika siirtyä viikonloppujen käyttöautoksi.
Taidan kuitenkin ajella jahtireissuja Can-Amilla kunnes hirvijahti alkaa.
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Kahden mönkijän mies, toisessa katto ja toisessa ei :lol:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tankattu 13,5 litraa / tripissä 110 km.
Siinäpä syksyn ajot Shocked mönkijällä jahtipaikoille siirtyminen on vähentänyt Suzukin käyttöä entisestään.
Ei se mitään. Voisi ottaa pois tieliikenteestä, toisaalta eipä kulut paljon paina.
Talven "ajot" 14 kilometriä ja 4,6 litraa, olisko hieman paikallaan käyttöä ... eikä ole tielle saanut mennäkään.

Otin tänään Suzukin liikennekäyttöön.
Harmikseni jouduin maksamaan Trafille 4 euroa omasta pussistani vaikka auto on minun. Muitakin rahareikiä ois :evil:
Seuraavalla kerralla saa metsästysseura maksaa, minä en joka hirvijahdin vuoksi enää omia rahojani haaskaa :protest:

Ja asiaan. Hyvinhän tuo pelasi 20 km koeajolenkin, tosin renkaat täristivät enemmän kuin ennen. Ellei vapina lopu joutunee nuo painottamaan, paineet tarkastinkin jo .... 2009 ? No kuitenkin.
Öljyt on vaihdettu 2 vuotta sitten. Kilometrejä ei ole tullut tuhatta, eiköhän nuo mene vielä vuoden.

Aamulla jahtiin :kuski:
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10554
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Onnea jahtiin ja tarkkoja laukauksia... :)
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Tiileri 1.12.2011 kirjoitti:
Tiileri 4.8.2011 kirjoitti:Käytinpä tänään susukin katsastuksella, ei ollut huomauttamista.
Valot toimi ja jarrut vallan tasaiset teholtaan eikä nivelissä sanomista.
Pakokaasuista CO noin 2,8 ja HC 170, happikin pysytteli alle neljässä vaikka putki hieman vuotaa vielä.
.........

Nyt on ajoaikaa maaliskuulle. Ens kesänä taas, tai neljän kuukauden päästä jos siltä tuntuu.
Neljän kuukauden päästä, eli tänään :roll:
En ehtinyt halliin katsomaan kun vaihdoin muutaman sanan hirvijahdista toisen katsastusmiehen kanssa, tällä kertaa happiarvo pakokaasuissa oli ollut 4,8 eli vuoto pakoputkessa on suurenemaan päin :lol:

Tankattu 13,5 litraa / tripissä 110 km.
Siinäpä syksyn ajot :shock: mönkijällä jahtipaikoille siirtyminen on vähentänyt Suzukin käyttöä entisestään.
Ei se mitään. Voisi ottaa pois tieliikenteestä, toisaalta eipä kulut paljon paina.

Ajoaikaa on siis 2013 maaliskuun lopulle.
Tänään töistä tullessa pilkahti mieleen että on torstai ja Savarin Katsastus kuuteen saakka illalla auki ja Suzukin voisi leimata.
Siispä kaivoin hieman enintä kinosta sen takaa, höräytin käyntiin ja soittelin konttorille että täältä tullaan.
Soitella piti koska koppi on tietysti liikennekäytöstä poistettuna.

Oli muuten viime vuoteen tullut 116 km eli ajot on lisääntymään päin :happy:

Kaikki oli kunnossa, eipähän mikään kilometreistä pääse kulumaan mutta mudassa / liejussa / vedessä rypeminen voisi aiheuttaa rumpujarruille ongelmia. Vaan ei, hyvät oli.

Ajellaan taas syksyllä :kuski:

Kuva
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Kuva on kuin xuxin off-fokusta parhaina aikoina, mutta siitä huolimatta onnea seuraavaan katsastukseen saakka :D

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”