124 E280 tulpanhatut "lyö" läpi venttiilikoppaan..

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
technics
Viestit: 61
Liittynyt: 12.3.2006 7:58
Paikkakunta: sonkajärvi

124 E280 tulpanhatut "lyö" läpi venttiilikoppaan..

Viesti Kirjoittaja technics »

elikkäs lähden vaan kyselemään onko muilla kokemusta.. pääseekö uusimmalla tulpan johdot? pientä sinistä kipinää tulee hatun vierestä ja näyttää auto käy yllättäen hieman huonosti :D
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Joo, ehdottomasti uudet johdot. :idea:
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Lokkiistiikkapiällikkö
Perunankeittäjä
Viestit: 1567
Liittynyt: 23.12.2006 21:01
Paikkakunta: JUVA . Metsän poika tahdon olla, sankar jylhän kuusiston ....

Viesti Kirjoittaja Lokkiistiikkapiällikkö »

Ovat tiensä päässä, ja etenkin jos kostuu nii ylilyönnit jatkuvat. Tilapäisesti voit siirtää hiukan kipunoivaa paikkaa jos tyystin matkanteko pysähtyy.

Tlanne huononee vain koko ajan. Ja kun uudet laittaa niin kantsii tarkistaa myös pyörijä, pyörijän kotelo ja se pikkuunen hiili että on jousen voimasta liikkuva. Ja kantsii suhauttaa seeärseetä tai vastaavaa 4vee deetä ja kiilloittaa kansi sisältä nukkaamattommalla pyyhkeeellä.

Ja yksin tein sit uudet tulpatkin, niin , ja ne tulpan kärkivälit kantsii myös tarkistaa, tehtaan pakkauksissa on mitä on.
technics
Viestit: 61
Liittynyt: 12.3.2006 7:58
Paikkakunta: sonkajärvi

Viesti Kirjoittaja technics »

asia ei ollutkaan aivan niin yksin kertainen kuin taas vaihteeksi luulin.. elikkä moottorihan on uudempi 24venttiilinen m104 942 kone.. eli on kolme puolaa koneen päällä.. no menin ja ostin uudet johdot.. vaan olivat liian lyhyet.. eiku pitempiä hakemaan.. mut ne pidemmät menee jo vm.95 ja siitä ylöspäin koneisiin.. ja autohan on vm 93.. elikkä onko autoon vaihdettu joskus uudemman mersunkone?!?! vain luoja sen tietää näin äkki istumalta.. huoltokirja löytyy mersun leimoin niin saksasta kuin ruotsista mistä auto tuli suomeen.. onkos teillä alanmiehillä muistiakuvaa missä kohti lohkon kyljessä on moottorinnumero? keijolla on vahva fiilinki että täällä on harrastettu filunkia.. :D
qmb22o
Viestit: 114
Liittynyt: 02.10.2005 15:46

Viesti Kirjoittaja qmb22o »

Meleko varmasti alkuperäinen kone paikoillaan.
technics
Viestit: 61
Liittynyt: 12.3.2006 7:58
Paikkakunta: sonkajärvi

Viesti Kirjoittaja technics »

ainakin pitäisi olla.. tuolta netistä löyty tietoa ja ne viittaisi siihen et alkuperäinen mylly olisi paikallan ja minulle on annettu väärää tietoa..
203 200cdi vm.03
ex.124 E280 vm.93
ex.201 200D vm.85
ex. Toyota Carina II vm.88
Avatar
ArPi
Lievä Eskoriihelä
Viestit: 1079
Liittynyt: 30.9.2005 20:44
Paikkakunta: HML

Viesti Kirjoittaja ArPi »

Laitappa muutama kuva siitä lintastas, kun ei kerkee käymäänkään ihan heti... :D
En koskaan ota kuin yhden oluen. Sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput...

Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
technics
Viestit: 61
Liittynyt: 12.3.2006 7:58
Paikkakunta: sonkajärvi

Viesti Kirjoittaja technics »

meinas tulla mahdotonpaikka yhdistä tulpanjohdoista.. :D mut sit motonetitä löyty käypäset.. toivottavasti.. ovat vielä postissa mut huomenna meininki hakee ja kokeilla.. piti ihan soittaa entiselle omistajalle ja kysyä asian laitaa.. kehu aikanaan tilanneensa motonetistä.. jotenki jäi vaan semmonen tunne et kl-varaosan paketissa oli yksinkertaisesti väärät johdot.. eli jo tehtaalla mennyt väärään pakettiin.. mut huomenna taas vähä viisaampi kunhan saa uudet johdot..
203 200cdi vm.03
ex.124 E280 vm.93
ex.201 200D vm.85
ex. Toyota Carina II vm.88
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”