lämmöt

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
lowmans
Joutokäynti-spesialisti
Viestit: 400
Liittynyt: 07.10.2006 17:42
Paikkakunta: kemi

lämmöt

Viesti Kirjoittaja lowmans »

tuossa tuota lämpö asiaa on jo sivuttukkin alempana mutta kiinnostais tietää että paljonko ne pensa vekottimen lämmöt kärsii liikennevaloissa nousta ennenku pahvi kärähtää? niin ja missä vaiheessa sen magneettin tulis napsahtaa?
kaiken minkä huollan myös korjaan!
HVM

Re: lämmöt

Viesti Kirjoittaja HVM »

lowmans kirjoitti:niin ja missä vaiheessa sen magneettin tulis napsahtaa?
Magneetto leikkaa kiinni 115 astetta selssiusta? :idea:
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Re: lämmöt

Viesti Kirjoittaja Roisto »

HVM kirjoitti:Magneetto leikkaa kiinni 115 astetta selssiusta? :idea:
Nope! :ope:

Ainakin M102:een kuuluu 100 °C anturi. Justiinsa itse vaihdoin, kun loppui tuulettimen toiminta. Hoksin, kun alkoi mittari tavoitella ruuhkassa seisoessa 110 astetta eikä kaasua polkaistessa kuulunut sitä "volvomaista" huminaa. :D

Ajattelin, että pitäisikö tuolle tehdä joku releviritelmä. Taitaa olla toinen kytkin muutaman vuoden sisään. Tuon magneetin kela aiheuttaa aikamoiset kipinät kontaktien väliin. Helpompi ja halvempi olisi vaihdella sitten sitä relettä.

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
kardaani
tolokun taksari
Viestit: 1476
Liittynyt: 06.6.2006 22:17
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja kardaani »

Eikö jossain ole ne ohjeet millä saisi noi bensamotin tuulettimet puhaltamaan aiemmin kunnolla ettei tarvi ihmetellä kun lämmöt menee 100 heti kun pysähtyyy paikalleen näillä helteillä. Missä ne ohjeet on?
Avatar
lowmans
Joutokäynti-spesialisti
Viestit: 400
Liittynyt: 07.10.2006 17:42
Paikkakunta: kemi

Viesti Kirjoittaja lowmans »

jaa jos tollasia ohjeita jossain on niin äkkiä tänne!!
kaiken minkä huollan myös korjaan!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”