300 d, Om 603, manual

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
jk25
Viestit: 112
Liittynyt: 08.11.2006 20:46
Paikkakunta: Pietarsaari

300 d, Om 603, manual

Viesti Kirjoittaja jk25 »

Vetää huonosti. Entinen 250 d kulki paremmin. : :x Mitähän kannattais tehä?
Suodattimet on jo vaihdettu ja tarkoitus ennakkoa ja syöttöä säädellä,
Mutta ihmetyttää tuo auton laiskuus. Oon ajanu muitakin vakiosäädöissä olevia vastaavia ja vetävät ihan erilailla..
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

I) Vie Pasille.
II) Onko diisel-kattia? Onko tukossa? Vaimentimet muuten OK?
III) Onko siinä imusarjan ekaosassa se läppää liikuttava vipunen paikoillaan?
Sen voi kaikeki vinttasta kuikkaan koko läpän. Näkyy kun nappaat ilmanputsarin irti.
Pro HVM
jk25
Viestit: 112
Liittynyt: 08.11.2006 20:46
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja jk25 »

Tutkitaan huomenissa imusarjaa lisää..
Eikai tuossa 91 mallisessa mitää kattia pitäis olla.
Karstottunu tieten on, ku papparaisen käytöstä.
Mtes on, kumpi ois parempi sijoitus,turbo tuohon ja pumppuun kotisäädöt, vaiko pp:lle pumppu. Kaikkeen ei ny opiskelijan budjetti riitä. Ja ois turbo sarjaa tyrkyllä kohtuu hintaan.
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

jk19 kirjoitti:Karstottunu tieten on, ku papparaisen käytöstä.
Motarille ja kolmonen pesään vähäksi aikaa. :twisted:
jk19 kirjoitti:Mtes on, kumpi ois parempi sijoitus,turbo tuohon ja pumppuun kotisäädöt, vaiko pp:lle pumppu.
PPD on ainakin helepompi ja noppeempi. Riippuu mitä haet?
Pro HVM
jk25
Viestit: 112
Liittynyt: 08.11.2006 20:46
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja jk25 »

tehoa tässä haeskellaan :twisted: ettei kaiken maailman jetat ja sanit ohittele..
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Jaa? Olisko se kannattanu sitten ostaa 300DT/TDT samantien? :wink:
Pro HVM
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Kyllähän se pumppu kannattaa laittaa ensin kuntoon. Saa silläkin ihan kohtuullisesti kitua vehkeeseen, ja ennen kaikkea tiedon että se on kunnossa. :idea: Puolikuntoisen koneen virittäminen on fiksua kuin kuolleen hevosen ruokkiminen. :roll:
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Joo, perusasiat kuntoon ensin ja sitten viritellään. :pappa:
Pro HVM
Avatar
nokileka
Kannentiiviste-spesialisti
Viestit: 600
Liittynyt: 03.2.2006 0:27
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja nokileka »

HX40 ja Mynäpumppu kylkeen niin alkaa heikot paikat löytymään :halm:
Datsuni on mun ratsuni.
jk25
Viestit: 112
Liittynyt: 08.11.2006 20:46
Paikkakunta: Pietarsaari

Viesti Kirjoittaja jk25 »

Tarkoitushan ei ole mitään st:tä autosta saada, vaan löytää ne hukassa olevat konit. Tuolla 110 hv:lla pärjäis vallan mainiosti muun liikenteen tahdissa :wink:
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

No sitten vie Pasille. Löytyy pian aikaa +120hp ja kulutuski tippuu. :wink:
Pro HVM
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”