Koeajo Chrysler 300c 3.0 v6 crd
Koeajo Chrysler 300c 3.0 v6 crd
Serkulla oli tollainen ajossa ja kokeilin miekin sitä
Siinähän on mersun tekniikka ja kovin siltä kuulosti käyntiäänikin.
Tosi mahtava auto ajaa esim.stereot on sellaiset,ettei niitä tartte enää parannella mielestäni.
Ajossahan toi 510nm vääntö oli poikaa kyllä lähti kun kaasupoljinta painiskeli...muskelia muskelia oujee
Siinähän on mersun tekniikka ja kovin siltä kuulosti käyntiäänikin.
Tosi mahtava auto ajaa esim.stereot on sellaiset,ettei niitä tartte enää parannella mielestäni.
Ajossahan toi 510nm vääntö oli poikaa kyllä lähti kun kaasupoljinta painiskeli...muskelia muskelia oujee
Viimeksi muokannut EzKo, 20.1.2006 8:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
Chrysler 300C 3.0 V6 CRD
MOOTTORI
Tyyppi 3.0 V6 CRD
Iskutilavuus (cm3) 2987
Sylinterit (kpl) 6
Suurin teho (kW/hv/rpm) 160/218/3800
Suurin vääntömomentti (Nm/Rpm) 510/1600-2800
Sylinterin halkaisija/iskunpituus (mm) 83.0x92.0
Puristussuhde 18.0:1
Polttoainejärjestelmä Suoraruiskutus, korkeapaine-common-rail, pietsokeraamisin suuttimin
Polttoaine Diesel
Polttoainesäiliön tilavuus (l) 71
Jakopään rakenne ketju
SUORITUSKYKY
Huippunopeus (km/h) 230
Kiihtyvyys 0-100 km/h 7,6
Polttoaineen kulutus
(maantie/kaupunki/yhdistetty l/100 km) 6.6/10.1/8.1
Ei muuten yhtään paskempi, kyllä kelpais.
300:n koppaki o nii leuhka.
MOOTTORI
Tyyppi 3.0 V6 CRD
Iskutilavuus (cm3) 2987
Sylinterit (kpl) 6
Suurin teho (kW/hv/rpm) 160/218/3800
Suurin vääntömomentti (Nm/Rpm) 510/1600-2800
Sylinterin halkaisija/iskunpituus (mm) 83.0x92.0
Puristussuhde 18.0:1
Polttoainejärjestelmä Suoraruiskutus, korkeapaine-common-rail, pietsokeraamisin suuttimin
Polttoaine Diesel
Polttoainesäiliön tilavuus (l) 71
Jakopään rakenne ketju
SUORITUSKYKY
Huippunopeus (km/h) 230
Kiihtyvyys 0-100 km/h 7,6
Polttoaineen kulutus
(maantie/kaupunki/yhdistetty l/100 km) 6.6/10.1/8.1
Ei muuten yhtään paskempi, kyllä kelpais.
300:n koppaki o nii leuhka.
Pro HVM
Chrysler 300 farkkuna on sarjassa autoja, jonka ostaisin heti, jos ei rahapussista olis kiinni Aina, kun tuollainen esim. työpaikan ikkunan alta kulkee, niin perään jään katsomaan. Kerrankin pomon kanssa jutellessa taisi pomo ihmetellä, kun olin niin poissaolevan näköinen ja katse seurasi pitkin Rantaväylää..
Eli moottori on ihan sama 3-litrainen kuin uusissa 320-numeroisissa CDI-mersuissa. ML:ssä tuntui ainakin oikein onnistuneelta moottorilta ominaisuuksien ja voimavarojen puolesta, joskin käyntiäänet ovat luonnollisesti muuttuneet edeltävän rivikuutosmoottorin vastaavia heikommiksi.
Varsin munakkaan ja rehvakkaan hyvän näköinen laitehan tämä uusi kraisu. Harvoja uusia autoja, jotka todella säväyttää
Jos olisi varallisuutta ja tarvetta tuon tapaiselle uudelle autolle, niin harkitsisin vakavasti... tai kävisin ainakin tekemässä vakavamielisen perusteellisen koeajon Kraisu on vielä 15 t € halvempi kuin vastaava uusi W211-mersu ja farkku on saman hintainen limousinen kanssa. Aika paljonhan siinä on mersun palikoita käytetty vähän joka puolella, mm. vaihdelaatikko on 210:n 5-vaihteinen ja etu- ja taka-akselistot ovat myös hyvin pitkälle sovellettu 210-väyrysestä
Jos serkkusi tuommoiseen päätyy, niin patistele valitsemaan lisävarusteista ne paremmat stereot, kattoluukku ja nahkasisustus.
Varsin munakkaan ja rehvakkaan hyvän näköinen laitehan tämä uusi kraisu. Harvoja uusia autoja, jotka todella säväyttää
Jos olisi varallisuutta ja tarvetta tuon tapaiselle uudelle autolle, niin harkitsisin vakavasti... tai kävisin ainakin tekemässä vakavamielisen perusteellisen koeajon Kraisu on vielä 15 t € halvempi kuin vastaava uusi W211-mersu ja farkku on saman hintainen limousinen kanssa. Aika paljonhan siinä on mersun palikoita käytetty vähän joka puolella, mm. vaihdelaatikko on 210:n 5-vaihteinen ja etu- ja taka-akselistot ovat myös hyvin pitkälle sovellettu 210-väyrysestä
Jos serkkusi tuommoiseen päätyy, niin patistele valitsemaan lisävarusteista ne paremmat stereot, kattoluukku ja nahkasisustus.
Se käy keskusteluja tällä hetkellä myös samasta autosta,mutta bensakoneella kun ei noita kilsoja sille niin kerry.Leka kirjoitti:
Jos serkkusi tuommoiseen päätyy, niin patistele valitsemaan lisävarusteista ne paremmat stereot, kattoluukku ja nahkasisustus.
Mutta kummiskis dieselin vääntö on murskaava siihen ei kyllä kyllästy.
Ite ostaisin tollaisen heti jos varat antais myöden,siinä on auto jossa on munaa isolla m:llä ja sitä paitsi kauas ei puusta putoaisi kun auto on mersun tekniikalla kokolailla
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
Ei se mikään räyhäkäs ollu,mutta ihan riittävä.Mariini kirjoitti:Meleko rauhallinen taitaa olla tuolla koneella? Mutta eipä sitä cruisaillessa Craislerilla niin välttämättä voimaa tarttekaan. Minkävärinen on?
Väriä en tiedä,täytyy kysellä.
S124 E220 -93
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
W124 230 -90
Alfa Romeo 166 2.4 JDT 20V Ti -05
nissanin nassani x2 -90-96
®Mese Linttaklubi
Töissä tulee tuollaisella ajettua ihan liikaa..
Onhan se hieno auto ja pöllitty paljon juttuja mersusta kuten esim.stereot ja skobet...Ja jos olisi rahaa valita niin se hemiversio tai dieselversio tulisi kysymykseen ja nimenomaan farkkuna...
Yks päivä myytiin musta 300C farkku Hemi-koneella hautausautoksi Sillä vois jo iteki mennä kuoppaan
Onhan se hieno auto ja pöllitty paljon juttuja mersusta kuten esim.stereot ja skobet...Ja jos olisi rahaa valita niin se hemiversio tai dieselversio tulisi kysymykseen ja nimenomaan farkkuna...
Yks päivä myytiin musta 300C farkku Hemi-koneella hautausautoksi Sillä vois jo iteki mennä kuoppaan
Ai että, tossa on sitä Munaa. Auto joka ekaa kertaa vastaan tullessa sai nikamat naksumaan ja "MÄ HALUAN TON" reaktion. Ja nyt vielä aidolla mersun dieselillä.
Jenkkilässä parhaan näköinen tuunaus mitä näin (oikeasti paransi ulkonäköä) oli Bentley grill eli maskiverkko tyyliin Bentley (kundi jonka autoa ihmettelin kertoi kävelleensä nähtyään auton suoraan liikkeeseen ja ostaneen auton siltä istumalta).
Jenkkilässä parhaan näköinen tuunaus mitä näin (oikeasti paransi ulkonäköä) oli Bentley grill eli maskiverkko tyyliin Bentley (kundi jonka autoa ihmettelin kertoi kävelleensä nähtyään auton suoraan liikkeeseen ja ostaneen auton siltä istumalta).
no kyllä viime aikojen uusien autojen lookkiin on juuri jotain tällästä kaivannukki...jenkithän ei oo saanu aikaan millään mitään räväkkää ja kaiken maailman neon tuunaukset vasta pers* onkin...mutta nyt tuli takaveto ja se legendaarinen HEMI niin on muuten munaa...V8 säväyttää aina...uusissa ja vanhoissa....
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN-
-Lintta-AATELINEN-
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Melkoinen tehoero, reilu 50% Hemin hyväksi - tai 35%, kummasta lukemasta nyt lasketaan , mutta kiihtyvyyden parantuminen on silti lähestulkoon akateeminen. Taitaa siis väännöstäkin jotain apua tuossa kulkupuolessa olla No, kyllä 1.2 sekuntia tuntuu myös selkänojassa jonkun verran.Melitos kirjoitti: Hemissä on vielä ripaus enemmän vääntöä. Lisäksi siinä on tehoakin jolla se auto oikeasti liikkuu... Jaaniin, ja ne veekasin saundit.
Hemi:
340hv / 525Nm
0-100 6,4 sek
CRD:
218hv / 510Nm
0-100 7,6 sek
Mutta jos normaalia ajoa ajattelee, ei seikalla liene merkitystä - tai on, viimeistään tankille ajettaessa. Siis ehdottomasti valinta olisi diesel, jonka äänentoistolaitteisiin syötetään sitten kasin soundit
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
aikanaan spinneri-nimisen lehden mukana tuli lahjuksena yks levyllinen pelkkää veekasi murinaa... sitte ku kyslerin laitat niin voin lähettää..Kaapo kirjoitti:Melkoinen tehoero, reilu 50% Hemin hyväksi - tai 35%, kummasta lukemasta nyt lasketaan , mutta kiihtyvyyden parantuminen on silti lähestulkoon akateeminen. Taitaa siis väännöstäkin jotain apua tuossa kulkupuolessa olla No, kyllä 1.2 sekuntia tuntuu myös selkänojassa jonkun verran.Melitos kirjoitti: Hemissä on vielä ripaus enemmän vääntöä. Lisäksi siinä on tehoakin jolla se auto oikeasti liikkuu... Jaaniin, ja ne veekasin saundit.
Hemi:
340hv / 525Nm
0-100 6,4 sek
CRD:
218hv / 510Nm
0-100 7,6 sek
Mutta jos normaalia ajoa ajattelee, ei seikalla liene merkitystä - tai on, viimeistään tankille ajettaessa. Siis ehdottomasti valinta olisi diesel, jonka äänentoistolaitteisiin syötetään sitten kasin soundit
- Jarno.V
- Opel - spesialisti
- Viestit: 1021
- Liittynyt: 30.9.2005 18:12
- Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa
No on se nyt tuosta ajasta melkoinen melko paljon 1.2 sekkaakin pois, valovuosi etten sanois. Tosin dieselin aika on itsessään jo tosi kova, liekö mersulla samalla koneella paljoa eroa?Kaapo kirjoitti: , mutta kiihtyvyyden parantuminen on silti lähestulkoon akateeminen. Taitaa siis väännöstäkin jotain apua tuossa kulkupuolessa olla No, kyllä 1.2 sekuntia tuntuu myös selkänojassa jonkun verran.
TM:ssähän tuommoinen oli ja kehuivat että tuo "vanha" 5-v laatikko pelaa mukavammin kuin mersun uusi 7-pykäläinen. Taksiksi oiva peli, kun ei hirveän hintainenkaan..
Mersuforumin puolella raportoin puoli vuotta sitten kun ajelin pari viikkoa 300C:llä. Sääli, että juttu on poistunut Offtopic-puolelta, sillä se olisi ollut hyvä kopioida tähän.
300C:ssä on ulkonäkö kohdallaan. Samoin on hinta. Ainakin USA:ssa. Missä se maksaa jotakuinkin puolet E-Mersun hinnasta.
Mutta sen kyllä sanon, että älkää suotta 300C:llä ajelevia kateilko. Mikä tahansa ryhdikäs E-Mersu viimeisten 20 vuoden ajalta tuottaa paljon pidempikestoista omistamisen iloa kuin 300C.
300C on muovinen sisältä. Kuka on keksinyt laittaa turkoosit, yksinkertaisesti halvan näköiset mittarivalot tähän ulkoisesti aika vakuuttavaan autoon? Ja miten uudessa, muka-hyvässä autossa voi olla 4-pykäläinen automaatti, jonka keppi liikkuu muovisesti rämisevässä kulississa?
300C:ssä on todella pehmeä alusta, mikä on mukava suoralla ja pitävällä tiellä. Mutta odotapas, kun uutuuden viehätys on karissut ja alat pelätä puskemisen kautta holtittomaan yliohjautuvuuteen liukeavaa ajokäytöstä jokaisessa moottoritien liittymässä. Talviajoa en uskalla kuvitellakaan. Ajokäytöksessä uskon että SRT-8 on eri maata. Ainakin johonkin rajaan saakka. Mutta SRT-8 maksaakin sitten jo USA:ssakin E-Mersun verran. Eli tuplaten perusmalliin verrattuna.
300C on ehdottomasti yksi parhaista Amerikkalaisista sedaneista. Mutta se ei ole maailmanlaajuisesti kovinkaan suuri voitto. Onhan se iso. Mutta se ei riitä. Itse ajaisin paljon mieluummin kivasti varustellulla ja ryhdikkäällä reilut kymmenen vuotta vanhalla kuutosbensakakkosnelosella. Siihen saa myös 4-pykäläisen automaatin, jos haluaa, mutta eipähän sentään kuulu räminää, kun kepin siirtää P:ltä D:lle.
Niin, ja perusmallin 2.7 on auttamattomasti vajaavääntöinen kokonaisuuteen nähden.
300C:ssä on ulkonäkö kohdallaan. Samoin on hinta. Ainakin USA:ssa. Missä se maksaa jotakuinkin puolet E-Mersun hinnasta.
Mutta sen kyllä sanon, että älkää suotta 300C:llä ajelevia kateilko. Mikä tahansa ryhdikäs E-Mersu viimeisten 20 vuoden ajalta tuottaa paljon pidempikestoista omistamisen iloa kuin 300C.
300C on muovinen sisältä. Kuka on keksinyt laittaa turkoosit, yksinkertaisesti halvan näköiset mittarivalot tähän ulkoisesti aika vakuuttavaan autoon? Ja miten uudessa, muka-hyvässä autossa voi olla 4-pykäläinen automaatti, jonka keppi liikkuu muovisesti rämisevässä kulississa?
300C:ssä on todella pehmeä alusta, mikä on mukava suoralla ja pitävällä tiellä. Mutta odotapas, kun uutuuden viehätys on karissut ja alat pelätä puskemisen kautta holtittomaan yliohjautuvuuteen liukeavaa ajokäytöstä jokaisessa moottoritien liittymässä. Talviajoa en uskalla kuvitellakaan. Ajokäytöksessä uskon että SRT-8 on eri maata. Ainakin johonkin rajaan saakka. Mutta SRT-8 maksaakin sitten jo USA:ssakin E-Mersun verran. Eli tuplaten perusmalliin verrattuna.
300C on ehdottomasti yksi parhaista Amerikkalaisista sedaneista. Mutta se ei ole maailmanlaajuisesti kovinkaan suuri voitto. Onhan se iso. Mutta se ei riitä. Itse ajaisin paljon mieluummin kivasti varustellulla ja ryhdikkäällä reilut kymmenen vuotta vanhalla kuutosbensakakkosnelosella. Siihen saa myös 4-pykäläisen automaatin, jos haluaa, mutta eipähän sentään kuulu räminää, kun kepin siirtää P:ltä D:lle.
Niin, ja perusmallin 2.7 on auttamattomasti vajaavääntöinen kokonaisuuteen nähden.
-T