Bensan kulutus nousi roimasti

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
hellte
Viestit: 19
Liittynyt: 29.8.2007 18:30
Paikkakunta: se minkä jumala aluksi loi

Bensan kulutus nousi roimasti

Viesti Kirjoittaja hellte »

Mikähän mahtaa olla vialla ku bensan kulutus nousi tosi paljon ku vaihdettiin bensasuodatin ja bensapumppu 260:seen v.87
HVM

Re: Bensan kulutus nousi roimasti

Viesti Kirjoittaja HVM »

hellte kirjoitti:Mikähän mahtaa olla vialla ku bensan kulutus nousi tosi paljon ku vaihdettiin bensasuodatin ja bensapumppu 260:seen v.87
Siis vainko toinen pumppu?
Avatar
hellte
Viestit: 19
Liittynyt: 29.8.2007 18:30
Paikkakunta: se minkä jumala aluksi loi

Viesti Kirjoittaja hellte »

Jep vain toinen pumppu. Se pumppu mikä siirtää ruiskulle vaihdettiin
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

hellte kirjoitti:Jep vain toinen pumppu. Se pumppu mikä siirtää ruiskulle vaihdettiin
No kun näissä 6-ja 8-pyttyisissähän on 2 pumppua siellä oikean takapyörän päällä, samassa nipussa suodattimen kanssa.

Ei liity kyllä juurikaan alkuperäiseen kysymyksen, mutta kunhan nyt kyselen. :D
Avatar
hellte
Viestit: 19
Liittynyt: 29.8.2007 18:30
Paikkakunta: se minkä jumala aluksi loi

Viesti Kirjoittaja hellte »

Nyt tuli tyhjäkäynti ongelma eli tyhjäkäynti melkein romahtaa eli sammuu
ku on vaihde esim. D asennossa mut ku on P tai N asennossa ni käy tosi tasasesti onko muilla ollu samoja ongelmia?
Avatar
hellte
Viestit: 19
Liittynyt: 29.8.2007 18:30
Paikkakunta: se minkä jumala aluksi loi

Viesti Kirjoittaja hellte »

Saakohan tyhjäkäyntiä nostettua kotikonstein? rupee meinaten riepomaan
ku liikennevaloissa auto melkein sammuu ja käy niinku neljällä tai viidellä sylinterillä ja sit ku lähtee liikkeelle ni vähän nykii ennen ku saa kierroksia kunnolla? Bensan kulutus pieneni ku kiristin vuotokohdan.
Avatar
Jani
Viestit: 1449
Liittynyt: 29.9.2005 18:45
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Jani »

hellte kirjoitti:Saakohan tyhjäkäyntiä nostettua kotikonstein? rupee meinaten riepomaan
ku liikennevaloissa auto melkein sammuu ja käy niinku neljällä tai viidellä sylinterillä ja sit ku lähtee liikkeelle ni vähän nykii ennen ku saa kierroksia kunnolla? Bensan kulutus pieneni ku kiristin vuotokohdan.
Saahan sitä nostettua, mutta jotain vikaa siellä on jos ei meinaa joutavaa käydä.
Oliko pumppu varmasti oikeanlainen, riittääkö paine/tuotto :roll:
:mrgreen:
www.mese.fi/seuranta

Kuva
250D -88
® Pro 702
Avatar
hellte
Viestit: 19
Liittynyt: 29.8.2007 18:30
Paikkakunta: se minkä jumala aluksi loi

Viesti Kirjoittaja hellte »

Kyllä mun mielestä pumppu oli ihan oikeanlainen. Niin ja tuota tyhjäkäynti
ongelmaa oli jo ennen pumpun vaihtoakin.
Avatar
Jani
Viestit: 1449
Liittynyt: 29.9.2005 18:45
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Jani »

No käy vaikka ensiksi läpi kaikki alipaineletkut koneesta.
Varsinkin joutokäynnin säätimelle menevät, määränjakajan etupuolelta.
Tuppaavat vanhemmiten halkeamaan :roll:

Eli niistä tulee tämän näköisiä...
:mrgreen:
www.mese.fi/seuranta

Kuva
250D -88
® Pro 702
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Ja eikös se ilmamäärämittarin ja läppärungon välissä oleva kumirenkula ole myöskin aina halaki? :roll:
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Avatar
hellte
Viestit: 19
Liittynyt: 29.8.2007 18:30
Paikkakunta: se minkä jumala aluksi loi

Viesti Kirjoittaja hellte »

Täytyy huomenna ruveta kattoon, ku vika menee aina vaan huonompaan suuntaan eli ny ei käy oikein yhtään tyhjäkäyntiä vaihdepäällä ja vapaallakin on huonontunut käynti.
Avatar
hellte
Viestit: 19
Liittynyt: 29.8.2007 18:30
Paikkakunta: se minkä jumala aluksi loi

Viesti Kirjoittaja hellte »

Ny meni hermot en keksi vikaa. Olisikohan kukaan mersutohtori lähellä loimaata ja tulis kertomaan mikä on vikana?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”