Pappilan kulkuneuvot. Skoda ja Toyota yhteensoppii...
Kahtelin huvikseen noiden ekotiisselien vetopainoja. Skodillakin koukkuun saisi laittaa 1000kg jarrullista. Jarruttomat kärryt ois kaikki tässä taloudessa laittomia. Olikohan alle 500kg.
Onneksi sähkön siirtohinnat tulee nousemaan kunhan maakaapelointi pääsee kunnolla vauhtiin. En usko, että ainakaan meidän verkkoyhtiö jättää hintaa nostamatta kun mahdollisuus tulee.
Onneksi sähkön siirtohinnat tulee nousemaan kunhan maakaapelointi pääsee kunnolla vauhtiin. En usko, että ainakaan meidän verkkoyhtiö jättää hintaa nostamatta kun mahdollisuus tulee.
Avataan tämä arvoitus...
Viikko sitten erehdyin yövuorossa katselemaan nettiauton tarjontaa kun oli sopiva hetki. Siellähän se oli. Väreistä tuli mieleen "Puoli seitsemän" naisjuontajan korkeat korot ja niiden kopina Ylen käytävillä...
Kävin sitten yövuoron jälkeen kaupungissa koeajolla ja otin tarjouksen joka ei paljoa jättänyt arvailua, miten tästä edetään.
Tänään saapui pihaan numero 9 vai oliko tämä 10.s "VOLVO IN LOVE"
2.4d Summum vuosimallia 2008. Ajettu noin 319tkm. Olen neljäs omistaja. Täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja ja ei ole ollut taksina.
Hopee ja Loveboat rinnakkain.
Tähän näkymään pitäisi tottua.
Näille penkeille sitten sovitella itsensä istumaan. Sisustan virallinen nimi on Cranberry, eli karpalo.
Hopeesta jäi hyvät muistot ja joku saa siitä itselleen käyttöauton. Minä jatkan nyt ensimmäisellä kolmoskoppasella ennakkovaroituksista huolimatta. Hyvitys noin 445tkm ajetusta Volvosta oli hyvä. Kauppaa helpotti tietenkin se, että kumpikin kaupan kohde oli Avainvaunun myymiä uutena, joten autojen historia oli tiedossa. Näyttää tämä hopee olevan jo myynnissä, pyyntinä 7300€.
Eräs kaveri tuumasi, että ei tuosta täyspäinen hetero voi nousta julkisella paikalla ulos.
No, katsotaan nyt tuliko tuosta hinaajamagneetti vai mikä. Itse tykkään ja sehän se on pääasia.
Kulutustietoja ja kokemuksia tulee kunhan nitä alkaa kertymään.
Viikko sitten erehdyin yövuorossa katselemaan nettiauton tarjontaa kun oli sopiva hetki. Siellähän se oli. Väreistä tuli mieleen "Puoli seitsemän" naisjuontajan korkeat korot ja niiden kopina Ylen käytävillä...
Kävin sitten yövuoron jälkeen kaupungissa koeajolla ja otin tarjouksen joka ei paljoa jättänyt arvailua, miten tästä edetään.
Tänään saapui pihaan numero 9 vai oliko tämä 10.s "VOLVO IN LOVE"
2.4d Summum vuosimallia 2008. Ajettu noin 319tkm. Olen neljäs omistaja. Täydellinen merkkiliikkeen huoltokirja ja ei ole ollut taksina.
Hopee ja Loveboat rinnakkain.
Tähän näkymään pitäisi tottua.
Näille penkeille sitten sovitella itsensä istumaan. Sisustan virallinen nimi on Cranberry, eli karpalo.
Hopeesta jäi hyvät muistot ja joku saa siitä itselleen käyttöauton. Minä jatkan nyt ensimmäisellä kolmoskoppasella ennakkovaroituksista huolimatta. Hyvitys noin 445tkm ajetusta Volvosta oli hyvä. Kauppaa helpotti tietenkin se, että kumpikin kaupan kohde oli Avainvaunun myymiä uutena, joten autojen historia oli tiedossa. Näyttää tämä hopee olevan jo myynnissä, pyyntinä 7300€.
Eräs kaveri tuumasi, että ei tuosta täyspäinen hetero voi nousta julkisella paikalla ulos.
No, katsotaan nyt tuliko tuosta hinaajamagneetti vai mikä. Itse tykkään ja sehän se on pääasia.
Kulutustietoja ja kokemuksia tulee kunhan nitä alkaa kertymään.
Olen aina salaa ihaillut 124:sen punaista ja vihreetä sisustaa Nyt pääsin lähelle sitä. Ovissakin on nahkaa, joten kovin muovisesta tunnelmasta ei voi puhua.
Jotain käytön jälkeä tuossa on, mutta ei haittaa minua ainakaan vielä. Tummat takalasit olisi saanut olla, mutta katsotaan nyt käytänkö kalvojen laitossa. Tekisi mieli teetättää semmoset Volvo in Love tarrat samaan teemaan kuin Volvo in Sports aikoinaan
Edit: http://www.tarrat24.fi/volvo-in-sports-tarra
Jotain käytön jälkeä tuossa on, mutta ei haittaa minua ainakaan vielä. Tummat takalasit olisi saanut olla, mutta katsotaan nyt käytänkö kalvojen laitossa. Tekisi mieli teetättää semmoset Volvo in Love tarrat samaan teemaan kuin Volvo in Sports aikoinaan
Edit: http://www.tarrat24.fi/volvo-in-sports-tarra
Kesärenkaat näytti olevan Michelinit ja talvirenkaina Hakkapeliitta 7, joissa pintaa 6-7mm. Näin ollen ei tarvitse heti mennä rengaskauppaan. Peräkontissa oli vielä suojapusseissaan kuormaverkot takapenkin ja peräkontin väliin. Pitää miettiä laitanko ne paikalleen vai ostanko kiinteän kalterin, joka kääntyy sitten kattoon kun sitä ei tarvitse.
Onneksi koeajolla käytettiin auto testerissä kiinni. Testerin ilmoittamat vikakoodit oli korjattu.
Katsastus lähenee, mutta sen hoitaa autoliike. Käytän itse ja vien tarvittaessa vikalistan myyjälle. Hyvä niin...
Hopee näyttää hävinneen avainvaunun listalta
Onneksi koeajolla käytettiin auto testerissä kiinni. Testerin ilmoittamat vikakoodit oli korjattu.
Katsastus lähenee, mutta sen hoitaa autoliike. Käytän itse ja vien tarvittaessa vikalistan myyjälle. Hyvä niin...
Hopee näyttää hävinneen avainvaunun listalta
Joo, just näinAndy kirjoitti:Noh, mitä nyt omaan mieleen tulee, niin onhan tuo värikombinaatio verraten ***nahtava, mutta so not . Enemmänkin piristävä väritys kuin luotaan työntävä. Pakkoko sitä nyt aina on hankkia hopeisia autoja, joissa on tummat penkit.
Papille onnea matkaan myös tämän tuoreimman hankinnan osalle !
oulaistenliikenne.fi
Illalla laittelin vähän tavaroita paikalleen. Iso Ikean kassi oli entisen lokeroihin yms tullut työnnettyä kaikkea "tarpeellista".
Peräkontissa on kätevä miljoonalaatikko.
Illan pimetessä kävin kuvaamassa mittariston ja keskikonsolin.
Tuossa valaistus on kirkkaimmillaan ja yleensä pidän sen sitten himmeänä.
Iloinen yllätys oli, että tähän on kopioitu Mondeosta umpion irroitus. 2 tappia irti ja saa koko ajovalon irti. Mukavaa vaihtaa palaneet polttimot lämpimässä.
Konehuoneeseen oli asennettu EHS termostaatti. http://www.biili.fi/EHS.htm
Hopeesta näppäsin illalla talteen vielä Calixin kiinteän 6A laturin, jonka rassaan tuohon paikalleen kunhan saan yhden haaroittimen ja panssarikaapelia hankittua. Vielä ei ole ostokrapulaa, mutta kaippa se tulee kun ensimmäinen tonni on sileänä.
Hyvänä palautteena autokauppiaalle annan sen, että hän kysyi tarvitsenko opastusta tai onko jotain kysymyksiä liittyen uudempaan korimalliin.
Peräkontissa on kätevä miljoonalaatikko.
Illan pimetessä kävin kuvaamassa mittariston ja keskikonsolin.
Tuossa valaistus on kirkkaimmillaan ja yleensä pidän sen sitten himmeänä.
Iloinen yllätys oli, että tähän on kopioitu Mondeosta umpion irroitus. 2 tappia irti ja saa koko ajovalon irti. Mukavaa vaihtaa palaneet polttimot lämpimässä.
Konehuoneeseen oli asennettu EHS termostaatti. http://www.biili.fi/EHS.htm
Hopeesta näppäsin illalla talteen vielä Calixin kiinteän 6A laturin, jonka rassaan tuohon paikalleen kunhan saan yhden haaroittimen ja panssarikaapelia hankittua. Vielä ei ole ostokrapulaa, mutta kaippa se tulee kun ensimmäinen tonni on sileänä.
Hyvänä palautteena autokauppiaalle annan sen, että hän kysyi tarvitsenko opastusta tai onko jotain kysymyksiä liittyen uudempaan korimalliin.
- Teddy
- Viestit: 721
- Liittynyt: 23.6.2016 10:08
- Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)
Näppärä ominaisuus, mutta apupitkän H7 on siltikin oikein v*ttumainen vaihdettava. Niin olettaen, että systeemi on sama, kuin S80 MKII:ssa.Pappi kirjoitti:Iloinen yllätys oli, että tähän on kopioitu Mondeosta umpion irroitus. 2 tappia irti ja saa koko ajovalon irti. Mukavaa vaihtaa palaneet polttimot lämpimässä.
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
W201 2.0 -83
S203 270CDI -03
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
Ruotsin puolella olisi kaikkea kivaa tarjolla...
http://vparts.se/fi/v70/volvo-v70-2008/ ... aljus.html
Toinen Volvohörhö konsultoi tänään xenonien osalta. Tuohon ei olisi paha rasti laittaa pitkiin ko sarja.
Töihin ajellessa tuolla pimeessä pisti miettimään, että pitäisköhän tuota investoida sarja. Nykyisilläkin pärjää, mutta ei valoa koskaan ole liikaa
http://vparts.se/fi/v70/volvo-v70-2008/ ... aljus.html
Toinen Volvohörhö konsultoi tänään xenonien osalta. Tuohon ei olisi paha rasti laittaa pitkiin ko sarja.
Töihin ajellessa tuolla pimeessä pisti miettimään, että pitäisköhän tuota investoida sarja. Nykyisilläkin pärjää, mutta ei valoa koskaan ole liikaa
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1112
- Liittynyt: 26.10.2010 16:17
- Paikkakunta: sonkajärvi
Niin ne on jääneet hankkimatta. Hyllyssä on yksi käyttämätön h3 sarja. Jää varmaan käyttämättä.
Aamulla ajelin erittäin kovassa tihkusateessa kotiin. En ihan äsken muista tuollaista olleen. Rekkojen välissä suhaillessa kävi monta kertaa mielessä alkanut hirvikausi.
Hopeen pistän nyt pakettiin kulujen osalta.
Koko yhteisen matkan kulutus.
Joka jakautui sitten näin. Aika paljon oli tankkauksia, etten ottanut täyteen. Tämä jakauma on laskettu täysien tankkien perusteella.
Koko matka mentiin oikeastaan tehtaan lupaamissa lukemissa. Keskikulutus taisi jäädä allekin. Tyytyväinen saa olla ottaen huomioon nämä savolaiset tiet.
Aamulla ajelin erittäin kovassa tihkusateessa kotiin. En ihan äsken muista tuollaista olleen. Rekkojen välissä suhaillessa kävi monta kertaa mielessä alkanut hirvikausi.
Hopeen pistän nyt pakettiin kulujen osalta.
Koko yhteisen matkan kulutus.
Joka jakautui sitten näin. Aika paljon oli tankkauksia, etten ottanut täyteen. Tämä jakauma on laskettu täysien tankkien perusteella.
Koko matka mentiin oikeastaan tehtaan lupaamissa lukemissa. Keskikulutus taisi jäädä allekin. Tyytyväinen saa olla ottaen huomioon nämä savolaiset tiet.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1112
- Liittynyt: 26.10.2010 16:17
- Paikkakunta: sonkajärvi
Led lisävaloja näkyy olevan Kärkkäisen sikapäivillä tarjouksessa
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa ... %C3%A4valo
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa ... %C3%A4valo
Ei ainakaan led-ajovalot muuraudu umpeen kuin pari kertaa talvessa kun sataa alijäähtynyttä vettä. Ei auton keulassa niin paljoa pölise, takana sitten eri juttu.
Bilteman valikoimiin oli myös tullut led-lisäpitkät.
Ja onhan nuo volvon bi-xenonit on hyvät valot itsessäänkin. Siihen vielä Ruotsityyliin 3 kpl julmetun kokoisia pyöreitä xenoneita on varma valinta.
Bilteman valikoimiin oli myös tullut led-lisäpitkät.
Ja onhan nuo volvon bi-xenonit on hyvät valot itsessäänkin. Siihen vielä Ruotsityyliin 3 kpl julmetun kokoisia pyöreitä xenoneita on varma valinta.
"Kakkoskoppaseen" lisävalojen asennus olisi onnistunut ilman ohjelmointeja, mutta tähän "Kolmoseen" vaaditaan käynti tietokoneen nokassa, mikäli käyttää alkuperäistä sarjaa.
Taitaa suurin osa asennuksista olla perinteiseen tapaan tehtyjä. VRCF:n topiccien mukaan tuo sarja maksaa ihan kiitettävästi + ohjelmointi.
Olisin laittanut tähän linkin, mutta foorumin softa haluaa välttämättä käyttää linkin tekstiä hymiönä
Taitaa suurin osa asennuksista olla perinteiseen tapaan tehtyjä. VRCF:n topiccien mukaan tuo sarja maksaa ihan kiitettävästi + ohjelmointi.
Olisin laittanut tähän linkin, mutta foorumin softa haluaa välttämättä käyttää linkin tekstiä hymiönä
Ensimmäinen tonni alkaa olla ajettuna. Kulutustieto on yhdeltä tankilta, joten se nyt ei kerro oikeastaan vielä mitään. Vähän suuntia saa.
Havaintoina tehtäneen, että tämä on hiljaisempi kuin edellinen. Hiekkatiellä kuului pientä rapinaa b-pilarin kohdalta "ilmanvaihtoräppänästä", mutta ei häiritsevästi.
Tässä mallissa näyttäisi olevan kääntyvät etupyörät. Pitää kurkata nosturilla käydessä tukivarsiin, kiinnostaa nähdä millaiset rajoittimet tässä on.
Vetokoukkuun tilasin uuden avaimen kun en sitä autosta löytänyt. 10€ lukkokoodin perusteella ---> http://www.tarvikkeet.fi/tuote/11463/ve ... ukun-avain Saa tarvittaessa vetokoukun lukkoon.
Havaintoina tehtäneen, että tämä on hiljaisempi kuin edellinen. Hiekkatiellä kuului pientä rapinaa b-pilarin kohdalta "ilmanvaihtoräppänästä", mutta ei häiritsevästi.
Tässä mallissa näyttäisi olevan kääntyvät etupyörät. Pitää kurkata nosturilla käydessä tukivarsiin, kiinnostaa nähdä millaiset rajoittimet tässä on.
Vetokoukkuun tilasin uuden avaimen kun en sitä autosta löytänyt. 10€ lukkokoodin perusteella ---> http://www.tarvikkeet.fi/tuote/11463/ve ... ukun-avain Saa tarvittaessa vetokoukun lukkoon.
Tuli käytyä V70 D4:lla Lapua-Lövstalöt (Uppsalan seutu) -Lapua Turku-Tukholma laivareittiä käyttäen. Kulutus oli kolmen ukon kuormalla ja normaalilla matka-ajotavalla 5,79l/100 km joka on kyl aika vähän mun mielestä.
Sensus-navigointi toimii hyvin ja auto kokonaisuutena hyvä matka-ajossa. Pesisottelua sai kuunneltua nettiradion kautta bluetoothin avulla kun Järviradio ei Huittisis oikein hyvin kuulunut
Sensus-navigointi toimii hyvin ja auto kokonaisuutena hyvä matka-ajossa. Pesisottelua sai kuunneltua nettiradion kautta bluetoothin avulla kun Järviradio ei Huittisis oikein hyvin kuulunut
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Vito W639 109 CDI