w203 200/220cdi 2004-> facelift

Vastaa Viestiin
viheik
Viestit: 6
Liittynyt: 20.11.2007 13:16

w203 200/220cdi 2004-> facelift

Viesti Kirjoittaja viheik »

Nyt kertokaa miksi EN ostaisi kyseistä autoa. Kaikki kertomukset ovat tervetulleita. Tarkoituksena olisi ostaa alta 100tkm aj. yksilö ja pitää sitä useita vuosia tai ainakin kun mittarissa on 300tkm.

Dealer:hän olisi oikea mies vastaamaan.
markoala
aktiivimeseläinen
Viestit: 1270
Liittynyt: 18.1.2007 20:29
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

Viesti Kirjoittaja markoala »

Aika hiljaista on, joten osta pois. :lol:
Avatar
J.T.S
Peräkylän pimentäjä
Viestit: 3429
Liittynyt: 30.9.2005 12:37
Paikkakunta: Syrjäkylä

Viesti Kirjoittaja J.T.S »

Hyvä auto.. Osta pois... :lol:
No joo, ite olen rullanna tuolla pensa vehkeellä reilut pari vuotta/60tkm ja kyllä minä olen tykännä tuosta 203:sta autona. Minusta tuo on "käteen sopiva" auto, jolla on mukava ajaa. :?
Mitään karmeampia ongelmiakaan ei ole matkan varrelle osunut, alustaan tuossa on vähän vaihdettu rojua. Alapallot, "narinahelat", takajouset, jotain "vakaajia" vai mitälie yms. pientä. (Tässä kohtaa täytyy kyllä vähän kahtova peiliin.... :shock: :lol: ) Iskarit/jouset ympäriinsä joutas kanssa kohtapuoliin vaihtoon, samaten jarrut, mutta kulutus-osiahan nämä on. :D
Mitään sähkö/tekniikka ongelmia ei ole ollut, ellei sellaiseksi lasketa kitinää, joka tuli kuluneesta moniurahihnasta pakkasella. Tämä on erittäin positiivinen puoli, verrattaen edelliseen, pari vuotta uudempaan ruotsalaisvalmisteiseen automobiiliini. :D
Takaluukku tuosta vähän yritti hapantua, mutta se sai ylleen uuden maalipinnan takuuseen. Noissa uudemmissa face-lift malleissahan on se uusi "nano-lakka" pinta, joten tuollaisia ongelmiakaan ei liene odotettavissa. :roll:
Itellä on kyllä todennäköisesti myös seuraava auto 203:nen, seuraava yksilö saisi vaan omata tummanpuhuvamman yleisolemuksen, samaten sport-, tai avantgarde varustetason/paketin. :roll:
Tuosta cdi-moottorista on keskusteltu mm. täällä turha sitä ainakaan on pelätä. :D
BMW 318d -09
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170, sedan, farmari, avo”