monellako G-vagen

G280E
Viestit: 140
Liittynyt: 04.2.2008 18:50
Paikkakunta: oulu

monellako G-vagen

Viesti Kirjoittaja G280E »

tässä vastaillu topakkana muutamiin G-mallin kysymyksiin ja hoksannu vasta jälkeen kysymyksien olevan jo monen vuoden takaisia,olisko mahdoton ajatus päivittää toisemme tiedot vageneiden omaavista persooonista tällä foorumilla?
Itsellä on -82:n vanhus joka vuosien offroad rettuutuksien jälkeen on kuin ihmeen kaupalla säilyny vielä ihan kopsakkaassa kunnossa,joten aikomus on nyt päivitellä hieman tekniikkaa nyky hetkeen sopivammaksi.
kaikki tiedon muruset ovat aina kullan arvoisia kun suunnittelee muutoksia,siksi olis hyvä niin minulle kuin muillekkin vastaavanlaisien muutospaineiden alla elävien G-miestenhyväksi jos tulis aina mahdollisimman monenlaisia ajatuksia esille tällaisia suunnitellessa..
-kari-
petri r
Viestit: 81
Liittynyt: 23.11.2006 9:38

Viesti Kirjoittaja petri r »

hep! ...280E mosa vanhassa dieselissä... ja melkein samalta kylältäkin :)
G280E
Viestit: 140
Liittynyt: 04.2.2008 18:50
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja G280E »

petri r kirjoitti:hep! ...280E mosa vanhassa dieselissä... ja melkein samalta kylältäkin :)
No niin..vanha dieseli on palannut juurilleen jo vuosia sitten,oli vain jokin sininen kausi tai jotain;)
Missä kylässä sitä G:täsi piilottelet?
Yhden tiedän oulunsalossa olevan,mut ei taida olla samainen laite..
kopone
Viestit: 7
Liittynyt: 16.1.2008 15:30
Paikkakunta: kajaani

Viesti Kirjoittaja kopone »

juu gvaunu löytyy, rojektia oon rakennellu, ei o vielä saanu mitään julkaisukelpoista aikaseksi.
Kipsu
W123-Spesialisti
Viestit: 1761
Liittynyt: 05.11.2005 11:56

Viesti Kirjoittaja Kipsu »

Faijalla on G-vaunu. On Virosta tuotu viime syksynä. Alunperin ollu 230G, nyt tekniikkana 6-pyttynen 300D tekniikka (sama kuin w124), ulkonäkö päivitetty tähän päivään ja sisusta verhoiltu nahalla uudelleen.
G280E
Viestit: 140
Liittynyt: 04.2.2008 18:50
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja G280E »

kopone kirjoitti:juu gvaunu löytyy, rojektia oon rakennellu, ei o vielä saanu mitään julkaisukelpoista aikaseksi.
oliko se itte jussi?mulla sulle niitä korvallisia olis tuossa tallin lattialla ainaki toisen puolen,mut hukannu sun yhteystietosi??
G280E
Viestit: 140
Liittynyt: 04.2.2008 18:50
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja G280E »

Kipsu kirjoitti:Faijalla on G-vaunu. On Virosta tuotu viime syksynä. Alunperin ollu 230G, nyt tekniikkana 6-pyttynen 300D tekniikka (sama kuin w124), ulkonäkö päivitetty tähän päivään ja sisusta verhoiltu nahalla uudelleen.
mulla meneillään samankaltainen päivittely,alkuperäinen 240 tää on.
sittemmin käyny pensalla ja nyt vapari vitonen 617.
tuosta isäntäs ajokista katselis mielellään hieman kuvia?
kopone
Viestit: 7
Liittynyt: 16.1.2008 15:30
Paikkakunta: kajaani

Viesti Kirjoittaja kopone »

G280E kirjoitti:
kopone kirjoitti:juu gvaunu löytyy, rojektia oon rakennellu, ei o vielä saanu mitään julkaisukelpoista aikaseksi.
oliko se itte jussi?mulla sulle niitä korvallisia olis tuossa tallin lattialla ainaki toisen puolen,mut hukannu sun yhteystietosi??

sama mies, korvallis juttu on jo ratkennu, onkelma olikin laatikon kumissa joka oli liian korkea. nyt tapellaan vaihekeppionkelman kanssa 4v kepillä ei tunnu 5v loota toimivan. minäpä tässä kilautan jokupäivä.
hmk
Viestit: 68
Liittynyt: 21.10.2006 9:42
Paikkakunta: Ilomantsi

Viesti Kirjoittaja hmk »

300 GD -vm 82 on työ ja harrastus autona. Elvytellyt suht siistiksi päältä päin ja viime vuonna turbotin koneen. Pers tuntumalta 150 hv. Nyt on työn alla orkkis turbo kone (siis 617A) johon olis tarkoitus heittää uudet laakerit ym. Ja isompi turbo kuin kkk 24 on myös hakusessa; 7 mm elementeillä pakopuoli sakkaa 1.6 jälkeen.
Luova laiskuus on tehokkuuden äiti.
G280E
Viestit: 140
Liittynyt: 04.2.2008 18:50
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja G280E »

hmk kirjoitti:300 GD -vm 82 on työ ja harrastus autona. Elvytellyt suht siistiksi päältä päin ja viime vuonna turbotin koneen. Pers tuntumalta 150 hv. Nyt on työn alla orkkis turbo kone (siis 617A) johon olis tarkoitus heittää uudet laakerit ym. Ja isompi turbo kuin kkk 24 on myös hakusessa; 7 mm elementeillä pakopuoli sakkaa 1.6 jälkeen.
Tervehdys hmk.sulla onkin aikas eliitti kunnossa kulkine,mersufoorumilla olen käyny topiccisi läpi, -82 on mullakin toi ajokki ja punainen,mutta lyhkäsempi malli.
kuinka paljon putosi poltto-aineen kulutus tuon turbotuksen jälkeen?
olikos sulla 4- vai 5 lovinen laatikko siinä?
jos nyt en ihan väärin muista ni sulla oli tietoa noista G:automaattien välityksistä?
jos puhutaan 461:350Dieselillä olleen automaatin välityksistä suhteessa vaikka esim 300tdt: olisko 722.3 laatikon välityksiin ni onkohan niissä isokin ero?
Mikko kun kertoi et henkilömallin laatikon välitykset oon maasturiin laitettuna ehkä liian tiheät jos ajelee enimmät ajot onroadilla.
On tuossa hieman viritelly kauppaa 461:n automaatista,mut aika arvokas on vielä ostaa jos ei sillä ole isompaa merkitystä varraten tuohon henkilömallin laatikkoon..
petri r
Viestit: 81
Liittynyt: 23.11.2006 9:38

Viesti Kirjoittaja petri r »

G280E kirjoitti:
petri r kirjoitti:hep! ...280E mosa vanhassa dieselissä... ja melkein samalta kylältäkin :)
No niin..vanha dieseli on palannut juurilleen jo vuosia sitten,oli vain jokin sininen kausi tai jotain;)
Missä kylässä sitä G:täsi piilottelet?
Yhden tiedän oulunsalossa olevan,mut ei taida olla samainen laite..
Oulunsalossa minäkin vaikutin vielä viime vuoden puolella, nyt Oulun puolella asustelen. Mulla on sellainen musta pätkä malli ja se toinen oulunsalossa pyörinyt laite on kamun orkkis 280ge (vihree väriltään). Sit kempeleessä on kans siisti 230GE musta, jotain 80-luvun lopun laitteita (88-89 tms). Sekin on tuttavan laite. Piirit pienet pyörii 8)

Mulla oli ennen se uudehko hopean värinen king cap, jonka varmaan näitkin joskus Raajärvellä joku vuosi takaperin...?
G280E
Viestit: 140
Liittynyt: 04.2.2008 18:50
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja G280E »

petri r kirjoitti:
G280E kirjoitti:
petri r kirjoitti:hep! ...280E mosa vanhassa dieselissä... ja melkein samalta kylältäkin :)
No niin..vanha dieseli on palannut juurilleen jo vuosia sitten,oli vain jokin sininen kausi tai jotain;)
Missä kylässä sitä G:täsi piilottelet?
Yhden tiedän oulunsalossa olevan,mut ei taida olla samainen laite..
Oulunsalossa minäkin vaikutin vielä viime vuoden puolella, nyt Oulun puolella asustelen. Mulla on sellainen musta pätkä malli ja se toinen oulunsalossa pyörinyt laite on kamun orkkis 280ge (vihree väriltään). Sit kempeleessä on kans siisti 230GE musta, jotain 80-luvun lopun laitteita (88-89 tms). Sekin on tuttavan laite. Piirit pienet pyörii 8)

Mulla oli ennen se uudehko hopean värinen king cap, jonka varmaan näitkin joskus Raajärvellä joku vuosi takaperin...?
No nyt mä vasta hokasin..
Muistan kyllä,hopee pickup ja sähö vinssi keulassa..niin se on pieni tämä suomi ja äijät menee töiden tahi hellujen peräs..oulunsalossa minäki asustelin jonku kuukauden ennen ku muutettiin tänne kempeleeseen,tarvii täs tulevaisuudessa törmäillä porukalla jossain:)
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

G280E kirjoitti:,tarvii täs tulevaisuudessa törmäillä porukalla jossain:)
G-malleja kaivattais Oulun Seudun Mese-miiteissäkin :wink: Ois kiva päästä jutteleen ja tutusteleen tommoseen - samalla nostaa kuumetta entisestään :roll:

Mutta jos pidätte erillisen G-mies miitin niin ilmoitelkaa ihmeessä jos sinne tämmösen tavalliset lavetti-kuskit saa tulla kuokkiin :lol:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
G280E
Viestit: 140
Liittynyt: 04.2.2008 18:50
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja G280E »

XUX63 kirjoitti:
G280E kirjoitti:,tarvii täs tulevaisuudessa törmäillä porukalla jossain:)
G-malleja kaivattais Oulun Seudun Mese-miiteissäkin :wink: Ois kiva päästä jutteleen ja tutusteleen tommoseen - samalla nostaa kuumetta entisestään :roll:

Mutta jos pidätte erillisen G-mies miitin niin ilmoitelkaa ihmeessä jos sinne tämmösen tavalliset lavetti-kuskit saa tulla kuokkiin :lol:
:D Lavettikuskit..
tuntuu ihan hyvältä kuulla että mekään ei olla kummajaisia,vaikka maasturipiireissä useinkin hieman kartetaan mersukuskeja...tai olen vain kuvitellut kaikenlaisia§ itsellä ajo autona 124 250 td ja toistaiseksi vielä maasturin kuljetus ajoneuvonakin 508 tuplahytällä,että lukeudun ainaki minä teihi "lavettikuskeihi "aikas hyvin..
En tienny oulussa olevan mersu aktiiviteettia noin paljolti(vuodenpäivät vasta asustellu tääl),minkä laisia tilaisuuksia te olette tavannu pitää tähän mennessä?
Itellä menossa täs tekniikan päivitys ettei tiedä millon ehtii em. tilaisuuksiin,mutta kiinnostaa kovin ja varmaan jossain vaiheessa ehtisikin.Kuvittelen Petri.R:n ja kumppaneiden ajokkien olevan päivittäisessä käytössä,joten ehkäpä he ehtisi jopa seuraavaan miitinkiin ajolkkeinensa,ainakin toivoisin niin:)
Kuulumisiin aiheen tiimoilta,toivoisinkin nyt petriltä kommenttia tähän aiheeseen 8)
hmk
Viestit: 68
Liittynyt: 21.10.2006 9:42
Paikkakunta: Ilomantsi

Viesti Kirjoittaja hmk »

G280E kirjoitti:
hmk kirjoitti:300 GD -vm 82 on työ ja harrastus autona. Elvytellyt suht siistiksi päältä päin ja viime vuonna turbotin koneen. Pers tuntumalta 150 hv. Nyt on työn alla orkkis turbo kone (siis 617A) johon olis tarkoitus heittää uudet laakerit ym. Ja isompi turbo kuin kkk 24 on myös hakusessa; 7 mm elementeillä pakopuoli sakkaa 1.6 jälkeen.
Tervehdys hmk.sulla onkin aikas eliitti kunnossa kulkine,mersufoorumilla olen käyny topiccisi läpi, -82 on mullakin toi ajokki ja punainen,mutta lyhkäsempi malli.
kuinka paljon putosi poltto-aineen kulutus tuon turbotuksen jälkeen?
olikos sulla 4- vai 5 lovinen laatikko siinä?
jos nyt en ihan väärin muista ni sulla oli tietoa noista G:automaattien välityksistä?
jos puhutaan 461:350Dieselillä olleen automaatin välityksistä suhteessa vaikka esim 300tdt: olisko 722.3 laatikon välityksiin ni onkohan niissä isokin ero?
Mikko kun kertoi et henkilömallin laatikon välitykset oon maasturiin laitettuna ehkä liian tiheät jos ajelee enimmät ajot onroadilla.
On tuossa hieman viritelly kauppaa 461:n automaatista,mut aika arvokas on vielä ostaa jos ei sillä ole isompaa merkitystä varraten tuohon henkilömallin laatikkoon..
Mulla on 4-vaihteinen automaatti eli 720.1. Polttoaineen kulutus putosi 0.5-1 l/100 km. Joskus menee jopa 12 litralla satasen mutta pyörii normaalisti 13-14litran välillä. Mutta sitten jos on kärri perässä (1200 -2000 kg) niin menee helposti 16 litraa kun joutuu relummin polkemaan.
Jos on 4- vaihteisista automaateista kyse niin nelonen on suora mutta 5-vaihteisissa (722.6) vitosen välitys on 0.83.
Olisi muuten ihan hyvä juska jos olis saatavana harvempi välitys jakolaatikkoon niin melut pienenisi kierrosten myötä kabiinissa.
Vielä tuosta "eliittikunnosta" sen verran että kun kurkkaa miun GD sisälle niin kaatopaikka siitä tulee mieleen....ei ole ehtinyt oikein siivoilemaan ja noissa metsäkone hommissa kun kertyy enempi ja vähempi tärkeää kamaa autoon...
Luova laiskuus on tehokkuuden äiti.
petri r
Viestit: 81
Liittynyt: 23.11.2006 9:38

Viesti Kirjoittaja petri r »

G280E kirjoitti:
XUX63 kirjoitti:
G280E kirjoitti:,tarvii täs tulevaisuudessa törmäillä porukalla jossain:)
G-malleja kaivattais Oulun Seudun Mese-miiteissäkin :wink: Ois kiva päästä jutteleen ja tutusteleen tommoseen - samalla nostaa kuumetta entisestään :roll:

Mutta jos pidätte erillisen G-mies miitin niin ilmoitelkaa ihmeessä jos sinne tämmösen tavalliset lavetti-kuskit saa tulla kuokkiin :lol:
:D Lavettikuskit..
tuntuu ihan hyvältä kuulla että mekään ei olla kummajaisia,vaikka maasturipiireissä useinkin hieman kartetaan mersukuskeja...tai olen vain kuvitellut kaikenlaisia§ itsellä ajo autona 124 250 td ja toistaiseksi vielä maasturin kuljetus ajoneuvonakin 508 tuplahytällä,että lukeudun ainaki minä teihi "lavettikuskeihi "aikas hyvin..
En tienny oulussa olevan mersu aktiiviteettia noin paljolti(vuodenpäivät vasta asustellu tääl),minkä laisia tilaisuuksia te olette tavannu pitää tähän mennessä?
Itellä menossa täs tekniikan päivitys ettei tiedä millon ehtii em. tilaisuuksiin,mutta kiinnostaa kovin ja varmaan jossain vaiheessa ehtisikin.Kuvittelen Petri.R:n ja kumppaneiden ajokkien olevan päivittäisessä käytössä,joten ehkäpä he ehtisi jopa seuraavaan miitinkiin ajolkkeinensa,ainakin toivoisin niin:)
Kuulumisiin aiheen tiimoilta,toivoisinkin nyt petriltä kommenttia tähän aiheeseen 8)

Joo, ilman muuta voisi jossain pitää palaveria. Kiinnostais kovasti nuo SuperTurbojen voimavarat ja niiden rakentelut....josko jossain välissä saisi sellaisen voimalan G-wagenin pellin alle... 8)
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

petri r kirjoitti:
G280E kirjoitti:
XUX63 kirjoitti: G-malleja kaivattais Oulun Seudun Mese-miiteissäkin :wink: Ois kiva päästä jutteleen ja tutusteleen tommoseen - samalla nostaa kuumetta entisestään :roll:

Mutta jos pidätte erillisen G-mies miitin niin ilmoitelkaa ihmeessä jos sinne tämmösen tavalliset lavetti-kuskit saa tulla kuokkiin :lol:
:D Lavettikuskit..
tuntuu ihan hyvältä kuulla että mekään ei olla kummajaisia,vaikka maasturipiireissä useinkin hieman kartetaan mersukuskeja...tai olen vain kuvitellut kaikenlaisia§ itsellä ajo autona 124 250 td ja toistaiseksi vielä maasturin kuljetus ajoneuvonakin 508 tuplahytällä,että lukeudun ainaki minä teihi "lavettikuskeihi "aikas hyvin..
En tienny oulussa olevan mersu aktiiviteettia noin paljolti(vuodenpäivät vasta asustellu tääl),minkä laisia tilaisuuksia te olette tavannu pitää tähän mennessä?
Itellä menossa täs tekniikan päivitys ettei tiedä millon ehtii em. tilaisuuksiin,mutta kiinnostaa kovin ja varmaan jossain vaiheessa ehtisikin.Kuvittelen Petri.R:n ja kumppaneiden ajokkien olevan päivittäisessä käytössä,joten ehkäpä he ehtisi jopa seuraavaan miitinkiin ajolkkeinensa,ainakin toivoisin niin:)
Kuulumisiin aiheen tiimoilta,toivoisinkin nyt petriltä kommenttia tähän aiheeseen 8)

Joo, ilman muuta voisi jossain pitää palaveria. Kiinnostais kovasti nuo SuperTurbojen voimavarat ja niiden rakentelut....josko jossain välissä saisi sellaisen voimalan G-wagenin pellin alle... 8)
Tuolla Tupoksella ollaan talven aikana törmäilty. Yks miitti on ollu Veholla - Jovihava sen sinne järjesti mutta mun piti sinkoilla valitettavasti töihin niin olin ainoastaan pihalla ennen miittiä ja sen jälkeen. Eli aina ihan pihalla :lol:

Tuolta lisää viewtopic.php?t=5749
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
ukko
Viestit: 1
Liittynyt: 15.5.2008 18:24

Viesti Kirjoittaja ukko »

No pitääpä kantaa omakin osa tähän oulun seudun G kerhoon. Kaveri oli laitellutkin kuvia tosta mun G500 ruotsin tuliaisesta. Niin pistäkäähän tänne vähän tietoa jos aiotte jossain kokoontua niin vois tulla katteleen mukaan. Työ hommien vuoksi ei aína vain sovi mut jos tuossa juhannuksen tienoilla vaikka?

Ukko
Avatar
Hencca
Viestit: 1
Liittynyt: 22.5.2008 17:50
Paikkakunta: Sodankylä

Viesti Kirjoittaja Hencca »

Hep hep, täälläkin 1982 gd300 pätkä alkuperäisellä vaparidieselillä. Ostin auton Rovaniemeltä joskus alkuvuodesta ja olen pikkuhiljaa laitellut autoa offroadkuosiin, nyt alla 33x13.5x15 renkaat 10" leveillä vanteilla, muut muutokset saavat toistaiseksi odottaa ja niitä tehdään tarpeen+motivaation mukaan. Olen vissiinkin Raajärvellä tavannut G280E:n (karppa?) sekä petri r:n. Tämä mersu tuli ostettua ikäänkuin vahingossa kun maasturi kuume oli käynyt liian kovaksi ja pakko oli saada maasturi alle...
Avatar
Ari66
Mesen Invaryhmä®
Viestit: 13054
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ari66 »

Täältä löytyis video edellisestä Start! -ohjelmasta, jossa esiteltiin viimeisin G -versio.

Yyveetä jos kiinnostaa, harvemmin selaan tätä palstaa.
Ja jos on sähköpostilaatikko, jossa 730 MB tilaa :wink:

* Adria Twin 600 SF *

http://www.mbclub.fi
petri r
Viestit: 81
Liittynyt: 23.11.2006 9:38

G-vaunuja oikeassa käytössä :)

Viesti Kirjoittaja petri r »

G-wageneista kiinnostuneille vähän kuvia cruisingista...

http://kuvablogi.com/diaesitys/13182/2/
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Juu, ja tommonen G-pökäle on aivan yyperhauska keksintö. Ei tuon lujempaa laitetta taida olla olemassa. 230-pensakone 126 heppoineen riittää hienosti kaikkiin olosuhteisiin, paitsi tankkausasemalle :x .

Erimoisten maasturiautojen jälkeen on kyllä pakko myöntää, jotta G on kova sana ihan missä vaan.
Todella helppo ajaa ja hallita missä tahansa - paitti lyhytaskelisena tien päällä yli 90 kmh. Sitten vikuroi, jos tuloo monttuja varoittamatta.

Kuutio kulkee todistetusti 150, mutta et haluaisi olla mukana. Mehtässä kyllä :eec: :kuski: .
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Avatar
Laaksonen
aktiivimeseläinen
Viestit: 9026
Liittynyt: 17.7.2007 23:39
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Laaksonen »

///AMG jo aikoinaan viritellyt G:tä
Kuva
http://tuninghistory.com/blog/amg/751.html
Kuva
Avatar
eseestie
Viestit: 7288
Liittynyt: 27.6.2007 19:14
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eseestie »

Kuva

-84 W460 300GD
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi

No fiberglass shit, just rusty steel!
Avatar
Norsukuski
Viestit: 45
Liittynyt: 03.3.2011 10:06
Paikkakunta: Kemijärvi

Viesti Kirjoittaja Norsukuski »

Hep
itselläni on 230GE -88, umpilukot, rekaron penkit ja pinnoitettu Helanderilla Torniossa, eli ei vielä offikampe.
Talvirenkhaat on Porschen vanteilla, tai siis sama pulttijako.
Kesätassut alkuperäisillä Puckin vanteilla.

Olisi mukava tutustua gländereihin ja oppia niksejä, mutta ei näitä harrastelijoita taida kovin paljon olla, ainakaan meilläpäin.
Avatar
Laaksonen
aktiivimeseläinen
Viestit: 9026
Liittynyt: 17.7.2007 23:39
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Laaksonen »

On se jotenkin tyylikkäämpi kuin brittivastineensa:
Kuva
Kuva
Avatar
eseestie
Viestit: 7288
Liittynyt: 27.6.2007 19:14
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eseestie »

Jotenkin!? Onhan Geländewagen aiva v*tusti komiampi.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi

No fiberglass shit, just rusty steel!
Avatar
Castillo
Viestit: 764
Liittynyt: 01.11.2006 13:47
Paikkakunta: Tavastkyro

Viesti Kirjoittaja Castillo »

Laaksonen kirjoitti:On se jotenkin tyylikkäämpi kuin brittivastineensa:
Kuva
Se on niin katsojan silmissä ;) Minua on aina tuo Geen viistoperä ja niissä usein niin pienenoloiset katusliksit häirinny kovasti. Sliksit hoituu vaihtamalla mutta perä, "det sitter fast". Harvase päivä musta G ja musta D kohtaavat 3-tiellä ja jonkun kerran ihan löpöaseman parkkiksellakin. Aina se Geen perä kaipaisi jotain minun brittisumuisessa silmässäni. Yhden 460 Geen koeajoin joskus ja sitten tulikin hommattua D. Ihana auto, kaikessa rujoudessaan. Ja rakentelulistalla riittää kaikenlaista tuunattavaa, pitkäksi aikaa. Toki G kelpais myös, kakkoskulkineeksi ja kauppakassiksi 6- tai 8- sylinterisellä koneella ja automaatilla. Niissä kun kääntyy eturenkaatkin.

Kuva
LR Defender 110 STW -06
LR Series 3 109" STW -79
Mercedes E220T CDI -08
Mercedes E290 tdt -97 "new" lintta
ex vw passat tdi -03
ex MB E200d -94
ex MB E300tdt -98
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Laaksonen kirjoitti:On se jotenkin tyylikkäämpi kuin brittivastineensa:
No tyylikkäämpi ja tyylikkäämpi. Ei se tuo G:kään nyt mikään muotoilun helmi ole. :lol:
h.hartikainen
Viestit: 120
Liittynyt: 21.6.2008 21:08

Viesti Kirjoittaja h.hartikainen »

saakohan tuommoseen 460:seen katsastettua 33x12.5 r15 rattaita?
trafilta lupia tieten turha ees yrittää.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maasturit, Tavara-autot ja Pikkubussit”