Kilanderin E 270 cdi.
Kilanderin E 270 cdi.
Mihis sitä jäätiin...taisi olla suutinhuoltoa viimeksi.
Eli ainoastaan kakkospytyn suutin vaati korjaussarjaa.Sillä ei vielä tullut homma valmiiksi ,ilmaa edelleen liikaa polttoaineen seassa.
Seuraavaksi ajattelin tilkitä korkeapainepumppua.Siinä olikin kulumaa käyttöakselissa jonkinverran.
Myös tuo kuvassa näkyvä välikappale oli kulunut.Eli hankin siis vaihtopumpun.
Siihen loppui ilmaongelmat.
Star.in mukaan ilmastointilaite vikatilassa-vaikka toimikin hyvin.Tarkempi tutkiminen osoitti kiertovesipumpun vialliseksi.
Tässä mallissa kolmella lähdöllä malli,joka on huomattavasti kalliimpi kuin kahella lähdöllä oleva.
Eli motonetista kaksilähtöinen boschin pumppu,49,90 euroa.Vanhasta ja uudesta kun vaihtaa päädyt päittäin,niin hyvä tulee.
Välikausirenkaiksi tuli hankittua Nokian Hakkapeliitta Rsi 225/45-17 kitkat.
Vanteet on alumiinia ja pyöreät .
Eli ainoastaan kakkospytyn suutin vaati korjaussarjaa.Sillä ei vielä tullut homma valmiiksi ,ilmaa edelleen liikaa polttoaineen seassa.
Seuraavaksi ajattelin tilkitä korkeapainepumppua.Siinä olikin kulumaa käyttöakselissa jonkinverran.
Myös tuo kuvassa näkyvä välikappale oli kulunut.Eli hankin siis vaihtopumpun.
Siihen loppui ilmaongelmat.
Star.in mukaan ilmastointilaite vikatilassa-vaikka toimikin hyvin.Tarkempi tutkiminen osoitti kiertovesipumpun vialliseksi.
Tässä mallissa kolmella lähdöllä malli,joka on huomattavasti kalliimpi kuin kahella lähdöllä oleva.
Eli motonetista kaksilähtöinen boschin pumppu,49,90 euroa.Vanhasta ja uudesta kun vaihtaa päädyt päittäin,niin hyvä tulee.
Välikausirenkaiksi tuli hankittua Nokian Hakkapeliitta Rsi 225/45-17 kitkat.
Vanteet on alumiinia ja pyöreät .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Ajotietokone näyttää 5,5,todellinen lähellä 6l.satkulla.tapio89 kirjoitti:Pitää suoritella vähän tiedusteluita.. Paljonko tuommoinen syö keskimäärin naftaa?
Mutta paljon tulee matka-ajoa.Työmatkat 40-120 km.sivu.
Pätkäajossa ei niin rauhallisella tyylillä varmaan 7-8 l.
Noin 30 000 km. ite ajellu tuolla,18 000km.ohjelmoinnin jälkeen,eikä ainakaan noussut kulutus.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Ensi kesäksi pitäisi jotkut sopivat 17" vanteet löytää.
Nuo ei käy.
Kahdestakin syystä.Tarvitsi alunperin pienet spacerit eteen ja taakse,sitten uusilla jarrupaloilla tarviais isommat.
Ja loppukesästä laitoin nuo.
Nelipyöräsuuntauksen jälkeen on takarattaat suoremmassa=tilaa vielä vähemmän.Eikä viitsi kääntää linkkuun ,kun on parempi ajaa noin.
Nyt on kitkat väliaikaisesti,8x17 et 35,korjattu avaruuslevyillä edessä 25,takana 15.
Nuo ei käy.
Kahdestakin syystä.Tarvitsi alunperin pienet spacerit eteen ja taakse,sitten uusilla jarrupaloilla tarviais isommat.
Ja loppukesästä laitoin nuo.
Nelipyöräsuuntauksen jälkeen on takarattaat suoremmassa=tilaa vielä vähemmän.Eikä viitsi kääntää linkkuun ,kun on parempi ajaa noin.
Nyt on kitkat väliaikaisesti,8x17 et 35,korjattu avaruuslevyillä edessä 25,takana 15.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Joo kyl nuo Brockit on mieleiset vanteet.Pitää koittaa talven aikana keksiä,saisko ne jotenkin sopimaan,ajo-ominaisuuksia huonontamatta.?
Oikeanpuoleinen etupyöränlaakeri pitänyt jurinaa jo jonkin aikaa,alkoi olla häiritsevää.Tein senverran asialle:keskiviikko iltana myöhään jätin auton korjaamon pihalle,tänä aamuna hain pois ja maksoin 130 €.
Mukavaa kun ajettaessa vallitsee hiljaisuus.
Oikeanpuoleinen etupyöränlaakeri pitänyt jurinaa jo jonkin aikaa,alkoi olla häiritsevää.Tein senverran asialle:keskiviikko iltana myöhään jätin auton korjaamon pihalle,tänä aamuna hain pois ja maksoin 130 €.
Mukavaa kun ajettaessa vallitsee hiljaisuus.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Kävi kylässä yksi tyyppi cosworthilla,vähän piristetty,jotain 460 hp./+500nm.
Kuulemma noilla arvoilla menee 100-200 km/h 8,8 sek.
No eikun ite kokeilemaan (lentokentällä tietenkin).
Vähän masentavaa ,100-160 vielä menee jotenkin,olisko 7,5 s.,mutta sitten puutuu pahasti
Kuulemma noilla arvoilla menee 100-200 km/h 8,8 sek.
No eikun ite kokeilemaan (lentokentällä tietenkin).
Vähän masentavaa ,100-160 vielä menee jotenkin,olisko 7,5 s.,mutta sitten puutuu pahasti
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
joo kun ei ne oikein kulje ja ei sitten kuitenkaan ole niin taloudellisia mitä äkkiä luulisXUX63 kirjoitti:Joo, ei tuo hääville kuullosta jos on erehtynyt joskus viridiisseliinkilander kirjoitti:Vähän masentavaa ,100-160 vielä menee jotenkin,olisko 7,5 s.,mutta sitten puutuu pahasti
Pitäähän joka pojalla pappatunturi olla varsinkin jos on vaarana et käyttöautona oleva vanha mersu posahtaa...
Eikös tuo XUXin superi ole ollut Suomen taloudellisin ( ainakin polttoainekulujen suhteen) voimadiiseli ,ainakin vuoden 2007 jälkeen .petska kirjoitti:joo kun ei ne oikein kulje ja ei sitten kuitenkaan ole niin taloudellisia mitä äkkiä luulisXUX63 kirjoitti: Joo, ei tuo hääville kuullosta jos on erehtynyt joskus viridiisseliin
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Joo,ohjelmoinnin myötä lisääntynyt vääntö vaikuttais puottavan kulutusta (ainakin) vakionopeudensäädin päällä ajellessa.Pappi kirjoitti:Mukavan pieni lukema kun miettii sitä, että kyseessä on isohko auto, automaattilaatikolla ja voimaakin taitaa olla omiksi tarpeiksi.
Kyllä tuo menee niin eleettömästi vaikka sattuisi vähän vastamäkeäkin kohalle.
Muutamalla bensa-autolla kokemuksia vakkarista,ja ei oikein kehtaa käyttää kuin tasasella baanalla.Johtuneeko siitä väännön puutteesta,mutta ihme kiihdytyksiä mäissä,tasanen meno on siitä kaukana.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Tuo renkaan sijainti autossa on välillä vähän konstikas juttu.Etenkin nykyautoissa monesti näyttää pyöränkotelot olevan rengastukseen nähden liian suuret.
Sopivia vanteita myös on todella harvassa.
Nyt sattui nuo nastakumit omasta mielestä suht sopiviin kohtiin.Tulee pyöränkotelon reunaan,muttei yli.Eikä ota kiinni missään tilanteessa.
edessä 7,5 levee vanne , et 0
takana 9 tuumanen , et 5
Sopivia vanteita myös on todella harvassa.
Nyt sattui nuo nastakumit omasta mielestä suht sopiviin kohtiin.Tulee pyöränkotelon reunaan,muttei yli.Eikä ota kiinni missään tilanteessa.
edessä 7,5 levee vanne , et 0
takana 9 tuumanen , et 5
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
oli jännän näköne rengastus, vaikka takanakin o leviämpi vanne ku mitä rengastus vaatii niin siltiki näytti munkeilta nuo rofiilit hyvin kyllä näytti istuvan näin niinku muuten...
T.Sankari
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Juu, siistinnäköinen ja hyväkuntoinen oli Kilanderin kiesi ihan livenäkin tutkittuna. Se puhuttu koeajo jäi nyt tällä kertaa suorittamatta mutta jospa seuraavassa miitissä sitten. Ja hävyttömän pienellä tuntuu cee-dee-ii kulkevan, ainakin jos vertaa minun ex-väykky suorasuihkudieseliin.
Aasinsiltana tästä, jotenkin alkanut kiinnostaa pesnaväykky, niitä löytyy suht vähän ajettuina, mahdollisesti siis pelleiltäänkin kohtuukuntoisina ja M112 veekutonen on hyvämaineinen tekniikka. Tai mikäettei M113 kasi... No huh-huh, nyt on aika palata taas maanpinnalle...
Aasinsiltana tästä, jotenkin alkanut kiinnostaa pesnaväykky, niitä löytyy suht vähän ajettuina, mahdollisesti siis pelleiltäänkin kohtuukuntoisina ja M112 veekutonen on hyvämaineinen tekniikka. Tai mikäettei M113 kasi... No huh-huh, nyt on aika palata taas maanpinnalle...
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Juu ei, nimenomaan tämähän on se totuus. Variksen rattiin, ei huolia mutta ei myöskään mitään kiihkeitä tunteita tai elämyksiä.tapio89 kirjoitti:Ja palata variksen rattiin.Eldorado kirjoitti:nyt on aika palata taas maanpinnalle...
Ei herneitä, oli pakko laittaa
Aika harvakseen näyttää muuten olevan M113 koneisia väykkyfarkkuja myynnissä. Yksi oli Joensuussa vielä keväällä, nyt ei näyttänyt olevan kuin M119 koneisia (420), tai sitten en osannut etsiä kunnolla. Sedaneita näytti olevan muutama.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
hyvin istuu noi vanteetkilander kirjoitti:Tuo renkaan sijainti autossa on välillä vähän konstikas juttu.Etenkin nykyautoissa monesti näyttää pyöränkotelot olevan rengastukseen nähden liian suuret.
Sopivia vanteita myös on todella harvassa.
Nyt sattui nuo nastakumit omasta mielestä suht sopiviin kohtiin.Tulee pyöränkotelon reunaan,muttei yli.Eikä ota kiinni missään tilanteessa.
edessä 7,5 levee vanne , et 0
takana 9 tuumanen , et 5
opel astma 1.6i 8v -96
Ex autoja ollu iso määrä pari w124 diesel mersuakin ollu
[miitit]0000000000000111000000[/miitit]
Ex autoja ollu iso määrä pari w124 diesel mersuakin ollu
[miitit]0000000000000111000000[/miitit]
Paljonkos pakoäänet kasvoi toimenpiteen johdosta, mulla ainakin melko reilusti kun 2 kattia neljästä lähti pois.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Joo niinhän siinä kävi.Ihan kun olis Simonssin putken vaihtanut.Mulqvist kirjoitti:Paljonkos pakoäänet kasvoi toimenpiteen johdosta, mulla ainakin melko reilusti kun 2 kattia neljästä lähti pois.
Varmaan jos kunnolla tekis,niin hitsaisi pönttöjen sisään rei itettyä putkea ja asiaankuuluvaa villaa vähän sinne reunoille.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----