Kilanderin E 270 cdi.
Tässä pari varoituksen sanaa
Katalysaattoritehtaissa ja katalysaattoreiden korjaus- ja purkutöissä työntekijät altistuvat liukoisille halogenoiduille platinasuoloille. Platinayhdisteiden on todettu olevan haitallisia mm. munuaisille ja ne voivat aiheuttaa myös allergiaa.
Katalysaattoritehtaissa ja katalysaattoreiden korjaus- ja purkutöissä työntekijät altistuvat liukoisille halogenoiduille platinasuoloille. Platinayhdisteiden on todettu olevan haitallisia mm. munuaisille ja ne voivat aiheuttaa myös allergiaa.
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
No panic,ei ole tarkoitus tehdä näitä hommia yhtään enempää kuin pakko .jusamb kirjoitti:Tässä pari varoituksen sanaa
Katalysaattoritehtaissa ja katalysaattoreiden korjaus- ja purkutöissä työntekijät altistuvat liukoisille halogenoiduille platinasuoloille. Platinayhdisteiden on todettu olevan haitallisia mm. munuaisille ja ne voivat aiheuttaa myös allergiaa.
Itseasiassa ei juurikaan äänimaailma muuttunut (vaikka aluksi toisin epäilin).Mulkvisti kirjoitti:Paljonkos pakoäänet kasvoi toimenpiteen johdosta, mulla ainakin melko reilusti kun 2 kattia neljästä lähti pois.
Koskaanhan ei ole niin kiire,etteikö ehtisi tehdä hommia kahteen kertaan.
Putkihan operaation jälkeen resonoi hieman lämpösuojapeltiin (tai mikä lie alumiinifolio ) pohjassa.
Sitten etummaisen liitoksen osaset auton alla ei olleet ihan parhaassa kunnossa.
Elikkäs noita kutsutaan veholla jousi ja tiivisterengas nimellä,40 / 26 euroa maksoivat uudet vastaavanlaiset.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Tuommoset lukemat oli taulussa eilen:
Kymmenen kuukautta sitten,eli ostettaessa oli 298 555 km.
Sen takia vähänlaisesti tullut kilometrejä,kun hiluxilla tullut kruisailtua tänävuonna yli 15 000 km.
Nyt pitää keskittää kaikki ajot mersuun,niin noin kymmenen vuoden kuluttua näkee,pysähtyykö mittari vai jatkaako toiselle miljoonalle.
Juhanit sanoi miitissä,että joissain digimittareissa menee nollille ja jää myös siihen .
Kymmenen kuukautta sitten,eli ostettaessa oli 298 555 km.
Sen takia vähänlaisesti tullut kilometrejä,kun hiluxilla tullut kruisailtua tänävuonna yli 15 000 km.
Nyt pitää keskittää kaikki ajot mersuun,niin noin kymmenen vuoden kuluttua näkee,pysähtyykö mittari vai jatkaako toiselle miljoonalle.
Juhanit sanoi miitissä,että joissain digimittareissa menee nollille ja jää myös siihen .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Juu, Tarvaisen pitkässä taksimersussa miljuunan jälkeen mittari meni nollille ja myös jäi nollille, eli ei lähde toiselle kiekalle. Kuulemma mittari muutettiin mailimoodiin ja nyt autolla ajellaan miljoona täyteen myös maileissa ja sitten auto joutaakin jo Mersun museoon.kilander kirjoitti:Juhanit sanoi miitissä,että joissain digimittareissa menee nollille ja jää myös siihen .
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Olikos tämän Tarvaisen 1600 000 ajettu w124 jo siellä Stuttgartin mersumuseossa?
Silleen vaan ajattelin,että jos sama kaveri,niin kovasti paljon tulee ajoa.
Pitäis ettiä tuolta tietokonneen sisuksista kuvia,siitä paljon ajetusta taxista oli vain kansio paikalla mersumaailmassa toissakesänä,tästähän tais olla myös puhetta Wirtamiitissä
Silleen vaan ajattelin,että jos sama kaveri,niin kovasti paljon tulee ajoa.
Pitäis ettiä tuolta tietokonneen sisuksista kuvia,siitä paljon ajetusta taxista oli vain kansio paikalla mersumaailmassa toissakesänä,tästähän tais olla myös puhetta Wirtamiitissä
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Onhan se entinen pitkämersu siellä museossa. Nämä Tarvaisen autot lienevät lähes jatkuvalla syötöllä ajossa usean kuskin voimin.kilander kirjoitti:Olikos tämän Tarvaisen 1600 000 ajettu w124 jo siellä Stuttgartin mersumuseossa?
Silleen vaan ajattelin,että jos sama kaveri,niin kovasti paljon tulee ajoa.
Pitäis ettiä tuolta tietokonneen sisuksista kuvia,siitä paljon ajetusta taxista oli vain kansio paikalla mersumaailmassa toissakesänä,tästähän tais olla myös puhetta Wirtamiitissä
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Pientä askaretta ja puuhaa pitelee,vaikkei aina olisi niin väliksi.
Eilen aamulla työmatkalla rekkaa ohittaessa pöllyävän lumen takia huono näkyvyys,ja ajoin semmoiseen (varmaan jostain rekasta pudonnut) rantapallon kokoiseen lumipaakkuun.
Töissä huomasin että pelkääjän puoleinen sumari puuttuu.No onneksi on tiiviit pohjamuovit,niin oli tallessa vielä.
Eilisiltana korjailin sitä,toinen kiinnike poikki-tein pellistä uuden,ja hyvä tuli.
Huomasin siinä touhutessa,että coolerin pääty vuotaa.
Pitää katella siihen tilalle joku helposti sopiva yleismallinen,alkuperäismallista ei kehtaa alkaa edes kyselemään mistään.
Nyt pitää lähteä kaupungille katselemaan,onko vielä coolerikauppoja auki.
Eilen aamulla työmatkalla rekkaa ohittaessa pöllyävän lumen takia huono näkyvyys,ja ajoin semmoiseen (varmaan jostain rekasta pudonnut) rantapallon kokoiseen lumipaakkuun.
Töissä huomasin että pelkääjän puoleinen sumari puuttuu.No onneksi on tiiviit pohjamuovit,niin oli tallessa vielä.
Eilisiltana korjailin sitä,toinen kiinnike poikki-tein pellistä uuden,ja hyvä tuli.
Huomasin siinä touhutessa,että coolerin pääty vuotaa.
Pitää katella siihen tilalle joku helposti sopiva yleismallinen,alkuperäismallista ei kehtaa alkaa edes kyselemään mistään.
Nyt pitää lähteä kaupungille katselemaan,onko vielä coolerikauppoja auki.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Lähimmästä coolerikaupasta löytyi semmoinen jäähytin,mikä menee varmaankin hyvin paikalleen,vaikka on alkuperäistä vähän paksumpi/korkeampi.
Sitten tarvitsi 2 kpl. 70mm. 90 asteen silikonimutkia.
Supistusholkit tein fuusioimalla Bilteman tuotteen: 79-8548 Motonetin tuotteen:14-8452 (nämä oli vaikeasti saatavia,piti tilata sieltä ja tuolta että löytyi).
Tuommoiset niistä tuli:
Lisäksi pätkät rubber hose radiator 55mm. letkua.
Nyt ei puutu enää kuin viisi klemmaria.Tiiä jos viikonloppuna iskee inspiraatio ottaa puskuri pois,väsätä kiinnikkeet uudelle coolerille,ja loppu meneekin melkein itsestään kun on näin hyvin suunniteltu .
Sitten tarvitsi 2 kpl. 70mm. 90 asteen silikonimutkia.
Supistusholkit tein fuusioimalla Bilteman tuotteen: 79-8548 Motonetin tuotteen:14-8452 (nämä oli vaikeasti saatavia,piti tilata sieltä ja tuolta että löytyi).
Tuommoiset niistä tuli:
Lisäksi pätkät rubber hose radiator 55mm. letkua.
Nyt ei puutu enää kuin viisi klemmaria.Tiiä jos viikonloppuna iskee inspiraatio ottaa puskuri pois,väsätä kiinnikkeet uudelle coolerille,ja loppu meneekin melkein itsestään kun on näin hyvin suunniteltu .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Kuusen alla pyörähtänyt parit 211 mallit missä on ollut aika paljonEldorado kirjoitti:Juu, Tarvaisen pitkässä taksimersussa miljuunan jälkeen mittari meni nollille ja myös jäi nollille, eli ei lähde toiselle kiekalle. Kuulemma mittari muutettiin mailimoodiin ja nyt autolla ajellaan miljoona täyteen myös maileissa ja sitten auto joutaakin jo Mersun museoon.kilander kirjoitti:Juhanit sanoi miitissä,että joissain digimittareissa menee nollille ja jää myös siihen .
päälle miljoona mittarissa(tosin näytössä vaan sadattuhannet...)
yhdesäkin oli jotain 6miljoonaa, kivasti oli sadat tuhannet sitten
osunut alle 250000
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
W210:ssä (ainakin faceliftissä) ollut mittariston pixelivikaa.CDI203 kirjoitti:
Kuusen alla pyörähtänyt parit 211 mallit,
yhdesäkin oli jotain 6miljoonaa
W211 sitten tuommoinen vika,alkaa pyöriä kuin hedelmäpeli.
Kun ajattelee noitten ikää,niin vanhimmillakin 6 miljoonaa kilometriä vaatisi semmoisen 2050 km. ajoa joka päivä .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Ei ollut tänään inspiraatio ylimmillään,pakkasta -14 astetta,ja tuo meikeläisen rasvamonttu on pohjolanliikenteen tallissa.
Mutta ei auta,joulu menee Venäjällä,uusivuosi Virossa,sitten tipaton tammikuu-mites asennuskaljat
Eli noilla meinasin pärjätä.
Sitten puskuri pois.
Vanha cooleri pois,ja siihen uudet mutkat.
Nuo silikonit taisi olla 120x120x70mm.coolerin puolelta lyhensin muutaman sentin,sovitekappaleet ja cooleri väliin.
Kiinnikkeet hitsasin etupalkkiin kiinni,tuurilla meni silleen sopivaan kohtaan,että pohjamuovikin mahtui paikoilleen.
Mutta ei auta,joulu menee Venäjällä,uusivuosi Virossa,sitten tipaton tammikuu-mites asennuskaljat
Eli noilla meinasin pärjätä.
Sitten puskuri pois.
Vanha cooleri pois,ja siihen uudet mutkat.
Nuo silikonit taisi olla 120x120x70mm.coolerin puolelta lyhensin muutaman sentin,sovitekappaleet ja cooleri väliin.
Kiinnikkeet hitsasin etupalkkiin kiinni,tuurilla meni silleen sopivaan kohtaan,että pohjamuovikin mahtui paikoilleen.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Ei niitä tarvi kokonaan purkaa pois, riittää ku vähän siirtää sivuun. Saa olla putket ja letkut paikoillaan molemmissa. Ainakin vakiocoolerin saa tällä tavalla vaihettua. Jos isompaa(paksumpaa) on laittamassa niin voi olla ahtaampaa.tapio89 kirjoitti:Ceessä saat purkaa kaikki jäähdytintä ja lauhdutinta myöten ennenkuin saat coolerin irti.
Nyt löytyi,ei tosin ollut silloin kun kävin koko autoa,nämä vain:Eldorado kirjoitti:Onhan se entinen pitkämersu siellä museossa. Nämä Tarvaisen autot lienevät lähes jatkuvalla syötöllä ajossa usean kuskin voimin.kilander kirjoitti:Olikos tämän Tarvaisen 1600 000 ajettu w124 jo siellä Stuttgartin mersumuseossa?
Silleen vaan ajattelin,että jos sama kaveri,niin kovasti paljon tulee ajoa.
Pitäis ettiä tuolta tietokonneen sisuksista kuvia,siitä paljon ajetusta taxista oli vain kansio paikalla mersumaailmassa toissakesänä,tästähän tais olla myös puhetta Wirtamiitissä
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Tänään päätin ajella Viipurin kautta töistä kotiin,ja väykky halusikin mennä vikatilaan just Viipurissa .
On aika rasittavaa körötellä savuavan itä-rekan perässä,kun ei invalidiautolla arvaa ohikaan lähteä.
Kotiin kun pääsin,irroitin ja puhdistin ahtoputken anturit,melkosen öljyssä oli-etenkin kuskinpuoleinen.
Laitoin huohottimen letkun menemään ulkoilmaan,jos vähemmän menisi coolerin läpi öljyä.Vanha kun vuoti päädystä,niin ei mennyt niin paljoa antureille asti.
En tiiä,voihan se turbokin laskea öljyä läpi
Eiköhän tuo selviä kun muutaman tuhatta kilometriä ajelee
On aika rasittavaa körötellä savuavan itä-rekan perässä,kun ei invalidiautolla arvaa ohikaan lähteä.
Kotiin kun pääsin,irroitin ja puhdistin ahtoputken anturit,melkosen öljyssä oli-etenkin kuskinpuoleinen.
Laitoin huohottimen letkun menemään ulkoilmaan,jos vähemmän menisi coolerin läpi öljyä.Vanha kun vuoti päädystä,niin ei mennyt niin paljoa antureille asti.
En tiiä,voihan se turbokin laskea öljyä läpi
Eiköhän tuo selviä kun muutaman tuhatta kilometriä ajelee
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Kyllä se vaikuttaa että (ahto)ilmanlämpöanturilla tullut tunnit täyteen.
Tallinnan veholta (SilberAuto) hain eilen uuden.
Näköjään varaosissakin tapahtuu tuotekehittelyä.
Siinä vanha ja uusi.
Uudessa ei enää näköjään tarvita rautalankaa.
Tallinnan veholta (SilberAuto) hain eilen uuden.
Näköjään varaosissakin tapahtuu tuotekehittelyä.
Siinä vanha ja uusi.
Uudessa ei enää näköjään tarvita rautalankaa.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Vähän on väykky viimeaikoina tykännyt viheltää mennessään.Johtuneeko huonoista radio-ohjelmista vai kattien tyhjennyksestä.
Ajattelin tänään katsoa ahtimen pakosiiven,oisko siinä vaikka palanen hukassa.
No samalla päätin tyhjentää kolmannenkin katin ,gynegologi tyyliin,eli tuosta reiästä.
Sitten samalla tuumasin laittaa vähän matskua noihin jo tyhjennettyihin katteihin sisälle,kun kuulosti sieltä vihellystä kuuluvan.Niin,pakosiipi näytti ehjältä.
Tuommoisia laittelin sinne.
Saas huomenna nähdä (kuulla) loppuuko ääntely.
Tänään jäi vielä kesken,en ehtinyt kattien huoltoluukkuja sulkemaan,kun piti viedä Pluto treffeille koirapuistoon.
Mutta näin se vaan menee -ainakin omissa hommissa;ikinä ei ole niin kiire,etteikö ehtisi kahteen kertaan tekemään .
Ajattelin tänään katsoa ahtimen pakosiiven,oisko siinä vaikka palanen hukassa.
No samalla päätin tyhjentää kolmannenkin katin ,gynegologi tyyliin,eli tuosta reiästä.
Sitten samalla tuumasin laittaa vähän matskua noihin jo tyhjennettyihin katteihin sisälle,kun kuulosti sieltä vihellystä kuuluvan.Niin,pakosiipi näytti ehjältä.
Tuommoisia laittelin sinne.
Saas huomenna nähdä (kuulla) loppuuko ääntely.
Tänään jäi vielä kesken,en ehtinyt kattien huoltoluukkuja sulkemaan,kun piti viedä Pluto treffeille koirapuistoon.
Mutta näin se vaan menee -ainakin omissa hommissa;ikinä ei ole niin kiire,etteikö ehtisi kahteen kertaan tekemään .
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Onpahan noihin saatu kunnollinen virtausvastus. Ei ihme miksi takana puskurinreuna on musta joissakin vakioputkisissa. Alavääntö ainakin kohenee tuolla tyhjennyksillä. Millainenko se vastuspönttö on Tai onko seuraava se taaimmainen mistä tulee 2 ulos (kun en ole kumarrellu väykkyjen alle)
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Reijästä tyhjentäessä muistaa sen pyöreän pöntön sisuksen ja ulkokuoren välissä olevan huopamaisen"mistä oli juttua" töhnän poistta tarkastikilander kirjoitti:Vähän on väykky viimeaikoina tykännyt viheltää mennessään.Johtuneeko huonoista radio-ohjelmista vai kattien tyhjennyksestä.
Ajattelin tänään katsoa ahtimen pakosiiven,oisko siinä vaikka palanen hukassa.
No samalla päätin tyhjentää kolmannenkin katin ,gynegologi tyyliin,eli tuosta reiästä.
Sitten samalla tuumasin laittaa vähän matskua noihin jo tyhjennettyihin katteihin sisälle,kun kuulosti sieltä vihellystä kuuluvan.Niin,pakosiipi näytti ehjältä.
Tuommoisia laittelin sinne.
Saas huomenna nähdä (kuulla) loppuuko ääntely.
Tänään jäi vielä kesken,en ehtinyt kattien huoltoluukkuja sulkemaan,kun piti viedä Pluto treffeille koirapuistoon.
Mutta näin se vaan menee -ainakin omissa hommissa;ikinä ei ole niin kiire,etteikö ehtisi kahteen kertaan tekemään .
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Porakoneen teräsharjalla jo puhistelin,pitää vielä ettiä manuaalimallin teräsharja,kun ei poran kanssa ylettänyt kaikkea "huopaa"poistaa.Reijästä tyhjentäessä muistaa sen pyöreän pöntön sisuksen ja ulkokuoren välissä olevan huopamaisen"mistä oli juttua" töhnän poistta tarkasti
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
mä vähän luulen että se ei kuitenkaan täyttäisi tarkoitusta jota tällä haetaan ...putkiston teettäminen sitävastoin taitaa olla 500-1000e jolloin muut konttii jne...Meissenkeri kirjoitti:Jos olisi rahaa, ja haluaisi päästä helpolla muutaman satatuhatta kilometriä, niin paljonkohan maksaisi koko putkisto uutena etukatteineen kaikkineen?
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki