Ajoneston kierto(myös nopeita konsteja)start error vito ym..
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Ajoneston kierto(myös nopeita konsteja)start error vito ym..
Linkin alta löytyy apuja/konsteja jumitavaan ajonestoon
http://www.elektronika.renado.pl/index_html.html
(In support of Mercedes-Benz E / C series unlock online ESL)
This product has the following characteristics:
1; safe and efficient, ESL unlock only about 3 seconds; do not need to connect the computer;
2; support for all Mercedes-Benz E / C series unlock ESL online;
3; solve this model has been the control unit must be replaced ESL world problems, are only data communication through the OBD port unlock online ESL, a high degree of intelligence. Simple and easy to operate.
4; the use of safety control unit will not damage ESL system; currently done at the same time Mercedes-Benz E / C Series ESL unlock the quickest, most secure equipment;
5, this product has reached the level of intelligence the advanced international level, domestic technology leader. Maintenance of automotive electronics is also a fellow and the best car repair workshop equipment.
Specific steps are as follows:
1, the same truck and removed the plug ESL; plug unlock ESL instrument plug (no PC);
2, to unlock ESL Miriam Benz OBD car diagnostic interface into OBD;
3, OBD Mercedes-Benz Instrument ESL unlock about three seconds after the electricity, apparatus will "drop" is called 3 sound, alarm sound stopped; at this time to unlock the success of ESL;
tolanen näpärä värkki aiheesen liityen
tuolla lisää
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... highlight=
http://www.elektronika.renado.pl/index_html.html
(In support of Mercedes-Benz E / C series unlock online ESL)
This product has the following characteristics:
1; safe and efficient, ESL unlock only about 3 seconds; do not need to connect the computer;
2; support for all Mercedes-Benz E / C series unlock ESL online;
3; solve this model has been the control unit must be replaced ESL world problems, are only data communication through the OBD port unlock online ESL, a high degree of intelligence. Simple and easy to operate.
4; the use of safety control unit will not damage ESL system; currently done at the same time Mercedes-Benz E / C Series ESL unlock the quickest, most secure equipment;
5, this product has reached the level of intelligence the advanced international level, domestic technology leader. Maintenance of automotive electronics is also a fellow and the best car repair workshop equipment.
Specific steps are as follows:
1, the same truck and removed the plug ESL; plug unlock ESL instrument plug (no PC);
2, to unlock ESL Miriam Benz OBD car diagnostic interface into OBD;
3, OBD Mercedes-Benz Instrument ESL unlock about three seconds after the electricity, apparatus will "drop" is called 3 sound, alarm sound stopped; at this time to unlock the success of ESL;
tolanen näpärä värkki aiheesen liityen
tuolla lisää
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... highlight=
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
erilaisia systemejä
http://www.immobypass.com/
http://www.immobypass.com/
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
start error ML, vito
Näyttä konstit toimivan myös ML mallin,
näytössä start error, ilman osien vaihtoa, juottamista tms
näytössä start error, ilman osien vaihtoa, juottamista tms
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
CDI203 on kyllä aika seppä, ei voi kun ihmetellä näitä sen juttuja mitä olen foorumeilta joitakin lukenut, ei sitä ainakaan saamattomaks voi moittia
Ite kun en näistä mitään ymmärrä niin onko tämä nyt maallikon ymmärrettävä niin että jos ajotietokoneen näyttöön tulee start error
Niin autoon asennetaan valmiilla liittimellä oleva tuo
http://www.elektronika.renado.pl/index. ... =3&lang=en
Jonka jälkeen starttaus onnistuu ja se ohittaa ajoneston
Käykö tuo linkin laite C320 malliin ja missä se laatikko sijaitsee mihin se kytketään (tuhkakupin alla?). Anteeksi jos kyselen tyhmiä mutta sähkö/elektroniikka jutut on ei ole tuttuja tänään eikä vielä ehkä ihan huomennakaan
.
Heräs vaan mielenkiinto ihan sen takia jos sattuu joskus tienpäällä kyseinen oikosulku. Vai miten se rautalangasta väännettynä kyseisessä mallissa esim. tienpäällä "helposti" ohittuu

Niin autoon asennetaan valmiilla liittimellä oleva tuo

Jonka jälkeen starttaus onnistuu ja se ohittaa ajoneston

Käykö tuo linkin laite C320 malliin ja missä se laatikko sijaitsee mihin se kytketään (tuhkakupin alla?). Anteeksi jos kyselen tyhmiä mutta sähkö/elektroniikka jutut on ei ole tuttuja tänään eikä vielä ehkä ihan huomennakaan

Heräs vaan mielenkiinto ihan sen takia jos sattuu joskus tienpäällä kyseinen oikosulku. Vai miten se rautalangasta väännettynä kyseisessä mallissa esim. tienpäällä "helposti" ohittuu

Mersuja
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
vika koodi ei käynnistys lupaa
Itse en ole noita tilaillut, laittanut suoraan sen vanhan ajoneston kuntoon,mcee kirjoitti:CDI203 on kyllä aika seppä, ei voi kun ihmetellä näitä sen juttuja mitä olen foorumeilta joitakin lukenut, ei sitä ainakaan saamattomaks voi moittiaIte kun en näistä mitään ymmärrä niin onko tämä nyt maallikon ymmärrettävä niin että jos ajotietokoneen näyttöön tulee start error
Niin autoon asennetaan valmiilla liittimellä oleva tuohttp://www.elektronika.renado.pl/index. ... =3&lang=en
Jonka jälkeen starttaus onnistuu ja se ohittaa ajoneston![]()
Käykö tuo linkin laite C320 malliin ja missä se laatikko sijaitsee mihin se kytketään (tuhkakupin alla?). Anteeksi jos kyselen tyhmiä mutta sähkö/elektroniikka jutut on ei ole tuttuja tänään eikä vielä ehkä ihan huomennakaan.
Heräs vaan mielenkiinto ihan sen takia jos sattuu joskus tienpäällä kyseinen oikosulku. Vai miten se rautalangasta väännettynä kyseisessä mallissa esim. tienpäällä "helposti" ohittuu
Onkos autossa "dissel" CR1, mootorin ohjainboxsi niin sitten linkin vekotin sopii, jos kyseesä C320 taitta olla jo EDC16 jos on diseleitä jos taas bensa niin lienee ME jotain
Viimeksi muokannut CDI203, 03.11.2011 23:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Sprinter Start error
Pakista löytyvät Konstit testattu 313 sprinterrin, toimii 

Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
start error lastutuksen jälkeen
Konstit toimii myös sprinterin "lastutuksesta" ohjelmoinista seuraneesen start error vikaan,
vaikka kaikki boxsit olis eri autoista
vaikka kaikki boxsit olis eri autoista
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Avain onkelmiin
1. Self-learning remote control
2. Mainly apply to car alarms,
3. Copy most radio fixed code remote controls
4. Learining face to face in few seconds
5. Battery included
Coding Mode: Fixed code
Frequency: fixed frequency 315 MHZ 433MHZ
Adjustable frequency range from 250 to 480 M
(huikan ohi aiheen)
Km korjauksiin ei tee saamaa kuin vanhemat mallit yhteys onkelmaa mitariston tiedon siirtoon
Mercedes W221 W164 W204 Can Blocker
suport
W221,W164,W212,W204,W219,
W211,SLK171,R230,R350,R500
Once fitted this will show your new value, TOTALLY UNDETECTABLE !
Absolutely no errors reported ,
everything will work like original. Even using a dealer tool,
all modules that carry the mileage will display the new value.
It will even mask the ESM (gearbox ecu), EZS, ECU and other modules that carry the mileage information.
Even works on KEYLESS GO EZS systems.
Once fitted, you can change the value again and again in the dash , the NEC Mask Rom will auto update
1. Self-learning remote control
2. Mainly apply to car alarms,
3. Copy most radio fixed code remote controls
4. Learining face to face in few seconds
5. Battery included
Coding Mode: Fixed code
Frequency: fixed frequency 315 MHZ 433MHZ
Adjustable frequency range from 250 to 480 M
(huikan ohi aiheen)
Km korjauksiin ei tee saamaa kuin vanhemat mallit yhteys onkelmaa mitariston tiedon siirtoon
Mercedes W221 W164 W204 Can Blocker
suport
W221,W164,W212,W204,W219,
W211,SLK171,R230,R350,R500
Once fitted this will show your new value, TOTALLY UNDETECTABLE !
Absolutely no errors reported ,
everything will work like original. Even using a dealer tool,
all modules that carry the mileage will display the new value.
It will even mask the ESM (gearbox ecu), EZS, ECU and other modules that carry the mileage information.
Even works on KEYLESS GO EZS systems.
Once fitted, you can change the value again and again in the dash , the NEC Mask Rom will auto update
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Tämmöinen suodatin maksaa 90 taalaa ja lähetetään "lahjana".
Tämän avulla mittarilukema saadaan vaihdettua kaikkiin auton muisteihin.
Lisäksi tarvitaan varsinainen vaihtotyökalu.
CAN blocker
Even using a dealer tool, all modules that carry the mileage will display the
new value. It will even mask the ESM (gearbox ecu), EZS, ECU and other
modules that carry the mileage information.
http://keyobd.en.ecplaza.net/1.asp
Lisää tietoa suodattimen käytöstä mittarilukeman vaihdossa:
http://can-filter.com/mercedes-can-filter/
In order to introduce a correction to car’s mileage, first it is necessary to install Ultimate Can Filter inside the ignition switch by means of 6 wires. Next it is required to change the mileage in a counter’s EEPROM using any mileage calculator or professional tools for mileage changing, such as Enigmatool.
We have prepared detailed and high resolution instruction manuals for all models in few language versions.
After proper installation of the filter and alteration of mileage in the counter, when original Mercedes diagnostic testers are connected, the reading of mileage from the ignition switch will be exactly the same as displayed on the counter.
We suggest resetting or deleting service history after mileage alteration with the use of an original diagnostic tester.
Tämän avulla mittarilukema saadaan vaihdettua kaikkiin auton muisteihin.
Lisäksi tarvitaan varsinainen vaihtotyökalu.
CAN blocker
Even using a dealer tool, all modules that carry the mileage will display the
new value. It will even mask the ESM (gearbox ecu), EZS, ECU and other
modules that carry the mileage information.
http://keyobd.en.ecplaza.net/1.asp
Lisää tietoa suodattimen käytöstä mittarilukeman vaihdossa:
http://can-filter.com/mercedes-can-filter/
In order to introduce a correction to car’s mileage, first it is necessary to install Ultimate Can Filter inside the ignition switch by means of 6 wires. Next it is required to change the mileage in a counter’s EEPROM using any mileage calculator or professional tools for mileage changing, such as Enigmatool.
We have prepared detailed and high resolution instruction manuals for all models in few language versions.
After proper installation of the filter and alteration of mileage in the counter, when original Mercedes diagnostic testers are connected, the reading of mileage from the ignition switch will be exactly the same as displayed on the counter.
We suggest resetting or deleting service history after mileage alteration with the use of an original diagnostic tester.
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Ja ei näy autoa testatessa (vanhat mallit paljastui usein yhteys onkelmina)Jarkko N kirjoitti:Tämmöinen suodatin maksaa 90 taalaa ja lähetetään "lahjana".
Tämän avulla mittarilukema saadaan vaihdettua kaikkiin auton muisteihin.
Lisäksi tarvitaan varsinainen vaihtotyökalu.
CAN blocker
Even using a dealer tool, all modules that carry the mileage will display the
new value. It will even mask the ESM (gearbox ecu), EZS, ECU and other
modules that carry the mileage information.
http://keyobd.en.ecplaza.net/1.asp
Lisää tietoa suodattimen käytöstä mittarilukeman vaihdossa:
http://can-filter.com/mercedes-can-filter/
In order to introduce a correction to car’s mileage, first it is necessary to install Ultimate Can Filter inside the ignition switch by means of 6 wires. Next it is required to change the mileage in a counter’s EEPROM using any mileage calculator or professional tools for mileage changing, such as Enigmatool.
We have prepared detailed and high resolution instruction manuals for all models in few language versions.
After proper installation of the filter and alteration of mileage in the counter, when original Mercedes diagnostic testers are connected, the reading of mileage from the ignition switch will be exactly the same as displayed on the counter.
We suggest resetting or deleting service history after mileage alteration with the use of an original diagnostic tester.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Tuo kyllä panee harkitsemaan, mistä auton ostaa. Luultavasti ostan tässäCDI203 kirjoitti:Ja ei näy autoa testatessa (vanhat mallit paljastui usein yhteys onkelmina)Jarkko N kirjoitti:Tämmöinen suodatin maksaa 90 taalaa ja lähetetään "lahjana".
Tämän avulla mittarilukema saadaan vaihdettua kaikkiin auton muisteihin.
Lisäksi tarvitaan varsinainen vaihtotyökalu.
CAN blocker
Even using a dealer tool, all modules that carry the mileage will display the
new value. It will even mask the ESM (gearbox ecu), EZS, ECU and other
modules that carry the mileage information.
http://keyobd.en.ecplaza.net/1.asp
Lisää tietoa suodattimen käytöstä mittarilukeman vaihdossa:
http://can-filter.com/mercedes-can-filter/
In order to introduce a correction to car’s mileage, first it is necessary to install Ultimate Can Filter inside the ignition switch by means of 6 wires. Next it is required to change the mileage in a counter’s EEPROM using any mileage calculator or professional tools for mileage changing, such as Enigmatool.
We have prepared detailed and high resolution instruction manuals for all models in few language versions.
After proper installation of the filter and alteration of mileage in the counter, when original Mercedes diagnostic testers are connected, the reading of mileage from the ignition switch will be exactly the same as displayed on the counter.
We suggest resetting or deleting service history after mileage alteration with the use of an original diagnostic tester.
ennen pitkää 2-4 vuotta vanhan Mersun tai BMW:n Saksasta. Autot
ovat merkkiliikkeessä selvästi hinnakkaampia kuin muualla, mutta
huijatuksi tulemisen mahdollisuus on pienempi. Ainakin aion välttää
autoja, jotka myyjä haluaa myydä nimenomaan ulkomaille. Luulisin
näissä olevan yli 90% ruuvattuja, kolaroituja tai muuten kakkoslaatua.
On niissä hintakin tietysti pohjassa.
4matic - Ihminen ei tarvitse tämän parempaa autoa, tosin sellaista ei ole tehtykään.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Käytetyn avimen koodaus
Rauta avimen tunniset sirulla koodaus autosta toimii Etuveto vitosa, Sprinterissä
(testttu juuri sprinterissä)
samoin uuden"vehon" avimen mikä viralisesti tarvitsee pääsyn "FDCO systteemin X lehdelle minen vastin random syötettään, näköjään ei tarvitse kuin pääsyn kuusenalle
"
saama syseetmiä myös kuorma autoissa
(testttu juuri sprinterissä)
samoin uuden"vehon" avimen mikä viralisesti tarvitsee pääsyn "FDCO systteemin X lehdelle minen vastin random syötettään, näköjään ei tarvitse kuin pääsyn kuusenalle

saama syseetmiä myös kuorma autoissa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Avaimen sisäkalu, avain ei toimi
Avimen sisäkalu

Punaisella kohdat mitkä usein irtoilevat

Punaisella kohdat mitkä usein irtoilevat
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
s202 220D 722.602 -98 rupes hyljeksimään ainoaa avaintaan. Ensin muutaman kerran joutui tarjoamaan avainta uudestaan tai liikuttelemaan vaihdekeppiä ja sit avain suostui kiertymään vasta.CDI203 kirjoitti:Samat systteemit näytää toimivan bensamaleihinkin
Avaimen kantomatka tuntui myös heikenneen mutten kerennyt patterin vaihtoa kokeilemaan ennenkuin mykistymisen jälkeen.
Voikos avaimen putsailla ja purkaa juottamista varten ilman että koodaus häviää?
Jos saan hankittua aihion ja pääsen tolla rassausmiittiin niin teetkös vara-avaimen?
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Voi purkaa, putsat,AK47 kirjoitti:s202 220D 722.602 -98 rupes hyljeksimään ainoaa avaintaan. Ensin muutaman kerran joutui tarjoamaan avainta uudestaan tai liikuttelemaan vaihdekeppiä ja sit avain suostui kiertymään vasta.CDI203 kirjoitti:Samat systteemit näytää toimivan bensamaleihinkin
Avaimen kantomatka tuntui myös heikenneen mutten kerennyt patterin vaihtoa kokeilemaan ennenkuin mykistymisen jälkeen.
Voikos avaimen putsailla ja purkaa juottamista varten ilman että koodaus häviää?
Jos saan hankittua aihion ja pääsen tolla rassausmiittiin niin teetkös vara-avaimen?
lienee linkku mallinavain?
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
CDI203 kirjoitti:Voi purkaa, putsat,AK47 kirjoitti:s202 220D 722.602 -98 rupes hyljeksimään ainoaa avaintaan. Ensin muutaman kerran joutui tarjoamaan avainta uudestaan tai liikuttelemaan vaihdekeppiä ja sit avain suostui kiertymään vasta.CDI203 kirjoitti:Samat systteemit näytää toimivan bensamaleihinkin
Avaimen kantomatka tuntui myös heikenneen mutten kerennyt patterin vaihtoa kokeilemaan ennenkuin mykistymisen jälkeen.
Voikos avaimen putsailla ja purkaa juottamista varten ilman että koodaus häviää?
Jos saan hankittua aihion ja pääsen tol
la rassausmiittiin niin teetkös vara-avaimen?
lienee linkku mallinavain?
Kokomuoviavain, rauta-avain siinä sivussa. Kaksnappinen.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Muovi avain
Eri malisa lyhyitä pötkylä avimia (ulkoa samanlaisia)


toista joku"korjanut..."


toista joku"korjanut..."
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Hyvä että oli niindealer kirjoitti:Tätä topikkia tuli päivällä töissä vilkaistua, mutta tällä kertaa oli Viton "start errorin" syynä vain palanut sulake.
Vikakoodina se ettei WSP juttele moottorinohjauksen kanssa.

Sulake on melko yleinen
Start errohan tulee myös jos vaikka ECU:on irti autosta ja pistää virrat päällee näytöön tulee start error mikä sitten poistuu kun ECU on taas autossa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Vito 108tdi 2002:n ajonesto takkuilee pahasti
Täällä tuntuu olevan fiksua väkeä.Ongelma on simppeli.
Broidi hukkasi Viton avaimen, teetettiin saksassa uusi, yritettiin koodata Veholla, ei onnistunut. kaveri sanoi että ajonesto on kaput. osta uusi, vain 600 egee
Nyt tarvittaisiin infoa miten ohittaa helpontein koko boxi.
Tuhannet kiitokset etukäteen.

Broidi hukkasi Viton avaimen, teetettiin saksassa uusi, yritettiin koodata Veholla, ei onnistunut. kaveri sanoi että ajonesto on kaput. osta uusi, vain 600 egee

Nyt tarvittaisiin infoa miten ohittaa helpontein koko boxi.
Tuhannet kiitokset etukäteen.

- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: Vito 108tdi 2002:n ajonesto takkuilee pahasti
Sillä uudella avaimella tulee kuitenkin virrat päälle mutta ei lähde käyntiin?repsu kirjoitti:Täällä tuntuu olevan fiksua väkeä.Ongelma on simppeli.
Broidi hukkasi Viton avaimen, teetettiin saksassa uusi, yritettiin koodata Veholla, ei onnistunut. kaveri sanoi että ajonesto on kaput. osta uusi, vain 600 egee
Nyt tarvittaisiin infoa miten ohittaa helpontein koko boxi.
Tuhannet kiitokset etukäteen.
Tuon ikäinen lienee kuitenkin 108cdi (ei tdi)

Ihan kokonaan ei oikeestaan mitenkään
se on siellä aina mukana tavalla tai toisella,
(veho kohta ei yllättä...)
onneksi sinne voi laitta käytetyn ajonesto boxsin
E: ko boxsin vaihtoja avaimia atosta toiseen tehty vitoihin ja sprintereihin useita kuusenalla...

Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Kiitos CDI203 neuvosta. tuo olikin cdi kuten fiksuna paremmin tiesit. minulle tuli kuulohäiriö 
Ai että ajonesto+avain toisesta autosta sopii?
Hienoa, katsoin vaan että AutoAlarm ainakin Lahdessa mainostaa että vito 108:n ajoneston korjaus-purku veke 300e.
Onhan tuo halvempi kuin vehon uusi boxi 600e.
Jatketaan tästä ja toivotaan että saan vielä kerran kirjoittaa viestin
"Jippii se toimii"

Ai että ajonesto+avain toisesta autosta sopii?
Hienoa, katsoin vaan että AutoAlarm ainakin Lahdessa mainostaa että vito 108:n ajoneston korjaus-purku veke 300e.
Onhan tuo halvempi kuin vehon uusi boxi 600e.
Jatketaan tästä ja toivotaan että saan vielä kerran kirjoittaa viestin
"Jippii se toimii"

- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4309
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Toivotavastirepsu kirjoitti:Kiitos CDI203 neuvosta. tuo olikin cdi kuten fiksuna paremmin tiesit. minulle tuli kuulohäiriö
Ai että ajonesto+avain toisesta autosta sopii?
Hienoa, katsoin vaan että AutoAlarm ainakin Lahdessa mainostaa että vito 108:n ajoneston korjaus-purku veke 300e.
Onhan tuo halvempi kuin vehon uusi boxi 600e.
Jatketaan tästä ja toivotaan että saan vielä kerran kirjoittaa viestin
"Jippii se toimii"
ja vielä toivotavasti
on parempi tuuri kuin edelisellä tuolla asioneella...

Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4

EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Tämmöinen yrittäjä löytyy joka myy mm lukkomoottoreita ja korjattuja lukkoja
Täällä myydään ehkä koko työkalusarjaa lukkojen ohjelmointiin
http://www.necpro57.com/en
Toinen paikka missä lukkoja korjataan ja uusia (kin-kai) myydään
http://www.ezs24.de/
Sivut on jotenkin samanoloisia. Voip olla että samat tekijätahot asialla
Täällä myydään ehkä koko työkalusarjaa lukkojen ohjelmointiin
http://www.necpro57.com/en
Toinen paikka missä lukkoja korjataan ja uusia (kin-kai) myydään
http://www.ezs24.de/
Sivut on jotenkin samanoloisia. Voip olla että samat tekijätahot asialla
Escort MK1 -71
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06
Escort MK2 -75
Passat Farm -81
MB300D Farm -88
MB E280CDI Farm -06