Noniin. Ekaks niitä kuvia kun niitä kuiten vaaditaan ja porukka saa kuvaa mistä kamppeesta kysymys...
Elikä tuommosta keskeneräistä käyttisprojektia kävin vähän venyttelemässä tänään Muhoksen syvissä metsissä.Autohan on ´90 Jeep Seropi Limited. 4litran kutonen, automaagi ja "kaikki" varusteet.
Tulos: oikeen takajousen takariippu poikki. (Ei huomaa ajossa muuta kun kolisee montussa)=>rementtiä luvassa...
Autohan tuli mulle kokolailla vakiona, nyt kerenny pikkasen alotella "tuunaamista" Puskuri eteen on valamistumassa tarvematskuna appiukon vanaha vasikkakarsina, josta löyty sopivaa ja sopivasti taiteltua putkee. Taakse tullee palakista oma design ja palkkihelemat pittää tehä. Sitte jos vähän korottelis lisempää ja, ja, ja...
Kuvia laittelen sitä mukkoo kun auto valamistuupi. Kiire piru vaan meinovaa haitata harrastustoimintaa.
Ps. Väykkymiehet! Ruosteen saa poistettua tehokkaimmin, kun leikkaa helmoista min. 15cm huitsin kuikkaan ja korvaa PAKSULLA raudalla...
Jipii! (Jeep Cherokee 4.0)
Jipii! (Jeep Cherokee 4.0)
Viimeksi muokannut Kempakko, 01.11.2011 11:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Juokse sinä humma kun se on sinun homma -
pelkästään rekkarin takia tuo on hieno. hah.
joo sisko ajeli tollasella pari vuotta ja tykkäs pirusti. nelivedolla pääsi kaikkialle ja takasin.. automaatti ja ilmastointi teki olon mukavaksi ja ylhäältä näki kaikkialle.. alkoi vain se bensakulut häiritseen.. osti sitten c mersun dieselillä tilalle.. tykkää se siitäkin. jos mulla ei ois ollu sillon jo diesel maasturia oisin ostanu sen jeepin ittelleni.. koska kaikki toimi. paitti apusimpukka.
ps.niinhän roste pitäisi korjata.. leikata kaikki huono pois ja lisätä uutta.
joo sisko ajeli tollasella pari vuotta ja tykkäs pirusti. nelivedolla pääsi kaikkialle ja takasin.. automaatti ja ilmastointi teki olon mukavaksi ja ylhäältä näki kaikkialle.. alkoi vain se bensakulut häiritseen.. osti sitten c mersun dieselillä tilalle.. tykkää se siitäkin. jos mulla ei ois ollu sillon jo diesel maasturia oisin ostanu sen jeepin ittelleni.. koska kaikki toimi. paitti apusimpukka.
ps.niinhän roste pitäisi korjata.. leikata kaikki huono pois ja lisätä uutta.
w124, 300td. autom. -92. -LiNTTauTuJa-
..making sense, is NOT my priority..
..making sense, is NOT my priority..
Oisit ostanu! Ei tuo nyt niin hirweesti pensaa syö.
Kulutus maantiellä n. 8 ja kyläpyörityksessä n. 13.
ja sitte jos haluaa laskee kilometrihinnan verrattuna vaikka tojota anjovikseen, niis Jeeppi on halavempi. Ei tuu tosiaan mieleen "että käynpä vaihtamassa kaikki ölöpät merkkihuollossa) kun mittään vikkaa ei ole ollu.
Kulutus maantiellä n. 8 ja kyläpyörityksessä n. 13.
ja sitte jos haluaa laskee kilometrihinnan verrattuna vaikka tojota anjovikseen, niis Jeeppi on halavempi. Ei tuu tosiaan mieleen "että käynpä vaihtamassa kaikki ölöpät merkkihuollossa) kun mittään vikkaa ei ole ollu.
- Juokse sinä humma kun se on sinun homma -
Tietämättömille, eli nuo kulutukset on /50km Näin itsellä..Kempakko kirjoitti:Oisit ostanu! Ei tuo nyt niin hirweesti pensaa syö.
Kulutus maantiellä n. 8 ja kyläpyörityksessä n. 13.
ja sitte jos haluaa laskee kilometrihinnan verrattuna vaikka tojota anjovikseen, niis Jeeppi on halavempi. Ei tuu tosiaan mieleen "että käynpä vaihtamassa kaikki ölöpät merkkihuollossa) kun mittään vikkaa ei ole ollu.
Kovasti ovat kaikki Jeep:stä meilläkin tykänneet ja jos jää taloon "lopullisesti" niin pitää alkaa metsästää vain noita takapenkkejä, joissa niskatuet, kun nuo takapenkit ovat hieman kurjat matkustaa.
Autohan on on-road kuosissa ja siellä pysyykin, sitten erikseen metsään meno vehkeet. Kerran auto jo läpikäyty, eikä toiste viitsisi samaan hommaan alkaa..
W124 500E
W903 316cdi
W903 316cdi