mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

Kuvia automaatti laatikon sisältä turbin lukon solenidi ym
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W203 / R170, sedan, farmari, avo -> W203 / R170 voimansiirto
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
CDI203
Mesen Bill Gibbons

Itämaan tietäjä


Liittynyt: 04 Kes 2008
Viestejä: 3683
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

 LähetäLähetetty: 04.11.2010 12:17    Viestin aihe: Kuvia automaatti laatikon sisältä turbin lukon solenidi ym Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

ventiili koneisto solenoit johdinlevy





E:laatikon sisus
E2: 5V


Viimeinen muokkaaja, CDI203 pvm 01.10.2013 12:14, muokattu 4 kertaa
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ruoja
Listeria-spesialisti

apukuuklettaja


Liittynyt: 28 Hei 2006
Viestejä: 2769
Paikkakunta: Kirkkonummi

 LähetäLähetetty: 04.11.2010 13:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tuolta se näyttää. Suoraan ajosta purettuna kiusallisen kuumia palikoita.
_________________
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:
no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik Very Happy
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
CDI203
Mesen Bill Gibbons

Itämaan tietäjä


Liittynyt: 04 Kes 2008
Viestejä: 3683
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

 LähetäLähetetty: 04.11.2010 14:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Joo kuumaa on
usein on vika tossa mustassa muovi läpykässä(johdin levy)
ja samalla kannatta uusia myös turbini lukon solenoidi

(vanhoja kuvia toiseen kertaan laittelin kun sattui löytymään jospa niistä jollekin jotain...)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
CDI203
Mesen Bill Gibbons

Itämaan tietäjä


Liittynyt: 04 Kes 2008
Viestejä: 3683
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

 LähetäLähetetty: 06.11.2010 14:57    Viestin aihe: solenoidit Vastaa lainaamalla viestiä Back to top



E:solenoidit


Viimeinen muokkaaja, CDI203 pvm 06.3.2013 9:31, muokattu 2 kertaa
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
CDI203
Mesen Bill Gibbons

Itämaan tietäjä


Liittynyt: 04 Kes 2008
Viestejä: 3683
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

 LähetäLähetetty: 06.11.2010 15:06    Viestin aihe: Laatiko Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
CDI203
Mesen Bill Gibbons

Itämaan tietäjä


Liittynyt: 04 Kes 2008
Viestejä: 3683
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

 LähetäLähetetty: 06.11.2010 15:12    Viestin aihe: Ventiilipoyta Vastaa lainaamalla viestiä Back to top



E:ventili


Viimeinen muokkaaja, CDI203 pvm 06.3.2013 9:31, muokattu 2 kertaa
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
CDI203
Mesen Bill Gibbons

Itämaan tietäjä


Liittynyt: 04 Kes 2008
Viestejä: 3683
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

 LähetäLähetetty: 06.11.2010 15:22    Viestin aihe: automaatilaatikon valitys Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
204



Liittynyt: 19 Huh 2008
Viestejä: 621

 LähetäLähetetty: 06.11.2010 15:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Juuri näitä kuvia moni kaipaa.

Laatikko on aikalailla sama kuin kaikissa näissä sähköohjatuissa,
nyky mersuissa.


Tuo läpivienti ja kyp venttiili on kysyttyjä kuvia.


Viimeinen muokkaaja, 204 pvm 06.11.2010 19:32, muokattu 2 kertaa
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
CDI203
Mesen Bill Gibbons

Itämaan tietäjä


Liittynyt: 04 Kes 2008
Viestejä: 3683
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

 LähetäLähetetty: 06.11.2010 15:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

204 kirjoitti:
Pääotsikkoon voisi lisätä ,automaatti.

Niin useampi löytäisi aiheen.
Juuri näitä kuvia moni kaipaa.

Laatikko on aikalailla sama kuin kaikissa näissä sähköohjatuissa,
nyky mersuissa.


Tuo lävivienti ja kyp venttiili on kysyttyjä kuvia.


Kuin myös onkelmat
(sopii myös muutamiin muihin kulkimiimin)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jolle

aktiivimeseläinen


Liittynyt: 15 Mar 2010
Viestejä: 2462
Paikkakunta: Mynämäki

 LähetäLähetetty: 15.11.2010 18:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Mitä vikaa mahtaa olla omassa laatikossa kun kylmänään D:tä tarjotessa tykkää aina sammua , tai jossei sammu niin kierrokset noikkaa aika alas, voisko olla vikaa tossa turbiinilukon solenoidissa?
Kun jotenkin tuntuu että laatikolla olis kauheesti meno päällä koko ajan...

Onkos miten paha homma vaihtaa toi kyb?
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
touhottaja
Reikäklubin presidentti
MersupeRkaaja



Liittynyt: 07 Maa 2007
Viestejä: 5994

 LähetäLähetetty: 15.11.2010 20:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

CDI203 kirjoitti:
Joo kuumaa on
usein on vika tossa mustassa muovi läpykässä(johdin levy)
ja samalla kannatta uusia myös turbini lukon solenoidi

(vanhoja kuvia toiseen kertaan laittelin kun sattui löytymään jospa niistä jollekin jotain...)

no ei turbiinista sattus olle ihka aitoo kuvvaa (avattuna) Rolling Eyes
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
CDI203
Mesen Bill Gibbons

Itämaan tietäjä


Liittynyt: 04 Kes 2008
Viestejä: 3683
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

 LähetäLähetetty: 15.11.2010 20:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

jolle kirjoitti:
Mitä vikaa mahtaa olla omassa laatikossa kun kylmänään D:tä tarjotessa tykkää aina sammua , tai jossei sammu niin kierrokset noikkaa aika alas, voisko olla vikaa tossa turbiinilukon solenoidissa?
Kun jotenkin tuntuu että laatikolla olis kauheesti meno päällä koko ajan...

Onkos miten paha homma vaihtaa toi kyb?


Mitäs *:ri näytää siinä kohtaa?

Turbin lukon pwm soleniodi on helppo vaihtaa(oikeestan sama homma kuin johdin levyn vaihto)
_________________
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 Wink
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jolle

aktiivimeseläinen


Liittynyt: 15 Mar 2010
Viestejä: 2462
Paikkakunta: Mynämäki

 LähetäLähetetty: 15.11.2010 22:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

En ole käyttäny vielä starin nokassa.
Kannattaisko johdinlevy vaihtaa samalla jos vaihtaa turbiini lukon solenoidin?
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
CDI203
Mesen Bill Gibbons

Itämaan tietäjä


Liittynyt: 04 Kes 2008
Viestejä: 3683
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

 LähetäLähetetty: 15.11.2010 23:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

jolle kirjoitti:
En ole käyttäny vielä starin nokassa.
Kannattaisko johdinlevy vaihtaa samalla jos vaihtaa turbiini lukon solenoidin?


Jep myös se ja tepselin läpivienti
_________________
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 Wink
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
klunssila



Liittynyt: 21 Mar 2010
Viestejä: 4

 LähetäLähetetty: 21.11.2010 21:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

CDI203 kirjoitti:


Jep myös se ja tepselin läpivienti


Nämä samat vinkit toiminee myös W211 E270 CDI:n (v. 2004) 5-vaihteiseen automaattilaatikkoon?

Olisiko kyb-venttiilille, johdinlevylle ja "tepselille(?)" jostakin saatavissa osanumeroita juuri tähän minun autooni? Entä meneekö mitään tiivisteitä vaihtoon? Ajatuksena on hoitaa osat itse ja viedä osaavalle kaverille vaihdettavaksi.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
204



Liittynyt: 19 Huh 2008
Viestejä: 621

 LähetäLähetetty: 21.11.2010 21:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

klunssila kirjoitti:
CDI203 kirjoitti:


Jep myös se ja tepselin läpivienti


Nämä samat vinkit toiminee myös W211 E270 CDI:n (v. 2004) 5-vaihteiseen automaattilaatikkoon?

Olisiko kyb-venttiilille, johdinlevylle ja "tepselille(?)" jostakin saatavissa osanumeroita juuri tähän minun autooni? Entä meneekö mitään tiivisteitä vaihtoon? Ajatuksena on hoitaa osat itse ja viedä osaavalle kaverille vaihdettavaksi.


Rekisterikilvellä pärjää aika pitkälle.
esim,
KL-Varaosista
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
CDI203
Mesen Bill Gibbons

Itämaan tietäjä


Liittynyt: 04 Kes 2008
Viestejä: 3683
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

 LähetäLähetetty: 21.11.2010 22:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

klunssila kirjoitti:
CDI203 kirjoitti:


Jep myös se ja tepselin läpivienti


Nämä samat vinkit toiminee myös W211 E270 CDI:n (v. 2004) 5-vaihteiseen automaattilaatikkoon?

Olisiko kyb-venttiilille, johdinlevylle ja "tepselille(?)" jostakin saatavissa osanumeroita juuri tähän minun autooni? Entä meneekö mitään tiivisteitä vaihtoon? Ajatuksena on hoitaa osat itse ja viedä osaavalle kaverille vaihdettavaksi.


Jos on 5v laatiko niin nämä osat on nissä samoja,
laatikon öljypohjan tiiviste ja öljyn suodatin menee samalla vaihtoon
_________________
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 Wink
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
klunssila



Liittynyt: 21 Mar 2010
Viestejä: 4

 LähetäLähetetty: 23.11.2010 20:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

CDI203 kirjoitti:
klunssila kirjoitti:
CDI203 kirjoitti:


Jep myös se ja tepselin läpivienti


Nämä samat vinkit toiminee myös W211 E270 CDI:n (v. 2004) 5-vaihteiseen automaattilaatikkoon?

Olisiko kyb-venttiilille, johdinlevylle ja "tepselille(?)" jostakin saatavissa osanumeroita juuri tähän minun autooni? Entä meneekö mitään tiivisteitä vaihtoon? Ajatuksena on hoitaa osat itse ja viedä osaavalle kaverille vaihdettavaksi.


Jos on 5v laatiko niin nämä osat on nissä samoja,
laatikon öljypohjan tiiviste ja öljyn suodatin menee samalla vaihtoon


Kiitos herroille vinkeistä! Vielä saisiko tuolle "tepselille" jotakin virallisempaa nimeä tai räjäytyskuvasta, että mikä osa on kyseessä. Minä en ole ihan kartalla tämän osan kanssa Laughing
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kumipää



Liittynyt: 19 Lok 2010
Viestejä: 463
Paikkakunta: Kalajoki

 LähetäLähetetty: 23.11.2010 21:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Löytyykö 7g:stä mithään kuvia?
_________________
Star tunaukset ja bitti tuikkaukset
YV:llä kii
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tapio89
ohjelmoija

Martti, vähän niinku tartti mut ämmällä
pakkasukko


Liittynyt: 12 Syy 2006
Viestejä: 1672
Paikkakunta: Yyleäporg

 LähetäLähetetty: 23.11.2010 22:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

klunssila kirjoitti:
CDI203 kirjoitti:
klunssila kirjoitti:
CDI203 kirjoitti:


Jep myös se ja tepselin läpivienti


Nämä samat vinkit toiminee myös W211 E270 CDI:n (v. 2004) 5-vaihteiseen automaattilaatikkoon?

Olisiko kyb-venttiilille, johdinlevylle ja "tepselille(?)" jostakin saatavissa osanumeroita juuri tähän minun autooni? Entä meneekö mitään tiivisteitä vaihtoon? Ajatuksena on hoitaa osat itse ja viedä osaavalle kaverille vaihdettavaksi.


Jos on 5v laatiko niin nämä osat on nissä samoja,
laatikon öljypohjan tiiviste ja öljyn suodatin menee samalla vaihtoon


Kiitos herroille vinkeistä! Vielä saisiko tuolle "tepselille" jotakin virallisempaa nimeä tai räjäytyskuvasta, että mikä osa on kyseessä. Minä en ole ihan kartalla tämän osan kanssa Laughing



Cdi203 sattui luultavasti typo ja hän tarkoittaa sillä töpseliä, pistoketta jolla auton johdot tulevat laatikkoon kiinni. Ja se minkä takia se kannattaa, on se että alkaa vuotamaan ja sitä öljyä löytyy jopa laatikon ohjauspoksista kun öljy kulkee johdon kuorta pitkin kapilaari-ilmiön johdosta. Shocked
_________________
Tähdellisen parantola
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
AM
Mr.Tuning



Liittynyt: 01 Lok 2005
Viestejä: 5924
Paikkakunta: Keski-Suomi

 LähetäLähetetty: 24.11.2010 9:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ja se töpselihän kannattaa vaihtaa ihan normi öljynvaihdonkin yhteydessä. Varmuuden varalta ainakin kerran. Tuo plugi maksoi jotain 7€ nurkilla joten ei ole oikein kannatusta alkaa vaihtamaan siihen pelkkiä o-renkaitakaan.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kilander
Kaakon Elvis

C-sulakemies


Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 4059
Paikkakunta: Itäraja.

 LähetäLähetetty: 24.11.2010 10:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Juu,7 euroa maksoi kl-osissa.Kesällä vaihdoin omaan kun alkoi öljyt nousta laatikon ohjausboksiin.
Huonompi juttu oli kun tämä sattui just laatikon öljynvaihdon jälkeen.
Pari litraa laskin varovasti propusta ölppää pois ja sitten sai tuon vaihettua.
Kannattaa vielä hetki vaihon jälkeen tsekata että boksi on kuiva,sitä öljyä kun saattaa olla vielä johdoissa matkalla.
_________________
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
xin811



Liittynyt: 06 Elo 2007
Viestejä: 632

 LähetäLähetetty: 24.11.2010 23:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Mitä eroa on 203:sen 200/220cdi JA 270cdi laatikoissa??
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tapio89
ohjelmoija

Martti, vähän niinku tartti mut ämmällä
pakkasukko


Liittynyt: 12 Syy 2006
Viestejä: 1672
Paikkakunta: Yyleäporg

 LähetäLähetetty: 25.11.2010 8:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tuskin mitään muuta kuin kitkalevyjen määrä. Ainakin kun vertasin omaani ja väykyn 270 laatikkoa niin omassa kitkalevyjä 3-4 per pakka ja 270 4-5 per pakka.
_________________
Tähdellisen parantola
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
xin811



Liittynyt: 06 Elo 2007
Viestejä: 632

 LähetäLähetetty: 25.11.2010 16:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Joo, mutta eikös tässä 270:ssä nyt ole toi loota se 580nm kestävä versio? kuski
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
CDI203
Mesen Bill Gibbons

Itämaan tietäjä


Liittynyt: 04 Kes 2008
Viestejä: 3683
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

 LähetäLähetetty: 25.11.2010 16:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

xin811 kirjoitti:
Joo, mutta eikös tässä 270:ssä nyt ole toi loota se 580nm kestävä versio? kuski


Enemän levyjä ennemän pitoa=enemän väänönkestoa
_________________
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 Wink
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jolle

aktiivimeseläinen


Liittynyt: 15 Mar 2010
Viestejä: 2462
Paikkakunta: Mynämäki

 LähetäLähetetty: 30.11.2010 12:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Onkos muuten noissa johdinlevyissä jotain eroja?

Kun niitä näkyis saavan saksasta satasen halvemmalla kun veholta ja tuoteluettelon mukaan näyttäis olevan sama kaikkiin 5 vaihteisin. Kun 7 vaihteisissahan on monta erilaista olemassa...
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
CDI203
Mesen Bill Gibbons

Itämaan tietäjä


Liittynyt: 04 Kes 2008
Viestejä: 3683
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

 LähetäLähetetty: 30.11.2010 13:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

kumipää kirjoitti:
Löytyykö 7g:stä mithään kuvia?


Joo mitä kuvia?
(pitkäälti samanlainen kuin 5v)
_________________
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 Wink
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tombha



Liittynyt: 19 Lok 2010
Viestejä: 33
Paikkakunta: Orimattila

 LähetäLähetetty: 30.11.2010 14:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Mikähän vika voisi olla -98 290TD:n laatikossa kun kakkoselta kolmoselle vaihtessa sellanen väli että kierrokset ehtii nousta lähes 1000 kierrosta ennen kuin kytkee kolmosen Question
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jolle

aktiivimeseläinen


Liittynyt: 15 Mar 2010
Viestejä: 2462
Paikkakunta: Mynämäki

 LähetäLähetetty: 02.12.2010 15:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tombha kirjoitti:
Mikähän vika voisi olla -98 290TD:n laatikossa kun kakkoselta kolmoselle vaihtessa sellanen väli että kierrokset ehtii nousta lähes 1000 kierrosta ennen kuin kytkee kolmosen Question

Onko öljyä tarpeeksi?
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W203 / R170, sedan, farmari, avo -> W203 / R170 voimansiirto Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Sivu 1 Yht. 7

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit