Audi tavoittelee keskiluokan herruutta

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Vastaa Viestiin
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

Laaksonen kirjoitti:Uskaltaisin väittää, että edestä raapivista autoista paras ajettavuudeltaan on Alfa Romeo. Suurin uudistus facelift-mallissa ovat matriisi-led-ajovalot. Nyt onkin "neljän rinkulan" koko perusmallisto faceliftattu (A4, -6 ja -8 ). Yksi syy, miksi näitä Audi-juttuja täällä jaksan hehkuttaa on mm. se, että merkki on mielestäni ollut muotoilussa edelläkävijä.
Vertailun vuoksi:
Kuva
Audi A6 -97

Kuva
"Paavo itse"

-Tämä nyt vaan on sitten minun mielipiteeni. :roll:
Oon hyvin pitkälti samaa mieltä. 90-luvun C ja E -Mersut oli ihan järkyttävän vanhan näköisiä oikeastaan kaikkiin muihin kuin V/S70 ja S90 Volvoihin verrattuna. Ajettavuuskaan ei ollut kovin kaksinen. Väyrynenhän alkaa soutaa kovemmassa vauhdissa ikävästi, mutta se ei TM:n testaajia aikanaan haitannut :shock:. Vasta se 98? esitelty uus S-sarja näytti tyylikkäältä ja virtaviivaiselta.

Oon ajanu aika paljon A4 B7:lla ja sillä kyllä sai ajettua kevyesti Saksasta Suomeen Ruotsin kautta ilman ergonomisia tai mitään muitakaan rasitteita. Omas S203 Classicis tuli samalla reitillä perseen puutumista. Molemmat autot olivat peruspenkeillä ja 50 tkm ajettuja.

Porukoiden B7:aan ei oo vaihdettu alustaan mitään osia, ei kolise tai nitise mistään ja nyt on 160 tkm mittarissa. Pumppusuuttimia on tosin hajonnut 2 kpl, minkä vuoksi VAG ei oo oikein hyväs mainees meillä.

En menis ihan leluiksi nimittämään mitään 40 tonnin hintaisia saksalaisia keskiluokan autoja :wink:
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Avatar
Laaksonen
aktiivimeseläinen
Viestit: 9026
Liittynyt: 17.7.2007 23:39
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Laaksonen »

Eldorado kirjoitti:
Laaksonen kirjoitti:...tähtimerkkiä myydään monessa kaupungissa melko vaatimattomissa pouljuissa Hyundai'ten ja Skodien seassa. :?
Sehän on ihan luonnollista kun uudet MB:t näyttävät nykyään ihan Hyundailta. :
-Kumpikos merkki tähän nokalle kuuluikaan laittaa:
Kuva
Kuva :?: :ei_tajuu:
80-luvulla 124 olikin vielä luokkansa esikuva (Maailma tarvitse...), mutta Väyrysen myötä upottiin syvälle kuin ruoste vesivärimaalattuun peltiin. (Audit jo tuolloin sinkittyjä ja A8:t alumiinia).
No toivottavasti tuleva W213 nostaa johtotähden taas taivaisiin. :roll:
Kuva
Avatar
Laaksonen
aktiivimeseläinen
Viestit: 9026
Liittynyt: 17.7.2007 23:39
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Laaksonen »

Faceliftatussa 6:ssakin joutuu penkin sähkösäätöjä hapuilemaan istuimen ja kynnyskotelon välistä:
Kuva
Kuva
petri r
Viestit: 81
Liittynyt: 23.11.2006 9:38

Viesti Kirjoittaja petri r »

cmeli kirjoitti:
paras ajettavuudeltaan on Alfa Romeo.
Oli, totta!

Alfakin, LUOJAN KIITOS palaa takaisin takavetoon uudella Giuliettalla.

Etuveto on homoilua jos ajettavuudesta puhutaan. Jos sitä ei ymmärrä niin sitten ei ole km takana.

Sulla on vielä vähän opittavaa, että hoksaat laajentaa tuon homoilun yleensä kaksivetoisuuteen :D
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Laaksonen kirjoitti:mutta Väyrysen myötä upottiin syvälle kuin ruoste vesivärimaalattuun peltiin. (Audit jo tuolloin sinkittyjä ja A8:t alumiinia).
No toivottavasti tuleva W213 nostaa johtotähden taas taivaisiin. :roll:
Tuo alumiini on kyllä hyvä juttu, mitä audiin tulee. Saa paremman kilohinnan Stenalta, missä valtaosa tuon ikäluokan audeista on ollut jo viimeiset 10v. :lol:
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

Sulla on vielä vähän opittavaa, että hoksaat laajentaa tuon homoilun yleensä kaksivetoisuuteen Very Happy
No siis nelivetokin pitää olla vähintää 40/60 takavetopainotteinen, että auto on ajettava.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

cmeli kirjoitti:No siis nelivetokin pitää olla vähintää 40/60 takavetopainotteinen, että auto on ajettava.
Melko venkula tuollainenkin on ohjaukseltaan ja kääntösäde luokkaa ruotsinlaiva, niin kuin kaikissa edestä raapivissa, kun puhutaan kokoluokasta auto, eikä mistään kenkälaatikosta mihin on ruuvattu renkaat.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Avatar
ou812
jakoketjubudha
Viestit: 2820
Liittynyt: 02.2.2007 21:24
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja ou812 »

C-Klasse kirjoitti:...Ajettavuuskaan ei ollut kovin kaksinen. Väyrynenhän alkaa soutaa kovemmassa vauhdissa ikävästi, mutta se ei TM:n testaajia aikanaan haitannut :shock:
Kyllä se tuossa testissä haittasi. Muistan elävästi lukeneen tuon vanhan lehden pari vuotta sitten, väyryn ja bemmin suuntavakavuutta vauhdin noustessa moitittiin ja Lancian kehuttiin.

http://tekniikanmaailma.fi/arkisto/leht ... 6&number=1

TM vertailu:
Edustuskamppailu
- BMW 523iA
- Lancia Kappa 3,0 V6 LS Automatic
- Mercedes-Benz E 230 A
- Nissan Maxima QX 3,0 V6 SE Automatic
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"

® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
Avatar
Laaksonen
aktiivimeseläinen
Viestit: 9026
Liittynyt: 17.7.2007 23:39
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja Laaksonen »

Kuva
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

ou812 kirjoitti:
C-Klasse kirjoitti:...Ajettavuuskaan ei ollut kovin kaksinen. Väyrynenhän alkaa soutaa kovemmassa vauhdissa ikävästi, mutta se ei TM:n testaajia aikanaan haitannut :shock:
Kyllä se tuossa testissä haittasi. Muistan elävästi lukeneen tuon vanhan lehden pari vuotta sitten, väyryn ja bemmin suuntavakavuutta vauhdin noustessa moitittiin ja Lancian kehuttiin.

http://tekniikanmaailma.fi/arkisto/leht ... 6&number=1

TM vertailu:
Edustuskamppailu
- BMW 523iA
- Lancia Kappa 3,0 V6 LS Automatic
- Mercedes-Benz E 230 A
- Nissan Maxima QX 3,0 V6 SE Automatic
Joo, se tais olla joku Saksassa tehty vastaava vertailu, jossa oli Väyrynen kutoskoneella ja voitti sen testin. Siis TM:n testi se oli. TM on tullu vuodesta 98, joten se oli varmaan 2000-luvun puolella tää testi. Pitää ehkä kaivaa se kans jostain.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
Avatar
ou812
jakoketjubudha
Viestit: 2820
Liittynyt: 02.2.2007 21:24
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja ou812 »

Juu oli tosiaan 1/1996 numero, tuolta linkistä voi kait ostaa lehden pdäffänä.
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"

® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
Avatar
C-Klasse
Viestit: 918
Liittynyt: 27.1.2007 20:54
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja C-Klasse »

TM 1/99

TM vertailu:
Vaativan valinta
- Alfa Romeo 166 3,0 V6 24V Sportronic
- Audi A6 2,8 V6 30V Tiptronic
- Mercedes-Benz E 280 A
- Volvo S80 2,9 A

Tämä oli se vertailu, joka pisti epäilemään että Mersun miehet juottaa TM:n toimittajia. Enhän mä autoista toki mitään tiennyt, kortiton kloppi. Autot olivat jo kauan kiinnostaneet ja jonkin verran tuli ajeltuakin sivuteillä :lol:

Tuo 96-vuoden juttukin pitäis tilata paperiversiona, toimitusaika pari viikkoa. Kirjastosta vois löytyä kätevämmin.
Ex S204 220 CDI A Avantgarde
Vito W639 109 CDI
petri r
Viestit: 81
Liittynyt: 23.11.2006 9:38

Viesti Kirjoittaja petri r »

sonikki kirjoitti:
cmeli kirjoitti:No siis nelivetokin pitää olla vähintää 40/60 takavetopainotteinen, että auto on ajettava.
Melko venkula tuollainenkin on ohjaukseltaan ja kääntösäde luokkaa ruotsinlaiva, niin kuin kaikissa edestä raapivissa, kun puhutaan kokoluokasta auto, eikä mistään kenkälaatikosta mihin on ruuvattu renkaat.

Mitähän venkoilua 4wd ohjauksissa on? Ja minkä auton ajoon ko. kokemus perustuu? Kääntösäde voi olla hyvinkin huonompi...harvoin onneksi mikään keskeinen valintakriteeri
petri r
Viestit: 81
Liittynyt: 23.11.2006 9:38

Viesti Kirjoittaja petri r »

cmeli kirjoitti:
Sulla on vielä vähän opittavaa, että hoksaat laajentaa tuon homoilun yleensä kaksivetoisuuteen Very Happy
No siis nelivetokin pitää olla vähintää 40/60 takavetopainotteinen, että auto on ajettava.
Vaikka olis millainen vetosuhde niin ratkaisevampaa on alustan rakentaminen/tasapainotus muuten "oikein". Ja kunnollinen alusta + vaikka 50-50 vetosuhde hakkaa 2 vetoiset ajettavuudessa suurimmassa osaa ajotilanteista ja vuoden ajasta.
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

vaikka 50-50 vetosuhde hakkaa 2 vetoiset ajettavuudessa suurimmassa osaa ajotilanteista ja vuoden ajasta
Ajettavuus ei ole sama asia kuin vetokyky.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Jiin
Viestit: 80
Liittynyt: 07.11.2005 14:39

Viesti Kirjoittaja Jiin »

ajossa w204,180cdi A facelift, exät:W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.]
Mikäs tämän listan pikkukiuluista onnettomilla vajaapyttyisillä moottoreilla on se "ajajan auto" :D
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

No tuo 320d bemari, tehtaan lasketulla alustalla on ollut paras auto ajaa, mitä mulla on ollut. Mutta mulla tosin on persaukisena ollutkin vain noita romuja :jerkit:

En tosin ymmärrä mitä yhteyttä tällä henkilökohtaisella vittuilulla on autojen ajettavuuteen :shock:
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Avatar
Mulqvist
Viestit: 1731
Liittynyt: 01.10.2005 14:16
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Mulqvist »

Liekkö sillä jotain vaikutusta asiaan että kommentiesi sävy toisinaan viittaa siihen, että vain sinä omaat oikean mielipiteen.
Mistä päästäänkin persereikään taas, eli jokaisella on omansa mutta älä liian sitkeästi tuputa omaasi toiselle, se toinen kun ajattelee luultavasti samoin omastaan.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

iekkö sillä jotain vaikutusta asiaan että kommentiesi sävy toisinaan viittaa siihen, että vain sinä omaat oikean mielipiteen.
Mistä päästäänkin persereikään taas, eli jokaisella on omansa mutta älä liian sitkeästi tuputa omaasi toiselle, se toinen kun ajattelee luultavasti samoin omastaan.
Mistä päästään taas siihen, että tämä on keskustelupalsta. Ilman mielipiteitä keskustelu on täysin turhaa. Perseenmyyntikin riippuu siitä miten perse myy :ei_tajuu:
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
petri r
Viestit: 81
Liittynyt: 23.11.2006 9:38

Viesti Kirjoittaja petri r »

cmeli kirjoitti:
vaikka 50-50 vetosuhde hakkaa 2 vetoiset ajettavuudessa suurimmassa osaa ajotilanteista ja vuoden ajasta
Ajettavuus ei ole sama asia kuin vetokyky.

Niin varmaan pitäisi määritellä se, mitä ymmärretään käsitteellä "ajettavuus". Eri ihmiset ymmärtävät sen sisältöä eritavalla. Ajettavuus on varamaan enemmän kuin vetokyky, mutta minun mielesä se pitää sen myös sisällään. En pidä autoa kovin nautinnollisena ajettavana tai mukavana matkantekokumppanina esim. talvella, jos sillä ei pääse liikkeelle, tai ei uskalla ohittaa rekkaa liukkaalla tai sohjopalteen ylityksessä lyö vedot pois kun sutasee tyhjää...
Von kempf
Viestit: 314
Liittynyt: 01.5.2006 12:16

Viesti Kirjoittaja Von kempf »

Juu monella meistä ihan sama asia tuntuu tai tarkottaa ihan eri juttua .

Toiset haluaa 16" vanteilla 65 sarja renkailla E mersun vuodelta 2013.

Toiset samanlaiseen mersuun mutta 20" vanteet , madalluksen ja ajettavuus

vaan parani .

Joku puhuu Audin haluavan keskiluokan herruuden .

Joku vastaa että 1998 loppuvuoden mallia oleva audi oli melkein

jäädä kiini kerran kun olin kaverin kyydissä . Elikkä audilla ei ole mitään

mahdollisuutta saavuttaa keskiluokan herruutta . :D
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9725
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

petri r kirjoitti:En pidä autoa kovin nautinnollisena ajettavana tai mukavana matkantekokumppanina esim. talvella, jos sillä ei pääse liikkeelle, tai ei uskalla ohittaa rekkaa liukkaalla tai sohjopalteen ylityksessä lyö vedot pois kun sutasee tyhjää...
Nämä on juurikin niitä mielipidekysymyksiä. Jos auto on nautittava ajaa tiukkaan kurviin, kulkee suoraan urista välittämättä ja kovemmassakin kiihdytyksessä ja sisämeteli olematon niin siinä muutama mitkä tekee minulle autosta nautittavan matkantekokumppanin. Jos siinä on lukkoperä, sillä pääsee vaikka eteenpäin vaikka ois mahaa myöten lumessa. Jos se sutii liukkaalla tai sohjopalteen yli mentäessä, ei sekään haittaa kunhan vedot eivät lopu :lol:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.

Kuva
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

petri r kirjoitti:tai ei uskalla ohittaa rekkaa liukkaalla
Kuvaile tilanne missä on aivan välttämätöntä päästä rekan ohi liukkaalla tai muutoin huonoissa olosuhteissa?
Von kempf kirjoitti:Joku vastaa että 1998 loppuvuoden mallia oleva audi oli melkein

jäädä kiini kerran kun olin kaverin kyydissä . Elikkä audilla ei ole mitään
Unohtamatta niitä ketkä sanoo että talvisin liikenteessä on vain nelivetoja kun 2-vedoilla (varsinkaan takavedoilla) ei pääse edes liikkeelle :D
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
petri r
Viestit: 81
Liittynyt: 23.11.2006 9:38

Viesti Kirjoittaja petri r »

Niin, eihän tässä ole yhtä totuutta. Enkä missään nimessä pakkotuputa jotain nelivedon hankkimista kaikille. Mutta itse ruksaan sen varustelun/hankin sellaisen mallin, koska se on mahdollista ja tuo sellaista lisäarvoa mitä arvostan. Joku vaan väitti että se 4wd huonontaa ajettavuutta...siihen vaan toivoin vastauksia. Jos puhutaan ajettavuudesta mukavuuden näkökulmasta tai suuntavakaudesta....tai hiljaisuudesta...ei 4wd niitäkään asioita huononna teknisenä ratkaisuna...em. voi olla tai voi olla olematta...oli se 2wd tai 4wd

Tulipa tuollainen klippi vastaan...otettu Lappeenrannan lentokentän ajoista pari päivää sitten...ihan mukavasti on vielä 90-luvun audissa on vetoja...:D


https://www.youtube.com/watch?v=FUCue7yYsB8
Avatar
Kone
Viestit: 845
Liittynyt: 14.11.2010 12:17

Viesti Kirjoittaja Kone »

sonikki kirjoitti: Kuvaile tilanne missä on aivan välttämätöntä päästä rekan ohi liukkaalla tai muutoin huonoissa olosuhteissa?
Jos se on vaikka parkissa pientareella :)
Avatar
Wikke
Becker-spesialisti
Viestit: 1467
Liittynyt: 30.9.2005 11:35

Viesti Kirjoittaja Wikke »

No ei neliveto kyllä ajettavuutta huononna. Oma wanha quattro-100 kulkee kuin juna kelillä kuin kelillä. Sorateillä ihan ykkönen. Autossa ei ole samaa "kassakaappimaisuutta" kuin Mersun W124:ssa, vaan enemmän urheilullista ketteryyttä. Ja se ei tämän "evo-lötkön" tapauksessa tarkoita epämukavuutta.
® Mesen Porkkana-klubi
1991 420 SE, 1997 SL 320
Avatar
haju
Viestit: 587
Liittynyt: 20.5.2007 12:16
Paikkakunta: Oulunsalo

Viesti Kirjoittaja haju »

Huomasin mielenkiintoisen seikan kun hetken mielijohteesta pihaan tuli 10 vuotta vanha Audi, joskin silloiselta ajaltaan huippu sellainen. On kohtuudella tehoja ja varusteita ja sitten se neliveto.

Nyt sillä viikon ajaneena totean sen olevan parempi ajettavuudeltaan mitä 2013 vuosimallin Outback Subaruni oli :shock: Vielä kesällä ajaessa Subarulla Saksassa moottoriteitä kehuin sen ajettavuutta vaimolleni. Niin se maailma muuttuu.

Kätevästi sitä huomaa löytävänsä aina sillä hetkellä käytössä olevasta autosta parhaat puolet. Audin ajotuntuma on huomattavasti jämäkämpi mitä Subarulla ja sitä voisi kuvailla enemmän kuljettajan autoksi. Subarukin oli toki kiva mutta sellainen tasapaksu ja hieman "liian" tuttavallinen. Onhan vanhassa Audissa toki omat narinat ja kolinat mutta sitä on hemmetin kiva ajaa.

Neliveto on kuitenkin itselleni ainoa vaihtoehto, ollut jo viimeiset 6 vuotta. Ei talvella riitä järki suditella takavedolla, neliveto tuo sellaista käytännön helppoutta.
MB SLK 230 -00
MB Vito W639 -10


http://harry.pic.fi/kuvat/
onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

Itseäni saattaisi kiinnostaa sellainen ekan lähdön Quattro. Komea kori, vissiin melkoisen hyvä ajaa ja kestäväkin vielä?

Kertokaas nyt tietävät näistä lisää.
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

Xdrive jyrää kaikki nelivedoissa.

Ja sekin perustuu takavedon mahdollistamaan ajettavuuteen=auton hallinta kaasulla ja ilman
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
petri r
Viestit: 81
Liittynyt: 23.11.2006 9:38

Viesti Kirjoittaja petri r »

Höpön löpö. X drive on varmaan ihan ok, mutta ei mitään poikkeuksellista. Toki takavetopainotteisessa 4wd:ssä on mukavaa ja helppoa ajoa, mutta esim. 50/50 vetosuhteen saa alustan ratkaisuilla käyttäytymään myös yliohjaavasti, eikä ole edes mikään ameriikan temppu. Toki kuivalla asfaltilla tähän tarvii vähän voimaakin....mutta sama se on Bemussakin :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”