mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

Audi tavoittelee keskiluokan herruutta
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> Keskustelua muista merkeistä
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
petri r



Liittynyt: 23 Mar 2006
Viestejä: 81

 LähetäLähetetty: 10.9.2014 13:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Niin ja sellaisten köyhien, jotka joutuu ostamaan käytettyjä paljon ajettuja autoja kannattaa tosissaan miettiä, että millaisen 4wd konstruktion valitsee. Toisissa on enemmän ja toisissa on vähemmän korjattavaa matkan varrella Smile
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mulqvist



Liittynyt: 01 Lok 2005
Viestejä: 1731
Paikkakunta: Vantaa

 LähetäLähetetty: 10.9.2014 13:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Uudemmissa menee levypakkojen moottoreita ja väärillä rengasvalinoilla vanhemmista menee NV124 jakolaatikko. Talvella ihan ok ajettava, tarttis vaan taka-akselille lukon. Taipuu kaasulla mutta tarttee tilaa, käytös kun on erittäin kankeat takapainoisen takavedon luokkaa, tietysti ilman "lekalla kurviin" ilmiötä. Siinä vaiheessa jos meinaa puskia kaasulla kääntäminen vaatii sen verran enemmän tilaa kuin normi takavedolla ettei se oikein ole vaihtoehto.

Audin nelikot talvella toimii ihan hyvin, vähän joutuu narraamaan irti mutta muuten ihan mainio. Etenemiskyky torsenillakin jotain ihan muuta kuin lukottomalla bemarilla.
_________________
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
haju



Liittynyt: 20 Tou 2007
Viestejä: 587
Paikkakunta: Oulunsalo

 LähetäLähetetty: 10.9.2014 13:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Minulla on ollut viimeisen 6 vuoden sisään 4 eri Subarua, joista kolme dieseleitä. Yhdestä dieselistä hajosi kone, muissa ei mitään ongelmia. Ylivoimaisesti edullisimmat autot ylläpitokuluiltaan mitä olen ikinä omistanut.(konerikko meni takuuseen)

X-drivella en ole ajanut, joten paha mennä sanomaan siitä mitään. Itselläni oli toissa talvena subarun 3.0l pensa automaatti, jossa vetosuhde oli 40-60 ja perästäkin löytyi visko. Voimaa 250hv ja takapainotteinen nelikko oli minun mieleeni. Vaatimaton maavara sitten söi muutoin mainion nelivedon käyttökohteita. Mainittakoon etuvetareiden marmorihinnaksi muistaakseni karvan päälle tonnin. Shocked

A3 1.8t quattro oli lastutettuna hauska peli. Pieniä sähkövikoja oli mutta olihan sillä jo ajettukin lähes 200 tkm. A6 3.0tdi quattro oli myös mainio ajettava ja tykkäsin riskistä dieselkoneesta mutta jälleen pelehdin sähkövikojen kanssa ja ei matala S-line alusta minun metsässä rymyämistäni oikein helpottanut.

Ja jotta ei menisi pahasti offiksi, niin Audi valikoitui juuri ajettavuuden ja luonteensa vuoksi jälleen ajokiksi. Tietoisena kuitenkin siitä, että touhutonni saa olla takataskussa mahdollisten alusta-, automaattivikojen vuoksi.
_________________
MB SLK 230 -00
MB Vito W639 -10


http://harry.pic.fi/kuvat/
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petri r



Liittynyt: 23 Mar 2006
Viestejä: 81

 LähetäLähetetty: 10.9.2014 13:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

onre kirjoitti:
Itseäni saattaisi kiinnostaa sellainen ekan lähdön Quattro. Komea kori, vissiin melkoisen hyvä ajaa ja kestäväkin vielä?

Kertokaas nyt tietävät näistä lisää.


Oliskohan se tuo musta audi 3min 30s kohdalla? Tuo pätkä on kyllä edellisen vuoden ajoista. Kauneus on katsoja silmissä, mutta ihan siistin näköinen peli, vissiin kilvet ja kaikki

http://www.youtube.com/watch?v=wF2ZC3FaPAo
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kone



Liittynyt: 14 Mar 2010
Viestejä: 844

 LähetäLähetetty: 10.9.2014 16:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

onre kirjoitti:
Itseäni saattaisi kiinnostaa sellainen ekan lähdön Quattro. Komea kori, vissiin melkoisen hyvä ajaa ja kestäväkin vielä?


"Ekan lähdön Quattro" tarkoittaa mitä?
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mulqvist



Liittynyt: 01 Lok 2005
Viestejä: 1731
Paikkakunta: Vantaa

 LähetäLähetetty: 10.9.2014 16:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Jos nyt tarkalleen tuota noudattaa niin tulokseksi tulee tämä.


_________________
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Laaksonen
aktiivimeseläinen

truck-wiki
raskas


Liittynyt: 17 Hei 2007
Viestejä: 8571
Paikkakunta: Hollola

 LähetäLähetetty: 10.9.2014 16:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Mulqvist kirjoitti:
Jos nyt tarkalleen tuota noudattaa niin tulokseksi tulee tämä.


...eli Ur( Ursprünglich = alkuperäinen) Quattro [A1].
http://fi.wikipedia.org/wiki/Audi_Quattro
_________________
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Laaksonen
aktiivimeseläinen

truck-wiki
raskas


Liittynyt: 17 Hei 2007
Viestejä: 8571
Paikkakunta: Hollola

 LähetäLähetetty: 02.11.2014 14:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ensitestissä uusi Audi A6 - tärkeintä ovat nyt A8:sta alas valunut tekniikka ja laskeneet verogrammat
http://www.iltasanomat.fi/auto.....-auto-ostu
_________________
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Laaksonen
aktiivimeseläinen

truck-wiki
raskas


Liittynyt: 17 Hei 2007
Viestejä: 8571
Paikkakunta: Hollola

 LähetäLähetetty: 12.11.2014 22:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Espoolaisyritys sai jättidiilin Audin kanssa – uudenlainen mittaristo kaikkiin malleihin:

http://www.hs.fi/autot/a1415763122008
_________________
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Laaksonen
aktiivimeseläinen

truck-wiki
raskas


Liittynyt: 17 Hei 2007
Viestejä: 8571
Paikkakunta: Hollola

 LähetäLähetetty: 17.11.2014 19:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top


http://contentviewer.adobe.com.....%20a6.html
_________________
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Laaksonen
aktiivimeseläinen

truck-wiki
raskas


Liittynyt: 17 Hei 2007
Viestejä: 8571
Paikkakunta: Hollola

 LähetäLähetetty: 29.4.2015 19:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Audin panostus valotekniikkaan on aivan omaa luokkaansa - tuskin ovat laservalot ehtineet markkinoille, kun ne ollaan jo yhdistämässä matriisitekniikkaan:
https://www.audi-mediaservices.com/publish/ms/content/en/public/pressemitteilungen/2015/04/28/audi_extends_its_lead.html Shocked
_________________
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Laaksonen
aktiivimeseläinen

truck-wiki
raskas


Liittynyt: 17 Hei 2007
Viestejä: 8571
Paikkakunta: Hollola

 LähetäLähetetty: 11.5.2015 12:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Seuraava askel Audin moottoritekniikassa on 2,0-litrainen TFSI, jossa käytetään Miller-toimintapaa.
http://tekniikanmaailma.fi/aud.....imoottori/
_________________
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Laaksonen
aktiivimeseläinen

truck-wiki
raskas


Liittynyt: 17 Hei 2007
Viestejä: 8571
Paikkakunta: Hollola

 LähetäLähetetty: 22.5.2015 16:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Audi jatkaa edelleen V8-dieselin kehittelyä, ensi vuonna luvassa 400 hv:
http://www.auto-motor-und-spor.....86251.html
_________________
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eldorado
remprantti

ruuneperi


Liittynyt: 29 Tou 2006
Viestejä: 9575
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 27.5.2015 12:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

http://yle.fi/uutiset/turkulai.....en/8020573
_________________
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
markoala
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 18 Tam 2007
Viestejä: 1075
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

 LähetäLähetetty: 27.5.2015 13:11    Viestin aihe: VAG ja öljyä palaa. Älä osta Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Uskomatonta _askaa nykyiset vag moottorit. Työpaikan auto VW T5 GP 2.0tdi Bi-turbo 180hv. N. 95 tkm ja mootori vaihtoon kun öljyä alkoi yhtäkkiä palaa n. 1-1,5L /1000km. Ennen 90 tkm ei lisäystarvetta 20tkm vaihtovälillä. Valmistaja maksoi uuden moottorin. Yhdessä sylinterissä oli ollut jotain jälkiä miksi kone vaihtoon. Nyt ajettu toiset 90 tkm ja taas sama homma. VW 2.0tdi 180hv kestää siis maksimi 100tkm ja moottori on loppuun kulunut Rolling Eyes .

Taitaa olla tuo 651 hyvä moottori sittenkin. Onhan tuolla ajettu jo 142tkm eikä mitään vikaa.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
XUX63
Ylläpitäjä



Liittynyt: 30 Syy 2005
Viestejä: 9702
Paikkakunta: 90560

 LähetäLähetetty: 27.5.2015 16:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Miten se menikään... Joku audimies totesi mulle että hyviä moottoreita kun ensin purkaa ja vaihtaa vähän parempaa osaa kitusiin eec

Tuohon perään vielä DSG niin a'vot niinpä niin
_________________
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus Smile
W126 300SD -84 talviunilla.

 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
cmeli
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 03 Hel 2006
Viestejä: 1070
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 27.5.2015 16:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Lainaus:
Uskomatonta _askaa nykyiset vag moottorit. Työpaikan auto VW T5 GP 2.0tdi Bi-turbo 180hv. N. 95 tkm ja mootori vaihtoon kun öljyä alkoi yhtäkkiä palaa n. 1-1,5L /1000km. Ennen 90 tkm ei lisäystarvetta 20tkm vaihtovälillä. Valmistaja maksoi uuden moottorin. Yhdessä sylinterissä oli ollut jotain jälkiä miksi kone vaihtoon. Nyt ajettu toiset 90 tkm ja taas sama homma. VW 2.0tdi 180hv kestää siis maksimi 100tkm ja moottori on loppuun kulunut Rolling Eyes .
[/code]


Eiks tää ole normi vw-meininki? Huoltovapaa moottori, joka vaan vaihdetaan 80tkm välein Very Happy
_________________
ajossa w205, 220cdi , exät:w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jallmari



Liittynyt: 16 Hei 2011
Viestejä: 36
Paikkakunta: Lieto

 LähetäLähetetty: 27.5.2015 22:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

cmeli kirjoitti:
Lainaus:
Uskomatonta _askaa nykyiset vag moottorit. Työpaikan auto VW T5 GP 2.0tdi Bi-turbo 180hv. N. 95 tkm ja mootori vaihtoon kun öljyä alkoi yhtäkkiä palaa n. 1-1,5L /1000km. Ennen 90 tkm ei lisäystarvetta 20tkm vaihtovälillä. Valmistaja maksoi uuden moottorin. Yhdessä sylinterissä oli ollut jotain jälkiä miksi kone vaihtoon. Nyt ajettu toiset 90 tkm ja taas sama homma. VW 2.0tdi 180hv kestää siis maksimi 100tkm ja moottori on loppuun kulunut Rolling Eyes .


Eiks tää ole normi vw-meininki? Huoltovapaa moottori, joka vaan vaihdetaan 80tkm välein Very Happy


Myyntimies sanoisi tasaiseksi laaduksi Laughing
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ou812
jakoketjubudha



Liittynyt: 02 Hel 2007
Viestejä: 2819
Paikkakunta: Espoo

 LähetäLähetetty: 27.5.2015 22:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kyllä se 30 tkm öljynvaihtoväli oli tosi hyvä keksintö.
_________________
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"

® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
markoala
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 18 Tam 2007
Viestejä: 1075
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

 LähetäLähetetty: 27.5.2015 22:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tuon porterin longlife väli on n. 40tkm. Kyseinen yksilö on huollettu 20tkm välein kuitenkin jotta kestäisi. Ei vaan näy kestävän. Vitos koneen pakosarja ongelmat... Ja uuden onneton kestävyys. Ei vakuuta.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Klarion



Liittynyt: 26 Huh 2015
Viestejä: 20

 LähetäLähetetty: 27.5.2015 23:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Audi taitaa olla myös panostanut tuohon öljynkulutukseen

https://www.facebook.com/oljynkulutus
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
740 GLE

aktiivimeseläinen


Liittynyt: 18 Lok 2010
Viestejä: 2384
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 28.5.2015 19:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Mulqvist kirjoitti:
Siinä vaiheessa jos meinaa puskia kaasulla kääntäminen vaatii sen verran enemmän tilaa kuin normi takavedolla ettei se oikein ole vaihtoehto.


Arvaanko oikein, että tämä koskee lähinnä pre-2008 malleja, jotka ovat vielä tasapainoisella voimanjaolla (kai)? Uudemmat quattrot ovat takavetoisia 40/60 suhteessa ja ainakin kevytmoottorinen nelisylinterinen A4 quattro toimii normaalin takavetoisen tavoin.

Sen myötä uusi quattro reagoi myös kaasun nostoon ja moottorijarrutukseen takavetoisen tavoin, joten aliohjaus ei ole mikään ongelma enää näissä. Vanha Quattro voi olla jopa nopeampi pahassa kelissä, mutta kun en osaa ajaa etu- enkä nelivetoista, koen sen itselleni vaikean kömpelöksi, koska vanhat Quattrot eivät tunnu takavetoiselta.
_________________
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
740 GLE

aktiivimeseläinen


Liittynyt: 18 Lok 2010
Viestejä: 2384
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 28.5.2015 19:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Laaksonen kirjoitti:
Audin panostus valotekniikkaan on aivan omaa luokkaansa - tuskin ovat laservalot ehtineet markkinoille, kun ne ollaan jo yhdistämässä matriisitekniikkaan:
https://www.audi-mediaservices.com/publish/ms/content/en/public/pressemitteilungen/2015/04/28/audi_extends_its_lead.html Shocked


Kun nyt näkisi ensimmäiset vakiovalot, joilla toteutustavasta riippumatta saisi auton eteen valoa tielle ope

Uusissa pimpmobileissa on lediripset, eri suuntiin kieppuvat ajovalot ja kääntymisvalot. Sitten pimeällä suoralla vanha Saabinlintta kampeaa rinnalle ja läväyttää halogeenikaukovalot päälle, niin hetken aikaa luomiaan räpsyttelevän pimpmobilenkin kuski näkee minne ollaan menossa.

Tekniikkaa on, kunhan joku motivoituisi käyttämään sitä näkemiseen eikä pimppaamiseen.
_________________
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
740 GLE

aktiivimeseläinen


Liittynyt: 18 Lok 2010
Viestejä: 2384
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 28.5.2015 19:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

petri r kirjoitti:
Joku vaan väitti että se 4wd huonontaa ajettavuutta...siihen vaan toivoin vastauksia. Jos puhutaan ajettavuudesta mukavuuden näkökulmasta tai suuntavakaudesta....tai hiljaisuudesta...ei 4wd niitäkään asioita huononna teknisenä ratkaisuna...em. voi olla tai voi olla olematta...oli se 2wd tai 4wd


Ensin pitää määritellä, mitä hyvä ajettavuus on, kuten yllä jo aloititkin. Sitten mietitään, mihin nelivetoa aikoo tarvita.

Mekaanisesta nelivedosta en keksi mitään tilannetta, missä se heikentäisi ajettavuutta vajaavetoiseen nähden, olipa se vajaavetoinen etu- tai takavetoinen?

Huonosti toteutetun kytkeytyvän nelivedon ajettavuuden heikkenemisen voi kokea vaikkapa kaasun asennon ja jokaisen lipsahduksen perusteella kuskin kiusaksi voimanjakoa eessuntaas nykkivän prosessoririiviön kiusaamana. Mutta eivät kaikki kytkeytyvätkään nelivedot tunnu sellaisilta. Jotkut tuntuvat. Eivätkä kaikki välitä, vaikka tuntevatkin nuo muutokset, eli ei tätä saa selville kuin kokeilemalla.
_________________
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
SternDesSüdens



Liittynyt: 09 Elo 2014
Viestejä: 12
Paikkakunta: Tuusula

 LähetäLähetetty: 29.5.2015 11:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

740 GLE kirjoitti:

Uudemmat quattrot ovat takavetoisia 40/60 suhteessa ja ainakin kevytmoottorinen nelisylinterinen A4 quattro toimii normaalin takavetoisen tavoin.


Ite oon vertaillu bemari 330xd 2008 ja Audi 3.0 TDI quattro 2010, molemmat farmari tomaatteja. Bemari taittuu mutkaan siten että tuntuu kääntyvän kuskin vyötärön kohdalta kun taas audi tuntuu kääntyvän jossain puoli metriä kojelaudan etupuolella. Nämä siis kuivalla asfaltilla ilman luisuttelua. Kyl se audi edelleen vaan jotenkin etupainoisen kuvan antaa.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Laaksonen
aktiivimeseläinen

truck-wiki
raskas


Liittynyt: 17 Hei 2007
Viestejä: 8571
Paikkakunta: Hollola

 LähetäLähetetty: 29.6.2015 7:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Uusi A4:

_________________
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Laaksonen
aktiivimeseläinen

truck-wiki
raskas


Liittynyt: 17 Hei 2007
Viestejä: 8571
Paikkakunta: Hollola

 LähetäLähetetty: 21.7.2015 12:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Seuraava RS4 saa voimansa V6:sta kuten alkuperäinenkin ( https://de.wikipedia.org/wiki/Audi_RS4#RS4_B5_.281999.E2.80.932001.29 )

jatkossa yli 500-heppaisena:
http://www.auto-motor-und-spor.....67392.html
_________________
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Laaksonen
aktiivimeseläinen

truck-wiki
raskas


Liittynyt: 17 Hei 2007
Viestejä: 8571
Paikkakunta: Hollola

 LähetäLähetetty: 05.8.2015 11:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Nykyisen A8:n ollessa jo tuotantona ehtoopuolella, tulee malliston huipulle 605-heppainen S8+:

http://www.auto-motor-und-spor.....63488.html
toki, jos tämäkään ei vielä riitä, voi turvautua ABT: 675 hv-versioon:
http://www.auto-motor.at/Auto/.....uning.html jerkit
_________________
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Laaksonen
aktiivimeseläinen

truck-wiki
raskas


Liittynyt: 17 Hei 2007
Viestejä: 8571
Paikkakunta: Hollola

 LähetäLähetetty: 06.8.2015 21:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Laaksonen kirjoitti:
Nykyisen A8:n ollessa jo tuotantona ehtoopuolella, tulee malliston huipulle 605-heppainen S8+:

http://www.auto-motor-und-spor.....63488.html
toki, jos tämäkään ei vielä riitä, voi turvautua ABT: 675 hv-versioon:
http://www.auto-motor.at/Auto/.....uning.html jerkit

Juttua suomeksi:
http://tekniikanmaailma.fi/aut.....ippulaiva/
_________________
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuikku
Mersutohtori



Liittynyt: 04 Mar 2005
Viestejä: 317

 LähetäLähetetty: 04.10.2015 10:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

.
Uusi Audi A7, 3,0 tdi V6 bi-turbo.
Noin 385hv/830nm
Ei muutoksia tekniikkaan, pelkkä softamuutos.
Max syöttömäärä 100mg.
Vielä jää suutinkarttaan 20mg käyttämättä.
Sama moottori muun muassa A6,ssa.
Hyvä moottori ja voimansiirtopaketti.


_________________
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä BMW,n ohjelmointia
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> Keskustelua muista merkeistä Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Sivu 5 Yht. 7

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit